Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Gjest jente8923

Vanskelig å si da, men den første du la ut bildet av ville vært en dagen før eller etter for min del. Den testen du la ut bildet av nå ville vært minimum 2 dager etter eggløsning =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si da, men den første du la ut bildet av ville vært en dagen før eller etter for min del. Den testen du la ut bildet av nå ville vært minimum 2 dager etter eggløsning =)

Jeg har da bare lagt ut bilde av en test :sjokkert: "bla fort tilbake i boka for å se* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Jeg har da bare lagt ut bilde av en test :sjokkert: "bla fort tilbake i boka for å se* :P

Sorry =P Satt akkurat å leste et annet innlegg med en eggløsningstest =P *forvirret*

men ja, vil fortsatt regne den testen for å være minimum to dager før eller etter eggløsning, men varierer fra person til person på de testene da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry =P Satt akkurat å leste et annet innlegg med en eggløsningstest =P *forvirret*

men ja, vil fortsatt regne den testen for å være minimum to dager før eller etter eggløsning, men varierer fra person til person på de testene da..

hehe ja :P skjønte ingen ting jeg :P Jeg tror nok den var for et par dager siden, med tanke på at den var sterkere i går kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis el-testen var svakere idag, så tipper jeg også at du hadde EL for 2-3 dager siden. Slik så iallfall mine ut :Nikke:

Så spennende, Fionel!

Men du, det er vanskelig å følge med på hvilken dpo du er på etc. Skaff deg en ticker, a? ;):popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis el-testen var svakere idag, så tipper jeg også at du hadde EL for 2-3 dager siden. Slik så iallfall mine ut :Nikke:

Så spennende, Fionel!

Men du, det er vanskelig å følge med på hvilken dpo du er på etc. Skaff deg en ticker, a? ;):popcorn:

COnsider it done ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fått meg ticker igjen.. føler kanskje den ikke stemmer helt :S men den er stilt inn likt som appen på telefonen min.. Og den pleier å stemme godt.. Men ifølge tickeren skal jeg teste om 8 dager altså 29 januar.. Men ifølge appen skal jeg ha ikm 2.2.... Hm.. jaja :P

Edit: Nå fikk jeg det til, haha... Jegh adde plottet in 28 dagers syklus, men etter SA'n har jeg hatt gjennomsnittlig 30 dagers syklus, så DA stemte det gitt :fnise:

(egentlig ikke fan av den tickeren som har symptomer på seg, jeg tror/vet at det gjør at du kjenner litt ekstra hardere etter, men men :jolie:

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest hele boken din Fionel; stor klem til deg :klem: Veldig leit å lese om SA´en, men godt å se at dere holder motet oppe til tross for tunge dager!

Krysser fingrene for at spiren deres sitter og klamrer seg fast denne pp.

Blir spennende å følge deg mot IKM. Jeg har IKM dagen etter deg.

Sender deg masse positive og gode tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest hele boken din Fionel; stor klem til deg :klem: Veldig leit å lese om SA´en, men godt å se at dere holder motet oppe til tross for tunge dager!

Krysser fingrene for at spiren deres sitter og klamrer seg fast denne pp.

Blir spennende å følge deg mot IKM. Jeg har IKM dagen etter deg.

Sender deg masse positive og gode tanker!

wow! Har du lest alle sidene?! Du er god du! Fingrene er. Krysset het i huset også :) og i dag murrer det og er ubehagelig der nede, så who knows:P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er ikm, Fionel?

Blinde meg! Så nå at det sto lenger oppe her. Spennende! Krysser fingrene for at tr ikke kommer :)

Endret av Lykke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som at vi har ikm likt denne måneden ;-) Jeg er 5dpo i dag. Da kan vi teste samme dag omtrent. Jeg håper virkelig jeg er gravid... Håper du også er det :-D

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått meg ticker igjen.. føler kanskje den ikke stemmer helt :S men den er stilt inn likt som appen på telefonen min.. Og den pleier å stemme godt.. Men ifølge tickeren skal jeg teste om 8 dager altså 29 januar.. Men ifølge appen skal jeg ha ikm 2.2.... Hm.. jaja :P

Edit: Nå fikk jeg det til, haha... Jegh adde plottet in 28 dagers syklus, men etter SA'n har jeg hatt gjennomsnittlig 30 dagers syklus, så DA stemte det gitt :fnise:

(egentlig ikke fan av den tickeren som har symptomer på seg, jeg tror/vet at det gjør at du kjenner litt ekstra hardere etter, men men :jolie:

nå er det jo ikke sååå lenge igjen til du har IKM!!! :D hvis du regner den 29. som gjeldende da . og da er det bare 31 dager til min pilleslutt! hoho! :fnise: jeg håååper SÅNN at du er gravid nå, fionel. gleder meg til du skal teste :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå er det jo ikke sååå lenge igjen til du har IKM!!! :D hvis du regner den 29. som gjeldende da . og da er det bare 31 dager til min pilleslutt! hoho! :fnise: jeg håååper SÅNN at du er gravid nå, fionel. gleder meg til du skal teste :hug:

ÅÅ jeg håper sånn jeg også! Men prøver å ikke la håpe bli for stort, for da blir veien ned igjen så ufattelig bratt. Men litt er det lov å håpe :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som at vi har ikm likt denne måneden ;-) Jeg er 5dpo i dag. Da kan vi teste samme dag omtrent. Jeg håper virkelig jeg er gravid... Håper du også er det :-D

Klem

Så gøy :D det blir spennende :D Tenk om begge er gravide! DET hadde vært noe det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg ikke skjønner er hvordan det kan stå på tickeren min at en av de mest kjente symptomene for 4 dpo er såre nippler... Æhm... Egget skal jo ikke ha festet seg en gang jo !? Man skal jo ikke få symptomer så tidlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe jeg ikke skjønner er hvordan det kan stå på tickeren min at en av de mest kjente symptomene for 4 dpo er såre nippler... Æhm... Egget skal jo ikke ha festet seg en gang jo !? Man skal jo ikke få symptomer så tidlig.....

Sikkert mange som kjenner det i forbindelse med EL :) Er jo noen som har det som EL-symptom. Jeg merket vel ikke noe særlig før 10 dpo tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ jeg håper sånn jeg også! Men prøver å ikke la håpe bli for stort, for da blir veien ned igjen så ufattelig bratt. Men litt er det lov å håpe :D :D

klart man kan håpe! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg ikke skjønner er hvordan det kan stå på tickeren min at en av de mest kjente symptomene for 4 dpo er såre nippler... Æhm... Egget skal jo ikke ha festet seg en gang jo !? Man skal jo ikke få symptomer så tidlig.....

Jeg syns det høres strålende ut jeg. For mine holder på å ta livet av meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...