Gå til innhold

Twelve prøver med ivf


Gjest Twelve12

Anbefalte innlegg

Gjest Twelve12

One week down, one to go...

Det er så kjedelig å gå å vente...

Jeg spurte gubben igår når han kom hjem fra jobb om han syns tia gikk sakte for tiden. Han svarte ja med et stort sukk og bare datt sammen i sofaen. Hehe godtå se det ikke er bare meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Temker på deg! krysser fingrer og alt jeg har for dere nå!! Nå bør det jo være deres tur syns jeg :D :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Har hatt en del mensenkramper idag. Håper det ikke er mensen som er på vei. Er det ikke litt tidlig å få det nå da? 9dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Idag er heldigvis ikke "mensensmertene" like vonde. Mer murring enn noe annet.

Heldigvis ikke noe blod enda da.

Nå begynner det å bli nervepirrende da testene jeg tar fremover faktisk kan vise positivt resultat. Tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Twelve12

Ja men tørr ikke åvære hrlt glad enda. Men satser på at det var festesmerter jeg hadde i helga så egget er klistra godt fast.

Har blitt veldig hard i magen de siste to dagene. Spesielt helt nederst. Søsteren min sier det er nesten et sikkert tegn. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Twelve12

Har du testa i dag? :D

Har igrunn testa hver dag nå :) og testene blir sterkere og sterkere. Tyder svært på at hcg stiger. Tok også blodprøve hos legen igår som jeg får svar på imorra. Tar også ny prøve da så vi ser om det stiger :)

Men alt tyder på at jeg har bolle® i ovnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Twelve12

Da senker vi skuldrene, for idag er vi 100% sikre

Vi fikk svar på blodprøvene. HCG var 61 på tirsdag og 221 igår. En flott stigning som jeg absolutt er glad for.

Merker at symptomene begynner å komme. De siste dagene har jeg vært litt kvalm om morgene til jeg får spist. Men idag våknet jeg kvalm. Har også vært litt uggen på kveldstid hvis jeg ikke spiser når sulten setter i gang. Er sulten heeeele tiden. Ihvertfall hver andre time føles det som om jeg ikke har spist på flere timer. Og jeg eeeeelsker disse følelsene :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Idag er jeg 5+0 uker. Forrige gang kom jeg ikke lenger enn til uke 4+6. Ny rekord! Woop Woop :danse:

Ikke så mye symptomer annet en SINNSYKT vonde pupper. Og hard mage da.

Var litt kvalm om morgenen forrige uke, men ikke så mye de siste dagene. Men det kommer vel tenker jeg... hehe

Er veldig trøtt da. Kunne sovet hele dagen om jeg ville. Ellers så bruker jeg tiden min til å slappe av. Har får klar beskjed om det. =)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...