mia83 Skrevet 10. oktober 2012 #82 Skrevet 10. oktober 2012 Midnight Fantasy-parfyme (Britney Spears) Nytt treningstøy Treningssko til bruk inne The IT crowd på DVD Allo allo på DVD The pink panter-collection (tegnefilmene) Penger Gavekort på diverse butikker
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #83 Skrevet 11. oktober 2012 Roberts radio,den i retroutgave!looove...men den er ganske så dyr da:-/
Lillah Skrevet 11. oktober 2012 #84 Skrevet 11. oktober 2012 Haha.. Regna med noen kom til å påpeke det Slike små hårspenner: Her heter slike klemmer "bestemorklemmer" :-)
kattedame Skrevet 11. oktober 2012 #85 Skrevet 11. oktober 2012 Åh, hvis jeg bare hadde flere foreldre så de kunne gitt meg alt jeg ønsket meg! - Londontur eller sydentur med kjæresten - Ny rettetang (ghd...) - Tannbleking (må jo prøve det også) - Polaroid kamera - Epilator (noen som vet om dette fungerer? har prøvd en, men trodde jeg skulle dø) - Sminke fra The Body Shop
antibac Skrevet 12. oktober 2012 #86 Skrevet 12. oktober 2012 Penger, det er det jeg trenger... Ellers: Fjellsko Turbukse Redcord (sånn slyngetrening) Generelt friluftsklær Treningsvekter Kokebok Mikrobølgeovn Sesongkort i skitrekket Mye av dette er nok litt dyrt, men det er hovedsaklig penger jeg ønsker meg. Har aldri ønska meg det til jul før egentlig, blir første gang i år.
antibac Skrevet 12. oktober 2012 #87 Skrevet 12. oktober 2012 Her heter slike klemmer "bestemorklemmer" :-) Heter fliseklemmer her! 2
Gjest Bobler Skrevet 12. oktober 2012 #88 Skrevet 12. oktober 2012 Ny mobil Reiseforsikring Gavekort på brilleland så jeg kan kjøpe meg nye briller Klær.
Badeand Skrevet 12. oktober 2012 #89 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Foreløpig så ønsker jeg meg: - Blå Fjellreven anorakk (ganske dyrt) - Gossip girl sesong 5 -Suits sesong 1 (er det bra, forresten?) - The Tudors sesong 4 - Siste sesong av Frustrerte Fruer - Strikkebøker (men vet ikke helt hvilke) - De nye bøkene til Manuela (Passion for baking) - Skin til mobilen (ønsker meg et litt kult på ebay, og søsteren min er ebay-freak) Ellers så blir jeg alltid glad for bakeutstyr, bøker, parfyme og hjemmelagede, fine ting Endret 12. oktober 2012 av Badeand
Floranda Skrevet 12. oktober 2012 #90 Skrevet 12. oktober 2012 treningsbukse muffinsformer muffinsformebrett serviettringer krumkakejern kost til steiketakken printer stabel med ark jerseylaken, brunt og creme og av søsteren min ønsker jeg meg "jeg kan passe katten din"- kuponger
sjøhest Skrevet 12. oktober 2012 #91 Skrevet 12. oktober 2012 Hm! Ønsker meg masse ting til huset da, men kanskje kjedelig å kjøpe sånt.. Ønsker meg hvertfall en "posthylle"- ting til kjøkkenet, en klokke til å ha på veggen, lamper, blomster, pynteting, gavekort på møbelbutikker, gavekort på piercing-butikken.
Gjest miaw Skrevet 14. oktober 2012 #92 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) -Sesong 1 og 2 av tv serien downtown abbey. - Stavmikser - Sengetøy - Sportsbh - Gavekort på spabehandling - Rødvin - Baileys - Lammeullskjerf fra Acne i fargen grått, svart eller camel. - Te - Bok: Halve himmelen skrevet av Nicholas D. Kristof og Sheryl WuDunn. - Strømpebukser i ull. I alle farger og mønstre. - Gavekort ifra Acne - Denne radioen: http://www.mittlillehjem.no/interior/roberts-radio-pastell-cream-detail - Håndstøvsuger -Duker - Gardiner - Rødvinsglass Endret 14. oktober 2012 av miaw
Pseudopodia Skrevet 15. oktober 2012 #93 Skrevet 15. oktober 2012 En jakke som denne fra Modcloth kunne jeg absolutt tenkt meg! Link: http://www.modcloth.com/shop/coats/south-bank-stroll-coat-in-red En ullkjole som er casual nok til å gå med på jobb/skole er også supert: Link: http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/no/en/zara-W2012/269185/890503/WOOL%20DRESS
Gjest Magdalene Skrevet 15. oktober 2012 #94 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Denne ønsker jeg meg til jul i år;Muleberry, bayswater. http://www.mulberry.com/store/products/bayswater/natural%5Fleather/oak/HH5988_342G110/6668 Denne jakken fra haust http://www.haust.no/index.php?pageID=583&variantNum=3 Ellers, ringer, øredobber og smykker, varme tøfler, gavekort i klesbutikk (har akkurat født, så lengter etter å fornye garderoben), samt alt som er hjemmelaget fra datteren min (elsker å få gaver som hun har laget selv). Endret 15. oktober 2012 av Magdalene
Pinnsvinet Skrevet 15. oktober 2012 #95 Skrevet 15. oktober 2012 Fine ønsker dere har. Jeg ønsker meg en termokopp, gjerne typen Bodum. Hårføner, ikke nøye hvilket merke. Sengesett Stretchlaken. Også har jeg lyst på smart-telefon, men det blir nok et dyrt ønske..
Paprica Skrevet 22. oktober 2012 #96 Skrevet 22. oktober 2012 Noe kunstfoto (har en liste med lenker..) Yankee candle (har en liste der også) Et sengeteppe, en klokke og noen stettglass fra kremmerhuset Parfyme, har en liste der også ja ...Haha, glad i lister! Ellers er det deilig med kosepakker som kaffe og te, sjokolade og snacks, vin/likør, ullsokker, tøfler, en god film, god olivenolje, kosmetikk ...
Gjest oreokaka Skrevet 22. oktober 2012 #97 Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Ååå masse! - Gryter - Symaskin - One Tree Hill sesong 1-9 - Teezer hårbørste - Blender - "Evig Søndag" - "The 2nd Law" av Muse - Greengate - Marc Jacobs klokke (Vært på ønskelisten i alt for mange år.....) - En skole/tursekk - Penger - Små kniver til kjøkkenet - Mormors ullsokker som jeg får hvert år <3 Endret 4. november 2012 av oreokaka
Alina X Skrevet 23. oktober 2012 #98 Skrevet 23. oktober 2012 Hundeutstyr(godteri m.m) Alltid smykker og vesker Gavekort på forskjellige steder Matoppskrifter Penger
Chiquita Skrevet 23. oktober 2012 #100 Skrevet 23. oktober 2012 Dunjakke Ullgenser Årskort på treningssenter Storbyweekend En diamant til i allianceringen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå