Gå til innhold

Redbird mot verden


Redbird

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Nótt skrev:

Koselig å "se" deg igjen. Du har faktisk vært savnet. :klem1:

Nótt :rodmer: Så godt å se at du ikke har glemt meg her inne. Godt å være savnet! :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Redbird skrev:

Nótt :rodmer: Så godt å se at du ikke har glemt meg her inne. Godt å være savnet! :icon_lol:

Du er ikke glemt, helt klart ikke. Så synd at dere ikke har fått noen mini i livet, men godt å se at du takler det. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Nótt skrev:

Du er ikke glemt, helt klart ikke. Så synd at dere ikke har fått noen mini i livet, men godt å se at du takler det. :klemmer:

Takler og takler, det går veldig, veldig opp og ned. Jeg har bra perioder og noen dårlige "dipp". Jeg kommer nok aldri helt over den mangelen i livet mitt. Men sånn generelt har vi det mye bedre enn vi har det dårlig! :) Vi finner jo masse annen glede i livet og er også veldig glad for at jeg og Manden er dem vi er sammen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Redbird skrev:

Takler og takler, det går veldig, veldig opp og ned. Jeg har bra perioder og noen dårlige "dipp". Jeg kommer nok aldri helt over den mangelen i livet mitt. Men sånn generelt har vi det mye bedre enn vi har det dårlig! :) Vi finner jo masse annen glede i livet og er også veldig glad for at jeg og Manden er dem vi er sammen :Nikke:

Vet veldig godt at takler nødvendigvis ikke føles slik, men det var det jeg mente - at dere har hverandre OG finner glede i andre ting. 

Her har vi jo blitt overrasket med en mini på vei nå, 6 år etter at Vesla kom. Lettere satt ut kan du si.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nótt skrev:

Vet veldig godt at takler nødvendigvis ikke føles slik, men det var det jeg mente - at dere har hverandre OG finner glede i andre ting. 

Her har vi jo blitt overrasket med en mini på vei nå, 6 år etter at Vesla kom. Lettere satt ut kan du si.....

Ååå så stas da! Må jo være den beste overraskelsen som finnes? :rodmer: Gratulerer! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Redbird skrev:

Ååå så stas da! Må jo være den beste overraskelsen som finnes? :rodmer: Gratulerer! :biggrin:

Det er gøy, men skremmende samtidig. Hadde gitt opp håpet på en nr 2 faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Nótt skrev:

Det er gøy, men skremmende samtidig. Hadde gitt opp håpet på en nr 2 faktisk.

Vel det er jo da skjer, sier man. :sprettoy: Det skal nok gå riktig så bra :hug: Mener å huske at vi har snakket om dette et annet sted også? ;) Jeg går helt i surr om hvem som er hvem av dere jeg er venner med på Facebook også, men jeg tror jeg husker rett.....?? :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Redbird skrev:

Vel det er jo da skjer, sier man. :sprettoy: Det skal nok gå riktig så bra :hug: Mener å huske at vi har snakket om dette et annet sted også? ;) Jeg går helt i surr om hvem som er hvem av dere jeg er venner med på Facebook også, men jeg tror jeg husker rett.....?? :icon_lol:

Det er jeg litt usikker på. Vi er ikke venner på Facebook så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nótt skrev:

Det er jeg litt usikker på. Vi er ikke venner på Facebook så vidt jeg vet.

Okay hehe :icon_lol: Ikke så greit å henge med, etter så mange år. :) Men uansett godt å ha venner her! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Redbird skrev:

Okay hehe :icon_lol: Ikke så greit å henge med, etter så mange år. :) Men uansett godt å ha venner her! :hjerte:

Det er veldig godt å ha venner her, så godt at du er tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg fuglen :vinke::hug:

 

imponert over tøffe mannen din og gratulerer med ny jobb som han trives godt med.

 

utrolig kjipt at du må se deg rundt etter ny jobb :( 

Selv må jeg holde øyne og ører åpen ettersom jeg bare har gått på korte vikariat og tilkalling de par-tre siste årene etter vi flyttet og permisjonen var over. Det tærer på at jeg ikke finner noe fast. 

 

Nòtt, gratulerer så mye :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pusilus skrev:

Hei på deg fuglen :vinke::hug:

 

imponert over tøffe mannen din og gratulerer med ny jobb som han trives godt med.

 

utrolig kjipt at du må se deg rundt etter ny jobb :( 

Selv må jeg holde øyne og ører åpen ettersom jeg bare har gått på korte vikariat og tilkalling de par-tre siste årene etter vi flyttet og permisjonen var over. Det tærer på at jeg ikke finner noe fast. 

 

Nòtt, gratulerer så mye :klem: 

Pusilus! :goodbye:Så hyggelig å se deg her igjen!! :hoppe: Er så rart å være på et sted hvor folk faktisk tar seg tid og i tillegg har lyst til å både følge og prate. Ikke vant med det i "det virkelige liv" ihvertfall..! Visste det var en god idé å komme tilbake hit. :Nikke: Er alt bra med deg da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så gøy å se dagboka di poppe opp på ''Mine innlegg''. :nigo: 

Så fint å høre at dere har det mer fint enn fælt. Det er viktig, å sette pris på hverandre. :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, ^^Belle^^ skrev:

Åååå, så gøy å se dagboka di poppe opp på ''Mine innlegg''. :nigo: 

Så fint å høre at dere har det mer fint enn fælt. Det er viktig, å sette pris på hverandre. :hjerte: 

Belle! :goodbye:Se på deg'a, TO små! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Så kjekt og se du har blåst støv av dagboka di 😀 å at det går etter forholdene greit med dere 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, CathrineMic skrev:

Oi. Så kjekt og se du har blåst støv av dagboka di 😀 å at det går etter forholdene greit med dere 💖

Takk og velkommen tilbake Cathrine! :goodbye:Sist jeg var her var du gravid og nå er du vel mamma til en tre-åring, sånn cirka..? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Redbird skrev:

Belle! :goodbye:Se på deg'a, TO små! :nigo:

Ja. :hjerte: Eldste kom jo etter 2 forsøk og 2 frys, mens yngste overrasket oss med å komme på aller første frys. Samme batch som storesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Ja. :hjerte: Eldste kom jo etter 2 forsøk og 2 frys, mens yngste overrasket oss med å komme på aller første frys. Samme batch som storesøster.

Fin overraskelse. Fin fin overraskelse :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Da var årets første offisielle dag gjennomført! 

Begynte dagen med trening, så har ikke sviktet ennå! :icon_lol: Tar det helt rolig i starten, jeg har brent meg på å ta i for hardt og for mye før, så skal unngå det denne gangen! 30 minutter i god tempo på ellipsemaskinen var helt ok, men kjenner jo at jeg har et godt grunnlag. 

Første dag uten brus og godt også!! :grine: Nå har det kun gått i farris og vann. Har gått veldig bra! Men det kan jo også være fordi jeg har jobbet kvelden og da drikker jeg ikke brus i utgangspunktet. Få se etter tidligvakt imorgen! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3. januar 2016 at 0.45, Redbird skrev:

Pusilus! :goodbye:Så hyggelig å se deg her igjen!! :hoppe: Er så rart å være på et sted hvor folk faktisk tar seg tid og i tillegg har lyst til å både følge og prate. Ikke vant med det i "det virkelige liv" ihvertfall..! Visste det var en god idé å komme tilbake hit. :Nikke: Er alt bra med deg da? 

Her er det gode dager og mindre gode, mange tanker de siste 17 månedene (kan ikke tro det er 17 mnd siden, kjennes fremdeles ut som det bare er et par måneder siden), men alt i alt er dagene bedre selv om savnet etter mellomste alltid er her. 

Jeg skal i år prøve å finne tilbake/ finne den personen jeg ønsker å være :) 

 

jeg er ikke like aktiv her inne som før, har ikke det samme overskuddet, men kanskje jeg skal bruke boken min litt mer aktivt igjen for å få ned tankene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...