Gå til innhold

nynorsk = spynorsk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, så konstruktiv du er....

definisjonen på konstruktiv = å hate nynorsk!

Anonym poster: 61ed00227939ac809c708ea5772835d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI TIL ALT OG BORT MED VEKK!!!!

Anonym poster: 61ed00227939ac809c708ea5772835d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes nynorsk er kjempefint :) Det gir så mye mer liv og farge til teksten :)

Anonym poster: 356f4e61fd5c10b5222d548b2434a18c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

Veldig vaksent! Nynorsk=spynorsk? verkeleg?

Eg tykkjer nynorsk er eit flott skriftspråk, kanskje eg skal leggje om og byrje å skrive på nynorsk her på forumet? Nynorskbrukarane er jo veldig underrepresentert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vaksent! Nynorsk=spynorsk? verkeleg?

Eg tykkjer nynorsk er eit flott skriftspråk, kanskje eg skal leggje om og byrje å skrive på nynorsk her på forumet? Nynorskbrukarane er jo veldig underrepresentert.

Det synest eg du skal :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solmåne

Når eg skriv novelle så kan eg berre skrive på nynorsk. Syns alt kling så mykje finere og verkar meir poetisk på nynorsk. Einaste grunnen til at eg ikkje skriv nynorsk på dagleg basis er på grunn av at eg blandar det så lett med dialekta mi, og då blir det fort skrivefeil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Høyrer ein nynorsk? Det er eit skriftspråk.

Åja. Har vel blanda noe som "høres" ut som nynorsk da. En dialekt eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høyrer ein nynorsk? Det er eit skriftspråk.

Jaja, måten man leser nynorsk på da. Høres veldig tregt og gammeldags ut. Kan jo ikke lese en nynorsk tekst med østlandsk dialekt heller for eksempel. Jeg måtte lese det slik som det sto, sa læreren min da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. Har vel blanda noe som "høres" ut som nynorsk da. En dialekt eller noe.

Det er dialektar som ligg nærmare nynorsk enn andre (nett som andre dialektar ligg nærmare bokmål, og andre ikkje liknar nokon av dei ;) ). Men nynorsk er eit skriftspråk, basert på norske dialektar og på norrønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrer ein nynorsk? Det er eit skriftspråk.

Klart du hører nynorsk. Det er bare å skru på nyhetene, eller gå på det nye norske teateret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, måten man leser nynorsk på da. Høres veldig tregt og gammeldags ut. Kan jo ikke lese en nynorsk tekst med østlandsk dialekt heller for eksempel. Jeg måtte lese det slik som det sto, sa læreren min da.

Når ein les ved høgtlesing, skal ein jo lesa det som står. Då speler det jo inga rolle kva dialekt ein har i utgangspunktet. Eg greier fint å lesa både bokmål og nynorsk høgt. Det høyrest då like treigt og gamaldags ut å lesa bokmål høgt. Er jo ingen som snakkar bokmål heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...