Gå til innhold

Jeg ville bare muntre henne opp. Hun klikket.


Gjest Venninne

Anbefalte innlegg

Hvorfor minner dette meg om den trolletråden hvor ts'en hadde ødelagt mye av mannens eiendeler og snauklippet seg. Den man fikk oppdateringer hele tiden, og plutselig ble hun hentet av helsevesenet eller noe, og så var plutselig sviermoren på hennes pc..

Men uansett, jeg tenker at dette er en trolletråd, for så stokk dum og tankeløs går det vel ikke annt å bli, og fortsatt være i stand til å skrive på et forum.

Endret av mammamora90
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg går ut fra at dere ikke har snakket med eieren av håret?

Nope, de har ikke gjort det. De skal overraske venninnen deres. Surprise!

Anonym poster: 2d33d2009e3c16baee21a1b9db1a3262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er klippinga i gang. Shit det blir kort da,men dritkult. Hun blir sååå tøff! Håper venninna mi rekker å farge håret hennes før vi skal ut på byn. Skikkelig kult blir det. Dette er ekte jenteparty altså.

Nå spiller vi partymusikk her for full rulle også: "girls just wanna have fun" med Cyndi Lauper.Dere skulle ha vært her.Hæla i taket :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det blir kult. Fylle-sidecut syns jo alle er gøy!

Anonym poster: b9ec532ff648af317482de4dbc2c44cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen oppskrift på hvit pizza forresten? Sånn med creme fraiche istedetfor tomatsaus og som er vegetar siden jeg er på slankekur. Hadde oppskrift,men har mistet den.

. du er på slankekur men drikker alkohol? "fornuftig" gitt..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest igjennom hele tråden men hvorfor tar dere for gitt at dette er en tulletråd? Finnes mange "barn som får barn" ute i distriktene som ikke akkurat er de skarpeste knivene i skuffen. Så om TS har barn betyr ikke dette at hun faktisk er moden eller voksen. Jeg kan godt se for meg at dette er reelt. Men har ikke ord for hvor lite gjennomtenkt det var av deg TS. Hadde ikke en komedie passet bedre for å muntre henne opp enn en thriller om et barn f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, jeg er blitt synsk!!! Spådde jo at de kom til å klippe denne stakkars venninna kortere enn kort etter endel vinglass! Nå er jeg spent på om resten av min profeti blir sann..

Åndenes makt neste for meg :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få høre da TS, rekker dere å farge?

Bare pass på at dere ikke presterer å gi henne grønnskjær i det lille hun har igjen av hår. :lol:

Anonym poster: 717523e3a8bfc4734c033252c39af158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få høre da TS, rekker dere å farge?

Bare pass på at dere ikke presterer å gi henne grønnskjær i det lille hun har igjen av hår. :lol:

Anonym poster: 717523e3a8bfc4734c033252c39af158

Hun sitter med farge i det nå. Vi skal vaske ut fargen om tjue minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen ble super da! Det ble ikke noe grønnskjær. Vi kjenner henne nesten ikke igjen :fnise:

Det ble ganske stor forskjell altså ifra langt kornblondt hår til mørkerødt og kort med sidecut.

Hun er driiiiiittøff! Nå skal hun bare føne det tørt og så skal vi på byen. Tøffelheltene våre sitter hjemme og passer ungene ,mens vi damene drar på byen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...