Micolina Skrevet 14. januar 2012 #123 Skrevet 14. januar 2012 Hva er poenget ditt egentlig? Alt jeg leser av innleggene dine er at du prøver å unnskylde alle disse trådene. At du er uenig i noe Caroline skriver på bloggen sin, så rettfediggjør ikke det all den drittslengningen som foregår her på KG. Jeg er enig i at det er en del unødvendig drittslenging på forumet "haha, hun MÅ være så fisefin at hun skal ha perlekleshengere liksom. What a looser". Men tror vi som faktisk kommer med en del konstruktiv kritikk føler oss truffet når du klager på disse trådene. Poenget til brukeren her referer til er måten fotballfrue svarer leserne sine på. Det er flere gode eksempler fra en tidligere tråd. Fotballfrue påstår også at hun godkjenner 99% av kommentarene. Noe som er ulogisk når hun har i gjennomsnitt 150kommentarer på hvert innlegg, og flere her på forumet påstår at de har posta flere kommentarer som ikke har kommet igjennom. Med enkel matte tilsier det at det er i gjennomsnitt 1.5 kommentarer hun ikke lar komme igjennom på hvert innlegg. Uansett, her er eksempler på kommentarer fra fotballfrue som noen tolker som frekke (hentet fra denne tråden): Regia siteter: Astrid says: January 10, 2012 at 11:01 Hvordan er størrelsene på disse buksene? Usikker på om jeg skal ha xs eller s.. Har aldri prøvd de før. -A Reply Fotballfrue says: January 10, 2012 at 11:38 Jeg har XS - C ____________________________________ Hun spurte HVORDAN de var i størrelsen, ikke hvilken størrelse fruen brukte... makan Får bare mer å mer inntrykk av at hun elsker å rope det høyt ut, likens med å vise det på bilder av plagg også Også er det flere mener fotballfrue "stjeler" oppskrifter og kaller de sine egne: S says: September 22, 2011 at 11:03 Den oppskriften bruker mamma også Utrolig god, har spist det til frokost hver dag denna uka når jeg har vært på besøk Ho har en litt anna måte med steketid og oppkutting, men ellers lik :D Reply Fotballfrue says: September 22, 2011 at 11:16 Tuller du? Jeg fant den jo opp selv :/ - C Reply Aud says: September 22, 2011 at 14:37 Hun mente sikkert den jeg hadde lagt ut. Reply Anett says: September 22, 2011 at 17:12 Men det er jo identisk grunnoppskrift med den som ligger på lavkarbo.no og lCHF-bloggen og ingridsblogg.no og mange andrer lavkarboblogger og i bøker – du har bare nøtter istedet for linfrø og kl i :-) Ellers er det nøyaktig samme innhold og fremgangsmåte og stekemåte (og utseende og smak) Jeg bruker ogå denne grunnoppskriften, men bytter ut kli med bokhvete (som er glutenfritt) men ellers er jo alt klin likt, så jeg anser meg ikke som “oppfinner” av oppskriften fordi jeg bytter ut en ingrediens :-) Sjekk : http://www.ingridsblogg.no/?p=406705 Men kjepegode – det blir de :-) Reply Fotballfrue says: September 22, 2011 at 17:27 Du tuller? Denne oppskriften er min, ferdig snakket. Hvorfor er det så vanskelig å innse? - C Denne er litt bedre: Ine says: September 22, 2011 at 15:51 Beklager fotballfrue, men det er nok ikke din oppskrift Kjenner mange som bruker den oppskriften :D Men den er kjempe god uansett Reply Fotballfrue says: September 22, 2011 at 16:01 Det tviler jeg veldig sterkt på, da jeg valgte ut ingredienser og mengde helt etter eget hode. Sjansene for at min oppskrift er lik noen andres, er mikroskopiske. - C Reply Marie says: September 22, 2011 at 16:24 Sjansen for at oppskriften kan være lik noen andres er da vel ikke mikroskopiske? Det var vel å ta litt hardt i. Florerer jo med oppskrifter på knekkebrød, derfor er vel kanskje sjansen stor for at oppskriften er lik noen andres. Men de så utrolig god ut:) Du er skikkelig flink:) Reply Fotballfrue says: September 22, 2011 at 16:37 Jeg mener prikk lik, mål og alt. DET skal godt gjøres, for ja, det florerer, og jeg har prøvd hardt å tenke ut min egen - C Her syntes noen at hun svarer frekt: Helen says: January 7, 2012 at 21:46 Utrolig fin blogg, er fast leser Lurte på en ting: Hvor har dere kjøpt lampa med diamanter som er over kjøkkenbordet? Reply Fotballfrue says: January 7, 2012 at 21:52 Over kjøkkenbordet har vi ingen lampe ennå mener du spisestuebordet? - C Her kommer eksempelet der hun har stalka opp en av de som har kommentert og svart frekt (forøvrig er hun som kommenterer litt frekk selv): M says: January 4, 2012 at 18:21 Ah, så koselig.. Hvordan ser du på fremtiden da? det må jo være grusomt å ha en slik sutiasjon og en såå ustabil fremtid som dere har..:/ Vurderer du å ta en til utdannelde? Og hva med LK? Klem Reply Fotballfrue says: January 4, 2012 at 18:24 Hehe. . Jeg er journalist, ferdig utdannet da jeg var 22 Lars-Kristian og jeg driver eget firma med bla. egen nettbutikk, så vår fremtid skal du ikke bekymre deg over. Den er meget lys Situasjonen vi er i nå kunne ikke vært bedre, vi tjener bra, og kan styre vår egen hverdag. Perfekt er et ord som passer bra I tillegg har vi et hus og to biler som er gjeldsfrie Jeg kan også legge til at jeg får masse jobbtilbud hver eneste måned, men har valgt å prioritere firmaet vårt, da de færreste kan matche den inntekten og utfordringen. Jeg vet også at pappa ønsker at Lars-Kristian skal ta over familibedriften vår, så det er ikke noen problemer der i gården. - C Reply M says: January 4, 2012 at 19:54 hehe For å drive et firma burde man aller helst være utdannet økonom/markedsøkonom så jeg gleder meg til å se hvordan dette kommer til å gå med fotballspiller i spissen. Ønsker dere lykke til da. For øvring er ikke en jurnalist noe form for utdanning – det er en ubeskyttet tittel – dvs, hvem som helst kan bli det. ( synd du kastet to år på skolegang der). Veldig fint du får obbtilbud for jeg spørre som hvilke ? xD Huset og to biler i sjian = en bitteliten leilighet på frogner, sååå Og til slutt, jeg sporte fordi jeg selv har vært i en slik situasjon, da inntekter var ustabil og jeg hadde stadig problemer med å plalegge fremtiden. Derfor sporte jeg. Mente det overhodet ikke som krititikk .. trenger ikke derfor å legge ut for meg alt det dere har, eller ikke har – rettere sagt. Reply Fotballfrue says: January 4, 2012 at 20:06 Kjære Marina Ha, jeg vet ikke hvor gammel du er, men du ser ut som du nærmer deg 60. Har du ikke bedre ting å bedrive tiden med? Vi har ingen planer om å bo på Frogner, noen som helst gang, så det spiller ingen rolle. Forøvrig kan jeg meddele at vi vil få en ganske grei størrelse på leiligheten der. Tipper en 4-roms. Ikke mange 24-åringer som kan cashe ut for det Pappa har drevet firmaet med suksess i flere titalls år, han har ingen økonomiutdannelse. Samme gjelder farfar. Kan forøvrig fortelle deg at Lars-Kristian har ett år med økonomistudie på BI, og gikk ut med kun A og B. Han følte det tok for mye tid, og valgte derfor å ikke fortsette. Lars-Kristian er også daglig leder i Treasures, hvor vi har millionoverskudd første året, ikke dårlig for en uten utdannelse Med de inntektene vi har nå, regner vi uansett med at vi ikke trenger å jobbe noe særlig om 5 – 6 år. Lars-Kristian har også gjort noen meget vellykkede invisteringer i aksjemarkedet, så vi har en god del penger på bok der. Du lærer utrolig mye på journaliststudiet, så å kalle de 2 årene bortkastet må jeg nesten le av. Er du i begynnelsen av tyveårene og skal søke journalistjobb, har du en mikroskopisk sjanse hvis du ikke er utdannet. Jeg kan dog skjønne skepsisen din, når du var ung (40 – 50 år siden ), så spilte det ingen rolle. Ser at du er utdannet advokat, jeg gikk ett år på jus, fikk A. Følte dessverre ikke at det var noe for meg, liker å være litt kreativ __________________________________ Nå er man forøvrig ikke utdanna advokat, men jurist. Noe som fotballfrue burde vite siden hun har studert jus Bare for å sitere at hun godtar 99% av kommentarene: hege says: January 6, 2012 at 19:45 Er overrasket over at noen av innleggene her kom med….? Du tåler jo ikke særlig kritikk. OG det er noe push up under den toppen ja, eller silikon…. Hvorfor benekter du det? Reply Fotballfrue says: January 6, 2012 at 19:47 Du er jo virkelig ikke god, dersom du mener jeg ikke har kritikk her. Kjære deg, jeg godkjenner 99 prosent av alle kommentarer. Alle trenger ikke være så bitchy som deg, vet du Hvorfor skal jeg bekrefte noe som helst? Du har ikke krav på å vite noe Denne kommentarer var det flere som reagerte på (hele serien av kommentarer kan du lese her): Fotballfrue says: January 6, 2012 at 14:16 Herregud, ta deg en bolle! Ta en titt i kategorien video, da vel? Eller sjekk innlsaget med God kveld. Norge. Jeg har vel for fanden ikke noe vorte i trynet. Dessuten kan jeg meddele at du dessverre må være blind, dersom du VIRKELIG mener at du ikke ser noen bilder av meg forfra i dette innlegget. T.R.I.S.T. Nei, en varierer ikke i poseringen. En poserer på en slik måte som føles naturlig, og som gjør at en føler seg VEL. Tydelig at du ikke er vant med å avbildes, i hvert fall. Enda mer trist. Eskild. - C ______________________________ Hvorfor bare ikke si "Det er en føflekk. Ikke en vorte"? Til slutt, enda en til kritikk av henne - kroppen hennes. Ikke kom og fortell meg at dette (link til bilde av fotballfrue, fører ikke til hennes blogg) er bilde av en kropp som ser sunn ut. 15
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #124 Skrevet 14. januar 2012 Jeg er enig i at det er en del unødvendig drittslenging på forumet "haha, hun MÅ være så fisefin at hun skal ha perlekleshengere liksom. What a looser". Men tror vi som faktisk kommer med en del konstruktiv kritikk føler oss truffet når du klager på disse trådene. Poenget til brukeren her referer til er måten fotballfrue svarer leserne sine på. Det er flere gode eksempler fra en tidligere tråd. Fotballfrue påstår også at hun godkjenner 99% av kommentarene. Noe som er ulogisk når hun har i gjennomsnitt 150kommentarer på hvert innlegg, og flere her på forumet påstår at de har posta flere kommentarer som ikke har kommet igjennom. Med enkel matte tilsier det at det er i gjennomsnitt 1.5 kommentarer hun ikke lar komme igjennom på hvert innlegg. Uansett, her er eksempler på kommentarer fra fotballfrue som noen tolker som frekke (hentet fra denne tråden): Regia siteter: Også er det flere mener fotballfrue "stjeler" oppskrifter og kaller de sine egne: Denne er litt bedre: Her syntes noen at hun svarer frekt: Her kommer eksempelet der hun har stalka opp en av de som har kommentert og svart frekt (forøvrig er hun som kommenterer litt frekk selv): Bare for å sitere at hun godtar 99% av kommentarene: Denne kommentarer var det flere som reagerte på (hele serien av kommentarer kan du lese her): Til slutt, enda en til kritikk av henne - kroppen hennes. Ikke kom og fortell meg at dette (link til bilde av fotballfrue, fører ikke til hennes blogg) er bilde av en kropp som ser sunn ut. De kommentarene frua har postet her ER jo mobbing. Helt utrolig at enkelte her inne ikke greier å se det. 15
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #125 Skrevet 14. januar 2012 Til slutt, enda en til kritikk av henne - kroppen hennes. Ikke kom og fortell meg at dette (link til bilde av fotballfrue, fører ikke til hennes blogg) er bilde av en kropp som ser sunn ut. Den ser absolutt ikke sunn ut. Jeg så så tynn ut når jeg hadde spiseforstyrrelser og veide 45 kg. Det verste; jeg så det ikke selv. Kunne ikke, i min villeste fantasi, forstå hvorfor alle kommenterte at jeg hadde blitt så tynn. Å ikke kunne tolke sitt eget speilbilde, samt å fornekte, er en av mange symptom på spiseforstyrrelser. Hun har jo faktisk innrømmet det trøblete forholdet til mat og trening tidligere (men for guds skyld! man må i allefall ikke kalle det spiseforstyrrelser!), og at hun har lagt det helt og fullt i fra seg uten profesjonell hjelp. Det tror jeg dessverre lite på. Når man ser modellbildene på face.no fra når hun var 15 år, ser man også at hun har tatt kraftig av. Det er heller langt større sannsynlighet for å gå opp i vekt i fra man er 15 til 25, i stedet for å gå ned. Nei, for å sitere Fotballfrue selv: T.R.I.S.T! 13
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #126 Skrevet 14. januar 2012 Hvordan kan man bli like tynn som Caroline? Spiser hun aldri noe brødmat men mye fett? Sånn vil jeg også se ut. 1
Gjest Koala Lompa Skrevet 14. januar 2012 #127 Skrevet 14. januar 2012 Hyyysj, sånt er ikke lov å si! Frua er jo helt klart naturlig tynn. Det er jo det hun sier selv? Syk, nei aldri i verden. Selvsagt sliter man fortsatt med spiseforstyrrelser når man er gift med en mann med ett forvrengt kroppsbilde! Hadde mennesker med spiseforstyrrelse og fornektelse blitt møtt av den holdningen ovenfor her så hadde de nok ikke blitt så mye bedre med det første. Men det virker som om det er godkjent siden det er ff. Det er nesten litt komisk;dere som mener hun fornekter en eventuell spiseforstyrrelse; for mange av dere (les engang til; for mange av dere,altså ikke alle!!) så virker det som om det er helt greit å latterliggjøre den eventuelle fornektelsen hennes. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #128 Skrevet 14. januar 2012 Er selv jente som har slitt med spiseforstyrrelser, og man ser godt at de armene på det bildet der ikke er naturlig tynt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #129 Skrevet 14. januar 2012 Hadde mennesker med spiseforstyrrelse og fornektelse blitt møtt av den holdningen ovenfor her så hadde de nok ikke blitt så mye bedre med det første. Men det virker som om det er godkjent siden det er ff. Det er nesten litt komisk;dere som mener hun fornekter en eventuell spiseforstyrrelse; for mange av dere (les engang til; for mange av dere,altså ikke alle!!) så virker det som om det er helt greit å latterliggjøre den eventuelle fornektelsen hennes. Hun er en offentlig person (kjendis, om du vil) som legger ut det meste om livet sitt. Det eneste som står igjen, er bilder av hun og mannen på soverommet. Å unngå at det blir spekulasjoner og snakk, må man nesten regne med. Såvidt jeg ser her, så er det ingen som latterliggjør en evt. fornektelse. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #131 Skrevet 14. januar 2012 Noen gang har jeg lurt på hvordan et menneske som henne kan holde det gående så lenge før det smeller? 2
Luux Skrevet 14. januar 2012 #132 Skrevet 14. januar 2012 Jeg er enig i at det er en del unødvendig drittslenging på forumet "haha, hun MÅ være så fisefin at hun skal ha perlekleshengere liksom. What a looser". Men tror vi som faktisk kommer med en del konstruktiv kritikk føler oss truffet når du klager på disse trådene. Poenget til brukeren her referer til er måten fotballfrue svarer leserne sine på. Det er flere gode eksempler fra en tidligere tråd. Fotballfrue påstår også at hun godkjenner 99% av kommentarene. Noe som er ulogisk når hun har i gjennomsnitt 150kommentarer på hvert innlegg, og flere her på forumet påstår at de har posta flere kommentarer som ikke har kommet igjennom. Med enkel matte tilsier det at det er i gjennomsnitt 1.5 kommentarer hun ikke lar komme igjennom på hvert innlegg. Uansett, her er eksempler på kommentarer fra fotballfrue som noen tolker som frekke (hentet fra denne tråden): Regia siteter: Også er det flere mener fotballfrue "stjeler" oppskrifter og kaller de sine egne: Denne er litt bedre: Her syntes noen at hun svarer frekt: Her kommer eksempelet der hun har stalka opp en av de som har kommentert og svart frekt (forøvrig er hun som kommenterer litt frekk selv): Bare for å sitere at hun godtar 99% av kommentarene: Denne kommentarer var det flere som reagerte på (hele serien av kommentarer kan du lese her): Til slutt, enda en til kritikk av henne - kroppen hennes. Ikke kom og fortell meg at dette (link til bilde av fotballfrue, fører ikke til hennes blogg) er bilde av en kropp som ser sunn ut. Signerer! Takk for et godt og saklig innlegg som viser hva diskusjonen dreier seg om. Ja, til flere slike innlegg! 8
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #133 Skrevet 14. januar 2012 Signerer! Takk for et godt og saklig innlegg som viser hva diskusjonen dreier seg om. Ja, til flere slike innlegg! Enig! 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #134 Skrevet 14. januar 2012 Jeg finner det merkelig at Caroline påstår så hardt at hun har plukket ut oppskriftene av sitt eget hode, om hun faktisk bare har tatt dem. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #135 Skrevet 14. januar 2012 Jeg er enig i at det er en del unødvendig drittslenging på forumet "haha, hun MÅ være så fisefin at hun skal ha perlekleshengere liksom. What a looser". Men tror vi som faktisk kommer med en del konstruktiv kritikk føler oss truffet når du klager på disse trådene. Poenget til brukeren her referer til er måten fotballfrue svarer leserne sine på. Det er flere gode eksempler fra en tidligere tråd. Fotballfrue påstår også at hun godkjenner 99% av kommentarene. Noe som er ulogisk når hun har i gjennomsnitt 150kommentarer på hvert innlegg, og flere her på forumet påstår at de har posta flere kommentarer som ikke har kommet igjennom. Med enkel matte tilsier det at det er i gjennomsnitt 1.5 kommentarer hun ikke lar komme igjennom på hvert innlegg. Uansett, her er eksempler på kommentarer fra fotballfrue som noen tolker som frekke (hentet fra denne tråden): Regia siteter: Også er det flere mener fotballfrue "stjeler" oppskrifter og kaller de sine egne: Denne er litt bedre: Her syntes noen at hun svarer frekt: Her kommer eksempelet der hun har stalka opp en av de som har kommentert og svart frekt (forøvrig er hun som kommenterer litt frekk selv): Bare for å sitere at hun godtar 99% av kommentarene: Denne kommentarer var det flere som reagerte på (hele serien av kommentarer kan du lese her): Til slutt, enda en til kritikk av henne - kroppen hennes. Ikke kom og fortell meg at dette (link til bilde av fotballfrue, fører ikke til hennes blogg) er bilde av en kropp som ser sunn ut. Håper flere vil lese innlegget ditt. Det var saklig og seriøst og viser at Caroline selv er ganske ufin mot leserne sine. 2
Gjest BabyBlue Skrevet 14. januar 2012 #136 Skrevet 14. januar 2012 Er selv jente som har slitt med spiseforstyrrelser, og man ser godt at de armene på det bildet der ikke er naturlig tynt. Hun er ikke så skrapa fra naturens side, det er det ekstremt få folk som er. Sammenlign HER og HER Nå skal jeg ikke være for bastant (for da blir innlegget moderert), men hvis man skal gå så langt og si at hun har spiseforstyrrelser, er det i så fall ortoreksi. Men for all del, kan jo også hende hun bare liker å ha smale mål over hele kroppen, er mange som føler at det er det ultimale innen skjønnhet.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #137 Skrevet 14. januar 2012 Hun er ikke så skrapa fra naturens side, det er det ekstremt få folk som er. Sammenlign HER og HER Nå skal jeg ikke være for bastant (for da blir innlegget moderert), men hvis man skal gå så langt og si at hun har spiseforstyrrelser, er det i så fall ortoreksi. Men for all del, kan jo også hende hun bare liker å ha smale mål over hele kroppen, er mange som føler at det er det ultimale innen skjønnhet. Synes ikke det er mye forskjell. Hun har bare mer magemuskler på siste bildene. Når man strekker seg så ser man enda slankere ut. Man kan tydelig se at hun er en slank type, men det er noe riv ruskende galt når man trener 5-6 ganger i uka, når man har en naturlig slank kropp. Hun sa jo nylig i kommentarfeltet at hun var så glad hun ikke trengte å tenke på kalorier.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #138 Skrevet 14. januar 2012 Synes ikke det er mye forskjell. Hun har bare mer magemuskler på siste bildene. Når man strekker seg så ser man enda slankere ut. Man kan tydelig se at hun er en slank type, men det er noe riv ruskende galt når man trener 5-6 ganger i uka, når man har en naturlig slank kropp. Hun sa jo nylig i kommentarfeltet at hun var så glad hun ikke trengte å tenke på kalorier. Hun fokuserer vel på karbohydrater istedet? 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #139 Skrevet 14. januar 2012 Hun fokuserer vel på karbohydrater istedet? Jeg er ikke ekspert på lavkarbo og det interesserer meg mitt opp i rattata! Hun er slank, men det er hele livsstilen når man har en kropp som gjør at man ikke trenger et naziforhold til kosthold og trening.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #140 Skrevet 14. januar 2012 Hun fokuserer vel på karbohydrater istedet? Jeg er ikke ekspert på lavkarbo og det interesserer meg mitt opp i rattata! Hun er slank, men det er hele livsstilen når man har en kropp som gjør at man ikke trenger et naziforhold til kosthold og trening.
Fremhevede innlegg