Gå til innhold

Redbird mot verden


Redbird

Anbefalte innlegg

Kjempespennende med boligkjøp! Krysser fingrene for at dere får den :hoppe: Vi vurderer å flytte vi også, så jeg titter på finn hver dag etter et hus i nærheten av der foreldrene mine bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for visning!! Er enig i at det er moro med plasser man kan forme litt selv i stedet for de som noen andre alt har formet! Bra at mannen ble så ivrig, da blir det nok vei i velliga! :fnise: Krysser fingrene for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! synes den leiligheten høres helt super ut, spent på hva Manden har fått høre idag.. :)

Det er kjempekjekt med egen bolig, og en spennende tid... *følger spent med på fortsettelsen*

Takk for videre boktips, da har jeg jo igrunn masse kjekke bøker for fremtida... sånt sett er det jo helt supert å finne en god serie å holde seg til. ;) Er kanskje snart halvveis i bok nr 1 nå, har lest endel hver dag ja... til og med på senga.. Enkleste Kindle koster 119 $ ser jeg, så blir det litt ekstra for import og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sååå deiligt å få sin egen bolig!!! Jeg syntes det var en lettelse når vi klarte å vinne budrunden på våres bolig. Å at jeg kunne tenke at denne er faktisk VÅRES! Fantastisk :nigo: Jeg håper dere får den :popcorn:

Ellers håper jeg at formen er litt bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: på alle fine jentene! :nigo:

Ennå ikke hørt noe fra kommunen ang startlån, men hun var visst borte tirsdag og onsdag så HÅÅÅÅÅÅPER vi hører noe imorgen! Hun sa visst så til Manden...Nervepirrende...

Jo mer jeg tenker på det jo mer vil jeg ha den søte lille leiligheten, i det koselige, rolige nabolaget, med carport og nærme busstoppen. Og den western-stilen fronten er i, AKKURAT slik jeg ELSKER! :fnise:

Og muligheten til en FLOTT loftetasje, med tv-stue, ekstra bad og ekstra soverom.

Ååååh......med vår flaks i det siste får vi vel ikke klaff her heller :sukk: Får sikkert ikke finansieringen engang...!

*

Lurer på om jeg er kvalm med manglende matlyst pga møtet med sykehuset imorgen... :sukk: Gruer meg. Til å være tilbake på den avdelingen. På å høre hva legen sier. På det faktum at det er siste gang vi er der og jeg må sitte og se på alle de andre håpefulle, som er på forsøk 1, 2 eller til og med 3.

Og jeg må håndtere sorgen, all over again.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei fuglen :hug:

Skjønner godt at du hadde vondt i magen i går, når det er noe som ligger foran deg som gnager og gnir..

Det blir nok vanskelig idag, og alle minner strømmer på. Men samtidig så håper jeg det vil være litt godt, både med tanke på "terapi" og behandling av tanker og følelser, og også at dere faktisk får god tilbakemelding fra sykehuset.

Jeg utfordrer deg til oppi alt det som måtte være negativt idag, se om du kan finne iallfall EN positiv nyhet.. Et lite motvekt ;)

Skal tenke på deg :hug: Håper det går bra!

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode tanker jenter :klem:

Det var den verste timen I MITT LIV. :sukk: Tiden på venterommet var grusom. Selv Manden var anspent til tusen. Han klarte ikke å sette seg bakover og slappe av. Han bare holdt hardt i hånden min og så rett og slett...plaget ut. Han sa at til og med magen var bråkete. Han var nok både nervøs og slet med det faktum at vi var tilbake og han måtte igjen jobbe seg igjennom dette.

De andre parene (og det var selvfølgelig mange) på venterommet fikk ihvertfall noe å se på, jeg slet med å holde tårene tilbake og vi må ha vært det mest deprimerende paret der.

Hjalp IKKE at dette var dagen hvor nybakte mødre trillet rundt på babyene sine og andre par skulle reise hjem og strålte av lykke!

Ved et tilfelle la Manden hånden over kinnet mitt og skjulte synet for meg. Gode... :hjerte:

Vi var begge enige om at vi fint kunne reise oss opp og bare gå....

Legen hadde naturligvis ikke det store å si. De vet jo aldri hvorfor det ikke går, prosentene var bare ikke på vår side. Men vi fikk bekreftet at det var ingenting medisinsk feil med oss, så det var ingen grunn til å ikke prøve privat. Det var det som var Mandens frykt. At vi ALDRI skulle kunne klare å prøve noe annet. Så det var jo bra...!

Men, som sagt, den verste timen i mitt liv. Aldri følt meg så følelsesmessig torturert, så nedbrutt og stressa noengang.

Men på en annen side orket jeg endelig å lage middag og spise den også, da vi kom hjem. :Nikke:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ofte godt å få overstått slike ting man gruer seg enormt til, selv om det ikke er noe kjekt å gå gjennom det der og da så blir skuldrene litt lettere når det er over.

Kjempe positivt at du orket å lage middag og ikke minst å spise den i dag :) *flinke fuglen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så masse følelser i sving, og det at det virka som du var glad det var overstått- så tror jeg at dere hadde gått av dette "oppgjøret". Nå er denne omgangen prøverør offisielt avsluttet, og dere kan gå videre...

Jeg liiiiker tanken på at dere kan prøve naturmetoden (en fantastisk god metode igrunn, der man kan kose seg mens man prøver og øver.. kan ta litt tid da).. ;) Her skal det vokse og gro!

Glad på deres vegne at den dumme timen er overstått, jeg!

Og dere har gjort en fantastisk jobb i forsøket, så belønn dere selv med masse god kjærlighet nå! (og helst ny leilighet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er overstått ja. Uff, det høres så utrolig psykisk tøft ut, og ikke minst når man ser på alle andre som er så lykkelige :( Det er bra dere kan prøve privat, og dere er gode som ikke gir opp :klem:

Flink du var som lagde og spiste middag i dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med alt som er overstått! Mannen din høres helt fantastisk ut, får tårer i øynene når jeg tenker på hvordan han holdt hånden foran øynene dine... :rodmer: Dere er kjempesterke, og veldig heldige som har hverandre, tross alt. Håper dagene dine blir bare bedre og bedre fra næ av! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...