Surriball Skrevet 16. september 2012 #21 Skrevet 16. september 2012 (endret) *dobbelpost* Endret 16. september 2012 av Surriball
Surriball Skrevet 16. september 2012 #22 Skrevet 16. september 2012 Jeg kastet meg på den bølgen ett år, men ble seriøst gal av den geita. Den spiste opp alle bøkene i de nederste bokhyllene, breket høyt hver søndag når jeg hadde vært ute kvelden før, brukte aldri geitekassa si, og var generelt skikkelig irriterende. Og minehunden orker jeg ikke snakke om en gang - parketten min har ennå ikke tilgitt meg! Jeg ønsker meg kjøkkenmaskin og bil!
Gjest Squill Skrevet 16. september 2012 #23 Skrevet 16. september 2012 ? Det var et forsøk på en spøk. Åpenbart et dårlig ett, men jeg gjorde mitt beste. Sorry at jeg kuppet gaveønsketråden, jeg kom egentlig for inspirasjon!
Paw Skrevet 16. september 2012 #24 Skrevet 16. september 2012 Det var et forsøk på en spøk. Åpenbart et dårlig ett, men jeg gjorde mitt beste. Sorry at jeg kuppet gaveønsketråden, jeg kom egentlig for inspirasjon! Trodde det var sant jeg! Her på KG kan man jo aldri vite 3
HedvigR Skrevet 16. september 2012 #25 Skrevet 16. september 2012 Små bordduker. Sengesett. Samling med Dickens-bøker. Forskjellige musikkalbum. Også kommer jeg ikke på mer
CathFoto Skrevet 16. september 2012 #26 Skrevet 16. september 2012 - Penger til bryllupsreise, men det er jo fy å ønske seg så det ønsker jeg meg bare inni meg. - Ansiktskrem - Ansiktsskrubb - Bøker til Kindle - Gavekort på IKEA (skal pusse opp soverom) - Norgesglass lysekrone (men for dyrt, så ønsker meg inni meg igjen)
Dricka Skrevet 16. september 2012 #27 Skrevet 16. september 2012 Snille barn og fred på jord! Spotify premium og penger kanskje..
Gjest boblebrus Skrevet 16. september 2012 #28 Skrevet 16. september 2012 Mest av alt, en Kenwood Major kjøkkenmaskin (K020 eller annen kraftig maskin med 1500 w motor). Den er nok for dyr, ingen i min familie har såpass god råd at de "bare" kan kjøpe en sånn i gave til meg. Jeg kan kanskje håpe på at noen inngår spleiselag Andre ting: Penger Reisegavekort eller gavekort på IKEA/interiørbutikk Wacom Intuos5 medium tegnebrett (igjen, for dyrt, men lov å håpe ) Mummikopper (vet ikke hvilke enda, jeg har mange og må orientere meg litt om hvem jeg mangler). Sengesett ... og da kom jeg ikke på mer. Men så lenge jeg ikke har forventninger og forhåpninger om noe, blir jeg alltid positivt overrasket uansett hva jeg får. En siste ting jeg virkelig ønsker meg er julefri, sånn at jeg kan reise hjem og feire god, gammeldags jul med foreldrene mine. Men jeg har på følelsen at jeg blir den heldige vinneren av jobbing både julaften og i romjulen (men... får jeg ikke sett på Karl Bertil er det kriiise! ) Krysser fingrene!
OhSerendipity Skrevet 16. september 2012 #29 Skrevet 16. september 2012 Ønsker meg weekendtur til en by jeg aldri har vært i hvor Red Hot Chili Peppers tilfeldigvis spiller konsert : )) Én gang er ikke nok! Ellers ønsker jeg meg penger til Ikeatur, kokkekniver og teservise, som den hardcore studenten jeg er. Og sko med pigger eller nagler foran så jeg kan sparke noen hardt i leggen (eventuelt andre steder) hvis de prøver seg på noe tull. Og ny fluffy dyne!!! Og selvfølgelig AUX-kabel til anlegget og HDMI-kabel til tv Men da trenger jeg jo en tv, så kanskje jeg skal ønske meg tv først... og et 1 liters-vinglass. Lista er lang, tror det blir en fin jul.
Frk.Tyttebær Skrevet 16. september 2012 #30 Skrevet 16. september 2012 Hva kan man ønske seg av kjæresten? Jeg er en jente som har i grunnen det meste, han gav meg ett smykke i fjor og det er det eneste jeg bruker parafymer har jeg nok av, klær liker jeg å kjøpe selv, og bøker leser jeg ikke. Det er så vanskelig å finne noe å ønske seg... :-) Og ikke minst hva skal man gi til folk.... Huff gruer meg alt til jul... Mange gode ønske tips har kommet alt, håper det kommer flere :-)
Gjest Fairydust Skrevet 16. september 2012 #31 Skrevet 16. september 2012 Aller helst penger donert til gode formål i mitt navn. Ellers ønsker jeg meg hundeleker, kjøkkenutstyr og treningstøy (evt gavekort på sportsbutikker).
Sugerøret Skrevet 18. september 2012 #33 Skrevet 18. september 2012 fant ut at jeg trenger ny sminkepung. Så da har jeg en ting på lista
Gjest Gaffel Skrevet 18. september 2012 #34 Skrevet 18. september 2012 Kamera Nintendo wii Håper listen blir litt lenger før jul.
Wonders Skrevet 19. september 2012 #35 Skrevet 19. september 2012 av mutter'n og gjengen; gavekort på Et Enklere Liv http://www.enklereliv.no/gavetips.html Ellers en middag her, som året før. http://www.youtube.com/watch?v=vpxHrpymwuU&feature=related 1
Purple Basil Skrevet 19. september 2012 #36 Skrevet 19. september 2012 (endret) Ønsker meg først og fremst kjærlighet, men DET skjer nok ikke med det første Så jeg skal ønske meg en masse materielle ting istedet, slik at livet blir bittelitt morsommere.. - Sengeteppe (dobbeltseng) - Sengetøy og laken (dobbeltseng) - Kitchen Aid kjøkkenmaskin - rosa - Kitchen Aid blender - rosa - Gavekort på Kitchn - Pastamaskin - Gavekort hos Mango, Zara eller andre klesbutikker jeg liker - Skinnstøvletter fra Bianco (evt. kjøpe selv!) - Gavekort hos en bra skobutikk - Strikkegensere (ja, klær generelt egentlig!) - Neglelakk i div. farger - Sjampo og balsam fra Bedhead - Penger, penger, penger.. Dette får holde foreløpig, så får jeg oppdatere etterhvert Endret 19. september 2012 av josefin88
Amens Skrevet 19. september 2012 #37 Skrevet 19. september 2012 Jeg ønsker med en SSD disk, 18Gb DDR3 RAM, Windows7 Proffesional 64bit og en NAS til å putte i stua. Av gubben ønsker jeg meg en gullring med perle i. Har sagt han kan gi meg det som en kombinert morgen- bursdag og julegave. Av de øverste gavene for jeg nok neppe noe som helst siden ingen i min familie vil skjønne hva som står der. Men jeg får sikkert penger sånn at jeg kan kjøpe selv^_^ Må jå få oppgradert monsteret på kontoret så jeg kan spille SimCity på full guffe når det kommer etter jul. 1
Gjest Bell Skrevet 19. september 2012 #39 Skrevet 19. september 2012 (endret) - Tursko/ joggesko med goretex - Litt lettere løpesko til grus og asfalt - At Mamma syr trekk til en stygg, men goood lenestol vi har - Lett fleece-jakke - Superundertøy - Gavekort på IKEA øremerket stuebord - Refleksvest - Stativ til kokebok - Holmegaard juletrepynt - Karen Blixen juletrepynt i gull - En god og fin thermokopp til å ha med på skolen (som IKKE søler i veska!!) - Gavekort på treningstøy - Eva Solo fuglemater - En fin og dekorativ te-kanne Endret 30. oktober 2012 av Bell
Longgone Skrevet 19. september 2012 #40 Skrevet 19. september 2012 Rivera glass! ( <3 ) Vinterjakke!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå