Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elektrisk tannbørste

Mobil

Pulsklokke

"lær-å-spille-gitar-bok"

"Lær-å-strikke-bok"

Treningstights

Sporst bh

Stekepanne

Noe med telys til å henge i vindu

Gavekort

Skrevet (endret)

-at mors kreftspredning kan plutselig bli borte så hun blir frisk igjen

-at noen betaler for tannlege så jeg får fikset den jekselen som brakk før den blir vond

-gavekort på nedvask (tak vegger inni og utenpå skap) hele huset

-at muskler og ledd skal fungere skikkelig uten smerter

-ny bil som jeg kan sette meg inn i eller opp i og ikke ned i med registrering, forsikring og årsavgift betalt for noen år frem i tid

-rekkverk på trappene ute

-utelys ved "kjøkken inngangen"

-ny mobil må jeg ha snart for batteriet holder på å bli litt for dårlig etter 5 års bruk døgnet rundt

-ny stressless orginal siden det er beste stolen for mine hofter og rygg , er bare det at de ikke har vært produsert på ca 30 år og min ble ødelagt for en mnd siden

-skredder sydd kjole, slik at jeg får en kjole som er akkurat slik jeg vil ha den og den skal være evigvarende

-penger som kan brukes på uforutsette utgifter, eller til husmaling, eller hobbymateriell,eller bukplastikk så jeg får bort henget på magen og sydd sammen magemusklene der de er delt, eller en tur rundt i norge, eller helst nok til alt

-en mann som passer sammen med meg i humør og humor , lynne, verdier, og preferanser

finnes ikke storforlangende nei ler høyt for meg selv her når jeg ser hva jeg har skrevet, men ønskeliste er ønskeliste og der trenger ikke alt være like realistisk, på lista mi er hjelp til nedvask av barna realistisk ikke at de gjør alt selv, og foreldrene mine kan hjelpe å betale for å få fikset den jekselen

edit: og så glemte jeg en liten ting jeg har leta etter i noen år - en gammeldags juletrepynt i glass formet som en tromme, helst blå og gullfarget for det hadde farmor da jeg var barn og vi ungene sprang rundt treet så det veltet og den ble knust , farmor er borte men jeg ønsker meg en slik likevel

Endret av muttra
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ønsker meg at jeg ikke skal få en eneste fysisk julepresang.

Vil gjerne ha veldedige gaver ala geiter.

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Jeg har de siste åra ikke ønsket meg noe som helst, men nå har det plutselig raklet på med ønsker her. Har satt opp en lapp over skrivebordet og noterer når jeg kommer på ting - så jeg skal ha noe å fortelle folk når ønskene strømmer på.

- Ponni. Det har ikke kommet noen ponni på juleaften de foregående 15 åra, men det er lov å prøve seg.

- Radio (liten, praktisk radio, gjerne i et litt sprekt design)

- Fleecegensere i nøytrale farger.

- Laken (har slitt ut alle snart)

- Marius-genser, Marius-poncho, Marius-pannebånd. Elsker Mariusmønsteret!

- Pledd i tykk ull

- Sånn dukke som man kan henge smykker på.

- Noen Disney-klassikere eller gode bøker er heller ikke å forakte

:) Og fred på jord, gode karakterer og en hyggelig juletid med familien.

Skrevet

-at mors kreftspredning kan plutselig bli borte så hun blir frisk igjen

-at noen betaler for tannlege så jeg får fikset den jekselen som brakk før den blir vond

-gavekort på nedvask (tak vegger inni og utenpå skap) hele huset

-at muskler og ledd skal fungere skikkelig uten smerter

-ny bil som jeg kan sette meg inn i eller opp i og ikke ned i med registrering, forsikring og årsavgift betalt for noen år frem i tid

-rekkverk på trappene ute

-utelys ved "kjøkken inngangen"

-ny mobil må jeg ha snart for batteriet holder på å bli litt for dårlig etter 5 års bruk døgnet rundt

-ny stressless orginal siden det er beste stolen for mine hofter og rygg , er bare det at de ikke har vært produsert på ca 30 år og min ble ødelagt for en mnd siden

-skredder sydd kjole, slik at jeg får en kjole som er akkurat slik jeg vil ha den og den skal være evigvarende

-penger som kan brukes på uforutsette utgifter, eller til husmaling, eller hobbymateriell,eller bukplastikk så jeg får bort henget på magen og sydd sammen magemusklene der de er delt, eller en tur rundt i norge, eller helst nok til alt

-en mann som passer sammen med meg i humør og humor , lynne, verdier, og preferanser

finnes ikke storforlangende nei ler høyt for meg selv her når jeg ser hva jeg har skrevet, men ønskeliste er ønskeliste og der trenger ikke alt være like realistisk, på lista mi er hjelp til nedvask av barna realistisk ikke at de gjør alt selv, og foreldrene mine kan hjelpe å betale for å få fikset den jekselen

edit: og så glemte jeg en liten ting jeg har leta etter i noen år - en gammeldags juletrepynt i glass formet som en tromme, helst blå og gullfarget for det hadde farmor da jeg var barn og vi ungene sprang rundt treet så det veltet og den ble knust , farmor er borte men jeg ønsker meg en slik likevel

Noe ala dette : ??

http://4.bp.blogspot.com/_rAJe_CypsZs/TPIR-SXXCyI/AAAAAAAABWs/cQpWgTNtalo/s1600/vintage2.jpg

Skrevet

Jeg har så mye, så jeg ønsker meg mest småting. En cd, en bok og noen stearinlys er helt perfekt.

Ellers er jeg blitt så gammel at mitt største ønske er god helse, en trygg fremtid og glede i livet for mitt barn, tanteungene og tanteungenes unger.

:heks:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg slike orkidepotter fra Eva Solo! Bare synd de koster så mye (og jeg trenger en del..)

• Liker 1
Skrevet

ja akkurat kårky i innlegg 129

men tromme, har veldig mye av den typen der , kuler med og uten "grop" runde og avlange,

bjeller som plinger når de røres, kongler med og uten glitter, fugler med og uten glitter, men ikke trommer.

på juletreet mitt er de gammeldagse kulene , et par ting fra jeg var barn , et par glitter remser , lys , og heklede røde hjerter og hvite snøkrystaller, og noen ting som barna har laget da de var små som f.ex filt epler ,

Skrevet

Jeg har noen gamle julekuler,ink. halve kuler og bjeller som lager lyd.De MÅ jeg ha på juletreet .Til minne om mine besteforeldre

Skrevet

Bursdags- og juleønskeliste:

- Bøker (div. fantasybøker)

- Ullundertøy

- Ullsokker

- Deilig ullgenser

- Votter, skjerf, lue

- En fungerende android-mobil (kan godt arve)

- Penger

- Abonnement på treningssenter (dyrt, men lov å håpe?)

- En ok jul

Er mye mer jeg trenger/ønsker meg, men det er stort sett ting som er litt dyre.

Skrevet

En mann, vin, sjokolade og gode eksamenskarakterer. Og masse penger.

Skrevet

Vinterkåpe

Støvletter

Treningstøy

Termos

Smykker

Voluspa-lys (sånn fancy høy med lokk)

Marc jacobs-klokke

Lexington håndkler

Pulsklokke

Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

En IPad

Gode karakterer

Super undertøy uten søm

Treningstights

Litt høyt/bredt pannebånd

Brodder

En varm parkas

Lue, votter og skjerf

Gensere I ull

Og Fred på jorden , selvfølgelig :)

Edit: sports bh, nye briller og en tur til tannlegen. Gjerne en liten ferie også, til varmere strøk.

Endret av Vinglepetra
Skrevet

At samboer skal bli klar for barn og klar for å gifte seg. Sånn at vi kan sette i gang :P

Det tror jeg ikke skjer!

Casual Friday veske. Det får jeg heldigvis :D

Et større sted å bo så vi kan slippe å dele soverommet med barnet til samboer. Eventuelt tilatelse til å sette opp en lettvegg så vi får 2 soverom.

En ferie med samboeren min, eller penger så vi kan komme oss bort en helg og bare være kjærester.

Ny jobb

Penger som er øremerket klær til meg selv, men de ender vel opp til mat eller klær til barnet

Mer tid med familien min!

Til oss ønsker jeg:

motorvarmer til bilen, eller gjerne fjernvarmer!

Plastmatte til bagasjerommet så vi slipper alt bikkjehåret som fester seg.

Maling og lov til å male litt i leiligheten

større leilighet/enebolig eller lettvegg er vel for oss begge det også

Av samboer så ønsker jeg kun at han setter av en hel dag hvor vi skrur av telefonene og pc'n og bare er oss to som kjærester. Er egentlig ikke så nøye hva vi gjør.. Bare vi kan pleie kjærligheten litt :)

Av søsknene mine så ønsker jeg meg tid med dem. Ser de alt for lite.

Skrevet

- Ny laptop

- Bra objektiv til mitt canon kamera.

- Belgisk vaffeljern

- Pastamaskin

- Weekendtur til storyby

- Utstyr til å lage cupcakes

- Urban Decay naked palett

- Headset

- Gavekort til massasje eller spa

- En ny veske

- Undertøy

- Ny pute, da min nåværende ødelegger nattesøvnen min.

- Bodybutter fra The Body Shop

- Sjampo, balsam og hårkur fra All Soft serien

- Todelt Pysjamas

- Dobbelt sengesett

- Treningstøy

- Sports-BH

- Symaskin

- Parfyme

- Tannbleking

- Regntøy og støvler

- Kjøkkenmaskin

- Diverse Gavekort

- Gaver som kan spises, gjerne hjemmelaget

- Kjøkkenutstyr, da spesielt gode kjøkkenkniver

- Elektrisk tannbørste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...