Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk jenter :D :D :D ja, kom en del slim tidligere i dag ( beklager detljer) TEnkte og kjøpe meg granatjuice i morgen :) Så etter det istad, men fant det ikke på Rema 1000 :P

Testing skal egentlig ( ifølge app¨n) utføres 2.2.2013 :P Men nå virker det jo som om jeg har el tidligere en den forventer., Men alt i alt tror jeg nok jeg skal vente an alt til 1-2 februar, og ikke teste før det, eventuelt se om ikm kommer før det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg skikkelig mensen smerter :S dersom stygge tanta prøver å vise seg de nærmeste dagene... Ja Da vet jeg ikke hva jeg gjør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menssmerter hadde jeg rundt EL den ene gangen, sikker på det ikke kan være det? :)

Joda, det er nok mer sannsynlig det :P men du vet hvordan det er :P man overtenker alt som skjer mef kroppen og alle vondter :P Hahaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fionel! Nå har jeg kikket litt i boken din, og vil gjerne ønske deg lykke til! Jeg forstår at el ikke var så lenge siden, så da sender jeg babystøv din vei og håper at det klaffer denne måneden!

Det var trist å lese om sa'en, men du virker som en smart og reflektert jente som jobber deg gjennom det på en god måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare si en ting: granatjuuce smaker jo gift!!! Jeg fikk ned en halv skurk :O haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er sterkt! Jeg fant en med eple, granateple og drue, den var veldig god! Tror jeg kjøpte den på Rimi. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er sterkt! Jeg fant en med eple, granateple og drue, den var veldig god! Tror jeg kjøpte den på Rimi. :-)

haha den må prøves!! Og tusen takk for fine ord lenger opp her :D det varmer godt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :D :D :D ja, kom en del slim tidligere i dag ( beklager detljer) TEnkte og kjøpe meg granatjuice i morgen :) Så etter det istad, men fant det ikke på Rema 1000 :P

Testing skal egentlig ( ifølge app¨n) utføres 2.2.2013 :P Men nå virker det jo som om jeg har el tidligere en den forventer., Men alt i alt tror jeg nok jeg skal vente an alt til 1-2 februar, og ikke teste før det, eventuelt se om ikm kommer før det. :)

hvilken app bruker du? :) og er du fornøyd med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken app bruker du? :) og er du fornøyd med den?

jeg bruker "pink pad" og er veldig for fornøyd! Det er også vare å trykke på en knapp der når man blir gravid og da km man bruke den igjennom hele svangerskapet også :) Edit: beklager mye skrivefeil. Bruker mobilen mens jeg står inneklemt på toget :P Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen kg mennesker :) endelig fredag!! I dag har jeg litt dårlig "samvittighet" jeg orker ikke noe sengekos i går.. Jeg var så dårlig Og måtte gå hjem før fra jobben for å legge meg:/ så Da vil det si det ikke har vært noe siden onsdag! Men vi får ta det i dag,lørdag og søndag istedenfor!! Uff håper ikke det ødela alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker "pink pad" og er veldig for fornøyd! Det er også vare å trykke på en knapp der når man blir gravid og da km man bruke den igjennom hele svangerskapet også :) Edit: beklager mye skrivefeil. Bruker mobilen mens jeg står inneklemt på toget :P

hehe, det var da forståelig!!! ;) nå har jeg lastet den ned, og mensen skal bare forte seg å komme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har nå lest hele boken din og gleder meg til å følge deg videre. Jeg er i PP2 og hadde smilefjes på eggløsningstesten på onsdag denne uken. Det betyr at eggløsning var i går og jeg er i dag 1dpo. Deler gleden og sorgen med deg. Er fryktelig når man ikke får det til :( Håper det klaffer fos oss begge denne måneden :) :) Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lest hele boken din og gleder meg til å følge deg videre. Jeg er i PP2 og hadde smilefjes på eggløsningstesten på onsdag denne uken. Det betyr at eggløsning var i går og jeg er i dag 1dpo. Deler gleden og sorgen med deg. Er fryktelig når man ikke får det til :( Håper det klaffer fos oss begge denne måneden :) :) Stor klem

takk for gode ord! Krysser fingrer for deg denne mnd !!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag folkens! Jeg kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke var til gu ettre at vi mistet.. Vi var der når vi mistet ( var jo sånn vi fikk vite t det i magen var dødt) og hun sa fosteret var så lite som 5 uker og hadde vært dødt i magen i litt under 3 uker.. Men hun så at jeg hadde begynt å blø litt, og sa at siden det var så tidlig sa så ville det komme ut av seg selv. Jeg begynte og blø mer og mer, og det kom ut store klumper igjennom en ukes tid. Før det var over..

Mensen kom tilbake etter ca 5 uker ( mener jeg det var) og holdt seg nogenlunde stabil. Forrige mnd kom den noen dager på overtid, og på slutten hadde jeg brunlig utflod i en 2-3 dager.

Jeg begynner å bli redd for grunnen til at vi ikke har blitt gravide kn være fordi det er noen rester igjen, det skal jo ikke være det når man har en sa såpass tidlig, og det gikk 3 uker etter den døde, for så å komme ut masse og raskt.. Jeg fossblødde jo i flere dager. Men så begynner man å tenke, og man leser på nettet... Men tanken på å skulle gå å ta en innvendig ultralyd er fæl, jeg har så lite lyst.. Jeg har alt for mange minner fra det stedet =/

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at siden du har hatt noen runder med mensen siden SA, så har nok kroppen renset seg godt. Jeg har også 1-2 dager med brunlig utflod på slutten av hver mens, så det tror jeg er veldig normalt.

Men er du usikker, så synes jeg at du skal bestille - iallfall en GU :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...