Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jesus kristus, HATER når folk ikke klarer å lese..

Vi prøver å SKAPE EN ORDENTELIG debatt UTEN drittprat, men en DISKUSJON om hvorvidt hun er uetisk i måten hun tjener penger på. Liker du ikke debatten, så kan du vel bare DRITE I å være her inne?!

Særlig.

Pass på deg selv du, eller mener du at hun gjør noe ulovlig? Isåfall kan du jo levere en anmeldelse istedet for å slenge dritt på nettforum.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Særlig.

Pass på deg selv du, eller mener du at hun gjør noe ulovlig? Isåfall kan du jo levere en anmeldelse istedet for å slenge dritt på nettforum.

Det er faktisk ulovlig å gi ut e-postadressene til leserne sine som hun har gjort for å henge dem ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ulovlig å gi ut e-postadressene til leserne sine som hun har gjort for å henge dem ut.

Er det ulovlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nettopp på grunn av slike unødvendige svar er hvorfor jeg velger å holde meg anonym. Men jeg regner med at du er Caroline eller mannen selv, og dere to er jo kjente for å oppføre dere som 2 fjortenåringer.

Ja, seff må det være det..

Men hva slags svar forventer du egentlig? Ikke alle hiver seg på jante-bølgen vet du, men det er kanskje litt tungt å svelge?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ulovlig?

Mail (will not be published) (required)

Selvsagt. Når dette står bak maillinjen i kommenteringsfeltet hennes sier det seg selv at hun ikke har lov til å publisere mailadressene hun får kloa i.

Det å poste personinformasjon om en leser i samme slengen som hun latterliggjør vedkommende (ved bl. a. å gjøre narr av alder, yrke, bosted eller hva det nå skulle være) blottlegger kommentatoren for både spam og Carolines fanatiske fjortisfans.

Hun har dessuten postet ip-adresser og fullt navn. Det er en grunn til at hvem som helst ikke får tilgang til slikt...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Wow, hun er jo slettes ingen skjønnhet!! Forandret seg veldig, takket være extensions og restylane :O

Kødder du, eller? Dama var MYE finere der. Så yngre ut, og ansiktet gjorde mye mer ut av seg uten cartoon øyenbryna og en del kg i minus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er også mange som lurer på hvor jeg henter inspirasjon til min egen bok fra. Vel, hovedsaklig inneholder den oppskrifter etter eget hode (som bollene mine, knekkebrød, pepperkaker, brød, rundstykker osv.), noen oppskrifter er grunnleggende lavkarbo (som for eks. blomkålmos), noen oppskrifter er “vanlige” oppskrifter hentet fra kokebøkene til mamma og mimmi som jeg har gjort lavkarbovennlige, mens andre oppskrifter kan være hentet fra diverse lavkarboforum eller kokebøker, som jeg har gjort min egen vri på, slik at jeg med rette kan kalle den “min”.

For å følge noe av snakket i den siste tråden som ble slettet og kanskje få denne debatten LITT mer innpå hva debatten egentlig for mange handler om.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper mye heller lavkarbo-boken til Lena Beatrice! Den kommer også i mars.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ulovlig?

Ja det er faktisk ulovlig. Det er også smålig av henne å rappe lavkarbooppskrifter som andre har laget og påstå at de er hennes egne. Hadde hun ennå innrømt at hun hadde stjelt dem når hun ble ferska, men hun setter seg på bakbena og bitcher " miiiiiiiiiiin!! MIIIIIIN!!! "

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Særlig.

Pass på deg selv du, eller mener du at hun gjør noe ulovlig? Isåfall kan du jo levere en anmeldelse istedet for å slenge dritt på nettforum.

Haha, du driter på draget.. AB har da aldri sagt noe om "ulovlig"? Ab nevnte uetisk.. Det er da to VIDT forskjellige ting kjære deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du driter på draget.. AB har da aldri sagt noe om "ulovlig"? Ab nevnte uetisk.. Det er da to VIDT forskjellige ting kjære deg :)

Haha,du driter på draget sjæl..ab påstår ikke at den ab'en h*n siterer sier noe om ulovlig. derimot så er det et spørsmål der om h*n mener at det er ulovlig ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RompeRusk

Haha,du driter på draget sjæl..ab påstår ikke at den ab'en h*n siterer sier noe om ulovlig. derimot så er det et spørsmål der om h*n mener at det er ulovlig ;)

I forrige post til AB skrev du: "Eller mener du at hun gjør noe ulovlig?"

AB hadde da aldri sagt noe om å diskutere ulovligheter, men om hvorvidt FF er uetisk :) Synes synd på deg, driter deg ut og tør atpåtil ikke stå for meningene sine, og må være AB :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var én person i Norge jeg skulle vært bombesikker på at brukte Lambi-dopapir, så ville det vært Fotballfrue... Men der tok jeg tydeligvis feil.

Men igjen, hvis det er én person i Norge jeg skulle vært bombesikker på at kjøpte dopapir utifra hva som tok seg best ut på badet, så hadde jo det vært Fotballfrue det også. Og det stemte jo, hehe.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige post til AB skrev du: "Eller mener du at hun gjør noe ulovlig?"

AB hadde da aldri sagt noe om å diskutere ulovligheter, men om hvorvidt FF er uetisk :) Synes synd på deg, driter deg ut og tør atpåtil ikke stå for meningene sine, og må være AB :)

Slapp av,det var ikke meg som skreiv det. Syntes jeg kunne friske opp diskusjonen med at man trenger ikke å tolke innlegg bokstavelig.

Jeg tenkte kanskje at ab'en som skreiv det mente noe slikt som; Jasså,mener du at det hun gjør er ulovlig da eller? det er ikke en påstand men et spørsmål.

Du trenger ikke synes synd på meg, jeg har det fint jeg :) Du kan godt legge av deg den holdningen du viser, det fører ikke til noe godt miljø på et forum (joda,jeg viste ikke så god holdning selv mot deg men det var et blaff av barnslighet og at du skulle få smake din egen usakelighet). Om du synes det er så trasig med anonymbruker-knappen så får du heller hive deg med i en av de mange protest-trådene om dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det var én person i Norge jeg skulle vært bombesikker på at brukte Lambi-dopapir, så ville det vært Fotballfrue... Men der tok jeg tydeligvis feil.

Men igjen, hvis det er én person i Norge jeg skulle vært bombesikker på at kjøpte dopapir utifra hva som tok seg best ut på badet, så hadde jo det vært Fotballfrue det også. Og det stemte jo, hehe.

Dette må være århundrets innlegg på kg. Mener dere alvor? :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være århundrets innlegg på kg. Mener dere alvor? :skratte:

Haha, jeg mente det jo egentlig litt humoristisk da :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var én person i Norge jeg skulle vært bombesikker på at brukte Lambi-dopapir, så ville det vært Fotballfrue... Men der tok jeg tydeligvis feil.

Men igjen, hvis det er én person i Norge jeg skulle vært bombesikker på at kjøpte dopapir utifra hva som tok seg best ut på badet, så hadde jo det vært Fotballfrue det også. Og det stemte jo, hehe.

De matcher jo dopapirkurven, det er tross alt det viktigste :skratte:

Stine says:

January 12, 2012 at 21:38

Utrolig fint! Overraskende at du bruker first price dopapir! hihi <3

Reply

Fotballfrue says:

January 12, 2012 at 21:42

Haha :D Gidder ikke bruke penger på noe som skal skylles ned ;) Dessuten er det de som er mest “antikke” ;)

- C

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...