Gå til innhold

Redbird mot verden


Redbird

Anbefalte innlegg

Gratulerer, så utrolig spennende! Så flott med topplån og super pappa!!! Heldige er dere:) det er bare så kjekt å komme inn i egen leilighet:))))

Dette fortjente dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuuuusen takk alle sammen!!!! :nigo:

Åååå, gratulerer! :hoppe::danser: Så utrolig gøy! Når flytter dere inn?

Litt usikkert når vi flytter inn, men om vi må bli her i den fulle oppsigelsestiden så blir det innflytt 1. februar...!

Woohoo :hoppe:

Grattis med leilighet fuglen :blomst:

Ååååå.. Gratulerer såååå masse! Det fortjente dere, virkelig :hjerte:

Det ordner seg somregel for snille jenter å gutter ;)

:klemmer:

Oh yes! :ler: Endelig går noe vår vei! :nigo:

Hurra!!!! :hoppe: Å, nå er det bare å kose seg og finne frem boligblad og begynne planleggingen!!! :) :) GRATULERER!!!!

Jaaaa! :hoppe: Trenger ikke gjøre allverdens, men har lyst til å male litt og har litt småting som skal ordnes på badet og naturligvis finne hvitevarer...!

Gratulerer så mye!!!

Hurra! Gratulerer med ny leilighet! :strix:

Gratulerer, så utrolig spennende! Så flott med topplån og super pappa!!! Heldige er dere:) det er bare så kjekt å komme inn i egen leilighet:))))

Dette fortjente dere:)

Ja nå har vi vært heldige! :nigo: Det blir kjempedeilig å få noe som er VÅRT hvor vi kan gjøre om og borre inn ting i veggene og male og styre slik VI VIL!! :ler:

Tror ikke det har gått helt opp for Manden ennå. :fnise: Men han gliser stort når jeg nevner carporten vi får! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

71 dager bare :hoppe: har dere begynt å pakke??

:ler: Nei ikke ennå! Bør vi kanskje begynne alt nå?? :ler:

Idag skrev vi under på kontrakten!! :nigo: (syv initialer og en signatur. Herre...) Imorgen skal i til Eiendomsfinans og signere penge-papirene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo :hoppe:

Jeg ville anbefalt å pakke det dere er sikker på at dere ikke kommer til å bruke, som sommerklær ol, det kan nemlig bli hektisk i innspurten. Gjerne gå gjennom boder ol også og sorter og kvitt dere med ting dere evt ikke skal ha, veldig greit å gjøre det før en flytter... Der brant vi oss, vi har alt for mange rotekasser :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste flyttetips: KAST.

Hver gang jeg har flyttet(og det er ganske mange, til at jeg bare er 20) har jeg kastet og kastet og kastet og kastet. Ting og tang, dritt og lort som samler seg opp i løpet av tiden. KAST! Hakke savnet det en eneste gang, husker faktisk ikke en gang hva jeg har kastet.

Tenker dere å kjøpe kasser fra IKEA? Ikke noe vits - gå på matvarebutikken og spør om de har banankasser. Genialt! Og gratis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hei...! Beklager fraværet. :) Føler vel jeg har mistet litt tilhørligheten her, etter alt som har skjedd. :sukk:

Gratulerer med spire, Cathrine :hjerte::klem:

Update:

Er igang med pakking, samtlige bøker i alle bokhyllene er i esker og let me tell you....det ble ikke få!! :ler:

I går var vi ute og kjøpte hvitevarer!! :nigo: Hos MiljøEksperten på Årnes, fått han anbefalt! Og det ble bra! Oppvaskmaskin, vaskemaskin, komfyr og kombiskap for 9500,- inkl utkjøring og 6 mnd forsikring! YAY!

Idag har vi..eller holder på fremdeles...å vaske til jul. Litt vanskelig å jobbe rundt all pakkingen og rotet, men det går vel...! Siden alle pappeskene tar opp all plassen hvor juletreet vanligvis står så blir det i år et pappeskejuletre! :ler: Vi former det som et juletre og surrer på små lys og VOILA! et sted å legge gavene! :ler:

Imorgen skal jeg steke ribba og gjøre alt det klart...puuuh...

Har dere det bra da?? :) Legger inn en liten oppdatering på prøveboka også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har savnet deg! Håper dere får en fin jul! Syns pappeskejuletre hørtes meget lekkert ut! I år er mamma hjemme på perm i bare et par dager (jobber i forsvaret) så hun gidder ikke juletre i år. Jeg er så skuffet! :( Men jeg skjønner det selvfølgelig. Derimot har vi en julekrukke ute på verandaen med lys i. Det ble overraskende fint.

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 år senere...

Oi....*kremt* oioioi....tenk at det er tre år siden sist jeg skrev her...! Jaja, livet tok vel litt over, både i form av depresjon og jobbmengder. 

Nå som jeg ER her så kjenner jeg faktisk på alle de samme følelsene som sist. Alle logoene under alle navnene. Alle håp og all venting som har endt med barn hos så godt som samtlige av dere fine damer som fulgte meg både her og i prøvedagboka. Åååå vil det ALDRI slutte å gjøre vondt??

Nei, æsj, dette skal jeg slutte med. Ikkeno depping i 2016! 

Men hva er nytt? Ikke mye. Jeg har blitt 32 og Manden ble 40 for bare fire dager siden. Pus is still going strong, snart 14 år! Jeg jobber fremdeles på samme sted, men ikke lenger som sjef. Long story...men driftsendringer er noe drit...! Og i løpet av 2016 må jeg finne meg ny jobb for da skal ikke min nåværende bedrift lenger drive på dette stedet mer! :angry: ikke deres feil...men money talks...:( Manden har fått ny jobb da, en veldig bra en! Han stortrives og koser seg på jobb og det gleder meg så sinnsykt mye :rodmer: Han har nettopp dratt på nattevakt og selv om jeg hater å sove alene så har han fri om en uke og da er alt bra :rodmer: 

Fremdeles ingen baby, men jaggu skyter det mager ut både øst og vest på jobb for tiden. :grine:

MEN! Nå er det 2016 og hva er det man sier; new year, new me!! :skratte:

Men sånn helt seriøst, nå er det virkelig på tide at jeg kommer meg ut av dette selvmedlidenhets-hølet og begynner å gjøre noe med livet mitt. Der høres kanskje ekstremt ut, men jeg føler jeg står altfor stille og vil begynne å bevege meg mot noe. 

Manden skal delta i Tough Viking i juni, så der er det jo noe å jobbe fram imot. Utover det har vi inngått en avtale om at fra og med IMORGEN skal vi IKKE drikke brus eller spise godis mandag-torsdag, fredag og lørdag kan vi skjeie ut og kose oss, så er det stopp igjen søndag-torsdag. Og sånn skal det fortsette.....ehehehe....:sjokkbla: :sjokkert: Treningsmengde skal jeg ikke brenne meg på igjen, jeg skal starte rolig med to dager i uka. Skal få treningstips ukentlig via en gruppe på Facebook, så da skal vel selv jeg få til noe fornuftig! Manden har allerede fått et godt grunnlag takket være den fysiske jobben han må har hatt i ca syv uker, han bar gått ned 10 kg!! 

So there you have it! Goalsgoalsgoals...hvem har vel ikke det i januar. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...