Gå til innhold

Angel-A's hverdag ♥


Azalea

Anbefalte innlegg

Takk for svar ang. innskriving! JM har ikke nevnt noe om det, så jeg tror ikke det er vanlig på ahus :) Jeg kunne jo selvfølgelig ringt, men tipper det ordner seg alikevel ;)

Skjønner det er vanskelig å få inn rutiner, ja, spesielt når de er så små.. Men de evner vel ikke å få inn rutiner før etter at de er 3 mnd gamle? Så kanskje det ordner seg fremover nå :jepp: Er som du sier; de er VELDIG forskjellige disse barna! Så man får bare smøre seg med tålmodighet, så går det seg til etter hvert :jepp:

:klemmer:

Bare hyggelig. :) Kan ikke huske jeg gjorde noe altså, så det ordner seg nok skal du se. :)

Begynte jo å få rutiner men pga reise + sykdom + vaksiner så ble det kluss. Men håper det ordner seg nå, for W sin del. Han er ellers i godt humør på dagtid, til tross for litt lite søvn, er mest på ettermiddagen/kvelden at han blir urolig.

Håper du og lillegutt i magen har det fint. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei-hei jenter! :)

Her er det lenge siden jeg har skrevet.. Dagene raser av gårde når en har en liten i hus. :fnise: Går kjempebra med oss, trivsel på høyt nivå. Lillegutt har virkelig utviklet seg masse siden jeg var her inne sist.. Han ruller nesten rundt nå, er virkelig ikke mye som mangler. Han vil helst ikke ligge i fanget, han skal sitte så han får med seg det som skjer. Funnet stemmen sin til de grader. ;) Her er det mye roping skal jeg si dere! :laugh: Av og til ler han, men han begynner for det meste å hikke for han tar i så mye. :fnise:

Skal ned til helsestasjonen i dag å veie igjen, blir spennende å se hvor mye han veier nå. Men han begynner å bli tung. :) Var på barseltreff nå på tirsdag, han er den eldste i gruppen.. Tror den yngste er født 1 mnd etter han faktisk, men likevel er han den minste. ;) Men når det kommer til utvikling så ser man stor forskjell på de yngre babyene og W. :)

Får besøk av mamma til uka, også blir vi med opp til Trøndelag i slutten av uka. Både gleder meg og gruer meg til tur, redd det skal bli stress. Men gleder meg veldig til å se søstersen. :hjerte:

Håper dere har det fint-fint!

Ps. Har forresten klart å begynne på babyteppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at dagene raser avgårde med en liten en i hus! Så fantastisk å høre at alt går bra med dere :rodmer: Kan tenke meg at lille W er helskjønn!! Spennende å følge utviklingen hans, da!!

Kos dere og nyyyyt tiden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han høres helt nyyydelig ut, Angel :rodmer:

Kose dere masse idag! :klemmer:

Det skal jeg love deg han er.. :rodmer: Kunne ikke ha vært mer stolt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at dagene raser avgårde med en liten en i hus! Så fantastisk å høre at alt går bra med dere :rodmer: Kan tenke meg at lille W er helskjønn!! Spennende å følge utviklingen hans, da!!

Kos dere og nyyyyt tiden :klemmer:

Han er helskjønn! :rodmer: Jeg er superstolt. Finner ikke ord! Ja, det skjer så utrolig mye nå på så kort tid. Så her må vi virkelig nyte hvert et sekund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten på helsestasjonen og veide + målte lengde i går. Lillegutt er nå 5750g og 60,5 cm. Begynner å bli stor gutt nå! :)

Noen som har noen blogger eller nettbutikker å anbefale? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tjohei alle sammen!

Hvordan står det til med dere alle? Dagene flyr unna og jeg rekker ikke alltid å sjekke kg dessverre. Nå har vi kommet hjem fra Trondheim. Var en ok tur. Ble litt krøll for jeg klarte å miste mobilen min i vann rett før vi skulle dra så den måtte ligge til tørk.. Også klikket fb så fikk ikke sagt fra til folk om at vi skulle oppover.. Må bare si det, det ble noe krøll med gruppene på facebook så de som lå under familie ikke fikk sett innpå siden min. Resulterte i at mange av mine tanter slettet meg fra facebook og ikke ville ha noe meg å gjøre. SJOKKERT! Skulle tro at voksne folk var modne nok til å sende ei mld å høre om det var noe feil i stedet for å oppføre seg slik. Og ikke minst.. Det er bare facebook liksom. Makan!!

Da vi var i Trondheim så var lillegutt i litt dårlig form, han som bruker å bæsje minst 3 bleier daglig bæsjet ikke mens vi var der. Kom litt på flyplassen på vei hjem, over 3 døgn uten bæsjebleie.. Og det som kom var ganske flytende og mørk i fargen.. Mørk sennepsfarge og luktet litt diare.. Lurer på om det kanskje er tenner på gang? For han sikler masse, skal bite på alt(!!) og er urolig.. Og nå merkelig mage.

Jeg sliter fremdeles litt med småplager med kroppen, men alt i alt går ting overraskende bra. Jeg veier mindre enn det jeg gjorde som gravid, skal sies at jeg har mistet en god del muskler så går vel opp i opp til slutt. ;)

Måtte til frisøren for å piffe opp håret da jeg hadde mistet veeeeldig mye hår og har fått viker.. Hun skamklipte meg!! Helt jævlig.. Tror faktisk ikke jeg kjenner noen som er så ille på håret. Til og med mamma lo av meg da hun så hvor jævlig det var. Takk gud for at samboer har kjøpt nye luer til meg.. Hadde dette skjedd på sommeren hadde jeg gått i dvale. Selv om jeg har mest lyst til å gjøre det nå også.. Dritt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt sjokkert jeg nå, har de slettet deg på facebook pga av det?!? Ikke veldig voksent gjort av dem.

Godt mulig det er tenner på vei i og med at han vil bite på alt ja, samtidig som formen ikke er på topp.

:)

Kjedelig med slike frisørepisoder, de skal liksom kunne jobben sin og hadde jeg vært deg så tror jeg at jeg hadde klaga på resultatet hvis det er så ille som du sier! Man skal ikke gå rundt å skjemmes av håret sitt pga at en frisør har gjort dårlig arbeid!

får bare trøste deg med at det vokser ut igjen da :)

Håper magen til W normaliserer seg etterhvert også.

:klemmer: til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! For noen teite tanter! Håper de begynte å tenke litt da du fortklarte hvordan det hele hang sammen. Slette pga noe slikt.. :klo:

Stakkar lille W! Tenk så mye den lille kroppen skal igjennom det første året! Tenk at han er over 4 mnd allerede!! :sjokkert::danse:

Muskler ja, de forsvinner ut samtidig som sjokoladen inntas :fnise: Slik er det her hos meg iallfall ;) Men jeg synger og bruker gode pusteteknikker, så håper jeg beholder magemusklene frem til fødsel iallfall. Litt verre med armer og ben :ler:

Men du.. Hvorfor går du ikke tilbake til frisøren og ber om å få snakke med daglig leder eller noe? Med mindre du klippet deg i Trondheim, men kanskje du kan gå tilbake til den samme kjeden, dersom du har kvittering? De burde ordne opp, synes jeg :( Man skal ikke føle seg jævli på håret.. Rett og slett!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener med at dagene raser avgårde!! Ting tar mye lengre tid når man har en liten baby i hus! :jepp: Men det er koselig, da :rodmer:

Men i alle dager!! :huh: Vil de ikke ha kontakt med deg fordi du ikke har sagt at du skal til tr.heim pga at fb klikket :klo: Blir helt sjokkert jeg! Merkelige greier, synes jeg..

Var trøndelagsturen bra ellers, da? :)

Muligheter for å få rettet opp håret på noe vis? Kanskje gå til en annen frisør og spørre? :) Ville nok gått for Nuttpias forslag, og hvis det ikke fungerer ville jeg gått til en erfaren frisør og fått han/henne til å forsøke å rette opp feilen :jepp: Skal ikke gå rundt og føle seg utilpass! Viktig å føle seg vakker :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen tanter du har! Fikk du forklart dem greia slik at de skjønte?

Stakkars lille W...kanskje det er tenner på gang? L oppfører seg merkelig om dagen han også, men er neimen ikke lett å vite hva som "feiler" de små... :/

Jeg er ingen stor bloggfantast, men denne leser jeg mye i om dagen. Er en mamma som er ernæringsfysoilog som har masse gode tips til babymat og mye annen info knyttet til spedbarnskost. Passer jo bra nå som barna våre kan få noe annet enn melk..hvis ikke fullamming gjelder enda da! :) Men er jo fortsatt tips og triks der som kan brukes ved en senere anledning! :)

For en teit frisør. Høres ganske ille ut. Jeg ville også gått tilbake og bedt om å få snakke med daglig leder slik at du enten kan få fikset på det der og da, eller ha en time til gode! Makan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når det kommer til slekt, så har jeg ikke jeg noe særlig å skryte av dessverre. Har ikke kontakt med de, og det frister ikke så mye å ha det heller. Det er så mye action i den slekta, er liksom det ytre som teller uansett hva. Så lenge alt ser bra ut fra utsiden og har masse penger så er liksom ting bra, men de som ikke har det blir sett ned på. Veldig enkel versjon kan en si. Jeg har ikke kontakt med noen andre enn min mamma, min søster og av og til min mormor på min mors side av slekta. Fra nå av blir det nok kun min mor og min søster som blir prioritert. :) Er så lei av folk som dømmer sine egne og ser bare en side av en sak. Pjuk.. (Skal sies at dette ikke er i mot meg, men når folk oppfører seg dårlig mot de jeg er glad i så vil jeg ikke ha noe med disse menneskene å gjøre)

Trondheimsturen var ikke så grei egentlig. Ble bare masse fjas og stress. Vi var på Rockheim sammen med mamma, søster+samboer, ei felles venninne og barnet hennes, det var veldig koselig. :) Fikk møtt venninner, men det ble veldig hektisk da vi skulle reise + lillegutt ikke var i storform.

Jeg har blitt så ufattelig dårlig til å ta kontakt med mine venninner.. Det er så mye som skjer nå. Mye negativt på kort tid. Jeg prøver så godt jeg kan på å hjelpe de som trenger hjelp i tillegg til at jeg skal klare å holde meg selv oppe for mine to kjære her hjemme. Jeg har skikkelig dårlig samvittighet. Tenkte jeg skulle finne på noe koselig for å vise at jeg er her, bare at det er litt mye så derfor er jeg litt stille. Sende et brev eller noe kanskje? Må finne på noe koselig i hvert fall.

Når det kommer til frisøren så dropper jeg hele greia. Har vært så mye nå at jeg har rett og slett ikke energi til å tenke så mye over det. Håret mitt vokser fort + jeg kler lue. Så da er jeg vel egentlig reddet. ;)

Var på harryhandel sammen med svigerfar i går, fikk kjøpt inn masse mat og drikke. W plukket ut sin egen sutteklut, ble en med pingu. Søtt! :hjerte:

Håper dere alle sammen har det bra! Skulle ønske vi alle sammen bodde på samme plass jeg, da kunne vi ha løst en god del verdensproblemer tror jeg. :fnise::hjerte:

PS. Vi tenker å flytte på oss, men usikker på hvor. Har dere noen gode tips til oss? Tror dessverre ikke det blir Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til slekt, så har jeg ikke jeg noe særlig å skryte av dessverre. Har ikke kontakt med de, og det frister ikke så mye å ha det heller. Det er så mye action i den slekta, er liksom det ytre som teller uansett hva. Så lenge alt ser bra ut fra utsiden og har masse penger så er liksom ting bra, men de som ikke har det blir sett ned på. Veldig enkel versjon kan en si. Jeg har ikke kontakt med noen andre enn min mamma, min søster og av og til min mormor på min mors side av slekta. Fra nå av blir det nok kun min mor og min søster som blir prioritert. :) Er så lei av folk som dømmer sine egne og ser bare en side av en sak. Pjuk.. (Skal sies at dette ikke er i mot meg, men når folk oppfører seg dårlig mot de jeg er glad i så vil jeg ikke ha noe med disse menneskene å gjøre)

Trondheimsturen var ikke så grei egentlig. Ble bare masse fjas og stress. Vi var på Rockheim sammen med mamma, søster+samboer, ei felles venninne og barnet hennes, det var veldig koselig. :) Fikk møtt venninner, men det ble veldig hektisk da vi skulle reise + lillegutt ikke var i storform.

Jeg har blitt så ufattelig dårlig til å ta kontakt med mine venninner.. Det er så mye som skjer nå. Mye negativt på kort tid. Jeg prøver så godt jeg kan på å hjelpe de som trenger hjelp i tillegg til at jeg skal klare å holde meg selv oppe for mine to kjære her hjemme. Jeg har skikkelig dårlig samvittighet. Tenkte jeg skulle finne på noe koselig for å vise at jeg er her, bare at det er litt mye så derfor er jeg litt stille. Sende et brev eller noe kanskje? Må finne på noe koselig i hvert fall.

Når det kommer til frisøren så dropper jeg hele greia. Har vært så mye nå at jeg har rett og slett ikke energi til å tenke så mye over det. Håret mitt vokser fort + jeg kler lue. Så da er jeg vel egentlig reddet. ;)

Var på harryhandel sammen med svigerfar i går, fikk kjøpt inn masse mat og drikke. W plukket ut sin egen sutteklut, ble en med pingu. Søtt! :hjerte:

Håper dere alle sammen har det bra! Skulle ønske vi alle sammen bodde på samme plass jeg, da kunne vi ha løst en god del verdensproblemer tror jeg. :fnise::hjerte:

PS. Vi tenker å flytte på oss, men usikker på hvor. Har dere noen gode tips til oss? Tror dessverre ikke det blir Trondheim.

Kom til Lillehammer!! Da kan vi bli venner på ordentlig! :laugh: lillehammer er en kjempe koselig by og her er masser av muligheter til både skole og jobb for en hver smak!

Skjønner godt at du ikke gidder å bruke energien din på familie som oppfører seg såpass teit...Rart med noen mennesker altså! Synd at det er sånn :(

Når det gjelder venninner så blir det litt sånn noen ganger tror jeg. Men brev er jo kjempekoselig å få. Det hadde jeg satt pris på iallefall.

Håper det går bra ellers da, og husk å ta vare på deg selv oppi alt maset! Du, lille W og kjæresten din er de viktigste nå! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode venner har man alltid, uansett hvor lang tid det tar imellom hver prat eller besøk. :klemmer: De forstår nok mer enn du tror! Kjærlighet er sterkere enn blod! :hjerte:

Drammen begynner å likne en virkelig herlig by! Sambo og jeg koser oss max, og vi har bodd mange år i Oslo før vi flyttet utover. Mindre stress, mer plass, like mange muligheter - perfekt! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...