Gå til innhold

Angel-A's hverdag ♥


Azalea

Anbefalte innlegg

Kom til Lillehammer!! Da kan vi bli venner på ordentlig! :laugh: lillehammer er en kjempe koselig by og her er masser av muligheter til både skole og jobb for en hver smak!

Skjønner godt at du ikke gidder å bruke energien din på familie som oppfører seg såpass teit...Rart med noen mennesker altså! Synd at det er sånn :(

Når det gjelder venninner så blir det litt sånn noen ganger tror jeg. Men brev er jo kjempekoselig å få. Det hadde jeg satt pris på iallefall.

Håper det går bra ellers da, og husk å ta vare på deg selv oppi alt maset! Du, lille W og kjæresten din er de viktigste nå! :hug:

Ja, det hadde vært noe det! :laugh: Lillehammer.. Hm, får undersøke litt på nett. Frem til nå har ikke det vært et alternativ, men utelukker ikke noe som helst.

Nei, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med familien jeg.. Sier litt når mamma tror hun må være et resultat av utroskap. :fnise: Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg altså.. Er så sliten av alle og alt at jeg blir fysisk dårlig. Æsj.

Tror jeg skal skrive et langt brev evt legge ved noen gamle bilder av oss.. Bare noe enkelt og koselig. :hjerte:

Prøver så godt jeg kan, men er jammen meg ikke enkelt til tider. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gode venner har man alltid, uansett hvor lang tid det tar imellom hver prat eller besøk. :klemmer: De forstår nok mer enn du tror! Kjærlighet er sterkere enn blod! :hjerte:

Drammen begynner å likne en virkelig herlig by! Sambo og jeg koser oss max, og vi har bodd mange år i Oslo før vi flyttet utover. Mindre stress, mer plass, like mange muligheter - perfekt! :Nikke:

Det er sant. Slik er det med mine to beste venninner, så det er ikke krise altså. Men jeg synes de trenger en liten ekstra oppmerksomhet nå som jeg har vært litt i min egen verden de siste mnd.

Drammen har faktisk vært på listen vår, så er altså ikke utelukket. :) Må undersøke litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at det skal være splid innad i familier synes jeg!

Jeg stemmer likevel for Trondheimrområdet jeg da :Nikke:

Enig med deg!

Hehe, vet ikke om jeg er klar for å bo så tett inntil familien dessverre. Må ha litt avstand enda, i hvert fall til ting har roet seg ned litt. Jeg får det så oppå meg og da blir det bare så jeg ikke klarer å fungere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg!

Hehe, vet ikke om jeg er klar for å bo så tett inntil familien dessverre. Må ha litt avstand enda, i hvert fall til ting har roet seg ned litt. Jeg får det så oppå meg og da blir det bare så jeg ikke klarer å fungere..

Det skjønner jeg godt! Best å holde litt avstand når det skal være sånn.

Men jeg må innrømme at det hadde vært litt koselig om du hadde flyttet nordover altså ;)

Ha en fin torsdag og en strålende helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt! Best å holde litt avstand når det skal være sånn.

Men jeg må innrømme at det hadde vært litt koselig om du hadde flyttet nordover altså ;)

Ha en fin torsdag og en strålende helg! :klemmer:

Jeg skal selvfølgelig si fra om det plutselig blir så vi kommer oppover. ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo har alltid fått fritak fra militæret.. År etter år.. Og nå fikk han jammen meg en innkallelse igjen. De har virkelig lyst til å ha han inn virker det som. Nå som han ikke studerer så får vi håpe at økonomi og det at vi har et lite barn spiller inn så han slipper å reise fra oss.. Nedtur om det skjer.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har alltid fått fritak fra militæret.. År etter år.. Og nå fikk han jammen meg en innkallelse igjen. De har virkelig lyst til å ha han inn virker det som. Nå som han ikke studerer så får vi håpe at økonomi og det at vi har et lite barn spiller inn så han slipper å reise fra oss.. Nedtur om det skjer.. :(

Men, huffda :( Høres mer ut som om de har glemt å slette han fra listene..? :klo: Nei, det hadde vært innmari kjedelig for dere, det skjønner jeg godt!!

Hva gjør dere med saken da? Møter han opp på sesjon og sier hvordan familiesituasjonen er, eller går det an å sende inn brev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, huffda :( Høres mer ut som om de har glemt å slette han fra listene..? :klo: Nei, det hadde vært innmari kjedelig for dere, det skjønner jeg godt!!

Hva gjør dere med saken da? Møter han opp på sesjon og sier hvordan familiesituasjonen er, eller går det an å sende inn brev?

Huff ja.. Vil liksom ikke se for meg det. :( Vi må sende inn dokumentasjon på absolutt alt. På W, økonomi osv.osv.. Vi venter på riktig fødselsattest på W, håper den kommer veldig snart. Vil helst få svar på dette før jul.. Om ikke må han inn den 1.mars eller noe.. Iiik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja.. Vil liksom ikke se for meg det. :( Vi må sende inn dokumentasjon på absolutt alt. På W, økonomi osv.osv.. Vi venter på riktig fødselsattest på W, håper den kommer veldig snart. Vil helst få svar på dette før jul.. Om ikke må han inn den 1.mars eller noe.. Iiik.

Men dersom han skal ta ut pappaperm etc, går ikke det foran førstegangstjeneste? Uff. jeg spør sikkert dumt nå, Angel.

Jeg tror det går fint, jeg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så teit! Håper virkelig han slipper nå også. Utrolig trist om han må reise fra dere! Krysser fingre og tær for at han ikke må :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så teit! Håper virkelig han slipper nå også. Utrolig trist om han må reise fra dere! Krysser fingre og tær for at han ikke må :hug:

Mhm.. Superteit. :( Da blir vi ikke boende her i hvert fall, det skal være sikkert og visst. Skal ikke bli sittende helt alene heller..!

Men dersom han skal ta ut pappaperm etc, går ikke det foran førstegangstjeneste? Uff. jeg spør sikkert dumt nå, Angel.

Jeg tror det går fint, jeg. :klemmer:

Han har mulighet til å vente med å ta ut pappaperm, må tas innen 3 år eller noe.. Så tror ikke det er noen særlig god grunn dessverre. :( Men krysser fingrene for at han slipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe at han slipper nå også, unner deg ikke å bli sittende alene med lille W nei! :klemmer:

Krysser fingre og tær for at det ordner seg jeg!

Samboeren min har også fått masse innkallelser til militæret, men etter det han sendte inn sist er han fritatt i fredstid, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får håpe at han slipper nå også, unner deg ikke å bli sittende alene med lille W nei! :klemmer:

Krysser fingre og tær for at det ordner seg jeg!

Samboeren min har også fått masse innkallelser til militæret, men etter det han sendte inn sist er han fritatt i fredstid, heldigvis!

Merkelig at noen slipper bare de sier de ikke har lyst, mens andre får innkallelse etter innkallelse. Samboer har fått beskjed om at han skal få slippe flere ganger, men de innkaller jo han år etter år. Det hadde jo sikkert vært en veldig grei opplevelse om en har vært singel og ikke har barn. Vet han synes det er småkjipt å være borte fra oss 10-11 timer daglig.. Tanken på at han skal være borte fra oss leeenge er grusom. :( Håper virkelig at det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart de sender innkallelse når han har fått beskjed om å slippe før! Dårlig. Har han vært i kontakt med dem? Jeg ville ringt og sagt at jeg har fått fritak og at jeg ikke kommer til å møte på sesjon. Kanskje det hjelper å slå neven litt hardt i bordet?

Går det bra med dere ellers? Kan tenke meg at lille W er en fining :) Hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe vits, virker ikke sånn.. Skal sende inn dokumentasjon nå så får vi bare krysse fingrene for at det ordner seg. Huff og huff! Blir litt stressa av dette jeg. Samboer tar det hele med ro og har ingen tro på at de vil ha han inn når de ser hvor mye det blir kostende for de å ha han der. Håper han har rett!

Ellers går det bra med oss. :) Har enda ikke klart å få rumpa ut av sofaen og bestilt meg time til kiropraktor, skjemmes.. Men det blir! Haha..

W er en skikkelig fining skal jeg si deg! :hjerte: Han er nå hele 5 mnd gammel! Tiden går så utrolig fort..! :)Var på hs forrige uke og han veide vel nesten 6500g og er 62cm lang, så er fremdeles en liten baby. Men helt greit for meg det altså, helt ok å ha baby lenge. :rodmer: Ellers er han veldig sterk i kroppen, reiser seg opp og står i fanget, han er så stolt når han gjør det. Kommer med DET smilet og virkelig ser på meg med de skjønneste øynene i verden. Lyser stolthet! Sukk.. :rodmer:

Hvilken barneforsikring har du/dere? Er så usikker på hva jeg skal velge altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tiden går virkelig unna ja! W høres heeelt skjønn ut!! :)

Har du begynt å introdusere noe mer enn melk eller?

Når det gjelder forsikring så har vi avtale gjennom vårt forsikringsselskap som er Gjensidige. Der betaler vi 214,- pr måned og da er alt av skader og ulykker osv dekket med en god slant! Vi er helkunder der så vi får også litt rabatt, uten at det egentlig betyr noe..det viktigste er jo at barnet er forsikret! :) <3

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er det. :rodmer:

Han har fått smake på avokado, banan og sånn smoothie(fersken og et eller annet) for babyer. Hittil så er det nok avokadoen som er favoritten. :) Sunt og godt! Men ellers så klarer han seg veldig bra med mm.

Var på hs på fredag, 5 mnd.kontroll.. Stakkars, han likte virkelig ikke de vaksinene. :( Hater å høre han gråte av smerte altså. :( Men gikk heldigvis fort over. Fikk en smertestillende på fredag og en på lørdag da han reagerte på vaksinen. I tillegg så har han nå blitt forkjølet igjen.. Huff. :( Skjønte han begynte å bli syk i går da han nøs en del ganger og tørrhostet. I natt har han sovet veldig dårlig, og har nå fått det for fullt. :( Stakkars gullet.. Han var forresten 6370g og 62cm. :)

Ser det er If som har fått best i test, igjen, så da regner jeg med det blir så vi går for det. Tenkte egentlig å ta det gjennom tryg da vi har en del forsikringer der, men ser det koster like mye hos If så da går jeg heller for det.

Har dere helseforsikringer på dere selv? Lurer på om jeg skal gå for en helseforsikring gjennom if som går på å få utbet. en viss sum hver mnd. om en er sykemeldt minst 50% over ett år.. Uansett sykdom. Kjenner til en som hadde ulykkesforsikring og vanlig helseforsikring som var utfor en stygg trafikkulykke.. Er visst supervanskelig å få igjen noe på forsikringen, tar minst 5-6 år før en får noe.. Og da er en jo personlig konkurs for leeeenge siden. Koster jo litt for den forsikringen jeg vil ha, men tror det er den tryggeste forsikringen..

Ellers må jeg skryte litt.. Herregud, jeg er så heldig med kjæresten min. Han har laget adventskalender

til meg, alle pakkene ligger under treet(ja, vi har pyntet treet allerede.. klarte ikke å la være.. :sjenert: ). Julestemning på topp! Jeg har fått helt ville gaver.. Har fått den diggeste dundyna, herlig morgenkåpe, ny jakke(en parkas jeg har siklet etter), lys, julepynt, masse pleieprodukter som jeg trenger og har ønsket meg, ghd-produkter(kam,børste,spray og varmebeskyttende spray) og forskjellige velværeprodukter. Og det er bare 10. desember enda. Blir helt svimmel av å tenke på hvor mye tid, energi og penger han har lagt i dette. Viser seg at han begynte å planlegge dette allerede etter fødsel. Snille samboeren min. :rodmer:

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp::rodmer: :rodmer: For en fantastisk snill kjæreste du har!! Jeg blir helt målløs!

Min kjære har ikke tenkt tanken engang! :fnise:

Så synd lille har blitt syk igjen. Vondt når de er det! :( Håper det går fort over. Nyt adventstiden og den SNILLE SNILLE kjæresten din og lille W selvsagt!

Klem til deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veldig snill kjæreste..! Skal virkelig ikke klage. :hjerte: Men av og til skulle jeg ønske han brukte mindre penger på meg, så jeg kunne ha skjemt han bort litt. Skal jo gå begge veier, synes jeg da.. :sjenert: Jeg vil skjemme han bort også. Så over nyttår skal jeg stå for økonomien her i huset. Haha! :fnise: Gleder meg til å skjemme han bort, det fortjener han. :)

Er ikke godt til mammahjertet når minstemann er syk nei.. Er litt enklere nå når han har blitt større, heldigvis. Synes det var helt grusomt sist, da var han jo kun 3 mnd. Liten og skjør. Håper det gir seg snart og at det blir litt mildere ute(over -10) så jeg kan trille meg en tur. Kjedelig å sitte inne over lengre tid. Går på veggen! Blir nok en stund til neste luftetur tenker jeg.

Ellers har samboer fri i 4 dager fom morgen, det skal bli veldig kjekt! Jobbet lange dager denne uka så føler ikke jeg har sett han siden forrige helg.

Til tross for sykdom og en samboer som har jobbet en del har jeg fått tid til å gjøre en del i leiligheten. Er bare småpirk igjen av det som må gjøres til jul. Deilig! Må bake noe julebakst bare, men det må jeg vente med til rett før jul.. Om ikke er det vel tomt før jula kommer snikende. ;)

Hva har du/dere igjen av juleforberedelser? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...