Gå til innhold

Sist sette film MED vurdering


Gjest Solmåne

Anbefalte innlegg

Gjest Solmåne

Hei!

I den originale "Sist sette film"-tråden virket det som at trådstarter ville at vi skulle ha med en liten vurdering og kanskje en kommentar til filmen, men dette ser ut som at det har sklidd ut.

Nå er jeg veldig interessert i film, og de fleste titler har jeg sett før - derfor synes jeg at vi kan sprite opp med din rating og din mening om den siste filmen du så.

Når vi rater filmene synes jeg at man kan gjøre det på en skala fra 1-10 (slik som IMDb gjør)

Det er helt opp til deg hvor mye du vil legge i kommentaren din om filmen, men minstekravet mitt vil være at du iallefall rater filmen fra 1-10 :)

Håper at det er forstått og at iallefall noen av dere syns dette kan være gøy også! :sol:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solmåne

Chocolat 7/10

En veldig fin film, som kan inspirere deg til å bli en bedre person kanskje? ;)

og IKKE se denne filmen uten sjokolade i hus, det var tortur :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt det samme om den andre tråden :)

Jeff, Who Lives At Home. 6/10.

Jeg er veldig glad i Jason Segel, men her var han ikke så morsom som han pleier å være. Likevel en OK film.

Slenger med en til siden jeg så begge samme kveld!

The Five-Year Engagement. 8/10.

Jason Segel igjen! :) Emily Blunt er også en favoritt hos meg, så dette var kos. Den har veldig mange av de klassiske romantisk-komedie-symptomene, men samtidig er den realistisk og ærlig. Og paret minnet meg om meg og mannen min, så det var jo et pluss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dredd 7/10

Gøy actionfilm med bra 3d effekter:) både meg og samboeren var fornøyde, men det var jo en actionfilm, så var ikke den dypeste historien:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

The Five-Year Engagement. 8/10.

Jason Segel igjen! :) Emily Blunt er også en favoritt hos meg, så dette var kos. Den har veldig mange av de klassiske romantisk-komedie-symptomene, men samtidig er den realistisk og ærlig. Og paret minnet meg om meg og mannen min, så det var jo et pluss :fnise:

Er veldig enig med deg. En av de bedre kjærlighetskomediene! :)

Flukt 4/10

Hva kan jeg si? Kjedet meg gjennom filmen.. den hadde ikke sjel. Grep meg ikke i det hele tatt. Men likte hvordan de representerte norsk natur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easy A - 3/10.

Er ikke så mye å si om den, en dårlig film rett og slett. Skjønner ikke hvordan den har fått 7.2 på IMDb.

Endret av Miho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solmåne

Easy A - 3/10.

Skjønner ikke hvordan den har fått 7.2 på IMDb.

Ja, det er en av de få filmene jeg har sluttet å se midt i, og det har ikke fristet å se den ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

Kon Tiki på kino.

7/10

Veldig fine bilder/fint filmet. Men siden jeg har sett litt dokumentarer om Thor Heyerdahl og Kon Tiki tidligere så føltes filmen veldig "klippet", som at det var veeelig mye som ikke hadde kommet med. Samt at det var noen ting som ikke stemte helt, men var med for å gjøre det spennende.Men alt i alt en fin film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kon Tiki på kino.

7/10

Veldig fine bilder/fint filmet. Men siden jeg har sett litt dokumentarer om Thor Heyerdahl og Kon Tiki tidligere så føltes filmen veldig "klippet", som at det var veeelig mye som ikke hadde kommet med. Samt at det var noen ting som ikke stemte helt, men var med for å gjøre det spennende.Men alt i alt en fin film.

Som stimen av hvithaier midt ute på åpent hav? Da jeg så den biten på trailerne, så bestemte jeg meg for at jeg ikke gadd å se den. I åpent hav finner du IKKE hvithai. Derimot så finner du svartfinner og blåhai, som begge er pelagiske arter. Da tenkte jeg BULLSHIT! Og da det kom frem at flere av dem som har tilknytning til prosjektet var misfornøyde pga flere tilfeller av dikterisk frihet, så tenkte jeg vel at jeg har lest bøkene til Heyerdahl. Det får faen meg holde. Smartass jippoer kan jeg klare meg uten. Da ser jeg heller Dredd en gang til. And Ma-Ma!? It`s judgement time!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg så faktisk Hangover for første gang for noen dager siden. Jeg har aldri orket å se den fordi jeg var sikker på at dette var en typisk dødfødt og kjedelig komedie om noen som var litt dumme i fylla. Joda, så var de dumme i fylla, men jeg lo høyt flere ganger, spesielt av han karakteren som var den "feite outsideren". Utrolig morsom film, og jeg skal nok se 2'er også. :)

Også er jo Bradley Cooper alltids en vinner på skjermen. Morsom og særdeles good lokkin.. ;)

Ellers så så jeg også The Five Year Engagement for kort tid siden. En av de bedre komediene jeg har sett på en stund. Jason Segel er og forblir fantastisk morsom! :)

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Easy A - 3/10

Er ikke så mye å si om den, en dårlig film rett og slett. Skjønner ikke hvordan den har fått 7.2 på IMDb.

Jeg har vurdert å se den, men synes den så litt teit ut i trailer og plot. Så da vet jeg at jeg ikke gidder å se den. Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så faktisk Til Siste Hinder her om dagen =P Gir den 5/10. Hesteinteresserte småjenter vil nok like den, mens de eldre kanskje syns den er en smuuule overdrevet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv & Ingmar

Stillferdig, vakker og sterk film.

Om kjærlighet som ble til vennskap.

Flott filmet og Liv Ullmann er rørende ærlig og en flott forteller i filmen.

9/10

Anonym poster: ba8dde736eddbcb421665b88d0bb5d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The House Bunny

Forventet et kinematografisk helvete, men jeg ble positivt overrasket. Kommer aldri til å se den igjen, men den var helt grei som en "dumb fun" film, hovedsakelig pga. hovedrolleinnehaver Anna Faris (Scary Movie dama) sin smittende sjarm.

4/10

(Som i Easy E spiller Emma "en-av-verdens-mest-sexy-damer" Stone ei nerde jente som ingen legger merke til :vetikke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

The House Bunny

Forventet et kinematografisk helvete, men jeg ble positivt overrasket. Kommer aldri til å se den igjen, men den var helt grei som en "dumb fun" film, hovedsakelig pga. hovedrolleinnehaver Anna Faris (Scary Movie dama) sin smittende sjarm.

4/10

(Som i Easy E spiller Emma "en-av-verdens-mest-sexy-damer" Stone ei nerde jente som ingen legger merke til :vetikke: )

Anna Faris er råkul. Jeg likte ikke House Bunny noe særlig, men den var helt okey liksom, Anbefaler deg å se What's your number med Anna Faris og han finingen fra Fantastic Four og The Avengers (Captain America). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å se på mini-serien Frozen Planet, en BBC-dokumentar med David Attenborough som kommentator. Veldig fin hittil! Fantastisk filming og redigering, morsomme kommentarer og filmklipp av dyr, og veldig interessant informasjon som er lett å forstå.

Så, tatt i betraktning sjangeren må jeg vel nesten gi den en 10/10 hittil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Har begynt å se på mini-serien Frozen Planet, en BBC-dokumentar med David Attenborough som kommentator. Veldig fin hittil! Fantastisk filming og redigering, morsomme kommentarer og filmklipp av dyr, og veldig interessant informasjon som er lett å forstå.

Så, tatt i betraktning sjangeren må jeg vel nesten gi den en 10/10 hittil :)

ENIG!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leide "Thale" her om dagen. Det starta bra, men så virka det som om regissøren brått ble litt usikker på hvor han egentlig ville med filmen, og så gikk alt bare helt skeis og jeg satt igjen sånn: O_o ??

Så... Medregnet at starten var bra: 5/10

Så leide vi "Taken" fordi toern kommer på kino nå, og mannen min ville ha meg med på den. Jeg satt dritstressa under halve filmen og bet av meg neglebånd og det som er. Det første jeg sa da filmen var ferdig var: "jeg skjønner ikke at folk klarer å få barn etter å ha sett den filmen..."

Likevel; dritspennende og engasjerende! 9/10!

OOooog så har jeg nettopp gått gjennom alle avengersfilmene, før jeg så "The avengers", så da kom hele rekka med Thor, Iron man etc... Min favoritt er uten tvil Iron man. Andefales til alle som ikke har sett den/de før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...