Gå til innhold

Jeg ville bare muntre henne opp. Hun klikket.


Gjest Venninne

Anbefalte innlegg

Greit. Da har jeg forstått til en annen gang .Hvis noen av mine venninner brekker et bein og jeg vil leie en film for å muntre de opp så bør jeg se filmen først i tilfelle noen brekker beinet i den. :ler:

Nå er det en viss forskjell på å brekke beinet og det å bli fratatt barnet sitt da....

Hvis din venninne hadde blitt voldtatt og mishandlet, ville du da ha troppet opp med en film som handler om ei kvinne som blir voldtatt og mishandlet?

Snack og vin, supert, tanken bak var og fin, men du gjorde et fullstendig upassende og feil filmvalg.

Scrappingalbumet synes jeg og er på kanten.....hvorfor ordner du til med bilder først av barnet hun har mistet, for så å sette inn "se-så-lykkelig-familie-vi-er"-bilder av deg?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit. Da har jeg forstått til en annen gang .Hvis noen av mine venninner brekker et bein og jeg vil leie en film for å muntre de opp så bør jeg se filmen først i tilfelle noen brekker beinet i den. :ler:

Og der bekreftet du hvor teit du egentlig er :rolleyes:

Kanskje like greit du skal dumpe henne som venninne?

(Det er kanskje det beste for henne også :lol: )

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der bekreftet du hvor teit du egentlig er :rolleyes:

Kanskje like greit du skal dumpe henne som venninne?

(Det er kanskje det beste for henne også :lol: )

Du er tydeligvis bare ute etter å provosere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tydeligvis bare ute etter å provosere.

Nei jeg er ikke det :) Men jeg synes bare at du virker utrolig teit/naiv når du ikke fatter det andre prøver å fortelle deg, at filmen var upassende,og du svarer bare med at det du gjorde var snilt og kommer med andre sammenligninger som egentlig ikke passer. Og som igjen bare understreker at du enten er en slik person som bare ikke vil forstå det, eller du selv er ute etter å provosere/trolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en viss forskjell på å brekke beinet og det å bli fratatt barnet sitt da....

Hvis din venninne hadde blitt voldtatt og mishandlet, ville du da ha troppet opp med en film som handler om ei kvinne som blir voldtatt og mishandlet?

Snack og vin, supert, tanken bak var og fin, men du gjorde et fullstendig upassende og feil filmvalg.

Scrappingalbumet synes jeg og er på kanten.....hvorfor ordner du til med bilder først av barnet hun har mistet, for så å sette inn "se-så-lykkelig-familie-vi-er"-bilder av deg?

Nå har du misforstått fullstendig her! Familiebildene mine ifra ferien var ikke satt inn i scrapbookalbumet, men var bilder som jeg tok med for å vise henne separat. Dette var kjempesjarmerende bilder av blant annet mannen min og eldstebarnet som tøyser og ler og et supert bilde av ettåringen min smilende fra øre til øre med is og sjokolade i hele fjeset. Hvorfor i all verden skal hun ikke tåle dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har du misforstått fullstendig her! Familiebildene mine ifra ferien var ikke satt inn i scrapbookalbumet, men var bilder som jeg tok med for å vise henne separat. Dette var kjempesjarmerende bilder av blant annet mannen min og eldstebarnet som tøyser og ler og et supert bilde av ettåringen min smilende fra øre til øre med is og sjokolade i hele fjeset. Hvorfor i all verden skal hun ikke tåle dette?

Te-skje; fordi det minner henne om ungen HUN HAR MISTET SELV.

Logikken lenge leve.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shake-shake

Tror egentlig dette er tull. Hvis du virkelig hadde vært så takløs at du tok med en slik film uten å forstå at det blir feil, hadde du ikke nevnt navnet på filmen her - da ville hvilken film det var vært irrelevant for deg.

Men jeg svarer likevel:

Venninnen din er inne i en forferdelig tung periode.

En grusom thriller med en baby i, er ikke akkurat det kjekkeste å se på når hun nettopp har blitt fratatt babyen sin. Det vil bare få henne til å tenke på det som har skjedd og få henne til å føle seg enda mer depressiv.

En scrapbook med bilder av barnet minner henne på babyen og det som har skjedd.

Bilder av deg med mann og barn, vil få henne til å føle seg mislykket og minne henne på hva hun ikke har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du misforstått fullstendig her! Familiebildene mine ifra ferien var ikke satt inn i scrapbookalbumet, men var bilder som jeg tok med for å vise henne separat. Dette var kjempesjarmerende bilder av blant annet mannen min og eldstebarnet som tøyser og ler og et supert bilde av ettåringen min smilende fra øre til øre med is og sjokolade i hele fjeset. Hvorfor i all verden skal hun ikke tåle dette?

Okai da.......du limte de ikke inn, men tok med "se-for-en-lykkelig-familie-og-for-en fantastisk-mann-og-søte-barn-JEG-har"-bilder for å vise henne istedet..... same shit egentlig.

Håper virkelig du bare er en person som har ei litt kjedelig helg og bruker tiden på å ha det morsomt på Kg, hvis ikke synes jeg nesten synd på deg, for så korttenkt og lav sosial IQ går det nesten ikke an å ha.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du misforstått fullstendig her! Familiebildene mine ifra ferien var ikke satt inn i scrapbookalbumet, men var bilder som jeg tok med for å vise henne separat. Dette var kjempesjarmerende bilder av blant annet mannen min og eldstebarnet som tøyser og ler og et supert bilde av ettåringen min smilende fra øre til øre med is og sjokolade i hele fjeset. Hvorfor i all verden skal hun ikke tåle dette?

Hei du tulletroll. Jeg har verken hatt eller mistet barn, men kan fortelle deg at de fleste har NULL interesse av å se ungen din med ansiktet klint full av is.

Anonym poster: 071d6215b36b02d9f50471aebfd6d504

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøs folk, hva er vitsen med å fore trollet mer? Var morsomt til å begynne med, men nå begynner det å bli altfor mye av det gode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS-logikk: Venninnen min ble forlatt ved alteret fordi hun var for tjukk og brudekjolen revnet! Jeg må ta med meg bryllupsalbumet mitt og en stor godtepose for å muntre henne opp! :blomst:

Anonym poster: 071d6215b36b02d9f50471aebfd6d504

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har du misforstått fullstendig her! Familiebildene mine ifra ferien var ikke satt inn i scrapbookalbumet, men var bilder som jeg tok med for å vise henne separat. Dette var kjempesjarmerende bilder av blant annet mannen min og eldstebarnet som tøyser og ler og et supert bilde av ettåringen min smilende fra øre til øre med is og sjokolade i hele fjeset. Hvorfor i all verden skal hun ikke tåle dette?

Hvorfor i alle dager skal hun måtte "glede" seg over din sjarmerende familie, når hennes familieliv er i krise?? Kanskje ikke det beste tidspunktet å dele din glede, med noen som sitter å har det vondt og savner sitt barn??!?

Hvorfor skal hun tåle dette (les: din glede over din INTAKTE familie), samtidig som hun har det vondt? Hadde du ikke klart å dele disse minnene med henne på et senere tidspunkt hvis intensjonen din virkelig var å støtte henne?

Enten har du amputerte sosiale antenner hvis du er reell nå, det fremkommer jo lett i svarene du har kommet med i denne tråden, eller så er du troll. Du har alvorlige empatiske mangler hvis du ikke klarer å se nyansene i denne situasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare morsomt for troll så lenge folk svarer...

Det verste er at det nødvendigvis ikke trenger å være en tulletråd. Enkelte mennesker er bare fullstendig blåst og tette!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hyggelige ord :) Jeg ville jo bare være snill ...Jeg er en sånn person som tenker veldig på andre mennesker så jeg ble jo veldig sjokkert over reaksjonen da.

Hvorfor troller du? Kjeder du deg såpass at du må lage deg et trolletråd her på KG? Det er mange nettsteder der du kan få deg venninner, og dermed et liv :) Lykke til! :)

Anonym poster: 2d33d2009e3c16baee21a1b9db1a3262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal hun måtte "glede" seg over din sjarmerende familie, når hennes familieliv er i krise?? Kanskje ikke det beste tidspunktet å dele din glede, med noen som sitter å har det vondt og savner sitt barn??!?

Hvorfor skal hun tåle dette (les: din glede over din INTAKTE familie), samtidig som hun har det vondt? Hadde du ikke klart å dele disse minnene med henne på et senere tidspunkt hvis intensjonen din virkelig var å støtte henne?

Enten har du amputerte sosiale antenner hvis du er reell nå, det fremkommer jo lett i svarene du har kommet med i denne tråden, eller så er du troll. Du har alvorlige empatiske mangler hvis du ikke klarer å se nyansene i denne situasjonen.

Må man være utdannet psykolog snart for å kunne ha venninner eller??? Jeg kan da vel ikke sitte å analysere om hun reagerer på den og den filmen eller om hun tåler å se andres familiebilder eller ikke eller om hun blir sur for en scrapbook som var ment å være hyggelig?

Jeg har faktisk vurdert i dag om jeg skal steke vafler til henne og ta med på besøk. Jeg tar med en venninne til av meg slik at det blir litt ekstra sosialt . Jeg har litt vansker med å tilgi oppførselen hennes, men synes jo synd på henne,men kanskje det blir feil også ifølge dere?

Hva om det skulle vise seg at hennes avdøde bestemor likte vafler og hun klikker på nytt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Alice123 skrev tidligere i tråden: DON'T FEED THE TROLL!

Finn dere andre tråder, det er nok av folk som trenger seriøse råd og svar, som venter på at dere som har kastet bort deres verdifulle tid på ei som kjeder seg, skal bruke tiden på dem som har et reellt problem.

Denne tråden er bare tull, og veldig, veldig irriterende lite morsomt.

Anonym poster: 2d33d2009e3c16baee21a1b9db1a3262

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg jeg, Venninne, det var utakknemlig av henne å bli så sint for den hyggelige gesten du gjorde.

Dump henne, jeg kan godt være din nye venninne, jeg er kjempeflink til å trøste.

Hvis for eksempel mannen din og ungen din sitter på et fly og du hører på nyhetene at tårnet har mistet kontakten med flyet og at de sannsynligvis har krasjet, blitt overtatt av terrorister o.l, da skal jeg være den første til å trøste.

Jeg tar med meg filmer som vi kan se på, så har vi filmmaraton.

Jeg tenker å ta med Alive og Snakes on a Plane.

Anonym poster: 717523e3a8bfc4734c033252c39af158

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...