Gjest Lincoln Skrevet 23. oktober 2012 #101 Skrevet 23. oktober 2012 Nei, men dei er ein del av et store biletet her. I stadetfor alltid å snakke om kvinnene som ligg med andres menn, kva med å snakke om menn som ligg med andres kvinner? Og ikkje minst - dei gifte mennene som er utro mot konene sine. Tja, konteksten var at kvinner faktisk blir tiltrukket av at menn er opptatt. Menn har det ikke slik, vi er bare tiltrukket av kvinner generelt. 1
Anglofil Skrevet 23. oktober 2012 #102 Skrevet 23. oktober 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
Gjest imli Skrevet 24. oktober 2012 #103 Skrevet 24. oktober 2012 Tja, konteksten var at kvinner faktisk blir tiltrukket av at menn er opptatt. Menn har det ikke slik, vi er bare tiltrukket av kvinner generelt. Kva grunnlag har du for å påstå noko slikt?
Petra75 Skrevet 24. oktober 2012 #104 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg kjenner at denne tråden ikke er spesielt sunn for selvtilliten min. Jeg har alltid trodd at grunnen til at jeg får tilbud på byen er at jeg er ei likandes jente. Men siden det ikke florerer av forholdstilbud kan vi vel egentlig konkludere med at jeg bare er et reserveknull fordi den peneste dama var opptatt tidligere på kvelden. Gutter - dere gjør ikke sjansen for et nummer bedre for dere selv når dere argumenterer i denne tråden.. Jeg kjenner i hvert fall at jeg kommer til å snurpe igjen framover!
waco Skrevet 24. oktober 2012 #105 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg kjenner at denne tråden ikke er spesielt sunn for selvtilliten min. Jeg har alltid trodd at grunnen til at jeg får tilbud på byen er at jeg er ei likandes jente. Men siden det ikke florerer av forholdstilbud kan vi vel egentlig konkludere med at jeg bare er et reserveknull fordi den peneste dama var opptatt tidligere på kvelden. Gutter - dere gjør ikke sjansen for et nummer bedre for dere selv når dere argumenterer i denne tråden.. Jeg kjenner i hvert fall at jeg kommer til å snurpe igjen framover! Trodde du virkelig at når du puler en drita full kar på byen er det fordi du var førstevalget i livet hans? Jaja, dette her er i hvertfall årsaken til at jeg ikke liker å ligge med noen drita fulle fremmede. De misforstår jo absolutt alt her i verden. 2
Gjest Tidssone Skrevet 24. oktober 2012 #106 Skrevet 24. oktober 2012 Så, gutter. Dersom jentene lettere får tilgang på sex, hvordan tenker dere å løse denne problemstillingen?
Gjest Lincoln Skrevet 24. oktober 2012 #107 Skrevet 24. oktober 2012 Så, gutter. Dersom jentene lettere får tilgang på sex, hvordan tenker dere å løse denne problemstillingen? Hvorfor tror du det finnes prostituerte?
Gjest Lincoln Skrevet 24. oktober 2012 #108 Skrevet 24. oktober 2012 Kva grunnlag har du for å påstå noko slikt? Jeg er mann, og i tillegg kjenner jeg mange menn.
Gjest Tidssone Skrevet 24. oktober 2012 #109 Skrevet 24. oktober 2012 Hvorfor tror du det finnes prostituerte? Sånn sett har jo menn mer tilgang på sex enn kvinner... 1
Gjest Lincoln Skrevet 24. oktober 2012 #110 Skrevet 24. oktober 2012 Sånn sett har jo menn mer tilgang på sex enn kvinner... Tja, det kan man kanskje si. Men det koster jo penger.
waco Skrevet 24. oktober 2012 #111 Skrevet 24. oktober 2012 Tja, det kan man kanskje si. Men det koster jo penger. Tidssone mener vel at siden menn betaler kvinner for sex så er det et bevis for hvor like mye kvinner og menn blir avvist(!?) 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #112 Skrevet 24. oktober 2012 Eg prøver ikkje å tillegge andre meiningar, men eg har fått inntrykk av at du og ein del andre "klagar" over dette, ja. Er det ikkje slik for din del, er det berre å be om orsaking. Eg fekk somsagt berre inntrykk av at du var misfornøgd med dette. Eg er korkje sosiolog eller SV'ar. Men feminist er eg. Innlegget mitt er ikkje noko absurd miks av surr, det er synet eg har på denne saka. Når ein del menn har inntrykk av at kvinner kan få sex når som helst, er det pga det tradisjonelle sjekkemønsteret der menn sjekkar opp damer, og damene seier ja eller nei. Dermed sluttar desse mennene at alle kvinner nærmast har ståande tilbod som dei berre kan nytte viss dei vil. No er det ikkje slik, fordi ein masse kvinner vert aldri sjekka opp i utgongspunktet. Hadde kvinnene vore like aktive på sjekkefronten som menn, ville ein sett at kvinnene hadde fått avslag i blant, dei au. Det er altså dei tradisjonelle kjønnsrollene som bidrar til denne førestillinga om "sexmarknaden". Auka likestilling er lik endra sjekkemønster. Dermed burde alle menn som kjem med påstandar om at damer har ståande tilbod om sex, ha interesse av auka likestilling. Likevel er desse mennene dei som ofte tviheld på det tradisjonelle og ynskjer kvinner tilbake til løypestreng mellom kjøkkenet og soverommet. Å påstå at kvinner brukar seksualiteten sin til å "skvise ut" menn, er ganske sexistisk. I stadetfor å klage (eller fastslå faktum, som du kallar det) over kvinner, burde du heller rette søkelyset mot menn. Kva er det som gjer at ei gruppe menn (visstnok) "får alle damene"? Du har då ikkje større "innsikt" enn eg, viss eg skal bruke same argumentasjon som deg - du er jo ikkje interessert i å setje deg inn i kvinners situasjon heller. Problemet er bare at det er KVINNER som ikke vil ha likestilling på dette området. Mange vil at menn skal være menn, og nekter derfor å sjekke opp selv o.l. De vil dermed ha i både pose og sekk. Altså å ha likestilling, men likevel beholde alle fordelene de hadde fra før...... Anonym poster: b522451acf0868a8737bb12ede5a5780 2
Genesis Skrevet 24. oktober 2012 #113 Skrevet 24. oktober 2012 Kva grunnlag har du for å påstå noko slikt? Det han mener er at det for en mann øker statusen hans å ha dame, spesielt en fin en. Økt status ----> bedre sjanser hos kvinner!
Gjest Tidssone Skrevet 24. oktober 2012 #114 Skrevet 24. oktober 2012 Tidssone mener vel at siden menn betaler kvinner for sex så er det et bevis for hvor like mye kvinner og menn blir avvist(!?) Uhm. Nå var det vel ikke jeg som fremmet prostituerte som løsningen på problemet at kvinner har mer tilgang å sex enn menn? Er det ikke bare enten å akseptere at det er sånn, eller finne ut hva de gutta som får seg sex, egentlig gjør? 2
waco Skrevet 24. oktober 2012 #115 Skrevet 24. oktober 2012 Uhm. Nå var det vel ikke jeg som fremmet prostituerte som løsningen på problemet at kvinner har mer tilgang å sex enn menn? Er det ikke bare enten å akseptere at det er sånn, eller finne ut hva de gutta som får seg sex, egentlig gjør? Gutta som får seg sex puler andre damer, der ligger attraktiviten. Kvinner sammenligner seg med andre kvinner som har pult på han fyren. Tror du det er tilfeldig at det er tohundretusen jenter i Norge som allesammen ville blitt pult Justin bieber?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #116 Skrevet 24. oktober 2012 Tror du det er tilfeldig at det er tohundretusen jenter i Norge som allesammen ville blitt pult Justin bieber? Har vi virkelig så mange lesber her i Norge?! Anonym poster: 76362cb7b123f69fbdcd2a05409340c5 3
Gjest Tidssone Skrevet 24. oktober 2012 #117 Skrevet 24. oktober 2012 Gutta som får seg sex puler andre damer, der ligger attraktiviten. Kvinner sammenligner seg med andre kvinner som har pult på han fyren. Tror du det er tilfeldig at det er tohundretusen jenter i Norge som allesammen ville blitt pult Justin bieber? I min verden er det nok slik at menn som har pult mange, ikke er spesielt attraktive. Nå tenderer jeg til å ikke sammenligne meg med andre, heller, så jeg forstår sikkert ikke hva du snakker om. For meg er attraktivitet forbundet med helt andre ting enn hvor mange og hvem han har pult. Dersom du skaffer deg like stor berømmelse som Bieber, får du også pult. Husk at alle har like store sjanser til å "bli noe". Bare å begynne å jobbe mot stjernestatusen, bli rik, berømt eller annet, sånn at du får pult.
waco Skrevet 24. oktober 2012 #118 Skrevet 24. oktober 2012 I min verden er det nok slik at menn som har pult mange, ikke er spesielt attraktive. Nå tenderer jeg til å ikke sammenligne meg med andre, heller, så jeg forstår sikkert ikke hva du snakker om. For meg er attraktivitet forbundet med helt andre ting enn hvor mange og hvem han har pult. Dersom du skaffer deg like stor berømmelse som Bieber, får du også pult. Husk at alle har like store sjanser til å "bli noe". Bare å begynne å jobbe mot stjernestatusen, bli rik, berømt eller annet, sånn at du får pult. Spørsmålet mitt er hvorfor så mange ville ha pult bieber, og hvorfor er det ikke slik at menn også drømmer å være "sammen med" en popstjerne? Menn flest avskyr berømmelsen! Menn flest kunne aldri tenkt seg å vært sammen med en popprinsesse mange andre menn også brunsta på! Dette her sier vel nesten seg selv? Menn og kvinner er forskjellige, vi har ulike ønsker og ulike lengsler, kvinner tenner på han mannen alle andre jenter tenner på, og menn vil helst ha den kvinnen han kan ha for seg selv, og være lojal til ham. Det er ikke din feil at kjønnene har forskjellige ønsker.
Gjest Tidssone Skrevet 24. oktober 2012 #119 Skrevet 24. oktober 2012 Menn flest kunne aldri tenkt seg å vært sammen med en popprinsesse mange andre menn også brunsta på! Hoho. Takk for dagens latter. 2
Gjest Nikee Skrevet 24. oktober 2012 #120 Skrevet 24. oktober 2012 Det påstås i tråd etter tråd at kvinner har det lettere på kjønnsmarkedet enn menn. De får mange flere tilbud fra menn, både for tilfeldig sex og for mere seriøse forhold og dating. - Stemmer dette, eller er det bare en myte? - Kan kvinner i større grad velge og vrake i sin søken etter kjæreste/livspartner? - Hva er dine erfaringer som kvinne? Anonym poster: 94696d73caeacd84f920aa8262922334 For min del er dette en myte Jeg har ikke fått noen å velge å vrake mellom, jeg kan i alle fall ikke komme på noen Så, for meg, Nikee på 24 år så stemmer det ikke. Kan ikke si at jeg er stygg, jeg anser meg for helt normal i utseende, og utadvendt også når jeg er ute med venner. Så nei, jeg vet ikke jeg. Jeg er sikkert unntaket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå