Gå til innhold

Jeg ville bare muntre henne opp. Hun klikket.


Gjest Venninne

Anbefalte innlegg

Barnevernet hentet min venninnes barn for en uke siden for å plassere det på et barnehjemssenter eller noe sånt.

Hun fødte for fem måneder siden og barnevernet har hatt sak på henne siden det.

Hun ble meldt av helsesøster pga fødselsdepresjon og fordi helsestasjonen synes hun virket så ressurssvak. Hun er alenemor.

For å være hyggelig så leide jeg film i ettermiddag (Babycall) kjøpte popcorn,jordbær og tok med cider og vin med hjem til henne sånn at vi skulle ha en koselig venninnekveld.

Jeg lagde også en scrapbook med masse fine bilder av babyen hennes til henne, og tok med meg bilder ifra min egen ferie med mann og barn for å fokusere på noe hyggelig.

Hun var sur og stille under hele filmen og etterpå skjelte hun meg ut og kalte meg

for en psykopatisk bitch!

Jeg er helt sjokkert her her jeg sitter.Lurer på hvem som er bitchen her ja.

Her var jeg bare hyggelig og så kommer den fæle reaksjonen.Hun må jo være syk i hodet. Burde jeg kutte kontakten med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville kanskje ikke ha valgt den filmen...

Anonym poster: 717523e3a8bfc4734c033252c39af158

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ufattelig sårt å miste barnet sitt! Så det å ta med bilder og en film som kan rippe opp i det vonde, kan utløse reaksjoner som hun viste. Innerst inne visste hun nok at du mente det aller beste, men akkurat der og da tok de triste følelsene over. Prøv å gjøre noe helt annet neste gang, så hun ikke tenker på barnet sitt og at hun føler seg "mislykket" (er jo ikke sikkert at det er tilfelle men et eksempel..), så går det nok bedre :) Om hun får tenkt seg om setter hun nok utrolig stor pris på det!

Anonym poster: 60fbb250ce72233885497517c48ff0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HERREGUD DETTE MÅ VÆRE EN TROLLE-TRÅD!

For en råtten venninne du virker som. Hadde det vært meg, hadde jeg følt du kun kom for å gni det så hardt inn, deretter strø salt over fuckings alt. Kjenner jeg blir irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, kanskje TS ikke skulle leid akkurat den filmen og tatt med bilder av barnet, men hallo, hva med venninnen som reagerer med å skjelle henne ut og kalle henne for en "psychobitch"? TS prøvde bare å være hyggelig, hun kunne i det minste satt pris på det.

Anonym poster: 8c3f72e67dbf3cd25b21ea15c83325fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ufattelig sårt å miste barnet sitt! Så det å ta med bilder og en film som kan rippe opp i det vonde, kan utløse reaksjoner som hun viste. Innerst inne visste hun nok at du mente det aller beste, men akkurat der og da tok de triste følelsene over. Prøv å gjøre noe helt annet neste gang, så hun ikke tenker på barnet sitt og at hun føler seg "mislykket" (er jo ikke sikkert at det er tilfelle men et eksempel..), så går det nok bedre :) Om hun får tenkt seg om setter hun nok utrolig stor pris på det!

Anonym poster: 60fbb250ce72233885497517c48ff0e7

Takk for hyggelige ord :) Jeg ville jo bare være snill ...Jeg er en sånn person som tenker veldig på andre mennesker så jeg ble jo veldig sjokkert over reaksjonen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Har aldri hørt om noen som blir fratatt barnet sitt pga fødselsdepresjon og at helsesøster synes de virker så ressurssvake, selv om de skulle være alenemødre og har aldri hørt om at man plasserer babyer i sentre. Enten vet ikke Ts alt, eller så er dette en trolletråd. Noen har det moro en fredagskveld tenker jeg....

Anonym poster: 06557d84f210b3f8305f2405d30c793c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forøvrig så tror jeg også dette er en tulletråd.

Anonym poster: 8c3f72e67dbf3cd25b21ea15c83325fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Takk for hyggelige ord :) Jeg ville jo bare være snill ...Jeg er en sånn person som tenker veldig på andre mennesker så jeg ble jo veldig sjokkert over reaksjonen da.

Hjelper lite å VILLE være snill, når resultatet er at du er SLEM. Med fare for at du er et lite lykketroll..uansett..du skjønner ikke at det er litt upassende med en film som heter babycall og som handler om nettop ei ressurssvak kvinne? Eller at det kanskje er litt upassende og ta med masse bilder av barnet hun nettop har mistet?

Dersom du ikke er et troll, noe som virker usannsynlig, så er du jo så mentalt tilbakestående at du ikke skjønner det selv.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm... Har aldri hørt om noen som blir fratatt barnet sitt pga fødselsdepresjon og at helsesøster synes de virker så ressurssvake, selv om de skulle være alenemødre og har aldri hørt om at man plasserer babyer i sentre. Enten vet ikke Ts alt, eller så er dette en trolletråd. Noen har det moro en fredagskveld tenker jeg....

Anonym poster: 06557d84f210b3f8305f2405d30c793c

Jeg kjenner ikke til situasjonen fullstendig nei. Jeg vet bare om det hun har fortalt meg.Det er godt mulig at det ligger mere bak (hun klikket jo rimelig sykt bare pga en film også).Hun kan ikke være normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan ikke være normal.

Haha ja det smalt fra rett kjeft

Anonym poster: 717523e3a8bfc4734c033252c39af158

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dette er tull, TS. Og hvis det ikke er det, har jeg mer forståelse for reaksjonen til venninnen din enn til din oppførsel. Neste gang du skal oppmuntre noen, gjør det uten å rippe opp i deres sår. Du kunne fint droppet de bildene og akkurat den filmen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For din del håper jeg dette er tull, men dersom ikke: For en DR***VENNINNE du er! Usympatisk og slemt det å måtte gni det inn at hun ikke har barnet sitt, samt skulle vise frem "idylliske" bilder av din egen familie. Sånn for å vise henne at du er bedre enn henne da eller? Uansett så skjønner jeg din venninne godt dersom hun kutter all kontakt med deg, for sånne "venner" som det er null verdt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg får så negative reaksjoner her inne jeg.

Filmen jeg leide har femten års grense, og at min venninne som er voksen ikke tåler den er da ikke mitt problem?

Jeg brukte i tillegg over fire hundre kroner på vin,cider,jordbær og popcorn og takken jeg fikk var skjellsord.

Jeg synes ikke jeg får den forståelsen og støtten jeg trenger her inne akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.. Venninna di har nettopp blitt fratatt ungen sin, og for å gni det i trynet på henne kommer du med Babycall, av alle filmer? Hadde du ikke sjekka hva den handlet om på forhånd, eller..? Det ser jo ikke spesielt bra ut, det ser du sikkert selv. Det med scrapbooken synes jeg kanskje er litt mer i grenseland, for det var helt sikkert hyggelig ment (sånt tar jo masse tid), men se det fra venninnens side; det er jo bare nok en påminnelse om ungen hun ble fratatt. Takk for den, liksom!

Jeg synes ikke du nødvendigvis er direkte slem, for jeg tror ikke du mente noe vondt med dette, men at både filmen og scrapbook-greia var veldig lite gjennomtenkt og rimelig taktløst.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg får så negative reaksjoner her inne jeg.

Filmen jeg leide har femten års grense, og at min venninne som er voksen ikke tåler den er da ikke mitt problem?

Jeg brukte i tillegg over fire hundre kroner på vin,cider,jordbær og popcorn og takken jeg fikk var skjellsord.

Jeg synes ikke jeg får den forståelsen og støtten jeg trenger her inne akkurat.

Du forstår ikke at hun kanskje ikke tåler den filmen akuratt nå fordi hun nettop har blitt tatt i fra ungen sin? Ingen bjelle som ringer hos deg? Nothing? Tomt?

Ok..du mangler empati. Evnen til å forstå andre menneskers følelser. Du er psykopat. :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...