Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Hurra for symptomer!!! :D Gleder meg sånn til du får testet. Jeg heier på dere og en vakker spire <3 Ha en super helg Fionel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅH!!!! her var mange symptomer ! :D Hold deg til IKM dato, og ikke test før! Selv om jeg vet du har så inderlig lyst! Kjenner jeg blir supergira og veldig spent :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kryssing jenter :D å ja missdior jeg skal virkelig VIRKELIG prøve å holde meg til ikm dato! Det føles så leeeenge til, men jeg skal prøve alt jeg kan :D men tickeren sie 6 dager og appen sier 8.. hm.. så da må jeg nesten prøve om seks dager :D hehe

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at helga går nå fort, og på mandag er det bare 3 dager til du kan teste =)

Veldig sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket om at du er gravid kan nok gjøre at du kjenner mer enn du bør - MEN! Vi krysser alle fingrene for deg, og håper at DETTE er måneden!! :D

Jeg skrev uten å lese to hele sider, litt fjern, men uansett ;) Spennende symptomer, håperhåper!! For all del ikke test mer før ikm! :)

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket om at du er gravid kan nok gjøre at du kjenner mer enn du bør - MEN! Vi krysser alle fingrene for deg, og håper at DETTE er måneden!! :D

Jeg skrev uten å lese to hele sider, litt fjern, men uansett ;) Spennende symptomer, håperhåper!! For all del ikke test mer før ikm! :)

jada halsbrann kom nok av hvotløkspizzaen i går :P jeg er fullt klar over det! Men er nå litt artig alikevel! Og jeg har funnet ut at om jeg skal holde meg nogenlunde normal til sinns denne pp så må jeg bare leve på håp bølgen og jakte på symptomer (som kanskje egentlig ikke er symptomer) ;) og jeg skal PRØVE å ikke teste før ikm. :P hahah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingen ting av denne tickeren jeg.. Tenkte jeg skulle gå inn og gjøre om på den, siden den bare teller til da 13, er ikke det mest normale 14? Mensen pleier å vare rundt 6 dager. Og første dag av siste tr var 2,januar.. Da var den riktignok 2 dager forsinket ifølge min app :P

NÅr jeg ksulle gjøre om på tickeren og fyllte inn disse tingene kom det opp at jeg var 11 dpo og testes om 2 dager.. det stemmer jo ikke!

Jeg skjønne virkelig ingen ting av disse greiene??? haha føler meg helt dumt :sjokkert::vetikke:

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Jeg skjønner ingen ting av denne tickeren jeg.. Tenkte jeg skulle gå inn og gjøre om på den, siden den bare teller til da 13, er ikke det mest normale 14? Mensen pleier å vare rundt 6 dager. Og første dag av siste tr var 2,januar.. Da var den riktignok 2 dager forsinket ifølge min app :P

NÅr jeg ksulle gjøre om på tickeren og fyllte inn disse tingene kom det opp at jeg var 11 dpo og testes om 2 dager.. det stemmer jo ikke!

Jeg skjønne virkelig ingen ting av disse greiene??? haha føler meg helt dumt :sjokkert::vetikke:

Hvor lang tr er, forandrer ikke på når el vil være, dersom du har en stabil syklus med el 14 dager før neste mens.... Tror jeg :ler:

Hvis du hadde tr 2.januar, når venter du mensen i forhold til andre sykluser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lang tr er, forandrer ikke på når el vil være, dersom du har en stabil syklus med el 14 dager før neste mens.... Tror jeg :ler:

Hvis du hadde tr 2.januar, når venter du mensen i forhold til andre sykluser?

Ifølge appen på telefonen ventes den 2 februar, ifølge fertilityfriend om 2 dager og ifølge tickeren jeg har nå ventes den om 4 dager :P

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

I og med at syklusen din er på 30 dager for tiden, så vil jeg tro ikm er om 4 dager da ja.. :) pluss minus!

Spennende da!! :danse: Du har i såfall testet aaaalt for tidlig :) Men prøv så godt du kan å vent til etter ikm før du tester igjen.. En blendahvit test er så ufattelig kjedelig.. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom og legger igjen en hilsen til deg på en slik regntung og forblåst søndag! Er spennende å følge deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er innom og legger igjen en hilsen til deg på en slik regntung og forblåst søndag! Er spennende å følge deg :)

regner deg hos deg :) ? her er det full snøstorm! :D Litt koselig egentlig :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til IKM nå!!! Tror nesten jeg er mer spent enn det du er :fnise::blomst:

Vet du..? jeg er egentlig veldig spent.. Men jeg går litt sånn annenhverdag følelser.. fx: mandag: føler NÅ er det vår tur!!! tirsdag: Alt er dritt, dette har ikke gått ( gråter også gjerne STORE tårer disse "ned" dagene og hater alt og alle :P ( kjempe sjarmerende og tilbrine tid med da ja!) Onsdag: Suuuuuper glad og går nesten og bestemmer hvilken vogn jeg vil ha. ( litt satt på spissen)

Så jo jeg er kjempe spent.. men dagene er veldig opp og ned :P Så jeg er veldig redd for å få vite svaret.. jeg er ikke helt klar for tr helt enda kjenner jeg.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at syklusen din er på 30 dager for tiden, så vil jeg tro ikm er om 4 dager da ja.. :) pluss minus!

Spennende da!! :danse: Du har i såfall testet aaaalt for tidlig :) Men prøv så godt du kan å vent til etter ikm før du tester igjen.. En blendahvit test er så ufattelig kjedelig.. :dry:

Men skal man ikke kunne få to streker i dag da??? Eller...?? HAHA nei nå MÅ jeg gi meg...

Kanskje jeg skulle prøvd meg på en EL test..? De skal jo bli sterkere og sterker og man er gravid....

uuuæææ jeg blir gal av meg selv... :wow: :wow:

Endret av fionel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...