Gå til innhold

Ok antall sexparnere for kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde jo ikke stoppet meg, men hatte definitivt telt negativt for min del.

Det er litt anderledes med gutter. Vi må jobbe for sexen, dermed sier det noe om sjarm og pågangsmot, mens jenter som har hatt for mange greier ikke holde på menn eller liker å ha stor variasjon (altså ikke godt i et forhold). 353fc

Det kan også si noe om hvor lite kresne dere er, og hvor uprsonlig forhold dere har til en sexpartner...

Anonym poster: d81d1c4a69a2058210460c3d1b228d72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville det provosert deg hvis kvinner hadde et krav om at en mann måtte ha hatt et antall sexpartnere som overstiger alderen pluss femten for å være aktuell som kjæreste? For å bevise sjarm og pågangsmot selvsagt.

:ler:

Den var fin! +1!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet litt dårlig av meg, nei hun er ikke nødvendigvis løs, men jeg hadde ikke blitt sammen med henne.

Anonym poster: 6dc2033365f9e4aa7ce0d25216c4a2bd

Tror dere menn slarver vel mye hverandre imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville det provosert deg hvis kvinner hadde et krav om at en mann måtte ha hatt et antall sexpartnere som overstiger alderen pluss femten for å være aktuell som kjæreste? For å bevise sjarm og pågangsmot selvsagt.

Alle har sine prefereanser! Det hadde vært ok, synd men ok.

Det er, som en sier her, mest en regel lagd for gøyskyld.

Men det er noe i det for min del. Jeg blir skeptisk når dama overskrider det tallet,

jeg utelukker henne ikke, men det trekker ned.

Om damer tenker slik omvendt, så la det så være! (selv om jeg betviler at noen har en slik regel)

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også si noe om hvor lite kresne dere er, og hvor uprsonlig forhold dere har til en sexpartner...

Anonym poster: d81d1c4a69a2058210460c3d1b228d72

Nei, er overdrev jo litt. Vi gutter har standarder også, tenker jeg.

Jeg krever hvertfall både litt av dama utseendemessig og intelektuelt før jeg hopper til køys,

men om vi har standarder, blir jo "bragden" desto større, på grunn av at det er vanskligere.

Nå er det ikke slik at jeg jakter på sex bare fordi det er hvordan det "skal være", selvsagt.

Men jeg tror det er noe i det. At det er større aksept for rom når det gjelder gutter.

Som jeg opplever det må gutter enten være jumfu eller ha hatt over 70 før jenter blir skeptiske

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo ikke stoppet meg, men hatte definitivt telt negativt for min del.

Det er litt anderledes med gutter. Vi må jobbe for sexen, dermed sier det noe om sjarm og pågangsmot, mens jenter som har hatt for mange greier ikke holde på menn eller liker å ha stor variasjon (altså ikke godt i et forhold). Å leke seg litt er HELT ok, men det får da være grenser.

Men det må sies at jeg bare har et par fler en dama. Hun hadde selvsagt vært like bra menneske om hun hadde hatt femti sexpartnere, men den tanken, den byr meg imot rett å slett.

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville det provosert deg hvis kvinner hadde et krav om at en mann måtte ha hatt et antall sexpartnere som overstiger alderen pluss femten for å være aktuell som kjæreste? For å bevise sjarm og pågangsmot selvsagt.

ikke TS, ville ikke brydd meg om hva slags krav noen satte(det må man jo få bestemme selv), neppe noen som krever sykt mange sexpartnere, men vet om jenter som tenker "det må være noe galt med han" om han ikke har hatt sex eller forhold og er over en viss alder. Selv ble jeg mer attraktiv etter å ha vært sammen med den mest populære jenta på studiet.

Anonym poster: 6dc2033365f9e4aa7ce0d25216c4a2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en venninne av meg har pult en fyr jeg liker pr i dag i år 2006 så bryr jeg meg veldig lite.

Men for jenter er det annerledes. Jenter kan godt ta med seg venninner på trekant og føle status over å være sammen med en fyr som flere har lyst på. Menn, derimot, synes det er kvalmt og ekkelt med en dame som har gått på rundgang.

Anonym poster: 16a8db44a548d76e6c23393bcb41ded4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for jenter er det annerledes. Jenter kan godt ta med seg venninner på trekant og føle status over å være sammen med en fyr som flere har lyst på. Menn, derimot, synes det er kvalmt og ekkelt med en dame som har gått på rundgang.

Anonym poster: 16a8db44a548d76e6c23393bcb41ded4

Nei, tro meg det er ikke annerledes for jenter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg er glad kjæresten min gir en god faen i hva jeg har vært med på før og heller prioriterer å leve her og nå - sammen, istedet for å lage idiotiske regler for hva som passer han og ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har sine prefereanser! Det hadde vært ok, synd men ok.

Det er, som en sier her, mest en regel lagd for gøyskyld.

Men det er noe i det for min del. Jeg blir skeptisk når dama overskrider det tallet,

jeg utelukker henne ikke, men det trekker ned.

Om damer tenker slik omvendt, så la det så være! (selv om jeg betviler at noen har en slik regel)

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

Ja, alle har preferanser. Jeg ville ikke brydd meg om antallet tidligere sexpartnere var 0 eller 50, men dersom han hadde samme regler og dobbeltmoral som du og andre viser her, ville han ha vært uaktuell uansett. Selv om jeg oppfylte kravet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, alle har preferanser. Jeg ville ikke brydd meg om antallet tidligere sexpartnere var 0 eller 50, men dersom han hadde samme regler og dobbeltmoral som du og andre viser her, ville han ha vært uaktuell uansett. Selv om jeg oppfylte kravet.

Joda, jeg ser dobbeltmoralen. Men den har en grunn i mine øyne. Dessuten handler veldig mye om hva man inuitivt synes er ekkelt eller ikke. At menn ikke barberer seg under armene, men kvinner vanligvis gjør det. Selvsagt har de en rett til det, men de fleste vil synes det er utiltrekkende ved kvinner.

Man kan ta motsatte eksempler også. At mange (absolutt ikke alle) synes det er ekkelt om menn har hatt homsesex, mens her har kvinner mer spillerom. Det er kjønnsforskjeller, om ikke annet så i samfunnet. Og selv om alle kan ønske det ikke var sånn, så er det slik og det er vansklig å bare si at det skal oppheves på et knips.

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle har preferanser. Jeg ville ikke brydd meg om antallet tidligere sexpartnere var 0 eller 50, men dersom han hadde samme regler og dobbeltmoral som du og andre viser her, ville han ha vært uaktuell uansett. Selv om jeg oppfylte kravet.

Men oppfyller du og de andre kravet til ts, eller protesterer dere fordi dere føler dere truffet ;) ikke frekt ment, men det har mye å si.

Anonym poster: 4edb007dc00a28394e5ac397fc69848c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn har det med å lage hemmende regler for seg slev. Regler som ikke fungerer.

Det er ikke så mye at vi har lagd en "regel", men mer satt ord på hva vi aksepterer. Selvsagt lagde vi den mest på moro, og vi har jo alle ulike preferanser. Men vi diskuterte fram og tilbake og alle kunne til slutt nikke til den fine, nye regelen :)

Men regler er jo også til for å brytes. Men den må brytes og det tar litt vilje. De aller, aller fleste menn (hvertfall under 30) setter pris på at jenta ikke har hatt for mange. For min del stusset jeg litt over at dama mi hadde hatt 12 stykker. Men ble ikke sur eller noe sånt. Hun sa det i forbindelse med at hun var veldig nysgjerrig når hun var 22-24 og hadde fire elskere på ganske kort tid, pluss en ONS. Da var det lettere å forstå. Det var hun som kom med tallet, men jeg tror at hvis man stusser over et høyt eller lavt tall eller er usikker, så snakk om det. Det skaper større forståelse

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hadde jo ikke stoppet meg, men hatte definitivt telt negativt for min del.

Det er litt anderledes med gutter. Vi må jobbe for sexen, dermed sier det noe om sjarm og pågangsmot, mens jenter som har hatt for mange greier ikke holde på menn eller liker å ha stor variasjon (altså ikke godt i et forhold). Å leke seg litt er HELT ok, men det får da være grenser.

Men det må sies at jeg bare har et par fler en dama. Hun hadde selvsagt vært like bra menneske om hun hadde hatt femti sexpartnere, men den tanken, den byr meg imot rett å slett.

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

Om du må jobbe for sexen, så sier det jo heller noe om manglende sjarm.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...