Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Ja, nå er hun vel alkoholiker også. Hva blir det neste? Rasist? Narkoman? Seksuell overgriper?

Ser du på alkoholisme som like ille som rasisme og seksuelle overgrep? Kjære deg, du bør undersøke litt nærmere hva alkoholisme er for noe. De som er det kan dessverre ikke noe for det. Det er en sykdom.

Jeg reagerer imidlertid også på alkoholkonsumet hennes, og det er sjeldent jeg reagerer på noe som helst innenfor bloggverden.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så slår fruen i bordet med at "vet du forresten at 22% av norske 9-åringer lider av fedme?". Velvel, i følge Helseinstituttet lider mellom 17 og 22% av overvekt eller fedme. Det er visstnok bare 5% som lider av fedme, resten er overvektige i større eller mindre grad. Overvekt er et tøyelig begrep og kan ikke puttes i samme bås som fedme.

Hun liker å slenge om seg med store ord og nedsettende kommentarer, det skal hun ha...

Hun slenger rundt seg med store ord hun ikke engang vet om de stemmer, for å få andre til å føle seg små.

Skrevet

Frua har ett anderledes syn på fedme. Kan man ikke se alle knokler og ribbein, samt ha så stikkende hofteben at man kan slipe diamanter med dem, ja da lider man av fedme

• Liker 3
Skrevet

Frua har ett anderledes syn på fedme. Kan man ikke se alle knokler og ribbein, samt ha så stikkende hofteben at man kan slipe diamanter med dem, ja da lider man av fedme

Det er så trist. Ikke at det er noe galt med å være tynn, men det er en enorm forskjell mellom noen som helt tydelig er naturlig tynn, og de som helt klart strever for å blir så slank som mulig. Det siste ser bare sykt ut.

Stakkars små jenter som får slengt i trynet av en de ser på som et forbilde at det er SLIK man MÅ se ut for å være noen. Har man noen kilo for mye kommer man til å dø? Hvem sier slikt? Det ENORME fokuset på mat og trening, å se striglet og perfekt ut til enhver tid, og å presse seg selv til det ytterste, er mildest sagt grusomt. Grusomt.

Hun HAR et sykt forhold til mat og trening, alle ser det, bare ikke hun (og mannen, som er et kapittel i seg selv...)

• Liker 7
Skrevet

Det er så trist. Ikke at det er noe galt med å være tynn, men det er en enorm forskjell mellom noen som helt tydelig er naturlig tynn, og de som helt klart strever for å blir så slank som mulig. Det siste ser bare sykt ut.

Stakkars små jenter som får slengt i trynet av en de ser på som et forbilde at det er SLIK man MÅ se ut for å være noen. Har man noen kilo for mye kommer man til å dø? Hvem sier slikt? Det ENORME fokuset på mat og trening, å se striglet og perfekt ut til enhver tid, og å presse seg selv til det ytterste, er mildest sagt grusomt. Grusomt.

Hun HAR et sykt forhold til mat og trening, alle ser det, bare ikke hun (og mannen, som er et kapittel i seg selv...)

Det som er enda tristere er at hun ikke har familie som ser dette. Synes de virkelig det er greit at datteren deres oppfører seg slik mot folk? For ikke å snakke om det sinnsyke synet hun har på kropp. Nå har ikk jeg barn, men om jeg hadde hatt en VOKSEN datter som hadde oppført seg sånn, så hadde jeg blitt både flau og veldig bekymret. Caroline har svake sosiale antenner ( ingen som er oppegående sosialt legger seg sånn negativt ut på nett som hun gjør ) og vet rett og slett ikke bedre

• Liker 3
Skrevet

Det som er enda tristere er at hun ikke har familie som ser dette. Synes de virkelig det er greit at datteren deres oppfører seg slik mot folk? For ikke å snakke om det sinnsyke synet hun har på kropp. Nå har ikk jeg barn, men om jeg hadde hatt en VOKSEN datter som hadde oppført seg sånn, så hadde jeg blitt både flau og veldig bekymret. Caroline har svake sosiale antenner ( ingen som er oppegående sosialt legger seg sånn negativt ut på nett som hun gjør ) og vet rett og slett ikke bedre

Vi vet jo ingenting om forholdet til familien, (annet enn at moren prøver å se ut som en kopi av datteren), så det blir litt dumt å spekulere i det. Det eneste vi vet er det hun formidler på bloggen, og hun formidler en livvstil som er svært spekulativ og i verste fall skadelig for unge fans i vekst.

Skrevet

"Jeg lurer på hvordan du best takler all kritikken du får? Personlig så blir jeg helt dårlig av å lese hva noen folk kan få seg til å skrive om deg. Jeg syns du er utrolig sterk som klarer å stå imot all drittslenginga.

Tusen takk for veldig fine ord! Det er slike som deg som gjør det å blogge til en glede. For det første, leser jeg aldri noe om meg selv, med mindre det står her i kommentarfeltet. Om du skal starte å søke på nett etter ting om seg selv, kan du fort bli gal. Dette lærte jeg etter å ha blogget i bare 6 måneder. Folk sprer så mye rykter og usannheter, at det er helt utrolig. Så, regel nummer én: Jeg leser aldri om meg selv. "

At det var?

• Liker 2
Skrevet

Åhhh, de kommentarene hennes gjorde meg kvalm! AT DET GÅR AN! Er det ikke noe drastisk som kan gjøres for at noen kan senke denne fruen noen (les:ekstremt mange) hakk ned?! Er så møkklei av at hu er så drøyt høy på pæra i alle mulige settinger

• Liker 4
Skrevet

"Jeg lurer på hvordan du best takler all kritikken du får? Personlig så blir jeg helt dårlig av å lese hva noen folk kan få seg til å skrive om deg. Jeg syns du er utrolig sterk som klarer å stå imot all drittslenginga.

Tusen takk for veldig fine ord! Det er slike som deg som gjør det å blogge til en glede. For det første, leser jeg aldri noe om meg selv, med mindre det står her i kommentarfeltet. Om du skal starte å søke på nett etter ting om seg selv, kan du fort bli gal. Dette lærte jeg etter å ha blogget i bare 6 måneder. Folk sprer så mye rykter og usannheter, at det er helt utrolig. Så, regel nummer én: Jeg leser aldri om meg selv. "

At det var?

Hmmm kommenterer og leser aldri om seg selv nei.. Er det da en dobbeltgjenger av hun og mannen som har kommentert alle bloggene og avisartiklene?

• Liker 3
Skrevet (endret)

http://heidilarsenmakeup.com/?p=10668

På bloggen over så har hun kommentert med sin egen facebookkonto i oktober.

Neida, googler aldri meg selv...

Herregud, nå fikk jeg sjokk! Jeg har alltid tenkt at dere her inne har dratt ting ut av sammenheng og overdrevet, selvom jeg ikke leser bloggen hennes noe særlig er jeg verken vært tilhenger eller motstander. MEN nå er jeg ikke i tvil lenger. Denne dsama har jo ikke hodet riktig skrudd på! Altså, at hun uttaler seg på denne måten er bare vanvittig! Hvor gammel er hun? 14? Hvis hun vil bli tatt seriøst i denne verden må hun lære seg folkeskikk og en annen måte og uttale seg på. Nei vent litt, jeg tror faktisk det beste ville vært om hun ikke uttalte seg overhodet. tenk å påsta at Adele ikke bare er feit, men å hevde rett ut at hun skal dø av fedme!

Endret av Bond
  • Liker 12
Skrevet

Har hun stjålet mine lavkarbooppskrifter og publisert dem i boka si så kommer det til å bli månelyst! :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

De skal til Hellas i sommer. Var det ikke Caroline som akkurat snakket stygt om masseturisme? (Det dreide seg om Kanariøyene, men Hellas er vel samme ulla)

Skrevet

Jeg og noen venner allierte oss, og bestemte oss for å sende kritikk til frua.

Sendte 10 innlegg totalt, fra 10 forskjellige pc-er. Samtlige var konstruktiv kritikk (ikke personangrep eller frekt e.l.). INGEN ble godkjent.

99% meg i rævva! :flekke: :flekke: :balltre:

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg og noen venner allierte oss, og bestemte oss for å sende kritikk til frua.

Sendte 10 innlegg totalt, fra 10 forskjellige pc-er. Samtlige var konstruktiv kritikk (ikke personangrep eller frekt e.l.). INGEN ble godkjent.

99% meg i rævva! :flekke: :flekke: :balltre:

Hehe, for et eksperiment. Men poeng for at dere prøvde. :) Det sier jo litt når ingen negative (og med negative menes vel alt som ikke er gudedyrking) blir godkjent.

Helt greit at hun selv bestemmer hva som slippes gjennom og ikke, men å lyve om det..?

Endret av Bond
  • Liker 4
Skrevet

"Har du tatt noen skjønnhetsinngrep? Silikon for eksempel? Husker du prøvde restylane for en stund siden, bruker du det fremdeles?

Nei, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har tatt noen varige skjønnhetsinngrep. Når det er sagt, synes jeg det er synd at enkelte mener de har krav på å vite absolutt alt om meg, bare fordi jeg har en offentlig blogg. "

Omg, hun sier hun ikke har tatt noen varige skjønnhetsinngrep, men er ikke silikon ganske varig da? Selv om de må byttes ut etter 10 år? Det er såå obvious at hun har silikon, og hvis hun ikke hadde hatt det ville hun vel ha nektet og sagt tydelig: Nei, jeg har ikke silikon. Men det gjør hun jo ikke.

Uansett har vi ikke rett på å vite om hun har silikon eller ikke (jeg mener det er veldig tydelig at hun har det, dog), men hun trenger ikke å lyve på den måten for det. Hun kan mye heller si ting som "det er en privatsak" etc.. For det er fælt at hun lyver, eller selv om det ikke er direkte løgn så er det nesten det.

Skrevet

Det er nesten så jeg får lyst til å starte en blogg hvor jeg samler alle løgnene og de latterlige kommentarene fra fotballfrua, for så å sende den rundt til alle leserne hennes :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Om hun ikke leser om seg selv er jeg veldig nsgjerrig på hvem herr og fru Eriksen som kommenterte alle de bloggene og avisartiklene er. :fnise:

• Liker 2
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Om hun ikke leser om seg selv er jeg veldig nsgjerrig på hvem herr og fru Eriksen som kommenterte alle de bloggene og avisartiklene er. :fnise:

Det kan vel være at hun får tips fra venner og bekjente? Selv om hun kommer over stoff om seg selv, så betyr det jo ikke at hun googler seg selv hver dag...

Skrevet

Det kan vel være at hun får tips fra venner og bekjente? Selv om hun kommer over stoff om seg selv, så betyr det jo ikke at hun googler seg selv hver dag...

Jeg mener ikke at hun nødvendigvis googler seg selv. Men hun påstår jo at hun ikke leser/kommenterer annet enn på bloggen sin. Men hun har jo kommentert flere avisartikler og blogger hvor det er skrevet om henne, så da har hun jo faktisk lest det ( er eksempler lengre bak i tråden )

• Liker 3
Skrevet (endret)

Herregud, nå fikk jeg sjokk! Jeg har alltid tenkt at dere her inne har dratt ting ut av sammenheng og overdrevet, selvom jeg ikke leser bloggen hennes noe særlig er jeg verken vært tilhenger eller motstander. MEN nå er jeg ikke i tvil lenger. Denne dsama har jo ikke hodet riktig skrudd på! Altså, at hun uttaler seg på denne måten er bare vanvittig! Hvor gammel er hun? 14? Hvis hun vil bli tatt seriøst i denne verden må hun lære seg folkeskikk og en annen måte og uttale seg på. Nei vent litt, jeg tror faktisk det beste ville vært om hun ikke uttalte seg overhodet. tenk å påsta at Adele ikke bare er feit, men å hevde rett ut at hun skal dø av fedme! Fotballfrue, for et brødhue du er!

Signerer!

Endret av Bond
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...