Gå til innhold

Sist sette film MED vurdering


Gjest Solmåne

Anbefalte innlegg

Gjest Solmåne

The Cabin in the woods

Dette er en film som man enten digger elle misliker veldig sterkt. Jeg liker egentlig ikke grøssere, men denne skiller seg virkelig ut i mengden. Liker at de gjør det litt utradisjonelt.

7/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Horrible Bosses

Med blant andre Jennifer Aniston som en av "crazy fucked up bosses". Filmen var morsom og underholdende, men jeg fikk litt hodepine av stemmen til en av hovedkarakterene. Må høres, kan ikke beskrives.

Morsom film, som appellerer til både menn og kvinner.

6,5/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

Horrible Bosses

Med blant andre Jennifer Aniston som en av "crazy fucked up bosses". Filmen var morsom og underholdende, men jeg fikk litt hodepine av stemmen til en av hovedkarakterene. Må høres, kan ikke beskrives.

Morsom film, som appellerer til både menn og kvinner.

6,5/10

Haha! Kunne ikke vært mer enig, den stemmen er noe av det mest ødeleggende for humøret jeg har opplevd på lenge. Vet ikke hvor mange ganger gjekk gikk fra å være smilende og lattermild til å bli dønn seriøs og irritert med en gang han blandet seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Haha! Kunne ikke vært mer enig, den stemmen er noe av det mest ødeleggende for humøret jeg har opplevd på lenge. Vet ikke hvor mange ganger gjekk gikk fra å være smilende og lattermild til å bli dønn seriøs og irritert med en gang han blandet seg inn.

.. Og han blandet seg jo stort sett hele tiden!! :(:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ikke merke til en rar stemme i den filmen. Jeg la merke til at Jennifer Aniston ser dødspen ut i mørkt hår og lugg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

La ikke merke til en rar stemme i den filmen. Jeg la merke til at Jennifer Aniston ser dødspen ut i mørkt hår og lugg =)

Akkurat det fatter jeg ikke at er mulig å overse/-høre. Men good for you ;)

Jennifer Aniston er alltid hot. Synes jeg :)

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vurdert å se den, men synes den så litt teit ut i trailer og plot. Så da vet jeg at jeg ikke gidder å se den. Takker :)

Jeg synes du skal revurdere det altså! Jeg er veldig vanskelig å tilfredstille når det kommer til jentefilmer og romantiske komedier, men 'Easy A' som jentefilm digget jeg. Den er sikkert artig, spør du meg! Og det synes flertallet av dem jeg har sett den med :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste filmen jeg så var "Hodejegerne" med bl.a. Aksel Hennie. Syns den var veldig bra! Norsk film begynner å ta seg opp. Eneste minuset jeg vil si er at alle våre kjære norske skuespillere er ganske oppbrukt. Man kan ikke se en norsk film uten Aksel Hennie for eksempel. Og det er jo synd, fordi han er en veldig god skuespiller, men man forbinder han alltid med tusen andre filmer, og det er dermed vanskelig å leve seg ordentlig inn i filmen man ser.

"Hodejegerne" får 7/10 tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "Taken 2" i dag. Og ble positivt overrasket. Trodde ikke de skulle klare å lage den like nervepirrende som eneren, men jeg satt i høyspenning store deler av filmen.

Minus var at det trakk litt ut i starten, så med tanke på at filmen varte i 1 time og 30 min ble det litt tid før actionen starta.

Gir den 7/10, heller mot 8/10, men starten trakk ned ørlite grann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snabba cash - Likte den og konseptet til filmen, men var litt rar film. Skjønte ikke slutten heller. 5/10

Kompani Orheim - Hadde store forventninger til denne filmen men den var ikke helt det store jeg håpet på. 4/10

Anonym poster: 0ef512298ea027a0de14a55e796d6c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

The 5 year engagement. 4.5/10. Likte den ikke. Synes den var litt deprimerende.

Smaken er forskjellig, ja.. Jeg begriper ikke at noen ikke liker denne! Helt seriøst. Ganske grei test for å sjekke hvor lik man er andre.. Sett på denne filmen! Jeg har hørt at enten digger folk denne filmen eller så synes de den er dårlig. Ingen mellomting.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smaken er forskjellig, ja.. Jeg begriper ikke at noen ikke liker denne! Helt seriøst. Ganske grei test for å sjekke hvor lik man er andre.. Sett på denne filmen! Jeg har hørt at enten digger folk denne filmen eller så synes de den er dårlig. Ingen mellomting.. :)

Men hva er det å like med filmen? Det eneste jeg likte var at Jason Segel er i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Butterfly Effect

6/10

Har sett denne før, men det er så lenge siden at jeg helt hadde glemt hva den handlet om. Jeg likte konseptet i filmen, men den jenta er så utrolig lite sjarmerende! Trakk ned en god del for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

The Butterfly Effect

6/10

Har sett denne før, men det er så lenge siden at jeg helt hadde glemt hva den handlet om. Jeg likte konseptet i filmen, men den jenta er så utrolig lite sjarmerende! Trakk ned en god del for meg.

Åh jeg kan huske at jeg ble helt tullete i hodet av filmen. Begynte å tenke mye selv og hvordan mitt liv hadde vært hvis det og drt ikke hadde skjedd osv. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Men hva er det å like med filmen? Det eneste jeg likte var at Jason Segel er i den.

At den er morsom? Jeg så den ene og alene fordi Jason Segel var med i den, men jeg synes alt i alt at filmen var morsom og hadde en bra handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

The Butterfly Effect

6/10

Har sett denne før, men det er så lenge siden at jeg helt hadde glemt hva den handlet om. Jeg likte konseptet i filmen, men den jenta er så utrolig lite sjarmerende! Trakk ned en god del for meg.

Snakker du om Amy Smart? Jeg så også Butterfly Effect om igjen for en ukes tid siden fordi jeg heller ikke huska den skikkelig. Jeg satt igjen med tanken om hvor utrolig vakker og sjarmerende Amy Smart er! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Cabin in the woods

- Jeg hadde ikke lest så mye om den på forhånd, så jeg trodde det skulle være en vanlig skummel film med en gjeng ungdommer i en skummel hytte i skauen. Det var det jo også forsåvidt, men den tok jo helt av til slutt :fnise: 7/10

Men in Black 3

- Syns faktisk denne var bedre enn de forrige, mye takket være Josh Brolin. 6/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

Paprika

Jeg tror ikke jeg klarer å rate den, for jeg vet ikke helt hva jeg føler. Den er helt skrudd men også ganske bra på mange måter. Den kan likegodt være 1/10 som 8/10

Jeg satt slik som dette mesteparten av filmen: :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...