Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er litt komisk at Norges mest leste blogger poster fire like bilder av dopapir i en kurv.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden har havnet lukt i rennesteinen, denne også. Dere som, etter tredje eller fjerde tråden, fortsatt pirker på et hvert nesehår hos Fotballfruen - synes dere faktisk ikke selv dette er lavmål? Synes dere helt oppriktig ikke at det er patetisk og sladder på laveste nivå og holde på slik, tråd eller tråd?

Endret av Tabris
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har havnet lukt i rennesteinen, denne også. Dere som, etter tredje eller fjerde tråden, fortsatt pirker på et hvert nesehår hos Fotballfruen - synes dere faktisk ikke selv dette er lavmål? Synes dere helt oppriktig ikke at det er patetisk og sladder på laveste nivå og holde på slik, tråd eller tråd?

Fruen har da ikke nesehår, må du skjønne! :kjefte:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Neinei, du har misforstått. Dette er ikke sladder. Dette er seriøs diskusjon, må vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som tvinger dere to til å fortsette å følge med trådene om FF. Dere klikker dere inn og leser innholdet helt friviilig. Ser dere den pilen som peker til venstre? Det betyr at dere kan klikke dere ut og heller lese noe av interesse.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som tvinger dere to til å fortsette å følge med trådene om FF. Dere klikker dere inn og leser innholdet helt friviilig. Ser dere den pilen som peker til venstre? Det betyr at dere kan klikke dere ut og heller lese noe av interesse.

Takk for opplysningen.

Vil du nå svare meg på spørsmålet mitt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for opplysningen.

Vil du nå svare meg på spørsmålet mitt?

Jeg synes ikke det er noe mer patetisk enn at enkelte brukere her kaller de som velger å diskutere om frue for " tapere som ikke har noe liv og som er så missunelige på caroline" osv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg liker ikke å stå på sidelinja og se på at andre blir mobbet. Da sier jeg heller i fra at dette ikke er ok!

Og det kommer jeg til å fortsette med så lenge disse trådene eksisterer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å stå på sidelinja og se på at andre blir mobbet. Da sier jeg heller i fra at dette ikke er ok!

Og det kommer jeg til å fortsette med så lenge disse trådene eksisterer.

Da regner jeg med at du står i kommentarfeltet til Caroline også og sier ifra til henne at måten hun henger ut og gjør narr av folk ikke er greit. Siden du ikke liker å se på at folk blir mobbet :)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe mer patetisk enn at enkelte brukere her kaller de som velger å diskutere om frue for " tapere som ikke har noe liv og som er så missunelige på caroline" osv.

Ok, betyr det at du anser begge deler som patetisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Da regner jeg med at du står i kommentarfeltet til Caroline også og sier ifra til henne at måten hun henger ut og gjør narr av folk ikke er greit. Siden du ikke liker å se på at folk blir mobbet :)

Jeg er nesten aldri inn på bloggen hennes. Men hvis jeg hadde sett noe som jeg anser for mobbing der så hadde jeg ikke nølt med å sagt fra, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten aldri inn på bloggen hennes. Men hvis jeg hadde sett noe som jeg anser for mobbing der så hadde jeg ikke nølt med å sagt fra, nei.

Det er nevnt flere eksempler i de siste ff-trådene på forumet her.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, betyr det at du anser begge deler som patetisk?

Jeg anser det som patetisk å skrive ting som " omg så stygg hun er! " " hun ser ut som en lollipop! ", " Hun mååå jo ha silikon " og lignende. Men jeg synes ikke det er noe galt i å ta opp ting som f.eks hvor frekt og ufint hun svarer mennesker som ikke kysser dama i ræva og hyller henne som en Gud .

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Det er nevnt flere eksempler i de siste ff-trådene på forumet her.

Hva er poenget ditt egentlig?

Alt jeg leser av innleggene dine er at du prøver å unnskylde alle disse trådene. At du er uenig i noe Caroline skriver på bloggen sin, så rettfediggjør ikke det all den drittslengningen som foregår her på KG.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget ditt egentlig?

Alt jeg leser av innleggene dine er at du prøver å unnskylde alle disse trådene. At du er uenig i noe Caroline skriver på bloggen sin, så rettfediggjør ikke det all den drittslengningen som foregår her på KG.

Det er ikke alle her inne som slenger dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blir jeg nesten lei meg, hun blir jo tynnere og tynnere..se dagens innlegg.. det første bildet der er bare skinn og bein. Hvilet forbilde er dette???

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg nesten lei meg, hun blir jo tynnere og tynnere..se dagens innlegg.. det første bildet der er bare skinn og bein. Hvilet forbilde er dette???

Hodet hennes er faktisk større enn midjen. Det er jo sykt. Og nei, jeg er ikke en svær feit kjerring ( siden LK og Caroline garantert leser denne tråden )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...