Gå til innhold

Spør en bruker X-rated


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dreamdrops, under en trekant med meg og Raindrops, hvem ville du viet mest oppmerksomhet?

Haha lov å svare som Ole Brumm her? Har på følelsen av at Raindrops er nok så digg! Men siden jeg med sikkerhet vet hvordan du ser ut og at jeg likte det jeg så, må jeg nok svare deg.

Begge deler-svar er jo egentlig litt kjedelige, vet jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bandit, i hvilken ende av pisken foretrekker du å være?

Jeg liker variasjon. Så dersom pisken skulle fram, så ville jeg både gitt og fått. Hadde selvsagt også kommet an på partner. Dersom hun hadde vært domina, ville det nok vært mer naturlig at det var jeg som fikk smake pisken... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Haha lov å svare som Ole Brumm her? Har på følelsen av at Raindrops er nok så digg! Men siden jeg med sikkerhet vet hvordan du ser ut og at jeg likte det jeg så, må jeg nok svare deg.

Begge deler-svar er jo egentlig litt kjedelige, vet jeg ;)

Jeg var forberedt på å gi deg et snurt smilefjes, men den setningen reddet alt :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreamdrops: MMF eller FFM ? :lur:

Anonym poster: f37cd0feb23277ebda4532a2526a9f2e

Det kommer veldig an på hvem det er. Og det skulle vært utenom forhold i så fall.

Kunne jeg fått Ryan Gosling og James Franco, så ikke tvil om MMF :ler:

Men sånn generelt tenker jeg FFM. Mest sannsynlig mindre kleint og bedre samspil. Om jeg kan bruke det ordet, trekant er ikke noe jeg har hatt før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm da kler vi av oss alt unntatt truser også har vi putekrig som ender i klining og tafsing :fnise: hva tror du?

Jeg tror at om jeg først skal ha sex med ei jente som har dritbra musikk- og seriesmak så er ikke putekrig og lett puppekosing hva jeg anser for å være en tilfredsstillende seanse.

Jeg hadde vel begynt med å slikke på puppene, så.....mja. Truser hadde ikke vært på.

Og så hadde jeg spilt denne for deg underveis - men jeg måtte tatt en pause ca 4: 30 uti sangen for å høre på trommesekvensen:

Norah; Liker du analsex? hvorfor(ikke)?

Jeg tror de fleste liker det om de prøver, og det funker. All lek er gøy(nesten).

Eirasi: Hva får deg til å virkelig gispe etter pusten?

Endret av norah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at om jeg først skal ha sex med ei jente som har dritbra musikk- og seriesmak så er ikke putekrig og lett puppekosing hva jeg anser for å være en tilfredsstillende seanse.

Jeg hadde vel begynt med å slikke på puppene, så.....mja. Truser hadde ikke vært på.

Og så hadde jeg spilt denne for deg underveis - men jeg måtte tatt en pause ca 4: 30 uti sangen for å høre på trommesekvensen:

Jeg tror de fleste liker det om de prøver, og det funker. All lek er gøy(nesten).

Eirasi: Hva får deg til å virkelig gispe etter pusten?

Jeg kan melde meg frivillig som instruktør - tror både du og wednesday liker å bli kommandert litt ;) Its a dirty job but someones gotta do it :fnise:

Raindrops: detaljer fra enkeltepisode hvor din handling og/eller dine ord medførte at fyren mentalt holdt på å svime av (på en positiv type øynene rulle bakover i hodet etc etc) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan melde meg frivillig som instruktør - tror både du og wednesday liker å bli kommandert litt ;) Its a dirty job but someones gotta do it :fnise:

Raindrops: detaljer fra enkeltepisode hvor din handling og/eller dine ord medførte at fyren mentalt holdt på å svime av (på en positiv type øynene rulle bakover i hodet etc etc) ;)

Eller, du kan fortelle hva du stort sett fantaserer om når du tenker jentesex? Som i; hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, du kan fortelle hva du stort sett fantaserer om når du tenker jentesex? Som i; hva skjer?

Må jo starte med litt klåing og kyssing og denslags. Så må jo den ene jenta selvsagt ta litt "charge", dytte den andre bakover, kle av og fortsette ned fra halsgropen, ta godsakerne ut av bh'en, leke litt og få henne litt i stemning før det fortsetter videre sørover. Mage og lår må selvsagt få sin dose oppmerksomhet, viktig å plage "offeret" litt, skape forventninger, se henne klynke og presse underlivet opp i lengsel.

Samtidig må hun jo ikke glemme seg selv, så for all del, litt selvkos mens tunge og munn benyttes flittig er selsvkrevent. Ellers er jo rekvisita ganske kurante saker, litt klaps på stumpen, ta godt tak, slenge hverandre litt rundt og bytte på ha kontrollen. Den ene jenta rir over tunga på den andre :lur:

Ellers om man vil ha variasjon. Binde fast den ene jenta med bind for øynene, ta en isbit i munnen og la det renne kaldt vann ned tunga mens man holder på.

Generelt - mye tunge og fingre ;) Og vi snakker selvsagt høylydte heftige orgasmer!

Norah: din tur :P

Endret av Guybrush
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo starte med litt klåing og kyssing og denslags. Så må jo den ene jenta selvsagt ta litt "charg", dytte den andre bakover, kle av og fortsette ned fra halsgropen, ta godsakerne ut av bh'en, leke litt og få henne litt i stemning før det fortsetter videre sørover. Mage og lår må selvsagt få sin dose oppmerksomhet, viktig å plage "offeret" litt, skape forventninger, se henne klynke og presse underlivet opp i lengsel.

Samtidig må hun jo ikke glemme seg selv, så for all del, litt selvkos mens tunge og munn benyttes flittig er selsvkrevent. Ellers er jo rekvisita ganske kurante saker, litt klaps på stumpen, ta godt tak, slenge hverandre litt rundt og bytte på ha kontrollen. Den ene jenta rir over tunga på den andre :lur:

Ellers om man vil ha variasjon. Binde fast den ene jenta med bind for øynene, ta en isbit i munnen og la det renne kaldt vann ned tunga mens man holder på.

Generelt - mye tunge og fingre ;) Og vi snakker selvsagt høylydte heftige orgasmer!

Norah: din tur :P

Har ikke så mye å tilføye utover at jeg nok fort ville blitt den som tok styringen, og jeg ville sannsynligvis inkludert litt mer leking ikke bare her men også der. Ellers hadde det gått i den gangen der.

Og så er det feil at jeg hadde begynt med Tool, det hadde kommet etter poledancing sangen min: nemlig Angel av Massive Attack.

Musikk er en viktig ingrediens i denne historien her altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye å tilføye utover at jeg nok fort ville blitt den som tok styringen, og jeg ville sannsynligvis inkludert litt mer leking ikke bare her men også der. Ellers hadde det gått i den gangen der.

Og så er det feil at jeg hadde begynt med Tool, det hadde kommet etter poledancing sangen min: nemlig Angel av Massive Attack.

Musikk er en viktig ingrediens i denne historien her altså.

Skal du se vinylsamlinga mi med Massive Attack? ;) Dog jeg er mest glad i perioden hvor Tricky var med.

nå ble jeg litt nysgjerrig etter å få avklart hva "her og der" innebærer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du se vinylsamlinga mi med Massive Attack? ;) Dog jeg er mest glad i perioden hvor Tricky var med.

nå ble jeg litt nysgjerrig etter å få avklart hva "her og der" innebærer ;)

:wow: JA til Tricky.

Her og der?

For å ta det i detalj(på generell basis, jeg har en forståelse for at ikke alle vil like dette selv om jeg ikke begriper hvorfor)

Når man har slikket ertende fra øverst på bena og nedover, slikket med heeeeelt lette strøk på ytre og indre kjønnslepper, SÅ beveger man seg med enten korte eller lange strøk(fortsatt tunge - og NB; må være helt fjærlett, så man sitrer i hele kroppen og kjenner den minste berøring) lengre bak, området mellom mm...foran og bak(kalles vel mellomkjøttet om jeg ikke erindrer feil), og, dersom kvinnen ikke motsetter seg det(og vet hun sitt eget beste gjør hun ikke det) helt bak. Også på selve rumpen - ikke bare der hvor flest nerver er(alle skjønner hvor jeg mener, gidder ikke detaljorientere).

Om man ikke har så lyst til å slikke(og det er jo helt greit) så kan man gjøre nøyaktig det samme med hender, dog jeg garanterer ikke samme resultat.

Hele poenget er å motstå fristelsen til å slikke med mer kraft, for å få nettopp den gnistrende følelsen av hver eneste minste berøring.

Når man da beveger seg tilbake og - om man er mann - trenger inn i henne, er hun så bortreist av lykke at hva som helst vil føles som verdens beste sex.

Eller; man kan ta en litt frekkere variant hvor man følger samme prosedyre, blablabla - beveger seg nedover og bakover - og går over fra de lette strøkene til mer fast slikking/berøring og tar virkelig for seg på det ene eller det andre vis når man først er der.

Virker ikke dette skjønner jeg ingenting og gir opp :vetikke:

Endret av norah
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke så mye å tilføye utover at jeg nok fort ville blitt den som tok styringen, og jeg ville sannsynligvis inkludert litt mer leking ikke bare her men også der. Ellers hadde det gått i den gangen der.

Og så er det feil at jeg hadde begynt med Tool, det hadde kommet etter poledancing sangen min: nemlig Angel av Massive Attack.

Musikk er en viktig ingrediens i denne historien her altså.

how convenient, jeg liker det motsatte :lur: Where do I sign up ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du har slikket fitte før, Norah!

Anonym poster: 57df75e4165e6b982969040a0b16c840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du har slikket fitte før, Norah!

Anonym poster: 57df75e4165e6b982969040a0b16c840

Mja, som en sa: man har da mye dybdekunnkap.

Men - på sin egen...hoohah kjenner man ingen andres, så mulig dette går skeis for noen asså.

Du får prøve det ut og se om det virker.

Mulig mannfolka her inne med breddekunnskap er helt uenig med meg i saken.

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:wow: JA til Tricky.

Her og der?

For å ta det i detalj(på generell basis, jeg har en forståelse for at ikke alle vil like dette selv om jeg ikke begriper hvorfor)

Når man har slikket ertende fra øverst på bena og nedover, slikket med heeeeelt lette strøk på ytre og indre kjønnslepper, SÅ beveger man seg med enten korte eller lange strøk(fortsatt tunge - og NB; må være helt fjærlett, så man sitrer i hele kroppen og kjenner den minste berøring) lengre bak, området mellom mm...foran og bak(kalles vel mellomkjøttet om jeg ikke erindrer feil), og, dersom kvinnen ikke motsetter seg det(og vet hun sitt eget beste gjør hun ikke det) helt bak. Også på selve rumpen - ikke bare der hvor flest nerver er(alle skjønner hvor jeg mener, gidder ikke detaljorientere).

Om man ikke har så lyst til å slikke(og det er jo helt greit) så kan man gjøre nøyaktig det samme med hender, dog jeg garanterer ikke samme resultat.

Hele poenget er å motstå fristelsen til å slikke med mer kraft, for å få nettopp den gnistrende følelsen av hver eneste minste berøring.

Når man da beveger seg tilbake og - om man er mann - trenger inn i henne, er hun så bortreist av lykke at hva som helst vil føles som verdens beste sex.

Eller; man kan ta en litt frekkere variant hvor man følger samme prosedyre, blablabla - beveger seg nedover og bakover - og går over fra de lette strøkene til mer fast slikking/berøring og tar virkelig for seg på det ene eller det andre vis når man først er der.

Virker ikke dette skjønner jeg ingenting og gir opp :vetikke:

Var igrunn det jeg hadde sett for meg, og jepp - det der funker generelt meget bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har slikket ertende fra øverst på bena og nedover, slikket med heeeeelt lette strøk på ytre og indre kjønnslepper, SÅ beveger man seg med enten korte eller lange strøk(fortsatt tunge - og NB; må være helt fjærlett, så man sitrer i hele kroppen og kjenner den minste berøring) lengre bak, området mellom mm...foran og bak(kalles vel mellomkjøttet om jeg ikke erindrer feil), og, dersom kvinnen ikke motsetter seg det(og vet hun sitt eget beste gjør hun ikke det) helt bak. Også på selve rumpen - ikke bare der hvor flest nerver er(alle skjønner hvor jeg mener, gidder ikke detaljorientere).

Om man ikke har så lyst til å slikke(og det er jo helt greit) så kan man gjøre nøyaktig det samme med hender, dog jeg garanterer ikke samme resultat.

Hele poenget er å motstå fristelsen til å slikke med mer kraft, for å få nettopp den gnistrende følelsen av hver eneste minste berøring.

:daane: .....måtte sette opp verandadøra litt her jeg nå ;p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom denne tråden :danse: Ble litt skeptisk til hvordan dette skulle bli etter de tre første sidene, men side 4 tok seg opp veldig :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norah & Bustemartepinn: få høre utvalget av tidligere og nåværende "morrosaker" samt hva som har vært favoritten(e) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...