Gå til innhold

Ara er blitt mamma :)


ara

Anbefalte innlegg

Hmm....Lurer på hva jeg skal ha på meg på navnefesten, jeg.... :vetikke: Hva skal dere andre bruke?

Også lurer jeg på hvordan jeg skal dekorere bordet. Jeg er litt sånn "det enkle er ofte det beste"-type..Men jeg vil jo gjerne at det skal se litt flott/stilig ut! Kom gjerne med forslag!! Har på følelsen av at dere som leser her er noen kreative sjeler! Jeg eier jo ikke sansen for noenting! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk i like måte! (Noen ganger har jeg skrevet som AB og da har jeg fått fine svar fra deg og ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte! (Noen ganger har jeg skrevet som AB og da har jeg fått fine svar fra deg og ;) )

Men du! Skal dere ha sanger i navnefesten?? Er det vanlig? Haha, jeg vet ingenting! NADA :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kan sikkert ha sanger hvis dere har lyst til sånt. Jeg er litt allergisk mot sånn småklein allsang, ihvertfall er det sånn i vår familie. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan sikkert ha sanger hvis dere har lyst til sånt. Jeg er litt allergisk mot sånn småklein allsang, ihvertfall er det sånn i vår familie. ;)

Jah, samma her også! Om noen hadde foreslått det så hadde jeg ikke gjort det..Så var egentlig et teit spørsmål for innerst inne vil jeg ikke ha sanger!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynte vi å legge L klokka 20:00 i stedenfor 21.00. Han må da være tidenes snilleste lille gutt. Han la seg uten protest. Jeg var inne å sjekket han nå og han sover så søtt så søtt! :hjerte:

Håper det fortsetter like godt de neste dagene! :)

Ellers er jeg fortsatt flink til å gå litt gode trilleturer hver dag. Har en skikkelig bratt bakke som jeg triller fortere og fortere opp. Var tungt i begynnelsen men nå går det lettere. Morsomt å kjenne at kroppen kan komme i form ganske fort.

Jeg driver å lager noen enkle innbydelser til navnefesten som jeg straks skal få sendt ut! Bare litt over en måned til nå.. Har allerede det meste klart oppi hodet mitt, men når dagen nærmer seg og ting skal settes ut i live så kan det jo hende det byr på litt utfordringer. Vi får se! ;)

Jeg veide forresten småen på barseltreffet sist. Han var 7070g og 69 lang. Lille store gutten min! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut med snill sovebaby! Min slumrer litt ved puppen nå, men det blir bare huskestue om jeg prøver å legge ham et annet sted. Senga, feks :fnise:

Så flink du er til å trille! Jeg er innimellom litt for sløv.. men det er gjerne dager der natta i forveien har vært ganske møkk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut med snill sovebaby! Min slumrer litt ved puppen nå, men det blir bare huskestue om jeg prøver å legge ham et annet sted. Senga, feks :fnise:

Så flink du er til å trille! Jeg er innimellom litt for sløv.. men det er gjerne dager der natta i forveien har vært ganske møkk..

Ja, veldig deilig med så snill baby! Jeg skal virkelig ikke klage! :)

Husker faktisk at L var også litt sånn en stund at han lagde skikkelig leven om han ikke fikk kose/sove ved puppen! :fnise:

Hvor gammel er klumpen din nå egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ara. :klemmer:

Så stor lille gutten din har blitt, de vokser jo så fort! Også så snill han er som legger seg så tidlig. :)

Her er det fremdeles litt dårlig med rutiner på kveldene, men er i prøvefasen der vi prøver litt forskjellig. Men stresser ikke med det, W er såpass snill baby. :)

Håper dere har det bra og koser dere masse om dagene!

Ps. er det lenge igjen til navnefesten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ara. :klemmer:

Så stor lille gutten din har blitt, de vokser jo så fort! Også så snill han er som legger seg så tidlig. :)

Her er det fremdeles litt dårlig med rutiner på kveldene, men er i prøvefasen der vi prøver litt forskjellig. Men stresser ikke med det, W er såpass snill baby. :)

Håper dere har det bra og koser dere masse om dagene!

Ps. er det lenge igjen til navnefesten?

Så koselig å høre fra deg igjen!! :klem:

Leggingen er noe man må prøve ut og ta i sitt eget tempo. Så lenge dere og W er fornøyde så er det ingenting å stresse med! :)

Vi har det bra bra. Nyter dagene. Jeg ELSKER mammalivet! :sminkedokke:

Navnefesten er 24.november, så går fort nå!

********************************'

På tirsdag var vi på 5.måneders kontroll. Vi veide, målte og fikk vaksine. En i hvert lår. :( Men det gikk fort over og han var blid som en sol rett etterpå! :) Han fikk litt feber og har vært litt survete på nettene siden vaksinen men jeg tror det er litt ømt og verker litt..Er jo en kul på hvert lår...Stakkarliten.

Han var forøvrig 69,6 cm og veide 7400g! :) Fortsatt lang og slank. Vekten er super på kurven mens han fortsatt ligger godt over på lengde!

I dag har vi vært på Panduro i byen og handlet inn masse stæsj til navnefesten. Bordpynt, ting jeg skal lage bordkort av, servietter osv! Skal ta bilder når ting er ferdig. Tror det blir ganske kult! :)

L er skikkelig aktiv om dagen og han utfordrer seg selv hele tiden. Han ruller fra rygg til mage og mage til rygg. Han driver også å prøver å få beina under seg slik at han kan krabbe. Han vil så gjerne framover. Men blri bare "tørrsvømming" som jeg liker å kalle det. Han er så morsom å se på :fnise: Ellers skravler han masse og kommer ofte med noen skikkelige gledeshyl. Lille skjønningen min. Vi triller turer stort sett hver dag og han sover alle lurene sine ute i vogna. Pakker han inn i ull og opp i vognposen med lammeskinn under. suksess!

Ellers får han nå grøt på morningen og kvelden. Og i løpet av dagen får han en eller to forskjellige fruktposjoner. Most banan er en skikkelig slager. Også har jeg laget pæremos. Det elsker han også! :) I morgen har jeg planer om å lage litt forskjellige grønnsaksmoser..Først og fremst av brokkolig og gulrøtter. Tenkte å lage potetmos også. Gleder meg til han skal få smake! :)

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg laget brokkolig og gulrotmos til L! :) Var superenkelt og veldig fort gjort. Koke i ca 10 min, mose i blenderen sammen med en del av kokevannet også hele over i begre, som forøvrig er kjøpt på Biltema ;) 6 plastbegre med lokk for 19,- . Kjøpte en hel haug! Kjekt å ha!

Skal bli gøy å se når han smaker. Må ha kameraet klart da tenker jeg! ;)

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker innom her en tur, jeg :hallo:

De plastbegrene så geniale ut! Mon tro om ikke jeg må innom BilXtra og hamstre litt.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sniker innom her en tur, jeg :hallo:

De plastbegrene så geniale ut! Mon tro om ikke jeg må innom BilXtra og hamstre litt.. :lur:

Bare hyggelig med nye ansikter som titter innom! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Sniker litt jeg også :sjenert:

Så fine dager dere har! Og L høres helskjønn ut :)

De boksene har jeg etter M, og jeg hater de :ler: Får jo aldri på lokket, er ikke dine sånn? Kanskje de var gode i starten, men ble ekle når de ble vasket mange ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker litt jeg også :sjenert:

Så fine dager dere har! Og L høres helskjønn ut :)

De boksene har jeg etter M, og jeg hater de :ler: Får jo aldri på lokket, er ikke dine sånn? Kanskje de var gode i starten, men ble ekle når de ble vasket mange ganger...

haha! :laugh: Har ikke dårlig erfaring med lokkene enda hvertfall.. Men kanskje det kommer! Skal i såfall si fra.for jeg vil jo ikke anbefale dårlige produkter :fnise:

L er en utrolig snill og herlig gutt. Jeg er så heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...