Gå til innhold

Spør en bruker X-rated


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når man har slikket ertende fra øverst på bena og nedover, slikket med heeeeelt lette strøk på ytre og indre kjønnslepper, SÅ beveger man seg med enten korte eller lange strøk(fortsatt tunge - og NB; må være helt fjærlett, så man sitrer i hele kroppen og kjenner den minste berøring) lengre bak, området mellom mm...foran og bak(kalles vel mellomkjøttet om jeg ikke erindrer feil), og, dersom kvinnen ikke motsetter seg det(og vet hun sitt eget beste gjør hun ikke det) helt bak. Også på selve rumpen - ikke bare der hvor flest nerver er(alle skjønner hvor jeg mener, gidder ikke detaljorientere).

Om man ikke har så lyst til å slikke(og det er jo helt greit) så kan man gjøre nøyaktig det samme med hender, dog jeg garanterer ikke samme resultat.

Hele poenget er å motstå fristelsen til å slikke med mer kraft, for å få nettopp den gnistrende følelsen av hver eneste minste berøring.

Er det pinlig å innrømme at man ble rimelig tungpustet av et innlegg på forumet?

Norah & Bustemartepinn: få høre utvalget av tidligere og nåværende "morrosaker" samt hva som har vært favoritten(e) ;)

Jeg har ikke voldsomt utvalg egentlig, "bare" fire. To stykker som jeg bruker til vanlig, en som ble gitt mest som tullegave, og en dobbel til jentebesøk :nigo: Og så har vi håndjern da, de telles vel de og :)

Denne og denne får kjørt seg, denne fikk jeg av venninnene mine på spøk og denne, ja... guess for yourselves.

Wednesday: Har du gjort mye med jenter? (Jeg klarer bare tenke på en eneste ting når jeg ser avataren din :gjeiper: )

Guybrush: Du har en MMF, og får noe av spruten til den andre mannen på deg, hvordan reagerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wednesday: Har du gjort mye med jenter? (Jeg klarer bare tenke på en eneste ting når jeg ser avataren din :gjeiper: )

svarer ja på den jeg. kort og godt :) hva tenker du når du ser leppene mine da ? ;) wink wink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det pinlig å innrømme at man ble rimelig tungpustet av et innlegg på forumet?

Jeg har ikke voldsomt utvalg egentlig, "bare" fire. To stykker som jeg bruker til vanlig, en som ble gitt mest som tullegave, og en dobbel til jentebesøk :nigo: Og så har vi håndjern da, de telles vel de og :)

Denne og denne får kjørt seg, denne fikk jeg av venninnene mine på spøk og denne, ja... guess for yourselves.

Wednesday: Har du gjort mye med jenter? (Jeg klarer bare tenke på en eneste ting når jeg ser avataren din :gjeiper: )

Guybrush: Du har en MMF, og får noe av spruten til den andre mannen på deg, hvordan reagerer du?

Haha, får jeg bare homofob-teste spørsmålet ? :P Tja nå er vel det en situasjon jeg aldri har vært i. men er man nå der at man først er 2 mannfolk som skal leke med samme kvinnfolket så kan man jo ikke være for prippen. Er vel ikke værre enn om ei jente får slikt på seg når hun egentlig ikke er no stor fan. Man tørker det av. Hovedfokuset for meg ville uansett være jenta da jeg personlig ikke får noe som helst utav menn hverken på den ene eller andre måten.

Pent utvalg btw, bonuspoeng for den siste som garantert gir oss endel bilder på netthinnen ;)

Bustemartepinn: hvordan er frisyren

Wednesday: hvor bestemt og i kontroll skal man være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarer ja på den jeg. kort og godt :) hva tenker du når du ser leppene mine da ? ;) wink wink

Jeg ser jeg spurte på en litt klønete måte, men det trenger jo ikke være mer detaljert enn som så heller :) Var mest nysgjerrig på om det bare var noe du hadde lyst til å prøve og ikke noe du praktiserte :)

Det softcorevennlige svaret er vel at det så ut som noen fine kysselepper. Litt mer x-rated er det vel mulig at det vi begge siterte som norah skrev er noe i riktig retni.. faen heller, akkurat det norah skrev :ninja: Kanskje jeg bare er litt frustrert av denne tråden akkurat nå :sjenert:

Raindrops: Blitt noe på deg siden du flyttet til Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser jeg spurte på en litt klønete måte, men det trenger jo ikke være mer detaljert enn som så heller :) Var mest nysgjerrig på om det bare var noe du hadde lyst til å prøve og ikke noe du praktiserte :)

Det softcorevennlige svaret er vel at det så ut som noen fine kysselepper. Litt mer x-rated er det vel mulig at det vi begge siterte som norah skrev er noe i riktig retni.. faen heller, akkurat det norah skrev :ninja: Kanskje jeg bare er litt frustrert av denne tråden akkurat nå :sjenert:

jeg kunne godt tenke meg å prøve forskjellig, men er ikke lesbisk eller bi ... bare litt kinky :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, får jeg bare homofob-teste spørsmålet ? :P

Bustemartepinn: hvordan er frisyren

Det var faktisk ikke ment sånn i det hele tatt :) Tenkte meg bare at selv om de fleste menn som har MMF sikkert ikke er veldig pripne når det gjelder tilfeldig sverdkryssing og lignende, så er det kanskje ikke så rart at om man kanskje synes det er litt mer enn man hadde tenkt seg om man plutselig blir sprutet ned :)

Frisyren er av type glattbarbert, lettest å holde ved like :)

Hvordan er din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk ikke ment sånn i det hele tatt :) Tenkte meg bare at selv om de fleste menn som har MMF sikkert ikke er veldig pripne når det gjelder tilfeldig sverdkryssing og lignende, så er det kanskje ikke så rart at om man kanskje synes det er litt mer enn man hadde tenkt seg om man plutselig blir sprutet ned :)

Frisyren er av type glattbarbert, lettest å holde ved like :)

Hvordan er din?

Hadde det vært mer enn bare litt tilfeldig så hadde nok kanskje reaksjonen vært litt annereledes ;) Men sånt må man jo ha forhåndsregler for.

Tommel opp for den btw ;)

Her er det igrunn til enhver tid basert på det aktuelle kvinnemenneskets preferanser da jeg selv ikke bryr meg så veldig så lenge jeg iallefall kan få holde det noenlunde trimmet. Vil ikke se ut som taliban der nede heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guybrush, du har en pistol mot bakhodet og er tvunget til å gi en mann oralsex av beste sort. Hvordan går du frem? Er du ikke flink blir du skutt.

Anonym poster: 02c3c4cde697122ffe98ebed79cee4cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer: Aversjoner mot å suge typen etter han har vært inni deg? Dvs noe imot å smake deg selv?

Menn: Du har spruta i dama di.. går du fortsatt ned? <--- meg = jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.... utenom et enkelt innlegg fra Norah, så må jeg innrømme at X-rated var det ikke mye av her.... :sukk:

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.... utenom et enkelt innlegg fra Norah, så må jeg innrømme at X-rated var det ikke mye av her.... :sukk:

Setter meg godt tilrette i stolen og venter på KateW hete innlegg i tråden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.... utenom et enkelt innlegg fra Norah, så må jeg innrømme at X-rated var det ikke mye av her.... :sukk:

Så kom med noen spørsmål da.

Anonym poster: 4c1992cb6dd301874556ad6dfec46377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Katten.: Pupper eller rumpe?

Guybrush: Suge en mann eller bli utført analsex på?

Vampen: Har du prøvd en utenlandsk penis?

NozMonster: Hvilken sexstilling liker du best?

Bandit: Hvilket undertøy liker du best på dama?

Wednesday: Sexy armer eller digg mage?

Norah: Diggeste sexstillingen?

Filleprio...(ett eller annet): Kosesex eller røff sex?

Anonym poster: 11125c0380f124bd43fe2923e902896f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke fått noen spørsmål.... :nigo:

Grunnen til at denne tråden ikke ble særlig X-rated i starten er fordi den ble så jævlig teit.

Men nå skal det blir gøy.

Kate W: Du blir invitert av et par til trekant, og de ønsker seg at du tar styringen. Hva velger du å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, nå skal det bli gøy, Norah! :nigo:

Det ville ikke falt helt naturlig for meg å ta styringen, men dersom jeg skulle bestemt hva som ville tent meg skikkelig, så ville det helt klart inkuldert å bli tatt i doggy-style, mens jeg slikket henne. Det ville nok også inkludert 69 på oss kvinnene, mens penisen ble brukt aktivt på oss. Suging mens jeg ble slikket av henne. Eksempelvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere damer som har vært i en MMF... Blir det no særlig sus over suginga når du samtidig blir tatt doggy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...