Gå til innhold

Spør en bruker X-rated


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wednesday: Din aller, aller beste seksuelle opplevelse noengang?

det var etter en tur på byen faktisk, en veldig kort tur på byen :fnise: vi dro hjem til han også skjedde det som vi begge hadde visst lenge kom til å skje. Hardt, røfft og etterlengtet. :)

Bandit: liker du analsex?

Guybrush: vi er på fest sammen, du vet jeg ikke har undertøy på. vi tuller og flørter.. jeg ser på deg og gir deg tegn til å komme nærmere... hva er det hotteste jeg kan hviske deg i øret ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bandit: liker du analsex?

En eks likte å ta meg bakfra med en liten strap-on. Hun ble kjempekåt av det. Men det ga ikke meg så voldsomt mye at det gjorde noe. Annet enn at jeg ble kåt av å se henne bli kåt... :ler:

Vi gjorde et par forsøk på at jeg skulle ta henne bak, men måtte bryte grunnet smerter. Selv om vi smurte på med glidemiddel og kjørte lang oppvarming. Og de andre jeg har møtt har ikke sett på det som særlig spennende. Så jeg anser meg selv som analsex-jomfru... :ler:

Men jeg er jo veldig glad i kvinnerumper, så jeg hadde sikkert likt det! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme, Guybrush, Bandit, og andre gutter som sniker her inne:

hvilken type truser foretrekker dere på jenter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yvonne; har du og mannen noensinne hatt med flere?

Hikken: hvor er det mest offentlige stedet du har hatt sex?

Gia: kunne du tenke deg, eller har du deltatt i, en orgie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en nybegynner lov til å slenge seg på? Alltid gøy med tråder som dette. :)

Må spørre guttene hva de synes om jenter som er høylytte i senga. Sexy eller forstyrrende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norah: i hvilken alder synes du menn er mest sexy?

Somregel 30-40+, fordi de har noe mer mandig over seg og dessuten som regel kan utfordre meg mer intellektuelt som er en HUGE turn on faktor.

Men, jeg har også møtt på endel unntak. En god del når jeg tenker meg om. Men totalt sett er de somregel eldre enn meg.

norah: Hvor langt er du villig til å tøye egne grenser for å tilfredsstille partner (eks om det er noe han tenner veldig på, som du ikke tenner like mye på)? Har du tråkket over grenser du trodde du ikke hadde?

Kan ikke kalle det grenser, men jeg får klaus på en vond måte om jeg ikke kommer meg unna dersom jeg vil. Altså; jeg må kunne frigjøre hender dersom jeg vil osv.

Jeg er ikke villig til å strekke grenser dersom det ikke tenner meg overhodet, jeg gjør ingenting som går på kompromiss med meg selv.

Men jeg er villig til å prøve det meste, sålenge det ikke er uetisk eller farlig. Eksempelvis ville jeg ikke prøvd kvelning, og jeg kan av ymse grunner ikke inkludere voldselementer slik Raindrops beskriver.

Redsel er en nei for meg under sex, og jeg tenner ikke på smerte.

Lite klapp, ja, regelrett slå; nei.

SM er heller ikke min greie,selv om jeg hadde vært domina(som hadde ligget ganske lett for meg...haha); det blir bare parodisk for meg.

Utover det så prøver jeg det aller meste minst en gang.

Norah: hvor kraftig er brekningsrefleksen din ;)

Haha....har du sett på "Dama til Leo Ajkic" når han spør henne ifht et besøk på Akvariet når de mater dyrene med fisk om "kor sterk e brækkrefleksen din"....haha.....

Jeg regner med du mener deepthroating - og mitt svar er at det krever øving. For å si det sånn.

Uhhh? Jeg stoppet da ved penetreringen. Synes ikke jeg kunne truffet bedre med svaret mitt.... ;)

Haha....eh.....da var det visst jeg som lot meg rive med.....jeg leste det om igjen nå, og ser du vitterlig stoppet ved penetrering, men inni hodet mitt var jeg liksom waaaaay beyond når jeg leste det igår. Det er ikke min feil, men din feil :jolie:

Drue og Ellab: Dere kan motta oralsex akkurat hvordan dere vil - den utvalgte kvinnen/mannen liker absolutt alt uansett. Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yme, Guybrush, Bandit, og andre gutter som sniker her inne:

hvilken type truser foretrekker dere på jenter ?

Hello Kitty... :ler:

Neeeeh, skal vi se... noe i den stilen der kanskje?

Må spørre guttene hva de synes om jenter som er høylytte i senga. Sexy eller forstyrrende?

Lyd er kjempesexy. Men ikke overdriv det slik at det virker påsatt.

Endret av Bandit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme, Guybrush, Bandit, og andre gutter som sniker her inne:

hvilken type truser foretrekker dere på jenter ?

Ninja Turtles truser ? ;) haha neida.

Hipstere og tettsittende truser som får frem de deilige formene :P Kan også akseptere stringtruser men da skal de ikke være sånne spaghettistrenggreier - usj og æsj. Må enten være søtt og/eller classy.

Guybrush: vi er på fest sammen, du vet jeg ikke har undertøy på. vi tuller og flørter.. jeg ser på deg og gir deg tegn til å komme nærmere... hva er det hotteste jeg kan hviske deg i øret ?

Med lav sensuell og passe frekk stemme si at du lengter skikkelig etter å kjenne meg langt inne i deg, og at tanken på det gjør deg så våt at du gruer for at det blir å renne ned lårene dine siden du ikke har noe under. Avsluttet av at du biter meg lett i øret - snur deg og bare forlater meg der mens jeg står sånn halvveis satt ut, småtørr i halsen og må rette litt på buksa :P

Resten av kvelden inneholder lange frekke blikk, subtile hint, klåing og taxi hjem før festen er ferdig ;)

Ellab: det er utrolig turn-on. Ei jente som utrykker sin nytelse høylydt vet jeg liker hva som foregår og klarer å slappe av helt og ta alt innover seg. Finnes lite som er så tennende som å høre ei jente komme. Spørsmål til deg, liker du å gi og/eller motta oralsex, og isåfall hvordan skal den optimalt sett foregå?

Wednesday: du får fortsette, hadde det fungert og isåfall hvordan ville resten av kvelden "før" vi stakk i drosja utartet seg?

Endret av Guybrush
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello Kitty... :ler:

Neeeeh, skal vi se... noe i den stilen der kanskje?

Haha....de trener jeg i....har en tonn av dem i sort og hvitt. Trodde ikke en sjel fant dem sexy siden det ikke er gjennomsiktig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Raindrops: du får spørsmål igjen siden jeg har spurt flere som ikke har svart. Er det slik å forstå at du må ha den type stimulans for å få utbytte av sex eller kan du fint variere. Isåfall om du tar hånd om "saken i egne hender" - klarer du da på noe vis å gjenskape dette mentalt og fysisk?

Nå begynner det å bli lenge siden jeg har hatt en seksuell partner som ikke har de samme preferansene, men jeg har hatt god sex som ikke har involvert den typen ting også. Det trenger ikke å være dungeon master and slave for at jeg skal få heltenning, ofte holder det med et fast grep i håret mitt og jeg er helt i rett modus med en gang.

Men jeg nyter også vaniljesex altså, men saken er at hvis jeg har sex med noen som jeg vet er dominant, så vil jeg nesten uansett få en slags psykisk tilfredsstillelse av det. Jeg vet innerst inne alltid hvem som er sjefen, selv om sexen ikke nødvendigvis bærer preg av det der og da. Litt vanskelig å forklare.

Når jeg tar saken i egne hender som du sier så blir jo fantasien flittig brukt. Ting som selvbondage, selvspanking, nippleclamps osv kan gjøre det litt mer virkelig, eller bare fantasere om at noen har gitt med beskjed om å gjøre det jeg gjør, lukke øyene å fantasere om at han ser på.

Wednesday: Har du prøvd noe som du aldri har lyst til å prøve igjen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wednesday: Har du prøvd noe som du aldri har lyst til å prøve igjen?

hmmmm nei faktisk ikke ;p ... har du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drue og Ellab: Dere kan motta oralsex akkurat hvordan dere vil - den utvalgte kvinnen/mannen liker absolutt alt uansett. Hva skjer?

Jeg liker å sitte over fjeset til den som slikker, så jeg kan bestemme hvor intenst det blir. Og noen fingre som hjelper til er heller ikke feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha....de trener jeg i....har en tonn av dem i sort og hvitt. Trodde ikke en sjel fant dem sexy siden det ikke er gjennomsiktig :P

Gjennomsiktig er overvurdert. Da kan man like gjerne ta den av. Og DA er en damerumpe som best. ;) Men skal man absolutt ha noe på, så synes jeg de gir veldig god form, er veldig gode å stryke på, og gjør det mer spennende å ta dem av enn med disse gjennomsiktige... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å sitte over fjeset til den som slikker, så jeg kan bestemme hvor intenst det blir. Og noen fingre som hjelper til er heller ikke feil ;)

Hvis du vil og ikke synes det blir for personlig(selv om du jo er anonym her) så må du gjerne beskrive litt mer detaljert hva h*n gjør da.

Er det snakk involvert/andre elementer, hvordan foretrekker du press/strøk osv? Du må selvsagt ikke fortelle om det blir litt i overkant, men det er litt interessant å se hva slags nyansepreferanser folk har ;)

Det trenger ikke være erfart, bare hvordan du helst ønsker ha det.

Andreas8; svarer du på noe somhelst om jeg spør deg i denne tråden? ;)

Alle menn; tror dere det er et større antall menn som har fantasert om MMK(trekant med to menn og en kvinne) som ikke føler det er stuerent å fortelle om det - og faktisk ville realisert det om det var akseptert på lik linje med KKM?

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil og ikke synes det blir for personlig(selv om du jo er anonym her) så må du gjerne beskrive litt mer detaljert hva h*n gjør da.

Er det snakk involvert/andre elementer, hvordan foretrekker du press/strøk osv? Du må selvsagt ikke fortelle om det blir litt i overkant, men det er litt interessant å se hva slags nyansepreferanser folk har ;)

Det trenger ikke være erfart, bare hvordan du helst ønsker ha det.

Det beste er når han begynner sakte og pirrer meg ved å kysse litt på innsiden av lårene før han begynner skikkelig. Lar tunga rulle rundt klitten og presser seg ordentlig mot fitta. Han skal bruke hele munnen og ikke bare tunga!

Jeg trenger litt tid på å bli vant til hvor mye man kan skrive her. Er ikke vant til å kunne snakke så åpent om sånne ting :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle menn; tror dere det er et større antall menn som har fantasert om MMK(trekant med to menn og en kvinne) som ikke føler det er stuerent å fortelle om det - og faktisk ville realisert det om det var akseptert på lik linje med KKM?

Tanken på å "krysse kårde* med en annen fyr er nok en turn-off for en stor del samt at du har de "homofobe" også da selvsagt. Jeg har inntrykk basert på gjenfortellinger fra venner at mye av "miljøet" består av bifile menn slik at det kanskje også er vanskelig å finne noen med erfaring hvis fyren selv er hetroseksuell.

For min del avhenger det veldig av jenta. Om jeg vet at hun tenner noe veldig på tanken og man ser for seg situasjonen hvor hun oppnår en fantasi hun har hatt lenge og har det noe helt utrolig deilig som følge av det - så vil det for meg i seg selv være tennende.

Nå rota jeg meg kanskje litt bort fra selve spørsmålet. jeg har ikke erfaring med at kompiser har omtalt det som noe de har ønsket å gjøre på lik linje med det å ha trekant med 2 jenter. Så det er vanskelig å si. Men jo, det er sikkert noe i det. Mitt inntrykk er også at vi gutta kanskje annser oss for å lettere bli sjalu i en slik setting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn; tror dere det er et større antall menn som har fantasert om MMK(trekant med to menn og en kvinne) som ikke føler det er stuerent å fortelle om det - og faktisk ville realisert det om det var akseptert på lik linje med KKM?

Nei, jeg tror de fleste heterofile menn, ikke vil blande inn guttekropp i sexen sin.

Yme, Guybrush, Bandit, og andre gutter som sniker her inne:

hvilken type truser foretrekker dere på jenter ?

Alt som er enkelt, og ikke inneholder sånne tacky blondegreier fra helvete.

Denne ser grei ut

susanne-hipster-64011-65862.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det flaueste dere har opplevd i senga?

Har ikke vært så mye egentlig. Men når man rett og slett få senga til å knekke sammen i et helvettes brak :P også har jeg vel erfart at det er litt flaut når man vet at naboer hører veldig godt, soveromsvinduet står på vidt gap og jenta klarer ikke å holde seg og stønner så høyt at man må bruke hånd/pute for å prøve å dempe litt :P Følte alle stirra på meg da jeg gikk ut den kvelden - haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...