Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi hun er en offentlig person og har valgt livet i rampelyset. Dessuten er hun falsk og lyver. Derfor.

Så fordi hun er en offentlig person, så har hun valgt å bli utsatt for drittslenging? Den må du lenger ut på landet med.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Fordi hun er en offentlig person og har valgt livet i rampelyset. Dessuten er hun falsk og lyver. Derfor.

Og dette er ditt bidrag til den seriøse debatten, eller?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde nå vært kjekt om det lot seg gjøre! Synes det er et interessant tema dersom det diskuteres på en skikkelig måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil ikke gå ann å ha en seriøs debatt dessverre. Det er flere brukere her som på pur f poster dritt anonymt i håp om å få tråden stengt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Synes det er fullstendig uinteressant hva hun gjør eller sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det hadde nå vært kjekt om det lot seg gjøre! Synes det er et interessant tema dersom det diskuteres på en skikkelig måte.

Akkuat hva er det som er interessant?

Og hva er temaet? Det eneste som blir "diskutert" er jo leppene og puppene hennes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuat hva er det som er interessant?

Og hva er temaet? Det eneste som blir "diskutert" er jo leppene og puppene hennes.

Du synes jo det er interessant å følge med på alle disse FF-trådene, så det må vel du vite.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuat hva er det som er interessant?

Og hva er temaet? Det eneste som blir "diskutert" er jo leppene og puppene hennes.

Hvis du virkelig tror det, har du ikke fulgt spesielt godt med!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Du synes jo det er interessant å følge med på alle disse FF-trådene, så det må vel du vite.

Nei, jeg har vært inne på disse trådene for å finne ut hva som er interessant, men har enda ikke skjønt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun er så pen, smart eller vellykket.

Generellt sett synes jeg mange som blogger om livet sitt "selger seg selv", de menneskene

jeg respekterer og beundrer har intigritet og selvrespekt, de deler med andre men gjerne om kunnskap som omhandler verdier og medmenneskelighet.

Denne bloggen handler ikke om medmenneskelighet eller gode verdier, den handler kun om

penger, for å få det til må alt fremstå som vellykket, det jeg ser er også selvopptatthet og mangel på intigritet, da se selger smykker som er overpriset- det er ikke riktig.

Dette er min mening, og jeg tor ikke den er så lang fra sannheten.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aaaah, misunnelseskortet igjen :)

Eh.. ja?

Eneste debattene går ut på er å rakke ned på utseendet hennes, øyne, pupper, lepper, håret, slankheten osv, men likevel er det jo en slik kropp de fleste damene trakter etter. Så ja, misunnelse.

Kanskje du har andre grunner eller kanskje du mener hun burde blogge om noe annet, noe som DU liker? Hvorfor tror du egentlig at hun er norges mest populære blogg, sier det deg ingenting?

Haters gonna hate, sånn er det. De som ikke liker at hun får oppmerksomhet, vel, dere feiler stort ettersom dere kun bidrar til MER oppmerksomhet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. ja?

Eneste debattene går ut på er å rakke ned på utseendet hennes, øyne, pupper, lepper, håret, slankheten osv, men likevel er det jo en slik kropp de fleste damene trakter etter. Så ja, misunnelse.

Kanskje du har andre grunner eller kanskje du mener hun burde blogge om noe annet, noe som DU liker? Hvorfor tror du egentlig at hun er norges mest populære blogg, sier det deg ingenting?

Haters gonna hate, sånn er det. De som ikke liker at hun får oppmerksomhet, vel, dere feiler stort ettersom dere kun bidrar til MER oppmerksomhet.

Feil. Det går for det meste på oppførselen hennes som er totalt motbydelig.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikkverdig? Javel, men det er DIN mening. Da burde du samtidig forstå at det er pga publisiteten at hun driver med dette, også den publisiteten du selv står for. Demokratiet har valgt, de VIL ha FF, ellers hadde ikke bloggen hatt livets rett.

Du kan sutre så mye du vil, men det er like meningsløst som å klage over været.

Det du sier er at DU ikke liker bloggen, derfor bør hun slutte. Hva dette ønsket drives av vet jeg ikke, men for de fleste så er det misunnelse.

Wow, nå fant du rett og slett på masse rart som du mener at jeg mener. Ro ned litt, les innlegget mitt på nytt og deretter les ditt eget svar. Det gir ingen mening!

Jeg har ikke sagt at jeg ikke liker bloggen (eller dama for den saks skyld). Jeg har ikke sagt at hun burde slutte eller legge den ned. Jeg har heller ikke sutret og klaget over bloggen hennes.

MEN jeg liker å diskutere bloggen hennes(ikke puppene, leppene eller klærne hennes, men BLOGGEN). Jeg synes rosabloggfenomenet er svært interessant, med tanke på hvor stort det har blitt. Dessverre så er det mye kritikkverdig i rosabloggverdenen, og da tenker jeg ikke bare på fotballfrue, men også andre bloggere(ta for eksempel Heidi Alexandra, svenske Kissie eller Felice fawn).

Men jeg tror jeg skal holde meg til andre fora for å diskutere sånt, for det egentlig ganske kjedelig å diskutere på steder hvor folk drar frem mobbe/misunnelse/sjalusi-kortet til enhver tid.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette kaster dere bort tiden deres på.

Ikke rart menn styrer verden.

Jeg liker deg ikke.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://face.no/, gå inn på motemodeller, kvinner. Naturlig tynn du liksom. Der var hun 15 år. Tenk hvordan hun hadde vært i dag om hun ikke hadde trent.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://face.no/, gå inn på motemodeller, kvinner. Naturlig tynn du liksom. Der var hun 15 år. Tenk hvordan hun hadde vært i dag om hun ikke hadde trent.

Wow, hun er jo slettes ingen skjønnhet!! Forandret seg veldig, takket være extensions og restylane :O

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...