Gjest Bond Skrevet 5. november 2012 #141 Skrevet 5. november 2012 Jeg har som alltid ingen oenskeliste som saadan. Det meste kan jeg leve uten siden jeg ikke har noe gigantforbruk, og jeg har det jeg virkelig trenger stort sett. Saa det handler egentlig om den lille ekstra - og slikt er mest hyggelig naar det er noen andre som kommer opp med og treffer bra. Noe for hobbyene, noe litt jentete, en virkelig bra bok, cd med en artist som jeg ikke har hoert om men som er bra, varme toefler, en bra film.. you name it. Er stort sett gla for alt som er gjennomtenkt - og veksler ikke gaver med folk som ikke kjenner meg godt nok for aa treffe riktig (kan jo sies at jeg er nok litt heldig ogsaa at jeg ikke har noen veldig kjipe gavegivere eller folk som bare alltid treffer feil)
Tolly Skrevet 6. november 2012 #142 Skrevet 6. november 2012 Egentlig håper jeg å få noe jeg ikke visste at jeg ønsket meg, men som jeg blir kjempeglad over å få! 2
Gjest Guilty Skrevet 6. november 2012 #143 Skrevet 6. november 2012 - Lappen og bil - Høyttalere - Klesskap - Diverse sminke - Smykker og hårpynt - Ferie! Til et varmt sted - Sports-bh - Ny taklampe til rommet - Varm vinterjakke - Gavekort til klær, skobutikker og massasje - Mops - Hud og hårpleieprodukter - Sykkel - Elektrisk tannbørste - Ny dyne - Flanell og sateng sengesett - Skjerf - Kokebok med asiatisk mat - Klokke - Pyntegjenstander
Boudicca Skrevet 6. november 2012 #144 Skrevet 6. november 2012 - Platespiller - Coco Chanel Mademoiselle - Fjällreven Kånken (brun/rustrød, gjerne kjøpt på finn.no) - Dr Martenssko (MÅ være kjøpt på finn.no) - LP-plater - Mummikopp - Diverse bøker skrevet av Ingvar Ambjørnsen - Lancome blush subtil palette - Urban Decay øye primer orginal - Mac leppestift - Impassioned - Klokke - denne eller denne - Denne skjorta - Md Formulations - Face And Body Scrub - All Skin Types Nesten bare dyre ting i år...
Gjest anonym2233 Skrevet 6. november 2012 #145 Skrevet 6. november 2012 (endret) Vet egentlig ikke hva jeg ønsker meg, så håper jeg kjæresten leser posten så han får noen ideer..Siden jeg har bursdag den 14. i tillegg - Ny mobil (!) HTC One x, sort - Gant klokke https://www.feras.no...w?itemNo=W10651 - Løpesko - Nike - Hunter støvler i sort - Fin vintergenser/ cardigan - Diesel Jeans - http://store.diesel....42224154ms.html - Gavekort på MAC store - Prada veske i brun - Halssmykke i sølv m/liten anheng - Velværekurv (Body lotion krem/ansiktsskrubb/fotbad...osv. ) - Gode sokketøfler - Penger Endret 7. november 2012 av anonym2233
lighters Skrevet 20. november 2012 #146 Skrevet 20. november 2012 - Hundevalp - Vintersko - Varme sokker/varme gensere - Treningstøy - Ørepropper som ikke faller ut på trening - Fjällreven anorakk - Ilse Jacobsen gummistøvler - Og penger da
HelleH Skrevet 20. november 2012 #147 Skrevet 20. november 2012 Min ønskeliste til jul er vel ikke spesielt lang. -Perfect home tallerkener og frokost skåler -Ny mobil -Store kubbelys staker -Gavekort Eeeh.. Ja.. Kommer ikke på mer jeg
LittDiva Skrevet 20. november 2012 #148 Skrevet 20. november 2012 Gavekort på Oslo bikram yoga, xxl, hudpleie, massasje , helsekost, undertøysbutikk. . Gavekort me like!
Papirbit Skrevet 20. november 2012 #149 Skrevet 20. november 2012 Helt ærlig er ønsket mitt å faktisk feire jul. Jeg syns det ser så gøy ut! Lukten av juletrær ,rød pynt, familien samlet, julesanger, pepperkaker, julebrus +++ ting jeg ikke engang vet om. Så ønsket mitt er egentlig å feire selve julen! Kommer til å være opptatt i år uansett,men en dag så vil jeg feire jul jeg og! Men for å ikke virke kjedelig og ødelegge tråden med min ønske så sier jeg.. - Bøker/filmer - sminke - mat! (mat er kjempe koselig gave, dere som har gått tom for ideer for hva dere kan gi! Bak kaker og del med noen, lag en måltid sammen med vin! super gave!) 3
Auroressa Skrevet 21. november 2012 #150 Skrevet 21. november 2012 Jeg har ønsket meg et maleri, en lampe, og generelt gavekort/penger. Og hundene har ønsket seg gavekort på en dyrebutikk , og slike hjerter med inngravering av navnet dems og telefon nummeret mitt, slikt man kan feste på halsbåndet. Er kun min mor jeg får julegave av.
Maxiipeps Skrevet 21. november 2012 #151 Skrevet 21. november 2012 Jeg blir nesten imponert at dere klarer å lage så lange lister Jeg ønsker meg nesten aldri noe spesielt, derfor må jeg bare ønske meg noe for å ønske meg noe. Så i år ønsker jeg meg touch-pen til Androiden min. Og penger. That's it. Skulle gjerne hatt en kjæreste da
Gjest Navifairy Skrevet 23. november 2012 #152 Skrevet 23. november 2012 - Ring i hvitt gull eller sølv - Gavekort på massasje - Roma-tur (<3) - Nytt skjermkort + RAM (aka gavekort på komplett.no ) - Disney's Epic Mickey 2 til Xbox 360 - Lego Lord of the Rings til Xbox 360 - Paper Mario Sticker Star til Nintendo 3DS - "A Song Of Ice And Fire: A Game of Thrones" boxset - "Casual Vacancy" av J.K Rowling - Snøleopard/Gaupe fra WWF - Gavekort på f.eks Gina Tricot, nelly.com, VISA spendon, komplett.no.. - Treningsklær - Penger - Mariusgenser - Ørepynt - Ullundertøy - Undertøy - Abonnement på Netflix/HBO Nordic - Abonnement på Det Nye: Shape Up ...har en ganske stor familie
missdior Skrevet 24. november 2012 #153 Skrevet 24. november 2012 ønskeg meg egentlig bare hvit maling, sånn at jeg får malt de stygge furumøblene til samboeren 2
Fashionistaen Skrevet 27. november 2012 #154 Skrevet 27. november 2012 Hadde litt tid til overs da jeg satt på toget i går, så her kommer et bilde og en grundig liste av det jeg ønsker meg (mye av dette er dyrt, så denne kommer nok til å holde i flere år ): Skriftlig: Sko: -røde Hunter -Sperry Top Siders/Sebago Docksiders i mørkt skinn -støvletter fra Tory Burch -joggesko fra New Balance Tilbehør: -beige skjerf i kasjmir/lammull -lysegrått skjerf i kasjmir/lammull -klokke -solbriller fra Stella McCartney -briller fra Illesta Hudson Klær: -gensere kabelstrikk -quilted Utility voksjakke fra Barbour -trenchcoat fra Burberry -ridebukse Vesker -Cambridge Satchel i fargen vintage -Le pliage medium i navy med rosa stripe fra Longchamp -miniversjonen av Lilly fra Mulberry Interiør og diverse annet: -Johanne julestjerne i gult gull fra Georg Jensen -New York bestikk fra Georg Jensen -sengesett -duftlys fra Voluspa -pledd -håndklær fra Lexington -duftpinner -bøker -puter fra Lexington
MissStiles Skrevet 27. november 2012 #155 Skrevet 27. november 2012 - ny sykkel - penger til London tur - DKNY parfyme - Unni Lindell sin nye bok - Djevelkysset - Joseph Joseph redskapssett og skjærebrett - ny baderomsmatte - en stort koffert fra Travel - Cecilia Samartins bok - Dona Maria - Titanic Blueray i 3D - sesong 8 av Grey`s Anatomy
Gjest Bella90 Skrevet 29. november 2012 #156 Skrevet 29. november 2012 (endret) - Michael Kors hamilton - Miu miu bow satchel - Louis vuitton monogram speedy - Alexander Wang rocco - Rosa ekstern harddisk - Ghd rettetang (cherry blossom) - Sminkekoffert - Koseklær fra Victorias secret - Jeffrey Campbell everest - Ferietur - Gavekort på Ikea - Penger Endret 6. desember 2012 av Bella90
rosahelikopter Skrevet 29. november 2012 #157 Skrevet 29. november 2012 Masse forskjellige ønsker her ja Jeg ønsker mest av alt å ha en koselig jul med min gode familie og nære venner. Ellers ønsker jeg meg: Gavekort på skeidar Et bra speilreflekskamera
Safira Skrevet 3. desember 2012 #159 Skrevet 3. desember 2012 Endrer min litt: - Penger (til ny mobil) - Bøker (fantasy) - Deilig ullgenser - Medlemsskap på treningssenter - Tyggis - Oppladbare AA-batterier - Fjernkontroll til kameraet - Gavekort (til f.eks. platekompaniet og cubus) Og de tingene jeg ønsker meg men ikke får uansett: - 3DS XL - Kindle - Pokemon white 2 til DS (ja, de er morsomme)
Fandenivoldsk Skrevet 3. desember 2012 #160 Skrevet 3. desember 2012 Penger Sekk med hjul Pakkepose Kløv til bikkja (det kommer jeg nok til å kjøpe selv) tja.. ønsker meg ikke noe særlig i år, men setter pris på alt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå