Gå til innhold

Mann + skin fit jeans + høye hæler = ok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville syntes du var modig ;)

Anonym poster: 93b8f220baf17d36b00fc9c29f304514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Dersom en mann har lange slanke bein, (og slank kropp forøvrig) - kunne han da ha kledd å gå i skin fit jeans og høye hæler, (enten ankelstøvletter eller knehøye støvletter)?

Hvordan kunne antrekket forøvrig vært? Altså, helheten for å skape en balansert miks mellom det maskuline og feminine?

Hvordan ville du reagert om du så dette på byen?

Anonym poster: d06212bf8066cfb50f3f3cfed92a80cc

Ehh How bout NOOO. Greit om du er transvestitt da... Da er det greit.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det der er ikke så enkelt, men noen får det til å se veldig tøft ut. Andre burd nok strengt tatt holde seg hjemme...

Dette er noen eksempler som jeg ikke ville hatt noe i mot å se mer av:

8118569344_0cb0acd0cd.jpg

8118568724_4705ab4244.jpg

8118569626_ee255474aa.jpg

8118568690_b70761a83c.jpg

8118555717_9915288ff1.jpg

8118569694_cc4536055f.jpg

8118556953_70a09edf48.jpg

Men det finnes nok av de som ikke burde bevege seg utendørs!

Huff, nei, fysj kategorien:

8118568876_4aff204b9e.jpg

8118556341_6812fcbe95.jpg

Anonym poster: 0ee98f305fae2c52e113ca02251248eb

Anonym poster: 0ee98f305fae2c52e113ca02251248eb

Nei fysjameg. Det ser dritteit ut. De ser ut som damer fra låra og ned. Hadde vært dumpegrunn om jeg ble sammen med en som insisterte på å gå i sånne sko.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Dersom dette hadde vært "gatebildet" de siste 20 årene ville du sikkert sagt det samme dersom de ikke hadde hatt høye hæler på beina.

Handler det ikke like mye om at det er et uvant syn?

Anonym poster: d06212bf8066cfb50f3f3cfed92a80cc

Det der bør ikke bli mote for alt i verden
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en mann har lange slanke bein, (og slank kropp forøvrig) - kunne han da ha kledd å gå i skin fit jeans og høye hæler, (enten ankelstøvletter eller knehøye støvletter)?

Hvordan kunne antrekket forøvrig vært? Altså, helheten for å skape en balansert miks mellom det maskuline og feminine?

Hvordan ville du reagert om du så dette på byen?

Anonym poster: d06212bf8066cfb50f3f3cfed92a80cc

Jeg ble i grunn litt redd bare ved tanken :haar:

Menn som går kledd sånn liker enten andre menn, eller prøver for hardt, eller har glemt å vaske tøy og vært i skapet til dama. ..og høye hæler? la den byrden være opp til oss damene å bære.

Nei, takke meg til, få på en mann en skikkelig gasp bukse og en tapout t-skjorte, så begynner vi å snakke :nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei fysjameg. Det ser dritteit ut. De ser ut som damer fra låra og ned. Hadde vært dumpegrunn om jeg ble sammen med en som insisterte på å gå i sånne sko.

Jeezzes... 30-40% av damer i dag ser jo ut som menn fra lårene og ned... Det ble et teit motargument.

Anonym poster: d06212bf8066cfb50f3f3cfed92a80cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeezzes... 30-40% av damer i dag ser jo ut som menn fra lårene og ned... Det ble et teit motargument.

Anonym poster: d06212bf8066cfb50f3f3cfed92a80cc

men kjære deg. i alle år har det vært mer akseptert at kvinner kler seg i bukser og herreinspirerte klær enn omvendt. Sånn har det vært helt siden det ble vanlig at jenter gikk med bukser.

Det er mindre akseptert med feminine trekk fra menn. Det er lite attraktivt for kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, men det sier jo en del når du er på kvinneguiden da.

Jeg bruker vanligvis ikke å bruke uttrykket mannemann, men alle jeg kjenner er for mye mannemann til å en gang tenke tanken at en mann kunne gått i 6" pumps.................................

Anonym poster: fdc74ca21633ed8ff38f30486456200f

Eh... Jeg er jevnlig innom her for å lese ulike tråder selv om jeg ikke er så aktiv. Nå er det heller ikke jeg som er TS. Jeg synes bare det var en interessant tråd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kjære deg. i alle år har det vært mer akseptert at kvinner kler seg i bukser og herreinspirerte klær enn omvendt. Sånn har det vært helt siden det ble vanlig at jenter gikk med bukser.

Det er mindre akseptert med feminine trekk fra menn. Det er lite attraktivt for kvinner.

Men kjære deg - det har ikke vært slik i alle år. Kvinner som brukte bukser ble både sett på som homofile og møtte annen motgang og skråblikk før det omsider ble en motesak.

Anonym poster: d06212bf8066cfb50f3f3cfed92a80cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kjære deg. i alle år har det vært mer akseptert at kvinner kler seg i bukser og herreinspirerte klær enn omvendt. Sånn har det vært helt siden det ble vanlig at jenter gikk med bukser.

Det er mindre akseptert med feminine trekk fra menn. Det er lite attraktivt for kvinner.

Er det at det alltid har vært sånn et godt argument? For eksempel - 'I alle år har det vært mer akseptert at menn har flere sexpartnere enn kvinner. Sånn har det vært helt siden det ble vanlig å ha sex.' :fnise: Jeg regner med at du er enig i at det ikke fortsatt bør være sånn bare fordi vi er vant til det. ;) Verden forandrer seg - og det bør den også gjøre. Som AB over her nevner har det heller ikke alltid vært akseptert at kvinner bruker bukser.

Vi ville fortsatt stått hjemme på kjøkkenet uten stemmerett dersom ingen noensinne hadde vært villige til å utfordre kjønnsrollene. Høye hæler har selvsagt ikke stor effekt, men hey, hvorfor er det bare kvinner som skal få lov til å velge fritt mellom maskuline og feminine klær?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det at det alltid har vært sånn et godt argument? For eksempel - 'I alle år har det vært mer akseptert at menn har flere sexpartnere enn kvinner. Sånn har det vært helt siden det ble vanlig å ha sex.' :fnise: Jeg regner med at du er enig i at det ikke fortsatt bør være sånn bare fordi vi er vant til det. ;) Verden forandrer seg - og det bør den også gjøre. Som AB over her nevner har det heller ikke alltid vært akseptert at kvinner bruker bukser.

Vi ville fortsatt stått hjemme på kjøkkenet uten stemmerett dersom ingen noensinne hadde vært villige til å utfordre kjønnsrollene. Høye hæler har selvsagt ikke stor effekt, men hey, hvorfor er det bare kvinner som skal få lov til å velge fritt mellom maskuline og feminine klær?

Så du hadde ikke blitt flau om du skulle gått på date og mannen hadde møtt opp i slimfit jeans og høye hæler?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambitions

Etter å ha sett bildene i tråden mener jeg at skal en mann gå i hæler bør de i hvertfall være tykke og robuste. De tynne stilettene skaper ubalanse i forhold til resten av kroppen og klærne.

Min personlige mening er at det ikke er fint, på samme måte som jeg ikke synes svære sæggete bukser på jenter er noe fint heller.

Endret av Ambitions
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du hadde ikke blitt flau om du skulle gått på date og mannen hadde møtt opp i slimfit jeans og høye hæler?

Nei, jeg hadde nok heller blitt ekstra gira, men jeg forventer selvsagt ikke at alle skal ha samme smak som meg. Jeg synes derimot at det er litt mer problematisk med holdninger om at 'feminine' menn ikke er ekte menn eller at de nødvendigvis må være homofile.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Jeans

Jeg synes høye hæler er ganske femi, men for all del. Føler man seg bedre i det, menn eller kvinne, så kjør på. Jeg bruker det hver dag omtrent, så hvorfor skal ikke menn også få lov til det? Jeg kan bruke joggebukse ute også (ikke sammen med høye hæler altså) vet mange synes det er fy-fy men hindrer meg ikke i å gå med det.

Folk får gå AKKURAT som de vil. Det burde i grunn alle være enige i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er det at det alltid har vært sånn et godt argument? For eksempel - 'I alle år har det vært mer akseptert at menn har flere sexpartnere enn kvinner. Sånn har det vært helt siden det ble vanlig å ha sex.' :fnise: Jeg regner med at du er enig i at det ikke fortsatt bør være sånn bare fordi vi er vant til det. ;) Verden forandrer seg - og det bør den også gjøre. Som AB over her nevner har det heller ikke alltid vært akseptert at kvinner bruker bukser.

Vi ville fortsatt stått hjemme på kjøkkenet uten stemmerett dersom ingen noensinne hadde vært villige til å utfordre kjønnsrollene. Høye hæler har selvsagt ikke stor effekt, men hey, hvorfor er det bare kvinner som skal få lov til å velge fritt mellom maskuline og feminine klær?

Ja det er et godt argument. Hadde det vært greit at menn kledde seg slik hadde det blitt mote for lenge siden, og det har det ikke blitt for det er ingen som noen gang har syntes at det var fint.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det er et godt argument. Hadde det vært greit at menn kledde seg slik hadde det blitt mote for lenge siden, og det har det ikke blitt for det er ingen som noen gang har syntes at det var fint.

Selvfølgelig er det greit at menn kler seg slik. Skader det noen? Og hvis du tror mote er beviset på at noe er fint, har jeg ett ord til deg - haremsbukser.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er et godt argument. Hadde det vært greit at menn kledde seg slik hadde det blitt mote for lenge siden, og det har det ikke blitt for det er ingen som noen gang har syntes at det var fint.

Her har du to påstander som er feil, og dessuten en ganske pussig konklusjon. :)

1. Du sier det hadde blitt mote for lenge siden. Svaret er at det var nettopp det som var tilfelle. Men du må langt tilbake i tid. Tror det var på 1400 tallet at de første høye hælene ble oppfunnet, sv en mann, for menn. Kvinner fikk ikke bruke det, og kun adelsfolk. Senere har det dukket opp (ikke mange ganger) men blant annet på 70-tallet. (Dog var det ikke stilletthæler). Det samme gjelder forresten høye støvletter. Sett tv-serien "Tudors"?

2. Det blir jo feil å si at ingen liker det når det er mulig å oppdrive såpass med bilder og det finnes butikker som spesialiserer seg på høye hæler for menn.

3. Du sier "hadde det vært greit at menn kledde seg slik ville det vært mote for lenge siden". Det du da samtidig sier er at det er ikke greit å kle seg i noe som ikke er mote. :-s

Jeg synes dette ser kult ut. Ikke for alle, men det er heller ikke alle kvinner som kler høye hæler.

Og, som det ble sagt av andre; det er slett ikke alt som er mote som er fint. Mitt bidrag er Jefrey Cambell - "Lita". Lite pene sko. Forøvrig finnes de som herremodell hos solestruck.com.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en mann kommet til date med meg ikledd skinny jeans og høye hæler så hadde jeg faen meg bare gått, det hadde blitt FOR femidott.

Anonym poster: fdc74ca21633ed8ff38f30486456200f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finere enn saggebukser og converse!

Anonym poster: c59a42ae0f60a94142ee88ea5fed00ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...