Gå til innhold

Redbird mot verden


Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sukk: Vet jo at dere har rett, skulle nesten ha sagt noe på telefonen...!

Men så føler jeg at jeg ikke kan si noe nå heller, vet jo at hun har MASSE på tallerkenen nå for tiden og syns ikke det er helt på sin plass å slenge dette på henne, oppå alt annet (varetellinger og diverse annet kaos som foregår)...Kjipt at hun ikke har antenner NOK til å skjønne dette selv!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Måtte ta meg tid til å lese dine dagbøker og må nesten gi deg en stor klem for det du har vært igjennom :hug:

Og håper du får brukt sykemeldinga på å pleie deg selv :)

BTW, det er IKKE din jobb til å finne folk til å ta dine vakter mens du er syk, det er absolutt sjefens ansvar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du fikk sykemelding i fire uker :klemmer:

Men nei det er ikke din jobb å ordne hva som skjer når du blir sykemeldt, ikke i det hele tatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk sykemelding, å at du fikk 4 uker, å noen sovetabletter, så du kan få sove :klemmer:

Jeg syntes det var dårligt av sjefen din å be DEG om å skaffe folk til vaktene dine! :sjokkert: Har liksom ikke du nok med deg selv, eller?

Jaja, jeg trur du har godt av dette, å ha litt fri, tenke kun på deg selv! :) Sleppe å tenke på at du må tvinge deg selv til å jobbe åsånt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Måtte ta meg tid til å lese dine dagbøker og må nesten gi deg en stor klem for det du har vært igjennom :hug:

Og håper du får brukt sykemeldinga på å pleie deg selv :)

BTW, det er IKKE din jobb til å finne folk til å ta dine vakter mens du er syk, det er absolutt sjefens ansvar!

Pleiepike! :klem: Long time no see! :nigo: Håper du har det bra :Nikke: Og jeg...skal nok få det bra etterhvert....!

---------------------------------

Etter å ha hørt på dere og etter en bekreftende samtale med mamma (for mammaer vet jo alltid best. ;) ) så har jeg mannet meg opp nok til å sende mail til sjefen og si "jeg har fikset litt, men resten må du, som min leder, ordne opp. Jeg har jo tross alt fått beskjed om å legge all jobb bort, siden jeg er sykemeldt!" :sukk: Da får vi bare håpe at det ikke blir tatt ille opp... burde jo ikke det!! (Er bare jeg som er frøken pliktoppfyllende og liker ikke å legge min jobb over på andre.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det ble jo en interessant kjæreste-tur ute!

Vi skulle jo som sagt ut og prøve å kose oss. Spise litt, kanskje spille bowling. Noe for å få oss i godt humør og gi oss kvalitetstid sammen.

Det begynte med påkjørsel og skademeldingsskriving i parkeringshuset på kjøpesenteret. :murvegg: Ble ikke store skaden da, men støtfangeren fikk gjennomgå. Heldigvis ble den andre bilen mer skada. :lur: På sin plass, siden dama prøvde å kjøre forbi oss!! Jeg var jo allerede i dårlig humør og ble rett og slett forbanna av dette. Men tok meg nok sammen til å kunne prate normalt til kvinnemennesket. :ler:

Etter det var vi gjennomfrosne. Det tok jo nærmere tre kvarter å fylle ut skjemaet...

Så dro vi på Peppes og spiste. Det var ihvertfall kos! Etter det gikk vi innom bowlinghallen, men den var stappa full med bursdagsfeirende barn og ungdom. Orket ikke det akkurat...

Vurderte å dra på kino, men klokken var ikke syv engang og den vi ville se begynner ikke før 2130. Så vi dro hjem. Egentlig helt greit for meg, jeg er i en dalbunn idag. :sukk:

Føler jeg sutrer veldig mye...så jeg har mye dårlig samvittighet for tiden...

ÆSJ, så kjipt det er å ikke vite hva som er galt og hva man kan gjøre for å fikse det!

Men jeg fikk kjøpt meg en bok idag da. The casual vacancy av Rowling, den kostet bare 179,-! Det kostet den ikke hos meg, ennå jeg kjøpte den i en butikk i samme kjeden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du ikke kjøpte boken hos deg selv da ;)

Utrulig kjipt med krasj :sukk:

Innom med en god :hug: til beste fuglen.

Pga plasseringen av butikken min så har vi ikke like mange rabatter som de andre. ;) Så helt greit å oppdage det ja! :tongue:

:hug: til deg også, beste-Pusi!

Håper det går bra med deg - bra du fikk sykmelding! :)

Det går så som så! Har funnet ut at jeg må gradere dagene i en skala fra 1 til 10. Veldig vanskelig å bare svare ja eller nei når folk spør "Hvordan går det?". Men ja, bra med sykemelding. :Nikke:

*

Snart klar for middag og spill hos mamma, i mammas hjemmestrikkede "Dorthe-genser"! Fiiiineste genseren, i to lilla-farger! Lilla er jo ynglingsfargen. :Nikke: Men den er finest fordi mamma har laget den. :hjerte: Og den er VARM... :daane: Men det trengs, mamma er altfor glad i kalde rom... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri feil med god, varm, hjemmestrikket genser :-)

Håper dere hadde en god dag hos foreldrene dine i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratla med ny genser, høres herlig ut! Jeg drømmer selv om nye høstplagg, f.eks en myk ullegenser i rødbrunt, oransjerødt skjerf osv osv... skikkelige høstfarger!

Så bra du ikke mista helt humøret av bilkrasjet... tror nesten jeg hadde blitt drittforbanna og kanskje til og med begynt å grine jeg.. uff. Men det er jo bare til å glemme fortest mulig egentlig..

Nå er jeg godt ut i Skye O` Malley, litt av noen eventyr den dama der kommer ut for. Kjempekjekk og spennende lesning, jeg koser meg masse (og slapper godt av med den). Synes du skal ønske deg en Kindle til jul, det er helt super. Både jeg og forloveden har, vi har hatt i flere år. Brukes masse! Genialt på reise, men også hjemme såklart. veldig greit når man foretrekker engelsk språk.

sender deg ellers en goooooe klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, det er så kjedelig å kræsje bil.. Uansett hvordan det skjer. Har gjort dette tre ganger selv :fnise: Men det viktigste er å komme helskinnet fra det. ;)

Uansett, :klem: fra meg denne søndagskvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg google Skye O'Malley, og der fikk jeg meg et nytt tilskudd på ønskelista til jul! :fnise: Høres spennende ut, og ganske lett tilgjengelig (kjempekjekt med utfordrende faglitteratur, men det er jammen fint med noe mer "lettlest" og fengende av og til også!). Takker tråden for tipset! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratla med ny genser, høres herlig ut! Jeg drømmer selv om nye høstplagg, f.eks en myk ullegenser i rødbrunt, oransjerødt skjerf osv osv... skikkelige høstfarger!

Så bra du ikke mista helt humøret av bilkrasjet... tror nesten jeg hadde blitt drittforbanna og kanskje til og med begynt å grine jeg.. uff. Men det er jo bare til å glemme fortest mulig egentlig..

Nå er jeg godt ut i Skye O` Malley, litt av noen eventyr den dama der kommer ut for. Kjempekjekk og spennende lesning, jeg koser meg masse (og slapper godt av med den). Synes du skal ønske deg en Kindle til jul, det er helt super. Både jeg og forloveden har, vi har hatt i flere år. Brukes masse! Genialt på reise, men også hjemme såklart. veldig greit når man foretrekker engelsk språk.

sender deg ellers en goooooe klem!

Jeg BLE dritforbanna!! :ler: Jeg hadde sinnapuls i 140 og jeg mumlet et par sinnafraser idet jeg satte meg i bilen igjen og smalt HARDT med døra. :ler: Men skjønte jo etterhvert at det ikke hjalp stort å bli sinna over noe som allerede har skjedd. :tongue:

Så bra at du liker Skye!! :tommelsmil: Jeg elsker henne. Etter Skye O'Malley-serien MÅ du fortsette med Skye's Legacy! Det stopper ikke med Skye skjønner du! Hun etterlater seg en FLOKK med sterke, like spennende barn! ;)

Kindle til jul ja! Smart! Hvor mye ligger de på i pris?

Nå måtte jeg google Skye O'Malley, og der fikk jeg meg et nytt tilskudd på ønskelista til jul! :fnise: Høres spennende ut, og ganske lett tilgjengelig (kjempekjekt med utfordrende faglitteratur, men det er jammen fint med noe mer "lettlest" og fengende av og til også!). Takker tråden for tipset! ;)

:tommelsmil: Episk serie dette, lettlest og full av herligheter for oss damer. :fnise:

-------------------------------------------------------

Vi var på to visninger i går! :tommelsmil:

Ene lå på 1.790.000/1200,- ubebodd og rundt 70 km2 med en loftetasje med MASSE potensiale. Er av type leilighet hvor man selv kan velge om man vil/hvordan man vil innrede andre etasje! 42 ekstra km2 der! En bra investering, man kan bo der i mange år (to soverom), pusse opp og LETT selge med profitt!

Den andre var av samme type, men med innredet loftetasje til 1.890.000 (tror jeg)/1000,- den var fin den også, med spotter i taket, to bad, tre soverom. Men plasseringen i forhold til buss/tog var noe kronglete....Vil ikke funke skikkelig tror jeg.

Så vi har veldig lyst på den første, rett og slett. :fnise: Der kan man også overta med en gang!

Nå må vi bare håpe at kommunen er RASKE og gir oss svar på startlån FORT, siden vi ikke har noe særlig egenkapital. Lån i banken er ihvertfall A-OKAY. :nigo:

Deilig å komme seg ut og se etter nytt sted å bo ihvertfall. Flytte litt på psyken liksom..! Manden tente jo fullstendig han da. :fnise: Han skal ringe kommunen og fylle ut skjemaer og snakke med megler og i det hele tatt idag! Det morsomme var at vi var eneste par på visning på den første! Og det var eneste visning! Så det kaaaaan jo hende at..... :bond::pls::pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende med visning :hoppe: Håper dere får den leiligheten dere vil ha. Håper det ordner seg med lån fort :) det er kjekt med sitt eget :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med visning ja :) Håper lånet ordner seg fort, så det ikke blir en hindring for dere. Håper dere får den dere vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ spennende med boligkjøp! Hoho!! Krysser fingra for at det går deres vei!

Og det første prospektet dere så på, et hørtes utrolig spennende ut!! :jepp:

Poker, ja.. Det er moro! :lur:

Jeg havner sjeldent på 1.plass, men når det skjer, da gnir jeg det inn!Jeg er en av de man kan kalle dårlig vinner, god taper ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...