Gå til innhold

Spør en bruker X-rated


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Filleproletiet

Jeg fantaserer ikke, jeg realiserer.

Interessant at meg og Guybrush kom i samme kategori her - utstråler vi veldig kreativ fantasi? :ler:

Jeg tok meg friheten til å stryke ut noen ting her.

Det derre med å bli forlatt på den måten i dusjen er regelrett ondskapsfullt og kan ikke aksepteres.

La bare merke til at du siterte Bill Hicks. Gav deg en pluss for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du er en kjent bruker, kondolerer :gjeiper:

Det var da som bare faen. Sånt kan jeg faktisk helt oppriktig seriøst ikke være bekjent med......Hva har jeg gjort galt, liksom? :vetikke:

La bare merke til at du siterte Bill Hicks. Gav deg en pluss for det!

Takker på vegne av Bill Hicks!

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer ikke, jeg realiserer.

Interessant at meg og Guybrush kom i samme kategori her - utstråler vi veldig kreativ fantasi? :ler:

Jeg tok meg friheten til å stryke ut noen ting her.

Det derre med å bli forlatt på den måten i dusjen er regelrett ondskapsfullt og kan ikke aksepteres.

Nehehei, kjempegøy å plage vettet av jenta. Trenger nesten bare ta på henne etterpå for at fyrverkeriet skal åpenbare seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke flere som vil komme med spørsmål?

Gunfreak, du må ha ONS med en KGer. Hvem blir det?

Anonym poster: c1c34d59439437dccc36cf953a414166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nehehei, kjempegøy å plage vettet av jenta. Trenger nesten bare ta på henne etterpå for at fyrverkeriet skal åpenbare seg ;)

Du åpner bare en serie av motstraff du kommer til å angre bittert med det der.

Og jeg mener virkelig slu, sleip straff. Type kle av seg for å vise et usannsynlig sexy undertøy, fortelle en rekke skitne ting jeg har tenkt å gjøre med deg, du gleder deg mer enn femten julaftener og bursdager på ei gang - starte på den mest pirrende oralsexseansen du noensinne har mottatt - for man bare "ånei, nå må jeg møte ei venninne på cafè gitt - hadde". Og sånn går nu dagan i anger for hva du en gang startet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke flere som vil komme med spørsmål?

Gunfreak, du må ha ONS med en KGer. Hvem blir det?

Anonym poster: c1c34d59439437dccc36cf953a414166

Ja ok - siden jeg har avsporet så mye her:

Wednesday: hva nøyaktig har du tenkt at vi skal gjøre etter vi har sett Breaking Bad ferdig? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du åpner bare en serie av motstraff du kommer til å angre bittert med det der.

Og jeg mener virkelig slu, sleip straff. Type kle av seg for å vise et usannsynlig sexy undertøy, fortelle en rekke skitne ting jeg har tenkt å gjøre med deg, du gleder deg mer enn femten julaftener og bursdager på ei gang - starte på den mest pirrende oralsexseansen du noensinne har mottatt - for man bare "ånei, nå må jeg møte ei venninne på cafè gitt - hadde". Og sånn går nu dagan i anger for hva du en gang startet.

Fyyyyyyy!!!! Jeg snakket jo om utvida foreplay - det der er bare slemt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyyyyy!!!! Jeg snakket jo om utvida foreplay - det der er bare slemt! :P

Du begynte, din jævel :lur:

TS: Hvem er du, og hva vil DU gjøre, da?

Endret av norah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norah: Sex på kjøkkenet eller sex på badet?

Hm....vanskelig valg......

Jatakk begge deler? Eneste som er stress er at kjøkkenbenken min ikke er i perfekt høyde. Jeg har sjekka.

For the ladies: har du mer kinky fantasier enn meg(svaret er sannsynligvis ja) - kan du muligens hjelpe TS litt på vei her?

Raindrops: Er du enig med meg og Eddie Murphy i "making love" hypotesen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wednesday: hva nøyaktig har du tenkt at vi skal gjøre etter vi har sett Breaking Bad ferdig? :nigo:

hmm da kler vi av oss alt unntatt truser også har vi putekrig som ender i klining og tafsing :fnise: hva tror du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm da kler vi av oss alt unntatt truser også har vi putekrig som ender i klining og tafsing :fnise: hva tror du?

Oh the visions, the images in my head!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oh the visions, the images in my head!!

hehe dette er heeelt normal oppførsel blant oss jenter. faktisk er det stort sett det vi gjør når vi har "jentekvelder" og sånt ................ :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe dette er heeelt normal oppførsel blant oss jenter. faktisk er det stort sett det vi gjør når vi har "jentekvelder" og sånt ................ :fnise:

Visste jeg det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Fjasegjengen! Weddingday og gaybrush..get a room! (Jada, jeg vet dere er nybakte kjærlighetsdyrkere)

Norah; Liker du analsex? hvorfor(ikke)?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...