Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Hihi nei jeg har jo ikke det!! Men Gud testene ligger å rooooper på meg i skapet :P

Du klarer å vente et par dager til!! Det er nok tungt, men bare prøv. Finn på noe helt annet, glem hele babystyret et par dager, og plutselig er dagen der . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håpet er ikke ute før tanta kommer Fionel. Hold ut :blomst:

Hadde vært kjempemoro om dette var "riktig" pp for dere! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet er ikke ute før tanta kommer Fionel. Hold ut :blomst:

Hadde vært kjempemoro om dette var "riktig" pp for dere! :fnise: ja da hadde jeg blitt så glad! Jeg kan jo kanskje teste i morgen tidlig :P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mener jeg å huske testen ikke bør positiv før den ble svaaaak positiv en dag før ikm forrige gang.. Jeg vet ikke om dette har noe å si jeg? Dette forandrer seg vel kanskje fra svangerskap til svangerskap... Hm..

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer å vente et par dager til!! Det er nok tungt, men bare prøv. Finn på noe helt annet, glem hele babystyret et par dager, og plutselig er dagen der . :)

nå er du streng syns jeg :P hahaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelper det om vi er strenge? Isåfall får jeg være det jeg også! Hold ut, you can do it!!! Graviditeter er nok forskjellige ja, men husk likevel på hvordan det var sist. Kanskje du da klarer å vente til etter ikm? Puss vinduene, det trengs! (i alle fall våre :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi da kommer jeg å pusser vinduer hos deg :D ja jeg får el egentlig bare innse at det beste er å vente:D da blir det testing torsdag morgen ;D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi da kommer jeg å pusser vinduer hos deg :D ja jeg får el egentlig bare innse at det beste er å vente:D da blir det testing torsdag morgen ;D

Du må mer enn gjerne komme hit og ta mine vinduer også :fnise:

Krysser fingrene og gleder meg til å sjekke inne her på torsdag!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må mer enn gjerne komme hit og ta mine vinduer også :fnise:

Krysser fingrene og gleder meg til å sjekke inne her på torsdag!! :danse:

On my way ! :P hehehe kanskje vi skal starte sånn dpo-vaskebyrå :P så alle her inne som e i dpo land og ivrige etter å teste, kan vaske litt istedenfor :P hahaha

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å komme her også ;) Her er det mer enn vinduer som trenger og vaskes for å si det slik :fnise:

Blir spennende her fremover :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler dette er din måned fionel! :)

Hold på den følelsen ett par dager til er du snill :D :hug::jolie:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare å komme her også ;) Her er det mer enn vinduer som trenger og vaskes for å si det slik :fnise:

Blir spennende her fremover :popcorn:

Svinger innom senere ikveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On my way ! :P hehehe kanskje vi skal starte sånn dpo-vaskebyrå :P så alle her inne som e i dpo land og ivrige etter å teste, kan vaske litt istedenfor :P hahaha

Syns det hørtes ut som en strålende ide jeg!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi nei jeg har jo ikke det!! Men Gud testene ligger å rooooper på meg i skapet :P

Men du. Ta testene ut fra badet. Ikke ha de liggende rett foran nesen på de. Legg de et sted hvor du er lite. Sånn at du slipper å bli fristet :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du. Ta testene ut fra badet. Ikke ha de liggende rett foran nesen på de. Legg de et sted hvor du er lite. Sånn at du slipper å bli fristet :)

Ingen dum ide! kan legge de inn på kontoret :P haha der er jeg ytterst sjeldent :P:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...