Gå til innhold

Sist sette film MED vurdering


Gjest Solmåne

Anbefalte innlegg

Dead Fish 4.5/10

For meg føltes det som om filmen prøvde litt for hardt på å vere ein Guy Ritchie-film. Spekka med ting som skulle vere morosame, men det blei eigentleg berre dumt. Litt synd, fordi filmen hadde godt potensial. Følte også at slutten var litt simpel og forutsigbar. Robert Carlyle var veldig slitsam og masete, medan Gary Oldman, som vanleg, gjorde god karakter. Pluss på grunn av sistnemde.

Endret av NancyB.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Persepolis:

Jeg ble veldig overrasket over at det var en tegnefilm, for det visste jeg ikke på forhånd. Men jeg likte denne nesten like godt som Waltz with Bashir, som er den eneste jeg har sett som jeg kan sammenligne den litt med.

Det er vanskelig å gi terningkast på denne typen film, siden tegninger sjelden vil være jevnt godt gjennom hele filmen. Noen ganger er uttrykk og løsninger meget gode, andre ganger er de litt svakere. Historien til hovedpersonen som følges fra barn til voksen er gripende, spennende og grufull. Jeg likte filmen godt!

7.5/10

Edit: Jeg får legge til at selv om det er en tegnefilm, er det definitivt ingen barnefilm..

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

21 jump street :)

Veldig bra film! Gode skuespillere. Fikk litt noia når jeg så Channing i begynnelsen med den stygge sveisen, men ellers var filmen både morsom og spennende. 8/10.

Enig!

Jeg likte den faktisk veldig godt. Moro at Johnny Depp var med, men at man ikke fant det ut før helt på slutten av filmen pga utkledningen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Jeg likte den faktisk veldig godt. Moro at Johnny Depp var med, men at man ikke fant det ut før helt på slutten av filmen pga utkledningen :fnise:

Ja, riktig! Det glemte jeg å nevne. Det var så merkelig å se han i en såpass liten rolle. Men gøy var det. Han passer jo i alle roller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Ja, riktig! Det glemte jeg å nevne. Det var så merkelig å se han i en såpass liten rolle. Men gøy var det. Han passer jo i alle roller. :)

Liten rolle? Han var jo med forholdsvis mye, vi bare så ikke at det var han :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten rolle? Han var jo med forholdsvis mye, vi bare så ikke at det var han :ler:

Jada, du har rett i det. Jeg bare oppfattet rollen som liten siden vi nettopp så han såpass lite (fordi vi ikke visste det var han), og i forhold til filmer han har vært med i før der han har hatt hovedrollen. :)

Men oi, nå avslører vi jo mye for de som ikke har sett filmen ennå :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Dreamdrops

Jada, du har rett i det. Jeg bare oppfattet rollen som liten siden vi nettopp så han såpass lite (fordi vi ikke visste det var han), og i forhold til filmer han har vært med i før der han har hatt hovedrollen. :)

Men oi, nå avslører vi jo mye for de som ikke har sett filmen ennå :sjokkert:

Ja, skjønte det ^^

Neida, tror det går fint jeg :fnise: Er ikke akkurat spoiler! Og dessuten er han jo oppført på skuespillerlista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Har ikke sett EN god film i år. Skrudd av samtlige filmer jeg har prøvd meg på etter en halvtime. 21 fjomp street, Analvengers, cabin in the pussy, moonrise fuckpire, 30 minutter og the dark fart rises.,you name it. Mig mig og atter mig.

0 av 10 på IMDB!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

The Switch

Med Jennifer Aniston og en eller annen litt kjent moromann som jeg ikke vet hva heter. Handler om at han da "switcher" spermen som Aniston skal motta fra en donor, med sin egen. Søt film og helt grei underholdning, men spesielt bra eller morsom er den ikke.

4/10

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Get Smart

Fra 2008. Faktisk ganske morsom. Handler om spioner som skal få rede på atomvåpenproduksjon i Russland. Dette er en komedie, ikke action, men jeg ble faktisk overrasket over at det var morsom. Er ikke ofte man ser morsomme filmer lengre. Steve Carrell er en av mine favoritter da, så er muligens derfor jeg lo så mye. Dere som ikke liker Steve Carrell, vil nok heller ikke like filmen. :)

7/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Get Smart

Fra 2008. Faktisk ganske morsom. Handler om spioner som skal få rede på atomvåpenproduksjon i Russland. Dette er en komedie, ikke action, men jeg ble faktisk overrasket over at det var morsom. Er ikke ofte man ser morsomme filmer lengre. Steve Carrell er en av mine favoritter da, så er muligens derfor jeg lo så mye. Dere som ikke liker Steve Carrell, vil nok heller ikke like filmen. :)

7/10

Hvem kan ikke like Steve Carrell??! ^^

The Dictator

Tenkte jeg måtte se denne siden mange har snakket om den.

Generelt var den en "ok" film, lo noen steder, men mye litt oppbrukt sasha cohen humor.

Så alt i alt en grei film å se om man er interessert i den type humor, men ingen stor komedie i mine øyne.

5/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

My week with Marilyn 10/10

Hadde ingen forventninger til denne,men jeg satt klistret hele filmen uten å tenke på noe annet enn den.Det er et godt tegn på at det er en god film for min del i hvert fall.

Syns Michelle Williams gjorde rollen som Marilyn Monroe veldig godt.

Endret av Nenya82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanderlust

Looper - 8/10

Da fikk jeg endelig sett denne også. Er stor fan av Joseph Gordon-Levitt, og jeg må si at han overgikk mine forventninger. Det er en veldig spennende film som vil underholde deg fra start til slutt. Interessant og intelligent plot. Må advare mot at den er mindfuck-materiale, i alle fall om du tolker slutten slik jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illusjonisten 9/10

Likte denne veldig godt. Sitter å lurer på om de triksene faktisk er mulig å gjøre i virkeligheten.

Anonym poster: b97b67ca34cb5216d911c13818d17273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

James Bond - Skyfall

Utrolig bra film! Masse action og typisk James Bond humor innimellom. Han som spiller The Bad Guy gjør en utrolig god karakter og selveste Daniel Craig ser både bra ut samt gjør en god actionkarakter.

Lite fokus på sex, mest fokus på action og litt dypere, emosjonelle aspekter.

10/10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Laksefiske i Yemen

Skal si jeg ble overrasket! Trodde den skulle være kjip, men den var faktisk ganske fornøyelig. Hovedrolleinnhaverne er Ewan McGregor og Emily Brunt, og du tenker kanskje "å nei! Hun igjen", men de gjør seg veldig godt sammen og dialogen flyter lett. Nå vil jeg ikke gå så langt å si at dette er en av de beste filmene jeg har sett i det siste, for enkelte svakheter finnes; Den er kanskje litt overfladisk og "beskjeden", men på samme tid, fant jeg den veldig hyggelig sånn en trist fredagskveld. Jeg likte storyen og ble glad i karaktene, og det er jo godt tegn! ;-)

7,5/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snyball

Prayers for Bobby

En utrolig sterk og rørende film som handler om homofil gutt som ikke blir akseptert av familien sin.

Jeg pleier ikke å gråte av filmer, men denne filmen fikk tårene til å ta helt av. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evig solskinn i et plettfritt sinn:

En dyp og gripende film om lidenskapelig kjærlighet, lengsel og brudd. Den perfekte oppskrift på kjærligheten som aldri glemmes, som for alltid har sitt faste rom i ditt hjerte.

Da jeg fikk vite at Jim Carrey hadde en av hovedrollene ble jeg umiddelbart skeptisk. Kan han gjøre en slik rolle? Sannelig tok jeg feil, likesom da Ashton Kutcher gjorde en mektig rolle i Butterfly Effect. Sjokkerende, vakkert, og omtrent like troverdig spilt som Brandauer på sitt beste.

Filmen er fluktig i sin fremstilling og krever derfor konsentrasjon for å få med seg alt som skjer.

9/10

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friends with kids: 6/10

Helt OK underholdning. Joda, den er forutsigbar, men karakterene er gode. Spesielt likte jeg birollene.

Take this waltz: 9/10.

Michelle Williams kan ikke gjøre noe galt! Her er hun både sympatisk og frastøtende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...