Gå til innhold

Ara er blitt mamma :)


ara

Anbefalte innlegg

Ja, han var nydelig ;) Fikk masse kommentarer øå antrekket av familien og også der seremonien var :)

Endret av ara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig å høre at dagen ble fin! Også var jeg veldig spent på om svigerforeldrene dine ville være med, ble veldig glad på deres vegne når de bestemte seg for å møte opp. Snill familie du har! :hjerte:

Flinke ara! Gryta høres herlig ut. :) Nom-nom! Og det ble nok kaker på den store dagen? ;)

Oi, der var det mange fine gaver! Den sekken, det er vel en Kånken mini? Vi har kjøpt det til W vi også, den er så utrolig fin! Husker jeg ønsket meg en slik en da jeg gikk på barneskolen. Skal nok kjøpe til meg og samboer etter hvert og. ;)

Mini gyngestol, så herlig. :) Når jeg ser hvor mye fint dere har fått så får jeg bare mer lyst til å flytte så vi får et eget rom til W. Må være veldig hyggelig å dekorere barnerom altså!

Dere ble forresten ferdig med å legge gulv?

--

Lillehammer er veldig koselig by. :) Men spørs om jeg vil bo så langt unna flyplassen.. Tar det lang tid å kjøre? 2 timer? Evt på tog da kanskje.. Haha, som du ser så utelukker jeg ingen byer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var veldig gledelig at de ville dele dagen med oss! :) Det setter vi stor pris på.

Og jammen ble det MER ENN NOK kaker! :fnise: Vi inviterte 2 vennepar av oss dagen etter for å få spist opp kakene. Det ene paret har 2 barn. Men det ble enda ikke tomt så nå har jeg fryst ned resten, så får jeg spare det til den dagen dere flytter til Lillehammer så jeg kan komme på besøk med innflyttningskake! :fnise:

Sekken er Kånken ja! Den er jo så liten og søt! Gleder meg til å se L bære den på ryggen på vei til barnehagen eller på tur i skogen :)

Er utrolig koselig å dekorere rommet. Jeg skulle bare ønske det var litt større, for han har jo så mye! (Snakk om luksusproblem)

Ja, gulv er lagt, kjøkken ferdig og i dag har jeg hengt opp nattlamper over senga vår og montert persienner på soverommet+hengt opp nye, rene gardiner.(Handywoman! ;) ) Så nå er det ikke krise om noen kikker inn der lenger.. :P

*************

Ellers har jeg lastet ned Shape Up-app som gjør at du kan scanne varer for å se kaloriinnholdet i det du skal spise/har spist også holder den tellingen på hvor mye du har spist i løpet av en dag og sier ifra om du overskrider antall kalorier pr.dag. Sikkert ikke lurt da man fort kan bli helt opphengt, men jeg er litt desperat på å komme meg tilbake på startvekta, eller alle helst 60 kg som passer meg ypperlig! De siste kg vil ikke bort uansett hvor hardt jeg føler at jeg anstrenger meg. Så får vi se om kalori-tellingen hjelper! ;)

I morgen skal vi på 6mnd kontroll med L. Da er det bare hos legen på helsestasjonen. Blir spennende :)

Han har hatt litt småfeber(oppunder 38) et par dager nå, bæsjer en del og klør masse i munnen. Kanskje det er tenner som er på tur? Han holder det fortsatt gående hver natt..jeg skulle nok ikke skrytt sånn av hvor mye jeg fikk sove! :fnise:

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Shape-up appen gir positive resultater! Kg'ene sitter tydrligvis løst for etter en uke er allerede 2 kg borte!! :O Fortsetter det sånn så blir det jo lekende lett :)

6mnd kontrollen gikk veldig bra :) Han er i skjønneste orden og utvikler seg fint motorisk. Han er blitt 71,6 cm lang (!) men har bare gått opp fra 7400g til 7600g, altså 200g på en måned og det er ganske lite. Legen mente det ikke var noen grunn til bekymring, men jeg kjenner at jeg gjerne vil ha han litt opp i vekt så kommer nok til å ha det i bakhodet når jeg lager mat til han framover :)

Ellers er alt bra om dagen. L og jeg var på julegaveshopping med ei venninne i går. Veldig hyggelig og jeg fikk unna en del gaver. Etterpå reiste vi til foreldrene mine. Skal sove her i natt også. Reiser hjem ugjen til kjære F i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innflyttningskake høres bra ut! :fnise: Søta!

Ja, den er kjempesøt. :) De kommer nok til å bli helt skjønne med disse sekkene.

Handywoman deluxe! Flink du er. :) Bra vi viser gutta at vi faktisk kan gjøre noe vi og. Liker å gjøre slike ting selv jeg og.

Er vanskelig det med tenner altså.. Her klør W seg og er sutrete også, har lenge trodd det er tenner.. Men igjen så kan de jo ligge å presse+klø lenge før de kommer opp. Stakkars små.. Det med søvn går nok i berg og dalbane hos de fleste. ;)

Wow! 2 kg allerede? Shit, det må jeg si! Bra jobba!:) Har du mange kg igjen til du er i mål?

Her i gården skal jeg og samboer gå inn for å være sunn i 2013. Greit å være to om det. Ikke det at vi nødvendigvis trenger det, men kjenner det godt på helsa og kroppen generelt når en har vært for usunn over lengre tid. Gleder meg faktisk. :) Hva heter den appen? Må sjekke den ut. ;)

Så bra at kontrollen var så vellykket da! :) Blitt veldig lang gutten din. Så fin! 200g på 1 mnd er kanskje ikke så mye nei, men så lenge de ikke sier noe spes. om det på hs så er nok alt i orden. Er det grøt og mm han får?

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innflyttningskake høres bra ut! :fnise: Søta!

Ja, den er kjempesøt. :) De kommer nok til å bli helt skjønne med disse sekkene.

Handywoman deluxe! Flink du er. :) Bra vi viser gutta at vi faktisk kan gjøre noe vi og. Liker å gjøre slike ting selv jeg og.

Er vanskelig det med tenner altså.. Her klør W seg og er sutrete også, har lenge trodd det er tenner.. Men igjen så kan de jo ligge å presse+klø lenge før de kommer opp. Stakkars små.. Det med søvn går nok i berg og dalbane hos de fleste. ;)

Wow! 2 kg allerede? Shit, det må jeg si! Bra jobba! :) Har du mange kg igjen til du er i mål?

Her i gården skal jeg og samboer gå inn for å være sunn i 2013. Greit å være to om det. Ikke det at vi nødvendigvis trenger det, men kjenner det godt på helsa og kroppen generelt når en har vært for usunn over lengre tid. Gleder meg faktisk. :) Hva heter den appen? Må sjekke den ut. ;)

Så bra at kontrollen var så vellykket da! :) Blitt veldig lang gutten din. Så fin! 200g på 1 mnd er kanskje ikke så mye nei, men så lenge de ikke sier noe spes. om det på hs så er nok alt i orden. Er det grøt og mm han får?

:hjerte:

Godt vi ikke er avhengig av gutta for å få gjort noe i huset! ;)

Appen heter bare Shape up (Club).. :) Har fått veldig gode omtaler! Jeg har bare igjen 3-4 kg til startvekta før graviditet. (64kg) Men jeg trives best på 60 kg så har planer om å komme meg ned dit innen sommeren! ;)

Vi har ca 4 måltider på L her nå. Han får grøt på morningen. Frukt rundt 11-12 og 13-14. Middag klokka 16.00 og grøt igjen til kvelds rett før leggetid som er klokka 20.00. Ammer kun to-tre ganger på dagtid nå, og det samme på natten. Han er ikke så interessert i puppen lenger.

---------------------

I dag har vi vært ute og spist på Egon i byen her. Jeg spiste BLT kylling sandwich som vanlig. ELSKER den retten! :) L ble veldig trøtt på slutten stakkar, så var godt å komme seg hjem igjen.

Nå har kjære reist til en kamerat. Regner med at han overnatter der ettersom de skal ta et par øl. Så da har jeg huset for meg selv. Deilig synes jeg. Tar et glass vin og beina er i deilig varmt grønnsåpevann... :)

Er stuptrøtt så blir nok ikke så sent på meg.

Snart helg. Da kommer mor og far på besøk. Blir kos! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok du kommer til å finne trivselsvekten din lenge før sommeren med deg nedgangen der! Imponert altså. :) Jeg venter til etter jul.. Knis. Er bare jula en har lov til å kose seg så mye. Hihi. Men både jeg og samboer skal være sunne fra nyttår, greier når en er to om det. :)

Enn at lille L er blitt så stor at puppen ikke lengre er noe interessant. Tiden går så fort!!

BLT kylling sandwich :hjerte: Tar den alltid jeg og. :D

Håper dere hadde en fin helg :klemmer:

(kort svar da W våknet..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du kommer til å finne trivselsvekten din lenge før sommeren med deg nedgangen der! Imponert altså. :) Jeg venter til etter jul.. Knis. Er bare jula en har lov til å kose seg så mye. Hihi. Men både jeg og samboer skal være sunne fra nyttår, greier når en er to om det. :)

Enn at lille L er blitt så stor at puppen ikke lengre er noe interessant. Tiden går så fort!!

BLT kylling sandwich :hjerte: Tar den alltid jeg og. :D

Håper dere hadde en fin helg :klemmer:

(kort svar da W våknet..)

Ble litt sløv etter at jeg fant ut at det gikk an å gå ned såpass fort..Så da skal jeg kose meg godt i jula jeg også, og heller skjerpe meg skikkelig på nyåret! :fnise:

Huff ja, tiden går så utrolig fort..Jeg blir helt skremt.. Et halvt år har aldri gått så fort før!! Tiden begynner ikke å gå før man får barn synes jeg..

****

Helgen har vært kjempekoselig!

Lillebror kom på overnatting fra lørdag til søndag. Så kom mor og far på søndag for å hente han. De ble i mange timer og vi koste oss med hjemmelaget pizza, kaffe og pepperkaker som jeg har bakt. KOS! :hjerte:

Ellers har jeg begynt å innføre litt brød i måltidene til L.. Han får knaske litt på en skive mens vi spiser frokost/lunch.. Han elsker det. Så i dag tok jeg en brødskive med leverpostei og delte den i bittesmå knupper som han fikk. Stor stas. Noen ganger brekker han seg litt og setter det litt i halsen, men jeg er ikke så hysterisk som jeg trodde og med litt vann så svelger han det ned på null komma niks! :fnise: Flinkesen!

Etterhvert blir brød frokosten eller lunchen hans..Vil gjerne ha han litt opp i vekt, som sagt, så da satser vi på at ett brødmåltid om dagen kanskje vil hjelpe på litt.

Nå har jeg laget både fiskemiddag og pasta til L.

Fiskemiddagen består av kokte poteter, gulrøtter og brokkoli og kokt torsk. Alt er most med stavmikser også har jeg hatt i en god skje med smør (som ikke inneholder salt og melk).

Pastaen består av finhakket løk og tomat som jeg stekte i panna, for så å ha i litt vann og la det koke i 5 min. Så kokte jeg fullkornspasta og moste alt med stavmikser. Hadde i litt smør i dette også.

Begge rettene har falt i smak, så det er bra!! :danse:

Er egentlig litt morsomt å lage maten selv, også vet jeg nøyaktig hva maten inneholder.. :)

På mandag begynte kjære å jobbe igjen, Han har sagt opp gamlejobben og har nå tatt skrittet ut i noe helt annet enn han er vant til. Foreløpig trives han i massevis så jeg håper dette er tingen for han! :) Flaks at han fikk jobb så fort.

Og kall meg gjerne stygg, men jeg synes det er så godt at han er ute i arbeid. Jeg holdt rett og slett på å bli gal av at vi gikk oppå hverandre sånn som vi har gjort i flere måneder. Veldig fint for L at han har vært der like mye som meg, men læll da gutt... :fnise:

Så nyter vi dagene i fred og ro. hehe...

Lang oppdatering i dag gitt. Nå skal jeg slutte å skrive...Snart en liten fis som våkner opp fra blunden sin tenker jeg! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, som vi har sagt tidligere. Jul bare en gang i året, er lov å kose seg da. :) Jeg kommer ikke til å telle kalorier i jula, er såpass kort tid en kan kose seg med god julemat så da spiser jeg det jeg vil. Basta. :fnise:

Får heller være sunn og frisk etter nyttår. Vi kan passe på hverandre! :)

Så flink du er som lager hjemmelagd mat til lillegutt. :) Kommer nok til å gjøre det samme. Fryser du det ned? Hvilke bokser er det du bruker? (Ble nesten litt sulten av å lese om all den maten jeg nå.. hehe)

Er ikke så veldig rart at du føler det slik, jeg hadde nok blitt frustrert om jeg hadde vært i samme situasjon. Gå oppå hverandre dag ut og dag inn er så absolutt ikke sunt. Greit over en liten periode, ferier osv., men ellers greit å få litt tid til å savne hverandre. :) Håper samboeren din vil trives i den nye jobben!

Alt klart til jul? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Men, som vi har sagt tidligere. Jul bare en gang i året, er lov å kose seg da. :) Jeg kommer ikke til å telle kalorier i jula, er såpass kort tid en kan kose seg med god julemat så da spiser jeg det jeg vil. Basta. :fnise:

Får heller være sunn og frisk etter nyttår. Vi kan passe på hverandre! :)

Så flink du er som lager hjemmelagd mat til lillegutt. :) Kommer nok til å gjøre det samme. Fryser du det ned? Hvilke bokser er det du bruker? (Ble nesten litt sulten av å lese om all den maten jeg nå.. hehe)

Er ikke så veldig rart at du føler det slik, jeg hadde nok blitt frustrert om jeg hadde vært i samme situasjon. Gå oppå hverandre dag ut og dag inn er så absolutt ikke sunt. Greit over en liten periode, ferier osv., men ellers greit å få litt tid til å savne hverandre. :) Håper samboeren din vil trives i den nye jobben!

Alt klart til jul? :)

Er med på å passe på hverandre, så får vi kose oss skikkelig i jula!! ;)

Jeg synes det er veldig gøy å lage mat, og da vet jeg at det ikke er noe dritt og konserveringsmidler i maten hans. Men hender jeg kjøper ferdig på glass også da..Er ikke helt nazi liksom! ;) Men bruker i så fall HIPP sine produkter.

Fryser ned i bokser fra Bil Xtra faktisk. Også har jeg kjøpt noen bokser på Rema 1000. Fryser ned ca 10 posjoner om gangen. Vil ikke at det skal ligge for lenge i fryseren, selv om det sikkert ikke er noen fare!:)

Virker som at kjære er veldig fornøyd med den nye jobben. Litt slitsomt disse første ukene fordi det er litt å sette seg inn i, men det går bra og det er jeg veldig glad for!

Vi er stort sett klare for jula! Har ikke pynta såå mye, men jeg liker ikke for mye av det gode heller... ;) I morgen får vi familien på besøk. Skal servere julelunch, gløgg, kaffe og pepperkaker og mine hjemmelagede karameller. Gleder meg masse!!

*****************''

:strix: :strix: :strix:

I dag er verdens beste godklump 7 måneder!!

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Godt nyttår frøken :klemmer:

Håper dere alle sammen har det fint-fint!

Ps. Dere skal ikke sørover noe da? Hadde vært gøy og møtt dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt det kjempefint! :)

Dere også, håper jeg. Hvis man ikke tenker på "flyttenyheten" dere fikk da...

Har ikke tenkt oss sørover med det første, men sånn vet man aldri. Hadde vært utrolig koselig å treffes! Det er jo noe man kunne tatt opp til seriøs vurdering! ;)

***********************************************

Jeg fatter liksom ikke hvor tiden blir av jeg. L utvikler seg og det skjer noe nytt nesten hver dag! Jeg blir så stolt og glad. Å bli mamma er virkelig det beste som har hendt meg :hjerte:

L har begynt å skravle masse hver dag. Ofte går det i Babababababa-mamamamama...Og gshhh :fnise:

Ellers har han begynt å åle seg, men det går mer bakover enn framover.. Også prøver han å komme seg opp i krabbestilling, men det er neimen ikke lett.

Han sitter også veldig fint selv nå. Det hender han bikker over men ofte greier han å få tilbake balansen uten hjelp, og andre ganger deiser han i bakken. Stakkars. Litt surv også går det over.

Og sist men ikke minst så er 2 tenner på vei opp. De har ikke kommet gjennom tannkjøttet enda, men jeg kjenner tydelig to kuler :) Morsomt!

Ellers er jula kasta ut og da skal usunn drittmat ut også! ;) Nå er det alvor. Sunn mat og ned til trivselsvekta. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Du har jo nr. mitt så er bare å rope ut! :Nikke:

Nei, tiden går kjempefort. Alt for fort! Er ikke de små babyene som bare lå i ro i armene våre lengre nå nei. Nå er det masse energi og har aldri tid til å ligge rolig. Hehe. Bra vi samsover fleste netter enda, så får jeg litt babykos likevel. :fnise:

Så søtt at han begynner å lage mye lyd. :) Her går det mest i "neeeei" og "mamamama". Også litt "brr"-lyder. Eller, han lager egentlig mye forskjellige lyder. Er skikkelig snakksalig lille W. :fnise:

Gøy den ålingen altså, min åler for det meste bakover han og. Og rundt i ring. Ligger i hvert fall ikke i ro!

Hvordan er formen til L nå som tennene er på vei? W er litt sutrete og vil sove litt ekstra, men ikke noe mer enn det. Det har kommet en tann nede, men lurer på om den ved siden av holder på å komme opp også. Spennende å se.

Hvordan går det med dere ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres bra ut! Du har jo nr. mitt så er bare å rope ut! :Nikke:

Nei, tiden går kjempefort. Alt for fort! Er ikke de små babyene som bare lå i ro i armene våre lengre nå nei. Nå er det masse energi og har aldri tid til å ligge rolig. Hehe. Bra vi samsover fleste netter enda, så får jeg litt babykos likevel. :fnise:

Så søtt at han begynner å lage mye lyd. :) Her går det mest i "neeeei" og "mamamama". Også litt "brr"-lyder. Eller, han lager egentlig mye forskjellige lyder. Er skikkelig snakksalig lille W. :fnise:

Gøy den ålingen altså, min åler for det meste bakover han og. Og rundt i ring. Ligger i hvert fall ikke i ro!

Hvordan er formen til L nå som tennene er på vei? W er litt sutrete og vil sove litt ekstra, men ikke noe mer enn det. Det har kommet en tann nede, men lurer på om den ved siden av holder på å komme opp også. Spennende å se.

Hvordan går det med dere ellers?

Har mista nummeret ditt for jeg har bytta telefon :( Du kan gjerne sende meg det på PM hvis du vil!

Her har nattesøvnen blitt MYE bedre etter at to tenner har kommet skikkelig til syne nede i munnen. Herlig!! :) Før tennene kom, våknet han hver time fra vi la han til vi sto opp omtrent, så det var helt tydelig at dette var plagsomt for han. Stakkars liten. De første leveårene er harde for disse småtassene våre!

Ellers går det veldig bra med oss. Og L har virkelig utviklet seg mye på kort tid. Det skjer jo noe hele tiden. Men nå har han fått skikkelig dreisen på ålingen så nå er det snart slutt på rolig lekestund på teppet. Han er overalt :fnise: Og prøver å reise seg der han får tak, f.eks i vedkassa, peisen, tv-benken og lekegrinda. Morsomt!

Også har vi innført skikkelig lunsj måltid nå. Så da får han en brødskive med f.eks leverpostei, litt smør eller egg. Også får han en fruktbit å gnage på, eller tomat eller paprika. Nam nam. Han elsker det.Men han skal spise selv! Ikke verdt at mamma prøver å gi noe, nei! :jolie: I morgen skal jeg teste om han liker makrell i tomat! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sende deg ei melding jeg. ;)

Er ikke lett å være liten nei.. Herlig å høre at L har det bra. :) Gøy når det skjer så mye! Er ikke lenge før han reiser seg nå, så spennende. Sitter han alene og?

Dere har kommet litt lengre når det gjelder mat enn oss. W er ikke så stor fan av grøt og annen mat dessverre. Han får det daglig, så spiser han så mye som han vil. Ellers får han smake på mye da. Sviskedrikk er favoritten. Han brekker seg av klumper, stakkars.. Hehe..

Blir greit når de kan få ordentlig mat. Litt mindre stress.. Tomat og paprika har vi ikke prøvd, så morsomt. Veldig glad i pære da. :)

Hvordan gikk det med makrell i tomat? :laugh:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sende deg ei melding jeg. ;)

Er ikke lett å være liten nei.. Herlig å høre at L har det bra. :) Gøy når det skjer så mye! Er ikke lenge før han reiser seg nå, så spennende. Sitter han alene og?

Dere har kommet litt lengre når det gjelder mat enn oss. W er ikke så stor fan av grøt og annen mat dessverre. Han får det daglig, så spiser han så mye som han vil. Ellers får han smake på mye da. Sviskedrikk er favoritten. Han brekker seg av klumper, stakkars.. Hehe..

Blir greit når de kan få ordentlig mat. Litt mindre stress.. Tomat og paprika har vi ikke prøvd, så morsomt. Veldig glad i pære da. :)

Hvordan gikk det med makrell i tomat? :laugh:

:klemmer:

Ja, send meg melding! :) Spørs jo hvor dere flytter nå da. Om det blir Drammen så har jeg bekjentskaper der som jeg besøker noen ganger i året. Da kan vi jo treffes! ;) Men det beste er jo selvsagt at dere kommer til Lillehammer, da! :laugh:

L sitter alene om jeg setter han opp. Men han greier ikke å sette seg opp selv, så jeg prøver å ikke la han sitte så mye i løpet av en dag. De skal jo helst greie å sette seg opp selv før de kan sitte på egenhånd ellers kan de få skjev rygg...

Makrell var ikke helt godkjent. Han gnagde litt på skiva også kasta han den i gulvet, så han fikk en skive med leverpostei i steden! :fnise:

Nå ser jeg at det kommer enda en tann (!) nede, og han har begynt å holde det gående om natten igjen.., :sjokkert: Det er sååå slitsomt. Man reiser seg opp og går bort til senga, stryker litt på ungen og gir smokk, begynner å fryse og forter seg tilbake til sin egen seng når det blir stille. Pakker seg gooodt inn i varm dyne, finner en deilig liggestilling, er på vei inn i herlige drømmeverden...også.. begynner skrikingen. Da er det samme runden en gang til og en gang til og en gang til! :fnise: Huff. Men når man vet at det bare er for en periode så holder man liksom greit ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I kveld er kjære hos en kamerat.

Så da sitter jeg her da.. Og det er ganske deilig. l sover (enn så lenge) og jeg har startet på et lite strikkeprosjekt-->lue til meg selv :) Får se om jeg har tålmodighet til å fullføre! :fnise:

Ellers har jeg bestemt meg for å søke høyskole til høsten. Så får vi se om det blir student av meg eller om jeg feiger ut. Håper bare at kjære får fast jobb innen da, ellers kan det jo fort bli litt skummelt med tanke på økonomi. Men jeg tenker som så at nå er mulighetene best ettersom jeg har lille L så kan jeg jo være ganske fleksibel når jeg går på skole også lønner det seg faktisk å få et barn til i løpet av studietiden ettersom at man da kan få ettergitt deler av eller hele studielånet :lur: (Men ikke helt sikker kilde jeg har det fra, så må undersøke litt nærmere).

Også har jeg søkt barnehageplass til L!! Det er jo helt absurd! Har søkt om 3 dager i uka (60%) fra 1.august. Men om jeg begynner på skole så må vi jo ha full plass, så må ringe kommunen på mandag og spørre om å få gjøre om på søknaden.

God helg!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

I dag er L 8 mnd!!

Herlighet som tiden flyr.

Lillestoregutten min!!!

:strix:

I dag reiste han seg opp selv i sofaen. Måtte bare legge ved et bilde av bustetrollet mitt!

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...