Gå til innhold

Angel-A's hverdag ♥


Azalea

Anbefalte innlegg

Huff, skitsomme dager/netter for dere :klem:

Har desverre ingen gode tips, men er inne i en skikkelig teit søvn-fase selv nå. L nekter å sove for kvelden og vi må sitte der helt til han sovner. Han som alltid har vært en drøm å legge... Blæh..

Dere vet jo "heldigvis" hva som plager gutten deres...Dumme magen :( Når skal dere på sykehuset?

Har det forresten blitt rolig i leiligheten nå? Ingen tunge og vonde energier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Synes det er så kjedelig å skrive i min egen dagbok.. lurer på om jeg skal starte en ny dagbok rett og slett. Kanskje det frister litt mer. Tenker å skifte ut navn(står helt stille, kommer ikke på hva det kalles) også. Angel-a ble tatt fordi jeg hørte på en sang med det navnet. :ler: og føler vel egentlig ikke at det er meg. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Synes det er så kjedelig å skrive i min egen dagbok.. lurer på om jeg skal starte en ny dagbok rett og slett. Kanskje det frister litt mer. Tenker å skifte ut navn(står helt stille, kommer ikke på hva det kalles) også. Angel-a ble tatt fordi jeg hørte på en sang med det navnet. :ler: og føler vel egentlig ikke at det er meg. Tips?

Ja, du kan lage ny dagbok! Bare husk å gi meg beskjed, slik at jeg kan følge deg :nigo: Men tips..det har jeg ikke :fnise:

Er alt bra med dere om dagen? Hatt en fin jul så langt? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

:vinke:

Har du gitt opp dagboka di eller har du ny og ikke informert meg?! :opplyser::fnise:

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selvfølgelig ikke laget ny uten å si fra til deg! :biggrin:

Føler bare livet har vært litt mindre spennende de siste mnd., ikke det store som skjer liksom. :ler: Men hvem vet, kanskje jeg oppdaterer litt fremover nå.. Blir jo straks flytting, skole, barnehage osv. Om jeg har tid, vel merke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...