KaDust Skrevet 4. desember 2012 #162 Skrevet 4. desember 2012 Ønsker meg en pc som er til bedre bruk av studiene mine enn den jeg har nå. Kjøkkenmaskin Stavmikser Symaskin Sminkesaker Sokker Undertøy Tøfler Objektiv
Lillah Skrevet 4. desember 2012 #163 Skrevet 4. desember 2012 Det jeg ønsker meg mest av alt, kan jeg dessverre ikke få! Men andre ønsker jeg har er: - At lillegull kommer ut før jul. - Gavekort på klær. - Hjertespringform. - Sokker med mønster på tåa.
Gjest Stronger Skrevet 4. desember 2012 #164 Skrevet 4. desember 2012 Det jeg kommer på i farten er sengetøy fra ByNord, regntøy, shampo og balsam fra BedHead og gavekort fra NSB Oppdatert liste kommer! Oppdatert! Debora Lippman three times a lady neglelakksett, eva solo orkidèpotte, supernintendo med spillene donkeykong/supermario, theme hospital pcspill, gavekort på nelly.com, anatomisk hjertesmykke, gyngestol (gjerne brukt), hårkur, tangle teezer, kjærestevotter, ull-lodder, hotpants til trening, kommode, sesam sesam abc lesebok, graffitti neglelakk, Georg jensen/Kare design lysestaker, gavekort på rimi, ullundertøy, bilder av tantebarn og lilla flanellsengesett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå