Gå til innhold

Jeg ville bare muntre henne opp. Hun klikket.


Gjest Venninne

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er du, TS? Veldig umoden er du i alle fall. Forestiller meg dere bor på et tettsted hvor det meste av livet dreier seg om å bli mødre i ung alder. Og selvsagt, shopping og styling i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La henne være, du. Tror du du får kjøpt deg venninner eller? Hva med å vise litt empati isteden? Vet ikke om jeg tror på denne tråden engang, for det kan ikke være mulig å være så mentalt tilbakestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker litt oppstemt og glad nå da. Vi har tatt oss et par glass vin allerede og ser på forskjellige bilder med hårfrisyrer og sånn. Jeg skal lage pizza snart. Tror dette blir koselig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen oppskrift på hvit pizza forresten? Sånn med creme fraiche istedetfor tomatsaus og som er vegetar siden jeg er på slankekur. Hadde oppskrift,men har mistet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror fortsettelsen vil bli som følger;

"nå har vi drukket enda mere vin, og venninnen min var enig i, etter litt overbevisning, at guttekort frisyre ville passe henne perfekt. Så venninne nr 3 klipte henne, men dessverre så ble det kortere enn hva venninnen min gikk med på siden hun og har drukket vin, og nå er venninnen min skikkelig utakknemlig for at hun ikke likte det og er lei seg! Dessuten så ble hun råsur da jeg hadde reker på pizzaen.....greit nok hun er allergisk, men det går nå bare an å slutte å være allergisk, siden jeg er SÅ god venninne og lagde pizza til henne. Nei, nå tror jeg ikke at jeg gir henne flere sjanser asså, maken til psykoutakknemligdrittvenninne"...

:krangle:

Endret av maya76
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror fortsettelsen vil bli som følger;

"nå har vi drukket enda mere vin, og venninnen min var enig i, etter litt overbevisning, at guttekort frisyre ville passe henne perfekt. Så venninne nr 3 klipte henne, men dessverre så ble det kortere enn hva venninnen min gikk med på siden hun og har drukket vin, og nå er venninnen min skikkelig utakknemlig for at hun ikke likte det og er lei seg! Dessuten så ble hun råsur da jeg hadde reker på pizzaen.....greit nok hun er allergisk, men det går nå bare an å slutte å være allergisk, siden jeg er SÅ god venninne og lagde pizza til henne. Nei, nå tror jeg ikke at jeg gir henne flere sjanser asså, maken til psykoutakknemligdrittvenninne"...

:krangle:

Og så ny scenario: "Jeg gir henne en sjanse til, jeg skal skaffe henne en date...gikk inn på Sukker.no...la ut bilde av henne og beskrivelse og hva slags type hun passer best sammen...osv..." Så enden på historien..."auda..jeg koblet henne visst med en Jack The Ripper-type..."

Anonym poster: 2d33d2009e3c16baee21a1b9db1a3262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår TS veldig godt jeg. Jeg tok med date i begravelsen til mannen til søstra mi - til HENNE. Tror dere det ble satt pris på????

Og jeg som hadde brukt tiiiimesvis på Sukker for å finne den rette matchen og alt mulig. Folk har null forståelse for andres empati. NULL!!

Forstår meg ikke på folk!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det god stemning her! :danse:

Lurer ikke de andre på hvorfor du avlegger rapport på KG annethvert minutt? :fnise:

Anonym poster: 717523e3a8bfc4734c033252c39af158

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer ikke de andre på hvorfor du avlegger rapport på KG annethvert minutt? :fnise:

Anonym poster: 717523e3a8bfc4734c033252c39af158

Jeg står alene på kjøkkenet og ordner pizza,drikker vin og koser meg. Pc`n har jeg med meg på kjøkkenet. :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står alene på kjøkkenet og ordner pizza,drikker vin og koser meg. Pc`n har jeg med meg på kjøkkenet. :vin:

Jeg står alene på kjøkkenet og ordner pizza,drikker vin og koser meg. Pc`n har jeg med meg på kjøkkenet. :vin:

Når begynner saueklippinga? :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner saueklippinga? :popcorn:

Hun er ikke en sau da,men et menneske! Dere sier at jeg har lite empati?? Hun skal klippe seg klokka ni.Vi skal ut på byen ved elleve tiden så hun må være ferdig stylet til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er ikke en sau da,men et menneske! Dere sier at jeg har lite empati?? Hun skal klippe seg klokka ni.Vi skal ut på byen ved elleve tiden så hun må være ferdig stylet til det.

Næhei..har du vært og shoppet på e-bay? De selger alt mulig rart, fra ryggrad til empati. Men ålreit, du inspirerer meg! Neste gang jeg flyr, kanskje jeg skal laste ned noen festlige, små ulykker der fly er innblandet og vise det på flyet, spesielt tenker jeg på langdistanse-ruter...

Oppdater oss, du! :popcorn:

Anonym poster: 2d33d2009e3c16baee21a1b9db1a3262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snakket med min frisørvenninne og planen er å gi henne en kort kort frisyre ala den som Emma Watson hadde for et par år siden,men med en sidecut vri og en kjempestilig mørkerød hårfarge.

Hun kommer til å bli så tøff og stilig! Nå skal vi kose oss med pizza og mere øl og vin selvsagt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du tulletroll. Jeg har verken hatt eller mistet barn, men kan fortelle deg at de fleste har NULL interesse av å se ungen din med ansiktet klint full av is.

Anonym poster: 071d6215b36b02d9f50471aebfd6d504

Så enig! Det finnes ikke mer irriterende enn å få klint slike bilder oppi trynet, uansett hvem det er av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...