Kriz Skrevet 6. desember 2012 #401 Del Skrevet 6. desember 2012 heier på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #402 Del Skrevet 7. desember 2012 Jobber som vikar nå.. en del oppdrag.. I dag ringte en jobb meg som jeg søkte på for en stund siden, jeg var på intervju men fikk ingen svar. også etter 1 mnd ( etter at jeg fikk vikar jobben ) ringer henne og sier " beklager, vi hadde mange søkere, og valget falt ikke på deg denne gangen" øh enkelte som liker å gni det inn Anonym poster: 87bb467f2b9741b9319720c9b492a087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 7. desember 2012 #403 Del Skrevet 7. desember 2012 Fikk akkurat telefon fra en stilling som jeg søkte på. De ville ta en prat med meg i begynnelsen av januar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 7. desember 2012 #404 Del Skrevet 7. desember 2012 Hvor lenge etter søknadsfristen pleier dere å få respons om intervju? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #405 Del Skrevet 7. desember 2012 Har fått ny jobb og var veldig glad når jeg fikk den. Akkurat en slik jobb jeg var ute etter. Men nå når jeg innser at jeg ikke skal jobbe med kjempefine kollegaene mine lenger er jeg rett og slett litt trist Anonym poster: aca1292b3d5674feb0d8192f7dc5d464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #406 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg var på mitt første jobbintervju (siden 2008, ha hatt samme jobb siden den gang) på torsdag. Intervjuet gikk egentlig bra, men jeg har ikke helt troen på at jeg får den jobben. Tror nok de har søkere som er mer kvalifisert enn meg. Jeg prøver likevel å se positivt på det; jeg fikk i det minste intervjutrening, og bekreftelse på at søknaden min ikke er helt på jordet. Anonym poster: c38811e0b1b217fa93792bbebc91af8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ashley_Johanna Skrevet 9. desember 2012 #407 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg var til intervju for en jobb for noen uker siden, som er en helt ok jobb. Det er arbeidsplassen jeg gjerne vil jobbe på, stillingen i seg selv er ikke så spennende. nå vet jeg at de har ringt referansene mine, så mulig et jobbtilbud er rundt hjørnet. Samtidig er jeg nå innkalt til intervju for Drømmejobben 18 des. Sjansen er altså stor for at jeg må takke ja eller nei til den nest beste jobben, før det er mulig å få svar fra Drømmejobben. Hva gjør jeg da, i så fall? Hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #408 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg var til intervju for en jobb for noen uker siden, som er en helt ok jobb. Det er arbeidsplassen jeg gjerne vil jobbe på, stillingen i seg selv er ikke så spennende. nå vet jeg at de har ringt referansene mine, så mulig et jobbtilbud er rundt hjørnet. Samtidig er jeg nå innkalt til intervju for Drømmejobben 18 des. Sjansen er altså stor for at jeg må takke ja eller nei til den nest beste jobben, før det er mulig å få svar fra Drømmejobben. Hva gjør jeg da, i så fall? Hjelp:) Jeg hadde takket ja til første tilbud om det skjer, så om jeg så fikk "Drømmejobb nr.1" hadde jeg takket ja til den og sagt opp. Det er kjipt for begges del, men man kan ikke la drømmejobben gå fra seg - og man aner ikke om man har sjangs engang. Har ei venninne som sa opp etter en måned, fordi hun fikk en skikkelig drømmestilling som var 100% relevant for mastergrad og erfaring, hun ante jo ikke om hun hadde sjangs der - og hadde ingen mulighet for å forutse det. Anonym poster: 55772764ef6044bf2f37880d9c04c38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 10. desember 2012 #409 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er også lov å si opp før du har begynt i ny jobb, så lenge det er innenfor oppsigelsesfristen! Det kan hende du brenner noen broer for senere karriere, for det er aldri populært å takke ja for så å si nei, forresten... Men hvis det er Drømmejobben, så go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #410 Del Skrevet 10. desember 2012 På torsdag var jeg på audition for en jobb. Interessant. Fikk beskjed om at vi skulle få en personlighetstest tilsendt via e-post i løpet av mandagen. Nå har jeg akkurat svart på den. Synes sånne tester er så vanskelig å svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #411 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg var på mitt første jobbintervju (siden 2008, ha hatt samme jobb siden den gang) på torsdag. Intervjuet gikk egentlig bra, men jeg har ikke helt troen på at jeg får den jobben. Tror nok de har søkere som er mer kvalifisert enn meg. Jeg prøver likevel å se positivt på det; jeg fikk i det minste intervjutrening, og bekreftelse på at søknaden min ikke er helt på jordet. Anonym poster: c38811e0b1b217fa93792bbebc91af8e Synes det var rart at de ikke spurte om referanse også. Jeg hadde med sjefens nummer på en lapp til dem, men de spurte aldri, og har ikke ringt meg i ettertid heller fordi de glemte det, så kan vel egentlig se langt etter den jobben. Anonym poster: c38811e0b1b217fa93792bbebc91af8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 10. desember 2012 #412 Del Skrevet 10. desember 2012 På torsdag var jeg på audition for en jobb. Interessant. Fikk beskjed om at vi skulle få en personlighetstest tilsendt via e-post i løpet av mandagen. Nå har jeg akkurat svart på den. Synes sånne tester er så vanskelig å svare på. Jeg syns personlighetstester kan virke imot sin hensikt hvis det ikke er en bra personlighetstest. Også når jeg studerer innenfor en retning som holder på med tester og evalueringsverktøy så blir jeg veldig kritisk til spørsmålene som stilles, for jeg mener det ikke er hensiktsmessig å bruke tester for seg selv, uten en oppfølgingssamtale om testen. Når får du svar på jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #413 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg syns personlighetstester kan virke imot sin hensikt hvis det ikke er en bra personlighetstest. Også når jeg studerer innenfor en retning som holder på med tester og evalueringsverktøy så blir jeg veldig kritisk til spørsmålene som stilles, for jeg mener det ikke er hensiktsmessig å bruke tester for seg selv, uten en oppfølgingssamtale om testen. Når får du svar på jobben? Det er 2. Personlighetstest jeg tar i forbindelse med en jobb. Den første testen tok jeg i fjor sommer men da var det en lederstilling. Mens dette er en vanlig medarbeider stilling. Testene var ulike og ikke like store. De sendte mail om at de manglet referanser etter at jeg hadde tatt testen. Aner ikke når man får svar men siden de trenger folk fort så håper jeg at jeg får svar imorgen eller onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 10. desember 2012 #414 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Når er uke 49? Jeg fikk et brev i dag. Takk for at du søkte på stilling blablabla. Tilsetningen begynner i 49. Jeg har lett igjennom alle kalendere jeg har, men ingen viser hvilke uker. Jeg har skikkelig lyst på den jobben, men ligger helt paddeflat ut på grunn av sykdom. Endret 10. desember 2012 av Misteltein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 10. desember 2012 #415 Del Skrevet 10. desember 2012 Når er uke 49? Jeg fikk et brev i dag. Takk for at du søkte på stilling blablabla. Tilsetningen begynner i 49. Jeg har lett igjennom alle kalendere jeg har, men ingen viser hvilke uker. Jeg har skikkelig lyst på den jobben, men ligger helt paddeflat ut på grunn av sykdom. Vi er vel i uke 50? Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 10. desember 2012 #416 Del Skrevet 10. desember 2012 Vi er vel i uke 50? Tror jeg. Ja, det kan jo kanskje stemme. Hvorfor legger de ikke inn uker på kalendere lengre? Sukk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 10. desember 2012 #417 Del Skrevet 10. desember 2012 Ja, det kan jo kanskje stemme. Hvorfor legger de ikke inn uker på kalendere lengre? Sukk. Det har jeg lurt på selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 10. desember 2012 #418 Del Skrevet 10. desember 2012 Det har jeg lurt på selv. Ikke på dataen, ikke på ipaden, ikke på begge mobilene, og ikke på papirkalenderen. Fantastisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 10. desember 2012 #419 Del Skrevet 10. desember 2012 Ikke på dataen, ikke på ipaden, ikke på begge mobilene, og ikke på papirkalenderen. Fantastisk! Ja, man skulle tro at de i 2012 klarte å lage en smarttelefon med en ordentlig kalender. Ganske irriterende faktisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 10. desember 2012 #420 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Ja, man skulle tro at de i 2012 klarte å lage en smarttelefon med en ordentlig kalender. Ganske irriterende faktisk! Ja. Helt enig! Endret 10. desember 2012 av Misteltein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå