Gå til innhold

Spør en bruker X-rated


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Har ikke vært så mye egentlig. Men når man rett og slett få senga til å knekke sammen i et helvettes brak :P også har jeg vel erfart at det er litt flaut når man vet at naboer hører veldig godt, soveromsvinduet står på vidt gap og jenta klarer ikke å holde seg og stønner så høyt at man må bruke hånd/pute for å prøve å dempe litt :P Følte alle stirra på meg da jeg gikk ut den kvelden - haha.

Haha, kjenner til den. Jeg begynner å få vanskeligheter med å møte blikket til et par av de jeg bor i kollektiv med, de har kommet med noen hint :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kjenner til den. Jeg begynner å få vanskeligheter med å møte blikket til et par av de jeg bor i kollektiv med, de har kommet med noen hint :sjenert:

You go girl ;) Btw, er det mest det fysiske du tenner på i forhold til kontroll, tvang og "smerte" eller fungerer det også med kommandoer, å bli fortalt at du ikke for lov å komme for eksempel

Det er ikke flaut, det er pirrende når naboer hører.

hahaha, joda det var det vel på sett og vis også. Men det ble rett og slett litt for mye av det gode. Og jeg var endel år yngre da enn nå :P

Norah: øvelse gjør mester altså ? ;) men får du noe tenning av det selv isåfall?

Silfen: hvilke preferanser i mannfolk har du om du skulle velge? Altså nå snakker jeg selvsagt om på soverommet og ikke nødvendigvis giftemateriale ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

You go girl ;) Btw, er det mest det fysiske du tenner på i forhold til kontroll, tvang og "smerte" eller fungerer det også med kommandoer, å bli fortalt at du ikke for lov å komme for eksempel

Jeg er jo maochist, så smerte blir til nytelse, og det er jo mye fysisk med det. Men det er aller mest psykisk likevel tror jeg. For det har mye med å gi slipp på kontroll å gjøre, og svært mye tillitt som blir gitt et annet menneske, og jeg merker også at jeg kan bli veldig sliten psykisk etterpå, som oftest mer en fysisk. Nå snakket jeg meg litt bort merker jeg.. Men ja, jeg tenner like mye på det psykiske og kommandoer, men det går litt inn i hverandre også. Hvis jeg lar vært å høre etter en kommande foreksempel, så kan jeg forvente fysisk straff, og det i seg selv er jo også tennende for meg.

Spørsmålene din er litt utfordrende for jeg tenker ikke så mye på dette til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Nozmonster: tør du komme med noen betroelser her inne, eller bare snoker du som de fleste ;)

er det noen her inne som har inntrykk av at jeg ikke tørr å skrive ting rett ut som de er, uten å trykke av for ab?

jeg har lest igjennom tråden for å se om det er noen spm til meg, men har bare sett at det har kommet fra anonyme, og de gidder jeg ikke svare på.

Denne tråden består jo stort sett av en lang samtale som minner meg om samtaler jeg har med venninner / eller et par kompiser.

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden består jo stort sett av en lang samtale som minner meg om samtaler jeg har med venninner / eller et par kompiser.

Enig.

Anonym poster: 85d61cf7fe1cc2715324802ed0059c71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen her inne som har inntrykk av at jeg ikke tørr å skrive ting rett ut som de er, uten å trykke av for ab?

jeg har lest igjennom tråden for å se om det er noen spm til meg, men har bare sett at det har kommet fra anonyme, og de gidder jeg ikke svare på.

Denne tråden består jo stort sett av en lang samtale som minner meg om samtaler jeg har med venninner / eller et par kompiser.

Merkelig kommentar i og med at alt som foregår på et forum er vel prat og samtaler - noe som man kan ha med sine venninner og kompiser....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hvis du sikter til at det stort sett er de samme som blir spurt, så henger nok det sammen med at tråden er litt på kanten, og det er tryggere å spørre de som deltar aktivt, som man ser at svarer på spørsmål.

Endret av Raindrops
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sikter til at det stort sett er de samme som blir spurt, så henger nok det sammen med at tråden er litt på kanten, og det er tryggere å spørre de som deltar aktivt, som man ser at svarer på spørsmål.

Samt at det jo er endel som rett og slett leser her men velger å ikke svare (og det er jo selvsagt en ærlig sak).

Buestemartepinn: sto forrige helg opp til forventningene og overasket han deg på noe som helst vis? :)

Raindrops: er litt fascinerende å spørre disse spørsmålene - blir alltid det når man er i en setting hvor man føler man kan spørre om hva som helst og faktisk få ærlige svar tilbake. Har du noen gang introdusert en fyr til dette og fått ham fra uerfaren til å delta for fullt og like det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

dreamdrops: hvor har du og kjæresten din hatt sex, som er det mest risikable stedet å bli ferska på?

rainbow: har du hatt sex med noen menn? isåfall- hva synes du de er generelt bedre til enn damer?

raindops: om du havner i seng med en kar som viser seg å være kjedelig- hva gjør du?

bandit: hvordan liker du at jenter friserer seg nedentil?

bustemartepinn: hva skal en mann ha på seg på soverommet for at du blir tent på 1-2-3?

Minya: du har trekant med mannen din (MMK)- men du føler deg utenfor og lite inkludert... hvordan setter du gutta på plass?

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norah: øvelse gjør mester altså ? ;) men får du noe tenning av det selv isåfall?

Enten det, eller så finner man ut at det ikke funker :P

Om jeg får tenning selv......ja og nei; det er såpass krevende å få ting lengre bak ifht mekanismer osv i kroppen at det er vanskelig å fokusere kun på nytelse, man må faktisk konsentere seg ganske mye.

Svaret er vel heller at jeg har fått en jævel i meg på saken(har fått det for meg at man må prøve om man vil), men skal ikke skryte på meg store evner altså.

Hadde ikke gjort det etter en manns ønske, det krever et personlig ønske for å ikke bare synes det er utelukkende ubehagelig tror jeg.

Eirasi, Fri Ulv og Yvonne: Er det noe spesifikt du finner fullstendig uimotståelig, selv om du egentlig ikke er helt i humør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

dreamdrops: hvor har du og kjæresten din hatt sex, som er det mest risikable stedet å bli ferska på?

Hm, la meg se. Da vi fulle og dumme bestemte oss for å ha det på et utested? Ferska ble vi og. Og kastet ut. Wii :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Raindrops: er litt fascinerende å spørre disse spørsmålene - blir alltid det når man er i en setting hvor man føler man kan spørre om hva som helst og faktisk få ærlige svar tilbake. Har du noen gang introdusert en fyr til dette og fått ham fra uerfaren til å delta for fullt og like det?

Nei. Jeg driver ikke med opplæring :gjeiper:

raindops: om du havner i seng med en kar som viser seg å være kjedelig- hva gjør du?

Setter meg på toppen og gjør det beste ut av det!

--------------------

Det hadde vært lettere å inkludert snokerne om de ikke gjemte seg bak skjult bruker ;)

belle_: Har du noen gang fantasert om andre jenter?

Eirasi: Har du en fantasi du synes er flaut å innrømme? Please share^^

Noz: Har du noen gang hatt trekant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eirasi, Fri Ulv og Yvonne: Er det noe spesifikt du finner fullstendig uimotståelig, selv om du egentlig ikke er helt i humør?

Dersom samboeren kommer bak meg, holder meg fast litt hardt, mens han hvisker i øret hvor lyst han har på meg og hva han vil gjøre med meg... da blir jeg i 99% av tilfellene helt mo i knærne og veldig velvillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirasi: Har du en fantasi du synes er flaut å innrømme? Please share^^

Njei, jeg har bare "vanlige" fantasier tror jeg. Ikke noe særlig kinky utover litt lettere bdsm, trekanter o.l.

Kjedelig jeg :-/

Glemte spm.

Til hvem som helst: Hva er totalt avtennende? Har du vært i en situasjon hvor du har vært utrolig kåt, og noe har skjedd som gjorde at tenningen ble borte på et blunk?

Endret av Eirasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer: Aversjoner mot å suge typen etter han har vært inni deg? Dvs noe imot å smake deg selv?

Ikke i det hele tatt. Jeg liker smaken jeg. Svarte på det samme i en annen tråd for en stund siden, og som jeg skrev der: Jeg hadde hatt litt dårlige forutsetninger som bifil om jeg ikke likte smaken av mus :) Om guttene synes det er hot at jeg gjør det er det vel egentlig bare en bonus.

BusteMartePinn: Den beste sexen du har hatt, har det vært med en jente eller en gutt? ;)

Det var med en jente. Det var etter en lang frustrasjonsperiode (hun var en måned i USA), og vi hadde ertet hverandre opp under hele den perioden. Da vi endelig fikk møtt hverandre hadde vi en hel dag for oss selv, og vi hadde virkelig lagt litt arbeid i det, dollet oss opp og fint undertøy og stayups og hele opplegget. Og så gjorde vi alt det vi hadde fortalt at vi skulle gjøre/hadde sagt at vi gledet oss til. Kan sikkert ha noe å gjøre med at vi endelig fikk utløp for alt vi hadde bygget opp av frustrasjon over så lang tid, men det er en av de beste dagene jeg noen gang har hatt :)

Buestemartepinn: sto forrige helg opp til forventningene og overasket han deg på noe som helst vis? :)

Det gjorde faktisk det :) Ofte er det jo et eller annet som ikke klaffer helt, men har ingenting negativt å komme på. Samtidig var det jo ingenting som virkelig var helt-ut-av-skyene overveldende, det meste var "bare" fint og hyggelig. Han overrasket meg med at middagen han spanderte var såpass dyr. Sånn sexmessig var det absolutt veldig, veldig bra. Og så hadde han ganske store baller, sånn bokstavelig talt. Det var jo litt overraskende (og kanskje litt imponerende) :fnise:

bustemartepinn: hva skal en mann ha på seg på soverommet for at du blir tent på 1-2-3?

Jeg er egentlig ikke så vanskelig å ha med å gjøre der. En stram ensfarget bokser er mer enn nok for meg. Er mer viktig at han IKKE har på seg en hullete, slitt gammel greie som burde ha fått avskjed for lenge siden, eller en silkebokser med snoopy (har han ikke kommet seg videre fra fjerde klasse ennå?) eller at han står der og bare har på seg sokker. Aller helst bør han jo ikke ha på seg noe som helst :danse:

NozMonster: Har du hatt sex på et sted du i ettertid har hatt dårlig samvittighet for/skammet deg litt over?

Endret av BusteMartePinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirasi, Fri Ulv og Yvonne: Er det noe spesifikt du finner fullstendig uimotståelig, selv om du egentlig ikke er helt i humør?

Når man kryper inntil meg i senga og hvisker søte ting i øret. Da kan jeg bli ekstra lysten. :)

Norah: Har du en favorittfantasi som du faktisk har levd ut i virkeligheten?

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...