Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg lastet ned alle mulig trackers fra apple store :P og absolutt ALLE mener forskjellig.. Men felles er at alle mener jeg skulle hatt det fra onsdag tilogmed i dag.. ALtså at tr skulle kommet en av dagene imellom eller da onsdag eller i dag.. ( merkelig forklart av meg ser jeg) Dette er til å bli forvirret av altså :P Tenk a dere....!!!! Tenk om jeg faktisk er gravid :wow::sjokkert: :sjokkert:

Endret av fionel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig noe poeng å teste nå`? Ble så ivrig her jeg satt plutselig :P Eller er det bare å utsette seg selv for unødvenig sorg og skuffelse !? Aaahhh jeg blir helt gal :P ( men den skal vel i prinsippet bli positiv nå dersom tr skulle vært i dag eller enda bedre, skulle vært på onsdag ?

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testa positivt på ettermiddagen dagen etter IKM. Det var med cbd. Test ivei :)

Men om ikm er i dag da? Og jeg har drukket ekstremt mye vann og brus i dag :P :P Eller har det ikke noe å si når det er så "sent" ?

Edit: Har jo ikke testet siden onsdag morgen, mye kan ha forandret seg på den testen

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om ikm er i dag da? Og jeg har drukket ekstremt mye vann og brus i dag :P :P Eller har det ikke noe å si når det er så "sent" ?

Edit: Har jo ikke testet siden onsdag morgen, mye kan ha forandret seg på den testen

Du kan jo eventuelt holde deg til i kveld før du tester eller rett og slett teste når du står opp i morgen. Jeg kjente i gårkveld at mensen var på vei. Murringene var helt annerledes. Så håpet er der enda for deg. Lykke til Fionel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn på tr ihvertfall.. Har vondt i hele kroppen og det bobler og braker det nede, og stikker til noen ganger.. Men ingen menssmerter... Jeg håper jo litt enda... Men er samtidig redd for å få opp håper for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mange tester igjen? :) Hvis du har mange så skader det jo ikke å ta en test nå.... OG er den negativ, så tar du en til i morgen, siden det er da du egentlig skal ha IKM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mange tester igjen? :) Hvis du har mange så skader det jo ikke å ta en test nå.... OG er den negativ, så tar du en til i morgen, siden det er da du egentlig skal ha IKM ;)

Jeg har igjen to billigtester. EN stick og en sånn strimmel ( heter det ikke det?) Så jeg kan eventuelt ta en nå og ha en igen i morgen.. Og er dn negativ i morgen også så får jeg vente til onsdag kanskje? og eventuelt bare kjøpe en test på apoteket :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har igjen to billigtester. EN stick og en sånn strimmel ( heter det ikke det?) Så jeg kan eventuelt ta en nå og ha en igen i morgen.. Og er dn negativ i morgen også så får jeg vente til onsdag kanskje? og eventuelt bare kjøpe en test på apoteket :vetikke:

Det syns jeg du skal gjøre! Ta strimmelen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha tør ikke teste jeg:P kanskje jeg gjør det etterpå eller så venter jeg til i morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er større mulighet for 2 streker imorgen, på morgenurinen :)

har vel ikke så mye å si når ikm enten var på onsdag eller var i dag? Eller har det det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke slik at hcg fordobles per dag? Hvis du har ikm idag, så er det sannsynlig for sterkere resultat imorgen tidlig? :klo:

Jeg vet ikke, jeg.. Krysser fingra for at det kommer to streker iallfall!! :jepp::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at hcg fordobles per dag? Hvis du har ikm idag, så er det sannsynlig for sterkere resultat imorgen tidlig? :klo:

Jeg vet ikke, jeg.. Krysser fingra for at det kommer to streker iallfall!! :jepp::hug:

jo du har rett der, men den skal vel uansett vise positiv på ikm dagen dersom det er noe der? Eller bommet jeg helt nå :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo du har rett der, men den skal vel uansett vise positiv på ikm dagen dersom det er noe der? Eller bommet jeg helt nå :P

Ja, det gjør jo som regel det :jepp: Men noen produserer hcg litt senere enn andre. Jeg aner jo ikke når i syklus du testet pos sist, så kan jo fint hende at du får to blå dersom du er gravid nå *krysser* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...