Gå til innhold

Mann + skin fit jeans + høye hæler = ok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det at det alltid har vært sånn et godt argument? For eksempel - 'I alle år har det vært mer akseptert at menn har flere sexpartnere enn kvinner. Sånn har det vært helt siden det ble vanlig å ha sex.' :fnise: Jeg regner med at du er enig i at det ikke fortsatt bør være sånn bare fordi vi er vant til det. ;) Verden forandrer seg - og det bør den også gjøre. Som AB over her nevner har det heller ikke alltid vært akseptert at kvinner bruker bukser.

Vi ville fortsatt stått hjemme på kjøkkenet uten stemmerett dersom ingen noensinne hadde vært villige til å utfordre kjønnsrollene. Høye hæler har selvsagt ikke stor effekt, men hey, hvorfor er det bare kvinner som skal få lov til å velge fritt mellom maskuline og feminine klær?

This.

Gjør det du vil, kle deg slik du vil. Kjønnsroller er i stadig forandring, og har uansett aldri tjent til å så veldig mye annet enn å legge begrensninger på folk.

Anonym poster: cdd4c406705d5887249505092698c963

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pirker tilbake! Noen som i, noen vil få skader av høye hæler. Som ifølge av skader vil det bety økt helsekostnader som igjen betyr høyere skatt. Det skader meg fordi jeg er en av de som faktisk jobber og må betale skatt. Jeg er ikke interessert å betale andres helseplager som er selvforskyldt. Spesielt ikke hvis det kommer av at menn går med høye hæler :laugh:

Aha, ok. Den riktige konsekvensen blir da, i tråd med røykeforbudet, at det blir forbudt for både menn og kvinner å gå i sko med høye hæler fordi det kan avstedkomme helseplager som koster verdiskaperne penger på bunnlinjen. Hvis man tenker slik så er det vel knapt noe som ikke må forbys i samfunnet. I sin ytterste konsekvens; alt liv må utslettes for eksistens vil koste de som skaper verdier penger, og slik kan vi ikke ha det! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carousel

Alle må få gå i det de selv ønsker. Selv synes jeg ikke at det ser bra ut. Smale (men ikke super-jente-skinny) jeans og boots, derimot :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og dette hadde jeg likt. Høye hæler, men kanskje ikke stilletthæler hadde vært fint. Og støvletter med skaft opp til knærne.

Denne vinteren hadde det forresten ikke gjort noe om skaftet rakk helt til lårene. Praktisk for varmens skyld. :)

Det burde jo ikke være umulig for motebransjen å komme opp med høye hæler som også var litt maskuline? Skinny jeans holder jeg meg unna. Har lange og tynne bein, så slim fit passer meg bedre. :)

Anonym poster: d06212bf8066cfb50f3f3cfed92a80cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke så enkelt, men noen får det til å se veldig tøft ut. Andre burd nok strengt tatt holde seg hjemme...

Dette er noen eksempler som jeg ikke ville hatt noe i mot å se mer av:

8118569344_0cb0acd0cd.jpg

8118568724_4705ab4244.jpg

8118569626_ee255474aa.jpg

8118568690_b70761a83c.jpg

8118555717_9915288ff1.jpg

8118569694_cc4536055f.jpg

8118556953_70a09edf48.jpg

Men det finnes nok av de som ikke burde bevege seg utendørs!

Huff, nei, fysj kategorien:

8118568876_4aff204b9e.jpg

8118556341_6812fcbe95.jpg

Anonym poster: 0ee98f305fae2c52e113ca02251248eb

Anonym poster: 0ee98f305fae2c52e113ca02251248eb

For meg blir alt dette veldig feil, med ett hederlig unntak: Bilde 6. Oh, yes! Dette kan godt bli vanligere for min del.

Russel Brand (og til dels Justin Tranter) funker også bra.

Anonym poster: 739def418d26d81cbebc983c1f55b30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes egentlig transer er ganske sexy, og har ikke noe imot dem i det hele tatt. Kunne godt vært sammen med en transe. Men denne merkelige blandingen av dress og stilletthæler, er noe av det styggeste jeg har sett. Det ble helt merkelig og noe jeg ikke hadde taklet så bra hvis kjæresten min ville gått sånn.

Jeg synes det er stygt andre veien også da - jenter i maskuline klær. Som sånne løse bukser og store formløse skjorter. Og jenter i dress og slips ser helt teit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sitter i et hjørne og gynger frem og tilbake med mantraen "KG er ikke et bilde av den virkelige verden"*

Synes menn har blitt nok feminine og pinglete nå.. Begynner å skjønne menns frustrasjon over kvinner som kun går i slaskeklær..

De eneste skoene som er ok med hæl på menn er cowboystøvler..

Men jeg hadde ikke kommet med noen kommentarer til deg ts, eller sett stygt på deg. Har respekt nok for andre mennesker til å ikke gjøre slikt.

Anonym poster: 54f64f33c30bc96c85e1cf2a35a72f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir alt dette veldig feil, med ett hederlig unntak: Bilde 6. Oh, yes! Dette kan godt bli vanligere for min del.

Russel Brand (og til dels Justin Tranter) funker også bra.

Anonym poster: 739def418d26d81cbebc983c1f55b30a

Helt enig i bilde nr. 6.

Jeg likte også 7 men med litt andre bukser.

Jeg liker egentlig ikke menn som er veldig manne-mann. Har mer sans for "vanlige", ikke så muskuløse menn. Og høye hæler tror jeg bare kunne vært litt annerledes og sexy. :)

Anonym poster: d06212bf8066cfb50f3f3cfed92a80cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...