Gå til innhold

Spør en bruker X-rated


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For varm? Mulig du ikke har fulgt norahs kostholdspyramideråd tilstrekkelig enda:

internerd.tum...28649764175/yup (sorry moderator, men jeg har trykket på "få bort klikkbar link" knappen 5 ganger nå, og det funker ikke - men det er ikke sååååå frekk illustrasjon).

rawr :lur:

Endret av Alice i Eventyrland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Tease! :fnise:

:tommelopp: til jentene.

Anonym poster: c1c34d59439437dccc36cf953a414166

I don't kiss and tell!

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke. Hadde ikke hatt noe imot det da... mange flotte kvinner her inne! :rodmer:

Bandit: Nevn 3 stk du gjerne ville hatt sex med her inne!

Anonym poster: 11125c0380f124bd43fe2923e902896f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raindrops og Bandit: Har du hatt sex med en KG-bruker?BusteMartePinn: Hvem liker du best, jenter eller gutter?Katten: Hva er din største fetisj?Norah og KateW: Har du hatt sex som involverer mat? Gjerne utbroder.Guybrush: Har du hatt trekant?

Anonym poster: 4c1992cb6dd301874556ad6dfec46377

La oss si at jeg har vært med ei jente som tente veldig på og hadde erfaring med andre jenter ;)

Silfen: mener du har nevnt silkt før. Hva er dine beste tips når det kommer til leketøy/vibratorer og hvorfor :P

KateW: et ungdommelig utseende er viktigere enn erfaring altså ? ;) betyr dette at du liker å trene opp gutta og forme de slik du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peil på leketøy. Bortsett fra at pris spiller en rolle. Dyrt er bedre. Har bare en selv, en delight, den er finfin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være en du kan bryne deg på og det utelukker jentene du allerede flørter med. Velg selv; femme fatale, sint kranglekråke eller gjennomført hurpe :ler: Det må være en KGer. Ellers var svaret meget bra.

Anonym poster: a7c07ad140bb8a41c842a81a0be5cb24

Du glemte denne, Guybrush ;) Du har sagt A, du må si B :fnise:

Anonym poster: c1c34d59439437dccc36cf953a414166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg har ikke sex med mat... Og nei, Guybrush, spørsmålet var en sexpartner resten av livet, og da er det mer sjanse for at jeg for pult lengre om han er yngre enn eldre, sånn rent statistisk sett

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrine88. Jeg liker måten hun snakker om dominans på. Jeg liker ikke jenter på den måten, likevel har hun satt igang fantasien min mer enn én gang.

BusteMartePinn. Hva kan jeg si, søtingen har begynt å sjarmere meg!

I'm in. :nigo: Du er ikke akkurat dårlig til å sette fantasien igang du heller.

Så kan vi sitte i senga og se på Supernatural og spise kanelboller hvis alt skulle bli feil. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guybrush: Du virker så søt&snill her på forumet, er du like snill i senga? Hva tenner deg mest?

Bandit: Hva er din beste sexopplevelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte denne, Guybrush ;) Du har sagt A, du må si B :fnise:

Anonym poster: c1c34d59439437dccc36cf953a414166

Det var da svært da. Akkurat nå er det kanskje ei jeg virkelig kunne tenkt meg å rulla rundt i halmen med. Om hun villa hatt med selskap så er det selvsagt flere som står på lista ;) Men gi meg heller en kverulant en noe av de andre :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BusteMartePinn. Hva kan jeg si, søtingen har begynt å sjarmere meg!

Aaawww :):bolledeig: Har vel ikke akkurat vært en hemmelighet hvem som har vært på min shortlist heller ;)

BusteMartePinn: Hvem liker du best, jenter eller gutter?

Nå har jeg sittet og tenkt litt på dette, og jeg klarer faktisk ikke bestemme meg. Sikkert et litt kjedelig svar. Beklager.

Spørsmål ja..

Raindrops: Hvor mye av det du nå gjør i senga på vanlig basis tenkte du for deg selv da du begynte å ha sex at du aaaaaaaaaaaaaaldri kom til å gjøre?

Endret av BusteMartePinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guybrush: Du virker så søt&snill her på forumet, er du like snill i senga? Hva tenner deg mest?

Bandit: Hva er din beste sexopplevelse?

Høhø ja nå kan du lure :lur: Tja hva ligger i "snill"? Om du lurer på om jeg er av typen som liker å drive å puse og stryke og spørre "har du det deilig nå kjære" i ett sett så er nok svaret et kraftig nei. Det skal være hett, passe røfft og høylytt! Hun skal kjenne det etterpå for å si det slik og vi skal ligge i stjerneformasjon på senga eller hvor man nå enn befinner seg, rød i kinna, verdens største pulefrisyre og skikkelig svette etterpå. Jeg liker jenter som er eventyrlystne, lekne og liker denslags ;)

Tenner mest? Det kan være så mangt. At jenta ertende forteller meg at hun ikke har noe under mens vi er ute på byen. At hun dukker opp uanmeldt i en lang frakk som hun åpner og står der kun i stayups, lekkert undertøy og skyhøye hæler. Se henne krumme ryggen mens hodet glir bakover, munnen åpner seg til en lang rekke stønn mens hun fortvilt presser underlivet mot den tergende tunga mi. Følelsen av å kontrollere hennes nytelse, se blikket hennes på meg og se lysten hennes. Høre henne be meg fortsette, tigge og lengte etter meg. Den utrolig deilige følelsen man får av å vite at man er kilden til hennes åtrå og nytelse. Synet og lyden av henne mens orgasmen skyller gjennom henne

Selv om jeg nok liker best å ta kontroll er det også deilig og tennende å bli forført av jenta. Se henne ta initiativ. Vise meg at hun vil ha meg, tar for seg. Dytter meg ned på senga. Tar av meg klærne, bruker munn og tunge over hele kroppen min, terger masse, setter seg over meg, presser underlivet mot meg. Lar meg kjenne men ikke komme inn. Terger hverandre lenge.

Blondina90: hva tenner deg mest da ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhø ja nå kan du lure :lur: Tja hva ligger i "snill"? Om du lurer på om jeg er av typen som liker å drive å puse og stryke og spørre "har du det deilig nå kjære" i ett sett så er nok svaret et kraftig nei. Det skal være hett, passe røfft og høylytt! Hun skal kjenne det etterpå for å si det slik og vi skal ligge i stjerneformasjon på senga eller hvor man nå enn befinner seg, rød i kinna, verdens største pulefrisyre og skikkelig svette etterpå. Jeg liker jenter som er eventyrlystne, lekne og liker denslags ;)

Tenner mest? Det kan være så mangt. At jenta ertende forteller meg at hun ikke har noe under mens vi er ute på byen. At hun dukker opp uanmeldt i en lang frakk som hun åpner og står der kun i stayups, lekkert undertøy og skyhøye hæler. Se henne krumme ryggen mens hodet glir bakover, munnen åpner seg til en lang rekke stønn mens hun fortvilt presser underlivet mot den tergende tunga mi. Følelsen av å kontrollere hennes nytelse, se blikket hennes på meg og se lysten hennes. Høre henne be meg fortsette, tigge og lengte etter meg. Den utrolig deilige følelsen man får av å vite at man er kilden til hennes åtrå og nytelse. Synet og lyden av henne mens orgasmen skyller gjennom henne

Selv om jeg nok liker best å ta kontroll er det også deilig og tennende å bli forført av jenta. Se henne ta initiativ. Vise meg at hun vil ha meg, tar for seg. Dytter meg ned på senga. Tar av meg klærne, bruker munn og tunge over hele kroppen min, terger masse, setter seg over meg, presser underlivet mot meg. Lar meg kjenne men ikke komme inn. Terger hverandre lenge.

Blondina90: hva tenner deg mest da ;)

Kremt..må åpne vinduet litt nuh

Hva som tenner meg mest? Vel,du beskrev det gange godt.

Det beste jeg vet er når han kommer inn døra,drar meg mot seg for så å slenge meg inntil veggen. Tar hendene mine å presser de hardt over meg mens vi kliner heftig. Så beveger vi oss mot senga mens klærene faller av å han dytter meg ned. Deiligste jeg vet er å høre den tunge pusten hans å se kåtheten i øynene mens han ligger naken og svett over meg. Nei, nå må jeg slutte. faen ta singellivet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant tråd... Denne har jeg ikke sett før nå ;) *sniker ut igjen før jeg ødelegger den heftige tonen her..* ;)

Anonym poster: a3c6c8c8cbbd75b0e20cd8796ef7968a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant tråd... Denne har jeg ikke sett før nå ;) *sniker ut igjen før jeg ødelegger den heftige tonen her..* ;)

Anonym poster: a3c6c8c8cbbd75b0e20cd8796ef7968a

Spør noen spørsmål da ;)

Anonym poster: c1c34d59439437dccc36cf953a414166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør noen spørsmål da ;)

Anonym poster: c1c34d59439437dccc36cf953a414166

Har du fingret/runket til bilde av en bruker her inne?;)

Hehe......... ;)

Anonym poster: a3c6c8c8cbbd75b0e20cd8796ef7968a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Raindrops: Hvor mye av det du nå gjør i senga på vanlig basis tenkte du for deg selv da du begynte å ha sex at du aaaaaaaaaaaaaaldri kom til å gjøre?

Jeg er litt usikker. For jeg husker veldig godt den første erotiske novellen som gjorde meg tent, før jeg hadde sex, den handlet om en kvinne som ble stoppet av en dominant politimann og tvunget til diverse i veikanten, både spanking og forcing var en del av det og jeg likte det. Dessuten var min første sexpartner like interessert i å utforske som meg, så jeg kom ganske raskt igang med småkinky ting :gjeiper:

Men analsex trodde jeg ikke at jeg kom til å verken like eller prøve. Ellers så har jeg aldri likt tenke at det og det skal jeg aldri prøve (noen unntak finnes) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

I'm in. :nigo: Du er ikke akkurat dårlig til å sette fantasien igang du heller.

Så kan vi sitte i senga og se på Supernatural og spise kanelboller hvis alt skulle bli feil. :gjeiper:

Haha, nydelig, jeg lo høyt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm in. :nigo: Du er ikke akkurat dårlig til å sette fantasien igang du heller.

Så kan vi sitte i senga og se på Supernatural og spise kanelboller hvis alt skulle bli feil. :gjeiper:

Spise på senga er jo ikkenoe særlig...da blir man jo klissete og så har man ikke noe å tørke med og så må man slikke det bort og ehh..øhh... glem det :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta gikk treigt.

YME, alle jentene du poster bilde av i deilig-tråden er kledt i sort skinn :fnise:

Er det en fetish?

Anonym poster: c1c34d59439437dccc36cf953a414166

Jenter som går i tettsittende klær, blanke klær, blir ekstra sexy, syns jeg. Gjennskinnet av lyset legger seg på kroppen på en måte som fremhever de kvinnelige formene, og det er sexy.

Jeg tror det er en fetisj, siden damene automatisk blir ekstra attraktive når de går kledd i sånt, men det visst litt delte meninger om hvor grensa går om hva som er fetisj, og hva som bare er preferanse.... Men ja, jeg vil si at jeg har en lakk/lær/latex-fetisj.

Dette spørsmålet var ikke så veldig x-rated da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...