AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #161 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Skulle ikke dette være en seriøs debatt? Foøvrig syns jeg dette bare er pirking, og hva ved henne er det som ikke får gjennomgå? Altså at hun lager kake til hundene, det er da bare koselig! Så jeg spør, hvor er den seriøse debatten tatt veien? Endret 16. januar 2012 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #162 Del Skrevet 15. januar 2012 "You are too extremely nice"? Heter det ikke "You are extremely nice too"? Jeg tror hun prøvde å si at personen var veldig hyggelig, altså direkte oversatt for hyggelig. Du er bare for hyggelig! Mulig man kan si you are too extremely nice, som hun sier, men er enig med at det høres rart ut, og ikke akkurat en vanlig formulering. Hun burde bare sagt Thank you so much for the nice comment eller noe lignende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #163 Del Skrevet 15. januar 2012 Samma om hun ikke er så flink i engelsk, om hun møtte mannen på nett og om hun vil ligne på en barbiedukke. Skulle ikke dette være en seriøs debatt? Foøvrig syns jeg dette bare er pirking, og hva ved henne er det som ikke får gjennomgå? Altså at hun lager kake til hundene, det er da bare koselig! Så jeg spør, hvor er den seriøse debatten tatt veien? TS spurte jo om det var mulig med en seriøs Fotballfruedebatt, og vi visste vel alle svaret på det? Tar man bort mobbelyst og skadefryd så dør tråden fort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #164 Del Skrevet 15. januar 2012 Anita says: January 15, 2012 at 17:03 Det morsomste med alle fotoene er at du klarer å vende ansiktet til høyre på hvert eneste ett av dem Godt jobba, men hva er egentlig feil med den andre siden av ansiktet ditt? Reply Fotballfrue says: January 15, 2012 at 17:23 Det morsomste er vel heller at du henger deg opp i noe som ikke er sant? Det er vel heller jeg som skal spørre hva som er galt med hodet ditt. - C Reply 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #165 Del Skrevet 15. januar 2012 "You are too extremely nice"? Heter det ikke "You are extremely nice too"? OMG. You are tooooo extremely nice = Du er altfor (ekstremt) snill. You are extremely nice too = Du er ekstremt snill også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #166 Del Skrevet 15. januar 2012 Anita says: January 15, 2012 at 17:03 Det morsomste med alle fotoene er at du klarer å vende ansiktet til høyre på hvert eneste ett av dem Godt jobba, men hva er egentlig feil med den andre siden av ansiktet ditt? Reply Fotballfrue says: January 15, 2012 at 17:23 Det morsomste er vel heller at du henger deg opp i noe som ikke er sant? Det er vel heller jeg som skal spørre hva som er galt med hodet ditt. Oi... Var egentlig Anita negativ her? Synes det virka som en litt humoristisk kommentar. Her er det ut med klørne med engang iallefall fra Frua... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 15. januar 2012 #167 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Jeg har ikke engasjert meg så alt for mye. Men jeg har da vært litt her på KG og av det jeg har lest på disse FF-trådene så virker Fotballfrue med make som to fortenåringer. Jeg husker spesielt en artikkel på kjendis.no eller en lignende side som det ble linket til i en FF-tråd. Artikken handlet om Fotballfrue, og i kommentarfeltet under var det både positive kommentarer og negative kommentarer. I stdet for å bare la anonyme mennesker på internett drive med skitkastingen sin, slik alle normale menneske ville gjort, så senker FF m/make seg ned på deres nivå og begynner med personangrep i kommentarfeltet. Det er det laveste jeg noensinne har sett en offentlig person synke. Av det jeg ser i denne diskusjonen her også, så oppfører hun seg som en tenåring på hormontripp om noen så mye som ympter frempå noe negativt. Selv helt nøytrale spørsmål blir revet i filler. Jeg bryr meg ikke om hvem eller hva hun er gift med, hva slags toalettpapir hun bruker, hvordan hun feirer bursdagen til hundene sine, hvordan hun selger ting, hvor hun drar på ferie eller hvordan hun baker. Men hun oppfører seg fullstendig vemmelig mot andre mennesker. Og det gjør han what's-his-name mannen hennes også. Endret 15. januar 2012 av Alice123 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #168 Del Skrevet 15. januar 2012 Lina says: January 15, 2012 at 22:38 Du DRIKKER ganske ofte. Og finner på unnskyldninger for å sprette opp korken hele tiden. Reply Fotballfrue says: January 15, 2012 at 22:41 Ja, egentlig er jeg alkoholiker.. Uff, jeg synes synd på deg som ikke vet forskjellen på å kose seg med et glass vin, og det å drikke. Da er du dessverre ikke voksen ennå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 15. januar 2012 #169 Del Skrevet 15. januar 2012 Kanskje en av grunnene til at hun oppfører seg så vemmelig er fordi hun egentlig ikke takler å være offentlig, og forsvarsmekanismen hennes er å være fæl? Litt sånn som at folk med dårlig selvbilde snakker stygt om andre for å føle seg bedre med seg selv? Jeg vet at jeg hadde stillt spørsmål ved samtlige sider av meg selv om flere hundre mennesker hadde stillt meg spørsmål og kommentert hvordan jeg er/lever hver dag. Men så driver ikke jeg hard selvpromotering heller. Jeg vet jeg ikke hadde likt å ha alles øyne på meg, derfor unngår jeg å stille meg i spotlighten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #170 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg har ikke engasjert meg så alt for mye. Men jeg har da vært litt her på KG og av det jeg har lest på disse FF-trådene så virker Fotballfrue med make som to fortenåringer. Jeg husker spesielt en artikkel på kjendis.no eller en lignende side som det ble linket til i en FF-tråd. Artikken handlet om Fotballfrue, og i kommentarfeltet under var det både positive kommentarer og negative kommentarer. I stdet for å bare la anonyme mennesker på internett drive med skitkastingen sin, slik alle normale menneske ville gjort, så senker FF m/make seg ned på deres nivå og begynner med personangrep i kommentarfeltet. Det er det laveste jeg noensinne har sett en offentlig person synke. Av det jeg ser i denne diskusjonen her også, så oppfører hun seg som en tenåring på hormontripp om noen så mye som ympter frempå noe negativt. Selv helt nøytrale spørsmål blir revet i filler. Jeg bryr meg ikke om hvem eller hva hun er gift med, hva slags toalettpapir hun bruker, hvordan hun feirer bursdagen til hundene sine, hvordan hun selger ting, hvor hun drar på ferie eller hvordan hun baker. Men hun oppfører seg fullstendig vemmelig mot andre mennesker. Og det gjør han what's-his-name mannen hennes også. Godt sagt! Det er skremmende at dama er 24 og mannen hennes er vel 30, for de oppfører seg omtrent slik folk gjorde i 9 klasse. Det å ga inn i alle blogger og kommentarfelt som skriver om deg for å drive med personangrep, det er så barnslig, men dessverre ikke noe nytt. De eier absolutt ingen grenser, og tvang/skremte en 17 år gammel jente som skrev om Treasures til å stenge bloggen fordi de ikke ville at det skulle komme ut at de solgte varer for blodpris. Ikke at FF og LK ville kommet noen vei, for jenta brøt jo ikke loven. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #171 Del Skrevet 15. januar 2012 Lina says: January 15, 2012 at 22:38 Du DRIKKER ganske ofte. Og finner på unnskyldninger for å sprette opp korken hele tiden. Reply Fotballfrue says: January 15, 2012 at 22:41 Ja, egentlig er jeg alkoholiker.. Uff, jeg synes synd på deg som ikke vet forskjellen på å kose seg med et glass vin, og det å drikke. Da er du dessverre ikke voksen ennå Jeg syns ikke det er til å stikke under en stol at FF drikker mye. I gjennomsnitt drikker hun flere ganger i uken, og i perioder hver eneste dag. En ting er at hun gjør det, men at hun forteller dette så åpenlyst på bloggen når hun vet hun (dessverre) er et forbildet og har svært mange tilhengere, spesielt i den yngre gruppen burde hun ikke "reklamere" så mye for alkohol, ta bilder av flasker osv.. Syns hun burde tenke seg litt bedre om. Hun er norges største blogger, og med så mange lesere får hun en god del påvirkning og makt. Den makten burde hun bruke riktig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #172 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg syns ikke det er til å stikke under en stol at FF drikker mye. I gjennomsnitt drikker hun flere ganger i uken, og i perioder hver eneste dag. En ting er at hun gjør det, men at hun forteller dette så åpenlyst på bloggen når hun vet hun (dessverre) er et forbildet og har svært mange tilhengere, spesielt i den yngre gruppen burde hun ikke "reklamere" så mye for alkohol, ta bilder av flasker osv.. Syns hun burde tenke seg litt bedre om. Hun er norges største blogger, og med så mange lesere får hun en god del påvirkning og makt. Den makten burde hun bruke riktig. Ja, nå er hun vel alkoholiker også. Hva blir det neste? Rasist? Narkoman? Seksuell overgriper? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #173 Del Skrevet 15. januar 2012 Ja, nå er hun vel alkoholiker også. Hva blir det neste? Rasist? Narkoman? Seksuell overgriper? ingen som har sagt at hun er en alkoholiker, men det å drikke flere ganger i uken er ikke normalt. Spesielt når du er siltynn og blodig opptat av kosthold. vi snakker om en dame som drikker spinatdrikker etter trening, ikke rører sukker eller karbohydrater, selv frukt er fy fy! Da kan man jo begynne å lure når hun drikker flere ganger i uken. Det er rett og slett merkelig. Forøvrig er det ikke vi som sier hva FF er, det klarer hun selv. Vi kan jo nevne i fleng; modell, popartist, blogger, journalist, kok, programleder, forfatter, butikkdriver og livsstilsveileder. I tillegg kan det nevnes at hun var FOR smart og kreativ for både juss- og legestudier. Bare å ta av seg hatten for denne damen! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #174 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Hun hevder hun studerte det ett år og fikk kun A, men hoppet ac fordi det ikke var kreativt og utfordrene nok for henne. så da begynte hun på et journalistikkkurs som har svært dårlig rykte, og som alle vet er en skole der alle med dårlige karakterer går. For de som har gode karakterer søker seg selvsagt inn på høgskolen i stedet som er gratis og som gir deg en bachelourgrad og en ordentlig utdanning. På NKF trenger du ikke ha generell studiekompetanse en gang, du får ikke studiepoeng, du får ingen grad og du må betale rundt 200 000 for to år. Endret 15. januar 2012 av Kosemose 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CelineZ Skrevet 15. januar 2012 #175 Del Skrevet 15. januar 2012 ingen som har sagt at hun er en alkoholiker, men det å drikke flere ganger i uken er ikke normalt. Spesielt når du er siltynn og blodig opptat av kosthold. vi snakker om en dame som drikker spinatdrikker etter trening, ikke rører sukker eller karbohydrater, selv frukt er fy fy! Da kan man jo begynne å lure når hun drikker flere ganger i uken. Det er rett og slett merkelig. Forøvrig er det ikke vi som sier hva FF er, det klarer hun selv. Vi kan jo nevne i fleng; modell, popartist, blogger, journalist, kok, programleder, forfatter, butikkdriver og livsstilsveileder. I tillegg kan det nevnes at hun var FOR smart og kreativ for både juss- og legestudier. Bare å ta av seg hatten for denne damen! Tja, jeg jobber i en bransje hvor det er -veldig- vanlig å drikke vin/champagne flere ganger i uka. Jeg gjør det ikke, men ingen av kollegene mine er alkoholikere av den grunn. Kan jo også være at det er noe hun sier for å fremstille hverdagsmaten som mer eksklusiv:) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 15. januar 2012 #176 Del Skrevet 15. januar 2012 Tråden er ryddet i hht reglene Kosemose, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 15. januar 2012 #177 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg mener å ha lest ett sted at det å drikke ett glass vin hver dag bare var bra og til og med forlenget livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #178 Del Skrevet 15. januar 2012 eva says: January 14, 2012 at 19:37 hvorfor gruer du deg alltid til la manga,er det pga alle de pene toppløse damene det er der? Reply Lars-Kristian Eriksen says: January 15, 2012 at 00:01 Haha, beklager altså, men: HAHAHAHA.. Du har tydeligvis ikke vært på La Manga :D Beklager altså, men: HAHAHAHA (Vet at denne er LITT intern, men alle som har vært på La Manga på treningsleir forstår hva jeg mener) Reply 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 15. januar 2012 #179 Del Skrevet 15. januar 2012 Sjarmtroll han der Lars Kristian Eriksen... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #180 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Det er jo noe snodig. Hun kan ikke skeie ut med snop, frukt eller karbo en eneste gang fordi det strider i mot LCHF, det samme gjør vin - men det kan hun drikke annenhver dag. Da lekser hun opp om at man ikke skal følge kostholdet slavisk.. Hun spiser ikke potet en gang på julaften. Endret 16. januar 2012 av Bond 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg