Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

åå jeg føler jeg "trasher" min egen dagbok her.. men ejg klarer faktisk ikke bestemme meg for om je skal teste eller ikke nå... jeg går liksom ut og inn av badet :fnise: :fnise: :vetikke: og jeg er SÅÅ støl i magen at man skulle tro jeg hadde trent magemuskler i hele dag.. noe jeg absolutt ikke har gjort :P

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Du vet inderst inne selv at dersom du tester, og den blir blendahvit, så kommer du til å angre såååå ekstremt! Prøv å hold deg til imorgen :)

Inn på badet, puss tennene, gå på do (UTEN Å TEST!) og stikk så å legg deg :)

Så tester du så fort du står opp imorgen tidlig! En test vil da mest sannsynlig gi deg korrekt svar.

En dag til eller ifra? :)

En positiv el-test er vel når teststreken er sterkere enn kontrollstreken? ..

Få deg litt søvn :jepp:

Endret av roseduft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneeei :( Hadde så trua! Ikke fått mensen enda? Håpet er jo ikke ute før tanta er der. Noen tester jo ikke positivt før ganske langt ut! Krysser fortsatt fingrene for deg :hug:

Endret av boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneeei :( Hadde så trua! Ikke fått mensen enda? Håpet er jo ikke ute før tanta er der. Noen tester jo ikke positivt før ganske langt ut! Krysser fortsatt fingrene for deg :hug:

Jeg også :( Nei tanta er ikke så se.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh... negativ test er ikke gøy! Men som sagt over her, så lenge tanta ikke har kommet er ikke håpet ute! Kanskje du hadde EL senere enn du antok??? Kanskje du tester positivt i morgen?? Hold motet oppe! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det gikk bra, at jeg var okei med at testen ble negativ.. Jeg tillot meg selv å ha litt håp frem til tr kom.. Ikke knekke sammen før tr kommer.. Prøve å se positivt p ådet.. kanskje neste måned er vår måned tenkte jeg for meg selv mens jeg små smilte litt... Det gikk egentlig forbausende greit med meg... ...

Trodde jeg...

Det var først da jeg sto og tok søndagsvasken ( det er min hverdagsescape) jeg putter god musikk med headphones og lever i min egen boble for ett par/tre timer mens jegvasker og rydder leiligheten...Jeg gikk rundt og små danset og sang, men da jeg sto og støvsugde kjøkkenet sa det bare pang.. Tårene kom i strie strømmer og jeg følte bare på en ekstrem bunnøs uforklarlig sorg... Jeg vet ikke om jeg orker flere måneder av dette.. Joda man sier det hver mnd, men jeg tror og merker at jeg for hver mnd blir mer og mer dyttet nedover.... Så satt jeg der da på kjøkkengulvet med støvsugeren på og grease i ørene ( your the one that I want) og hulket for meg selv! jeg var på et punkt så hysterisk at jeg vurderte og ringe sambo og be han komme hjem. ( han er hos en kompis) Men jeg klarte meg jeg kom meg opp igjen og fikk støvsugd resten av leiligheten... Nå tenke jeg å legge meg under dyna og hulke enda litt mer.. Dette er fader meg ikke rettferdig.... Nå har jeg mest lyst til å tømme den flasken med hvin som står i kjøleskapet, men NEIDA det kan jeg ikke.. for det er jo tross alt 1-2% sjanse for at testen kan bli positiv... hvordan liv er egentlig dette...

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Det er ikke noe særlig å lese at du får det så tungt, Fionel! :( Jeg synes du skal be samboeren din komme hjem, jeg.. Så kan han være nær, eller iallfall i nærheten hvis du trenger ham. Kanskje han trenger deg litt også.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde det gikk bra, at jeg var okei med at testen ble negativ.. Jeg tillot meg selv å ha litt håp frem til tr kom.. Ikke knekke sammen før tr kommer.. Prøve å se positivt p ådet.. kanskje neste måned er vår måned tenkte jeg for meg selv mens jeg små smilte litt... Det gikk egentlig forbausende greit med meg... ...

Trodde jeg...

Det var først da jeg sto og tok søndagsvasken ( det er min hverdagsescape) jeg putter god musikk med headphones og lever i min egen boble for ett par/tre timer mens jegvasker og rydder leiligheten...Jeg gikk rundt og små danset og sang, men da jeg sto og støvsugde kjøkkenet sa det bare pang.. Tårene kom i strie strømmer og jeg følte bare på en ekstrem bunnøs uforklarlig sorg... Jeg vet ikke om jeg orker flere måneder av dette.. Joda man sier det hver mnd, men jeg tror og merker at jeg for hver mnd blir mer og mer dyttet nedover.... Så satt jeg der da på kjøkkengulvet med støvsugeren på og grease i ørene ( your the one that I want) og hulket for meg selv! jeg var på et punkt så hysterisk at jeg vurderte og ringe sambo og be han komme hjem. ( han er hos en kompis) Men jeg klarte meg jeg kom meg opp igjen og fikk støvsugd resten av leiligheten... Nå tenke jeg å legge meg under dyna og hulke enda litt mer.. Dette er fader meg ikke rettferdig.... Nå har jeg mest lyst til å tømme den flasken med hvin som står i kjøleskapet, men NEIDA det kan jeg ikke.. for det er jo tross alt 1-2% sjanse for at testen kan bli positiv... hvordan liv er egentlig dette...

Jeg vet såå godt hvordan du har det. Gårsdagen min var likedan. Jeg begynte med godt mot og tenkte at jaja. Ikke denne gangen, men kanskje neste. Men på kvelden gikk det helt gale. Tårer og fæle tanker.

Snakk med sambo når han kommer hjem og finn på ting bare dere to. Sånn at du kan prøve å tenke på andre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var leit! :trist: Vet det ikke er så mye jeg kan si for å trøste, men jeg håper du føler deg litt bedre når du har fått grått ut litt, og at du klarer å se fremover til neste pp. :kose: Det blir snart din tur!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord kjære dere<3 Dere er så fantastiske hele gjengen! Gikk meg tur ned på kiosken og kjøpte meg en boks sjokolade is jeg. Nå skal jeg sette på en fin film og få tankene på noe annet.. Jeg syns ihvertfall tr kan komme iløpet av uken.. Enten det eller positiv test.. I dag har jeg også vondt i korsryggen, kvalm, vondt i hodet og stikking i livmor.. Samme som har vært on of den siste uken omtrent... Blir ikke helt klok på dette virrvarret jeg altså :vetikke: Men det er da lov å håpe til tr eventuelt kommer?? For det kan jo faktisk tenkes at EL var senere en jeg trodde og at det er derfor testen ikke er positiv enda...? :vetikke::hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...