Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud så spennende dette er! Gleder meg virkelig til å se innom her i morgen om den er pos eller neg. Selv har jeg testdag på lørdag. Jeg håper vi begge er gravide, selv om jeg tenker litt likt som deg. (Har ikke nok symptomer). Blir så spennende å lese :) :)

:gravid::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skulle bare teste viljestyrken din....

haha jeg var inne på tanken om at dersom den er positiv i morgen så er den vel det ikveld også.. Men nei jeg er flink :D hehe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så spennende dette er! Gleder meg virkelig til å se innom her i morgen om den er pos eller neg. Selv har jeg testdag på lørdag. Jeg håper vi begge er gravide, selv om jeg tenker litt likt som deg. (Har ikke nok symptomer). Blir så spennende å lese :) :)

:gravid::rodmer:

kjenner tankene ja!! Har også svært liten tro på positiv test... Er for lite gjeldene symptomer...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt hvis du vil holde deg hjemme i helgen. Men på en annen side... Hva med å gå bare for et par timer? Synd å miste all kontakt med venner så lenge :( Selv om det selvfølgelig er opp til deg, altså! Er enig i at en positiv test I MORGEN TILDLIG!! = du skal i bursdag i helga ;)

Når står du opp i morgen? Så jeg vet når jeg må forte meg inn her...!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt hvis du vil holde deg hjemme i helgen. Men på en annen side... Hva med å gå bare for et par timer? Synd å miste all kontakt med venner så lenge :( Selv om det selvfølgelig er opp til deg, altså! Er enig i at en positiv test I MORGEN TILDLIG!! = du skal i bursdag i helga ;)

Signerer!! Trenger svar på når jeg skal ha vekkerklokka på ':D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvart på fem :P oppdaterer dere på bussen altså ca kvart over seks :P Hehe sååååå spent! Får ikke sove engang :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig! Blir kg når Kjæres vekkerklokke ringer, ser jeg :fnise: ellers får jeg en gretten samboer ;) Jeg er SÅ spent, kan ikke en gang forestile meg hvordan du føler det! Krysser alt jeg har i natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter! Dere er herlige hele gjengen <3 nattinatt

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det kiler litt i magen ! Og det er jo ikke jeg som skal teste en gang! :) Jeg har troen jeg, fionel :):hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ble blenda hvit.. Nå vet jeg faktisk ikke hvor jeg skal finne styrken til å fortsette med dette.... Jeg vet ikke om jeg orker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...