Gå til innhold

Spm til single jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nja. Det kommer an på standarden. Er man ikke så nøye på det kan man få seg et ligg hvor som helst, når som helst. Det tror jeg gjelder i stor grad for menn også.

Men som dame kan jeg ikke si jeg synes det har vært nevneverdig lett å få hverken sex eller forhold/dates. Men så vokste jeg opp i en by der mine 170cm var ekkelt, mens damer på 150 var tingen.

Men jeg lurer på hvorfor så mange menn tror damer har lettere for å få sex/dates når menn generelt har flere sexpartnere enn kvinner:P Mange mener svaret er høyere standard men jeg vet nå ikke. Tradisjonelt sett har menn vært mer opptatt av utseendet enn kvinner, og det er vel det det går på i alle fall når det gjelder ren sex.

Anonym poster: 186f9ebfacdda2de26a6d2df8e58a28c

Anonym poster: 186f9ebfacdda2de26a6d2df8e58a28c

Var ekkelt i begynnelsen her! Nå NYTER jeg de 180 centimeterene blandt mine 160 cms venner. 180 er sexy, 160 er søtt.

Ja, jeg kan velge og vrake som regel, men har vanskelig for å finne en gutt som vil ha et forhold. Med mindre gutten har IQ på 600, og er en som ikke får seg så veldig mye. Er egentlig ikke så veldig pen selv (synes jeg), men får veldig fort gutter pga sjarm.

Tror det er nøyaktig på det samme hos gutter. Standarden som blir satt ,vet du.

Anonym poster: ac3cd1f5111fa1edf7cedd11ca100b1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kan velge å vrake i hvem jeg vil ligge med, det å faktisk få til et forhold med den jeg vil ha, som Katten sa, er hakket (mildt sakt) vanskeligere

Å siden single jenter som faktisk har et sexliv er luddere og skittne ifølge mange på KG, så får jeg ikke så altfor mye ut av det at mange vil ha meg til sengs.

Edit: men jeg er ubeskrivelig kresen og faller ikke lett, som oftest vil jeg ikke ha de som vil ha meg, og motsatt. Så jeg kan ikke snakke på vegne av alle.

En ting til, hva slags folk henger dere med som sier "gutter tar alt som har fitte?" Jeg har aldri opplevd at den kjekkeste i rommet legger ann på den styggeste

Endret av blondina90
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Det der er rett og slett ikkje anna enn ei ekstrem generalisering.

Ja, og?

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

En ting til, hva slags folk henger dere med som sier "gutter tar alt som har fitte?" Jeg har aldri opplevd at den kjekkeste i rommet legger ann på den styggeste

Selvfølgelig ikke, men når klokka er tre så kan den styggeste jenta legge an på den fineste gutten og faktisk ha en god sjanse.

Vi legger jo aldri an på jenter vi synes er stygge, men hvis stygge jenter legger an på oss så kan det fort hende at det faktisk lykkes. Dessverre er jo de fleste jenter så til de grader passive.

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig ikke, men når klokka er tre så kan den styggeste jenta legge an på den fineste gutten og faktisk ha en god sjanse.

Vi legger jo aldri an på jenter vi synes er stygge, men hvis stygge jenter legger an på oss så kan det fort hende at det faktisk lykkes. Dessverre er jo de fleste jenter så til de grader passive.

Når klokka er 3 så har mest sannsynlig den kjekke gutten funnet en jente allerede. Eller så har han 3 i promille

Skrevet

Ja, det er vertfall lett for min del å få sex. Kunne sikkert fått en fyr over her og nå hadde jeg bare villet. Har flere kompiser som ikke er særlig vanskelige å be.

Når det kommer til forhold er det såklart mer som må klaffe. Kunne sikkert hatt kjæreste nå i dag hadde jeg bare tatt hva som helst, men må jo hest finne noen jeg passer med da...

Min erfaring er som mange andres; JA jenter har lettere enn gutter for å få sex.

Jente 23

Anonym poster: 810e231281cbc3d4207b7619a17fc1ae

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Når klokka er 3 så har mest sannsynlig den kjekke gutten funnet en jente allerede. Eller så har han 3 i promille

Niks. Selv de aller kjekkeste single kompisene mine går som regel alene hjem oftere enn ikke. Og ofte når de har selskap så er det en av buruglene som har klart å slå kloa i en av dem for en ONS.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Skrevet

Får høre fra flere og flere jenter/damer at jeg er pen, attraktiv, deilig, interessant og alt annet bla bla, men fakta er at jeg alltid hjem alene uten at ei vil ha meg med mer enn til døra for å så si at nå kan jeg dra.

Skrevet

Får høre fra flere og flere jenter/damer at jeg er pen, attraktiv, deilig, interessant og alt annet bla bla, men fakta er at jeg alltid hjem alene uten at ei vil ha meg med mer enn til døra for å så si at nå kan jeg dra.

Samme her, mange menn som syns jeg så "så fin" også, men jeg går alltid hjem alene.

Anonym poster: fbe6db606b6f212eaa66b8ddfea9edf7

Skrevet

Min erfaring tilsier at jenter har lettere for å ha sex med mannen de vil ha, mens de har det vanskeligere med å få et forhold med den de vil ha.

Dette stemmer. Loven om tilbud og etterspørsel! Menn ønsker mer tilfeldig sex, og etablerer seg som regel senere i livet enn damer! derav skjevheten.

Skrevet

Da gjør du noe feil. Kommer du helt til døra er de jo i utgangspunktet klare.

Gjest Summers
Skrevet

Å siden single jenter som faktisk har et sexliv er luddere og skittne ifølge mange på KG

hei, ikke dårlig stemning?

TS: ja kvinner har det lettere både når det gjelder sex og seriøse forhold, det siste fordi de får fordel på nettdating.

Gjest Lincoln
Skrevet

Samme her, mange menn som syns jeg så "så fin" også, men jeg går alltid hjem alene.

Anonym poster: fbe6db606b6f212eaa66b8ddfea9edf7

Hva med å spørre om noen blir med deg hjem neste gang du er ute. Det kan jeg tenke meg at du aldri har prøvd.

Skrevet

Min erfaring tilsier at jenter har lettere for å ha sex med mannen de vil ha, mens de har det vanskeligere med å få et forhold med den de vil ha.

Katten har et MEGET godt poeng! Og som flere andre kanskje har vært litt inne på også. Vi jenter får nok mannen vi vil ha, dersom det er sex vi tilbyr ham, men om vi vil ha et forhold til den samme mannen....da er det en god del vanskeligere... og DER tror jeg faktisk kjønenne stiller temmelig likt. Men som en annen mann var inne på her også; dere menn blir oftere tilbudt forhold, mens vi kvinner blir oftere tilbudt sex. Ergo, så har dere menn oftere sjangse for å gå inn i et forhold dersom dere ønsker det, siden tilbudene kommer oftere, mens vi kvinner må jobbe mye mere for å få tilbud om et ordentlig forhold!

Skrevet

dere menn blir oftere tilbudt forhold, mens vi kvinner blir oftere tilbudt sex. Ergo, så har dere menn oftere sjangse for å gå inn i et forhold dersom dere ønsker det, siden tilbudene kommer oftere, mens vi kvinner må jobbe mye mere for å få tilbud om et ordentlig forhold!

Wut? Hva er det for logikk? Hvis vi menn oftere fikk forhold så ville sex ikke være et "problem" for oss å oppnå.

wat-i-wut-22973.jpg

Anonym poster: 76362cb7b123f69fbdcd2a05409340c5

Skrevet

Wut? Hva er det for logikk? Hvis vi menn oftere fikk forhold så ville sex ikke være et "problem" for oss å oppnå.

wat-i-wut-22973.jpg

Er bare erfaringsbasert læring fra min side. Må legges til at jeg bor på bygda og ikke i byen, mulig det er HELT annerledes der :-p

Skrevet

Er bare erfaringsbasert læring fra min side. Må legges til at jeg bor på bygda og ikke i byen, mulig det er HELT annerledes der :-p

Igjen, la meg se om jeg forstår logikken din:

jente: "skal vi pule"

gutt: "nei"

gutt: "lyst til å bli sammen i et forhold?"

jente: "jaok"

gutt: "så fint, da kan vi ha sex uten kondom, vi er jo i et forhold"

dagen etter

gutt: "sorry, det er slutt"

senere samme kveld, samme gutt, ny jente

...

Virkelig? Det er hvordan du tror at verden fungerer? o.0

Skrevet

Igjen, la meg se om jeg forstår logikken din:

jente: "skal vi pule"

gutt: "nei"

gutt: "så fint, da kan vi ha sex uten kondom, vi er jo i et forhold"

dagen etter

gutt: "sorry, det er slutt"

senere samme kveld, samme gutt, ny jente

...

Virkelig? Det er hvordan du tror at verden fungerer? o.0

tror du har misforstått meg, jeg mener det omvendt:

gutt: skal vi pule?

jente: ok da.....

jente: skal vi bli i et forhold?

gutt: kanskje det?

dagen etter stikker gutten og jenta hører ikke mer fra han

• Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Katten har et MEGET godt poeng! Og som flere andre kanskje har vært litt inne på også. Vi jenter får nok mannen vi vil ha, dersom det er sex vi tilbyr ham, men om vi vil ha et forhold til den samme mannen....da er det en god del vanskeligere... og DER tror jeg faktisk kjønenne stiller temmelig likt.

Leser spørsmålet "

- Kan kvinner i større grad velge og vrake i sin søken etter kjæreste/livspartner?" annerledes. Det handler ikke om at kvinner kan få alle menne de vil ha, men at de har flere å velge mellom enn menn. Og det tror jeg de kan(pga fordel på nettdating).

Skrevet

tror du har misforstått meg, jeg mener det omvendt:

gutt: skal vi pule?

jente: ok da.....

jente: skal vi bli i et forhold?

gutt: kanskje det?

dagen etter stikker gutten og jenta hører ikke mer fra han

Du mener gutter får sex med hvem som helst og en masse jenter som løper etter dem til en hver tid i håp om at han bare skal se hennes vei? Jeg tror du lever på en annen planet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...