Lillah Skrevet 19. september 2012 #41 Skrevet 19. september 2012 I år får jeg verdens beste julegave (håper jeg får den litt før julaften da) - en baby :D Ellers ønsker jeg meg gavekort på klær 4
Lura Lotta Skrevet 19. september 2012 #42 Skrevet 19. september 2012 Nei, et par millioner hadde jo ikke vært feil Men det er ikke så veldig realistisk. Ønsker meg penger, gavekort og ullbodyer
Gjest Vena Cava Skrevet 19. september 2012 #43 Skrevet 19. september 2012 Ønske meg snill mann og datter
Gjest Memories Skrevet 19. september 2012 #44 Skrevet 19. september 2012 Kjøkkenmaskin/kjøkkenutstyr!
Gjest Vena Cava Skrevet 19. september 2012 #45 Skrevet 19. september 2012 Også espressomaskn!! med melkesteamer så jeg kan lage cappuccino :-D
Vulpes Skrevet 20. september 2012 #46 Skrevet 20. september 2012 Jeg tror faktisk jeg skal ønske meg penger i år, ettersom reguleringen kommer til å bli sabla dyr til slutt. (Damn you, overfladiske Tonje!) Ellers kommer jeg ikke på noe jeg ønsker meg her og nå. Eller jo, kanskje en god og deilig genser. Ikke cardigan, men ordentlig genser. Også tror jeg kanskje at jeg skal ønske meg et godt ullundertøy-sett ettersom mitt gamle er blitt litt krympet i vask. Men det må være av litt god kvalitet, ettersom de billigste merkene bare klør og nupper så lett.
Sauen Shaun Skrevet 20. september 2012 #48 Skrevet 20. september 2012 Aller mest ønsker jeg å finne et kort under juletreet, hvor det står at en eller annen vil ta med seg litt snacks og komme på besøk i romjula. Ellers står nok gavekort i Olavshallen eller konsertbilletter langt oppe på lista mi. Ja, også hadde det vært gull med gavekort på snømåking.
Vulpes Skrevet 20. september 2012 #49 Skrevet 20. september 2012 Kom på noe mer - gavekort på IKEA! Med mindre jeg kjøper alt jeg trenger innen den tid, da.
Surriball Skrevet 20. september 2012 #50 Skrevet 20. september 2012 Gavekort på Ikea også, ja! Vi må flytte neste sommer, og da har vi planer om å oppgradere litt...
Gjest Anon Skrevet 20. september 2012 #51 Skrevet 20. september 2012 En fin kropp (gaven til meg selv) Fine bøker Shampoo, balsam og hårkur Fuktighetskrem
kaprifolen Skrevet 22. september 2012 #52 Skrevet 22. september 2012 (endret) Får barn noen måneder før jul, så kan jo hende at listen min blir endret til "søvn"... Det jeg har kommet på: 1. Siste delene vi må supplere til serviset 2. Samme med glassene våre 3. Opplevelser 4. Vinterjakke, gjerne parkas 5. Bøker 6. Ting som kan spises/drikkes 7. Nytt gulv i første etasje! 8. Klær/gavekort på klær 9. Gavekort på body shop! De har en serie med appelsin og koffein, som lukter diiiiiigg, og visstnok skal ha en oppstrammende effekt. Kan være fint etter fødselen! 10. Grønn stelton-kanne 11. Parfyme 12. MASH-samleboks 13. Gavekort på platekompaniet 14. Nye tøflingser 15. H2o slippers 16. Hotellpute m. Putevar i riktig størrelse 17. Penger å shoppe for 18. "Helsesjekk" fra www.gaversomforandrerverden.no Endret 3. november 2012 av kaprifolen 1
Gjest milk Skrevet 22. september 2012 #53 Skrevet 22. september 2012 Ny mobil Klær, vesker, sko Zoom-linse Treningsklær
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 22. september 2012 #54 Skrevet 22. september 2012 Bokmål-nynorsk ordbok. Ellers ville jeg blitt glad for neglelakker og klær.
Fashionistaen Skrevet 23. september 2012 #56 Skrevet 23. september 2012 Denne julen tilbringes i Thailand, så jeg ønsker meg penger som skal gå til ca. fem skreddersydde skjorter og et par blazere. Ellers så står dette foreløpig på listen min: -Kasjmirskjerf -Perleøredobber (mistet mine høyt elskede i løpet av en litt fuktig kveld ) -Billetter til opera/ballet-forestillinger på operaen -Ullsokker -En 15" Cambridge Satchel i fargen Vintage med initialene mine i "gull". -Sølvbestikk i mønsteret lilje (har funnet ut at jeg skal begynne å samle snart, tror det punktet kommer til å stå der om 10 år også ) -Sølv til bunaden min
^^Belle^^ Skrevet 24. september 2012 #57 Skrevet 24. september 2012 I år ønsker jeg meg mest ting til babyen som kommer i januar. Har alltid ''problemer'' med å finne ting jeg faktisk trenger til jul, så da er det like greit å ønske seg ting babyen trenger. Det som står høyest på listen i år er derfor en ekstra ramme til vognen vår sånn at vi greit kan bytte fra sportdel til bag. Jeg trenger jo litt andre ting å ønske meg også, og kommer nok til å nevne bøker (får aldri nok!), store krukker med Yankee Candle, ullklær til ungene og evt. gavekort på klær til meg selv som jeg kan bruke etter fødselen.
Gjest loren Skrevet 24. september 2012 #58 Skrevet 24. september 2012 En fin tur med en jeg er glad i, nå er turen bestilt med avreise 23 desember, så da er det opp til oss å gjøre den fin
Puserjenta Skrevet 26. september 2012 #59 Skrevet 26. september 2012 Abb på costume og et interiørblad, lykt fra bohus, stor lampe fra kremmerhuset, ny sofa, gavekort fra IKEA, putetrekk, nye gardiner, mulberry alexa. Foreløpig liste hvertfall!
Mermaid Blues Skrevet 27. september 2012 #60 Skrevet 27. september 2012 (endret) Jeg kastet meg på den bølgen ett år, men ble seriøst gal av den geita. Den spiste opp alle bøkene i de nederste bokhyllene, breket høyt hver søndag når jeg hadde vært ute kvelden før, brukte aldri geitekassa si, og var generelt skikkelig irriterende. Og minehunden orker jeg ikke snakke om en gang - parketten min har ennå ikke tilgitt meg! Jeg ler så jeg hikster, skulle gjerne gitt deg fem plusser til Kjære nissen: - A eller B på eksamen - At jeg får møtt så mye familie/venner som mulig i juleferien - Gavekort på amazon til (foten av) skolebokfjellet jeg må kjøpe i januar - Vinterjakke av typen som tåler skotsk vinter. Evt at noen finner opp en slik jakke, jeg er jaggu ikke sikker på at det finnes (Nesten så jeg har lyst til å barbere geita til Squill og lage selv.) - Div MAC-sminke, og sminkekoster - At Placebo spiller både Edinburgh og Glasgow neste år (og at det ikke skjer i eksamenstida mi), samt billetter til nevnte sexypants luftslott - Samlede verker av Brecht/Pinter/Strindberg/andre fininger - Klær/sko Mja, også fred på jord og mat til alle og helse og velstand og at folk kan slutte å være så stygge mot hverandre og... en ponni Endret 27. september 2012 av Mermaid Blues 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå