ara Skrevet 26. juni 2013 #181 Del Skrevet 26. juni 2013 Gratulerer med dagen, skjønne du <3 :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. juni 2013 #182 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Gratulerer med dagen, Angel! Stor stor klem fra Ed og meg Endret 26. juni 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #183 Del Skrevet 3. juli 2013 Tusen takk jenter! Gode dere er! Dagen ble feiret med samboer og sønnen, rolig og fin dag. I dag er W 1 år!! Vi skal til Leo's lekeland i dag eller i morgen, tror han kommer til å elske det! Stor bursdagsfeiring i helga med samboers familie + mamma, min søster og hennes samboer kommer nedover også. Gleeeder oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. juli 2013 #184 Del Skrevet 3. juli 2013 Hurra for W Så fort tiden har gått! Syns ikke det er lenge siden vi holdt på å tippe når du kom til å føde jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 3. juli 2013 #185 Del Skrevet 3. juli 2013 Hurra for W!! Allerede 1 år siden du fødte din herlige sønn Jammen flyr tiden avgårde! Håper han kommer til å elske lekeland. Det er så herlig å se når de små virkelig koser seg med noe Ønsker dere en kjempefin dag og god feiring i helga! :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 3. juli 2013 #186 Del Skrevet 3. juli 2013 Gratulerer så mye med dagen, både mor,far og lille store W! Høres ut som dere får en morsom feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #187 Del Skrevet 14. juli 2013 Familiebursdag vel overstått, koset oss masse! Også så mye fine gaver han fikk, må snart flytte for å få plass til alt! I dag ankom vi Hamar, er på ferie hos samboers mormor og morfar. Skal være her en uke, utrolig herlig å komme seg litt bort. Håper det står bra til med dere alle. Har vært litt mye hos meg/oss i det siste så har dessverre ikke vært her inne. Skal legge igjen spor i dagbøkene deres ved første anledning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 14. juli 2013 #188 Del Skrevet 14. juli 2013 Angel-A!! Så herlig at bursdagsfeiringen var bra. De får så mye disse små. Bortskjemte trollunger, spør du meg! Hamar, ja! Èn time unna Lillehammer som jeg bor. Si ifra hvis dere tar turen hit så kan jeg være guiden deres Håper dere koser dere på tur. Deilig å komme seg unna noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 21. juli 2013 Forfatter #189 Del Skrevet 21. juli 2013 Angel-A!! Så herlig at bursdagsfeiringen var bra. De får så mye disse små. Bortskjemte trollunger, spør du meg! Hamar, ja! Èn time unna Lillehammer som jeg bor. Si ifra hvis dere tar turen hit så kan jeg være guiden deres Håper dere koser dere på tur. Deilig å komme seg unna noen ganger Om vi kommer til Lillehammer, skal jeg selvfølgelig si fra! Nærmeste vi var Lillehammer nå, var Moelv. Skulle innom en brukthandel der, men det var jo selvfølgelig stengt.. D'oh! Men hoi, Hamar, for en sjarmerende by! Der kunne jeg faktisk tenkt meg å bo. Byen har virkelig satset på innbyggerne sine! Er jo såå mye de har å tilby. Vet rett og slett ikke hvor jeg skal starte, fiiin by! Har du vært i Hamar i det siste, ara? Ellers var turen veldig vellykket! Oldeforeldrene til W er helt skjønne(skal forresten sies at de kun er 72 år), blitt veldig glad i de. Møtt flere i samboers familie og blir bare mer og mer glad i hans familie/slekt. Snille hele gjengen. Samboer sa til meg da vi var i Hamar, at de nå var like mye min familie. Varmet hjertet mitt. Håper dere alle har det fint. Beklager igjen for at jeg ikke er her så ofte for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 22. juli 2013 #190 Del Skrevet 22. juli 2013 Høres ut som at dere hadde en finfin tur til Hamar Lenge siden jeg har vært der nå men enig med deg at det er veldig koselig der! Moelv ja? Jeg bor 20minutter unna Skulle dere på Ting&Tøy eller? Håper dere har nydelig sommervær om dagen! Stor klem til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #191 Del Skrevet 22. juli 2013 Høres ut som at dere hadde en finfin tur til Hamar Lenge siden jeg har vært der nå men enig med deg at det er veldig koselig der! Moelv ja? Jeg bor 20minutter unna Skulle dere på Ting&Tøy eller? Håper dere har nydelig sommervær om dagen! Stor klem til dere Plutselig så står jeg og W og ringer på døra! Ja, kanskje..? Hehe, jeg er usikker på hvilken butikk det var jeg. Den ligger i hvert fall på venstre side når en kommer fra Hamar, butikken er 2 etg. og i et hvitt stort hus? Eller? Herrefred, enn å huske så dårlig.. Hamar har blitt veldig koselig. De bygger jo som bare der nå for å få til badeplass med stupebrett + scene og greier. Koigen er utrolig! Du, her nyter vi dagene for fullt. Dagene raser av gården og vips så skal jo samboer ut i jobb igjen. Huff'a meg. Blir fort vant til å ha han hjemme kjenner jeg. Alt bra der? Magen vokser og dere alle sammen trives og har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #192 Del Skrevet 24. juli 2013 Ara, vet du om det går an å ta tog til høgskolen i Lillehammer? Eller må man ta toget til stasjonen i byen, så buss? Prøver bare å se på litt studier skjønner du, om vi evt ender opp i Hamar mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 26. juli 2013 #193 Del Skrevet 26. juli 2013 Ja, vi har det bare bra! Magen vokser i stor fart. Skal jammen bli spennende å se hvor stor jeg blir denne gangen Ang buss/tog så tror jeg man må ta buss til stasjonen og buss videre derfra, uten å være helt skråsikker på dette. Du kan jo ta en telefon til skolen og høre hvis det blir aktuelt for dere å flytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 27. juli 2013 Forfatter #194 Del Skrevet 27. juli 2013 Oppdateringer i bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #195 Del Skrevet 29. juli 2013 ÅÅåh!! Er det en ting som virkelig får meg forbannet og sint, så er det voldelige folk. Uansett kjønn og alder! I dag ble jeg nemlig vitne til at en stor mann sto og kjeftet på kjæresten sin på åpen gate i Oslo. Hun snudde seg vekk fra han, og han tar tak i nakken hennes med stor kraft og snudde henne rundt. Hun så helt upåvirket ut, som om hun er vant til det.. Han hadde en veldig truende adferd så hun ruslet videre med han, men var 1,5 m mellom de og i sneglefart. Det var visst feil det og for han tar tak i henne igjen, river henne i armen med stor kraft. Flere folk på gata er veldig obs på det hele og følger nøye med. Jeg tok frem mobilen og gikk etter de i tilfellet han skulle gjøre noe mer, filmet også.. Men han gjorde ikke så mye i denne gata, og jeg turte heller ikke å følge åpenlyst etter de.. Jeg vet med hele mitt hjerte at denne dama er vant til å få bank.. Du så det på måten hun taklet det hele på. Den frykten hun hadde.. Hun gikk sakte ved siden av han, og holdt litt avstand. Hun visste at hun ville få straff når de var alene.. Jeg blir helt dårlig av slikt.. Stakkars folk som havner i selskap med voldelige mennesker. Håper bare jeg får bildene, følelsen og alt ut av hodet mitt snarest.. For denne følelsen er grusom. Jeg håper for virkelig hun kommer seg vekk fra denne mannen og hans omgangkrets hurtigst, hvem vet hva som kan skje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 30. juli 2013 #196 Del Skrevet 30. juli 2013 Huff, tragisk! Jeg har liksom alltid tenkt at "stikk fra den drittsekken", men det er nok mye vanskeligere enn vi tror.. Hun kan jo bare gå til politiet men det er vel enklere sagt enn gjort det også! Stakkars dame.. Egentlig burde man være tøff nok til å si ifra der og da, men med stor risiko for å få seg en på trynet så dropper selvsagt de fleste det og dessuten hjelper det antageligvis ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #197 Del Skrevet 30. juli 2013 Huff, tragisk! Jeg har liksom alltid tenkt at "stikk fra den drittsekken", men det er nok mye vanskeligere enn vi tror.. Hun kan jo bare gå til politiet men det er vel enklere sagt enn gjort det også! Stakkars dame.. Egentlig burde man være tøff nok til å si ifra der og da, men med stor risiko for å få seg en på trynet så dropper selvsagt de fleste det og dessuten hjelper det antageligvis ingenting... Den frykten hun hadde, men samtidig roen hun hadde så er hun nok vant til dette dessverre.. Og tror nok han har henne akkurat der han vil ha henne, hun frykter han nok til å bli hos han.. Det lyste lang vei. Er ufattelig trist. Synes så utrolig synd på folk som havner i en slik situasjon.. Det jeg synes er veldig merkelig, er at det finnes mennesker som alltid havner i selskap med slike personer.. Det var mange som fulgte med og flere hadde telefonen klar til å ringe politiet. Flere fulgte etter også. Men han gjorde liksom ikke noe mer, så da hadde nok ikke politiet ville ha kommet... Som jeg ser det, så hadde ikke denne dama sagt noe til politiet om de hadde kommet heller, men mindre folk hadde vært vitne til noe. Uansett hvor sint jeg hadde blitt, hadde jeg aldri turt å gå bort til han der.. Han var stor, sint og truende. Men håper jo at det finnes en stor, sterk og sint mann der ute som en dag kan sette han på plass, haha. Eller at han blir tatt av politiet før noe alt for ille skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 4. august 2013 Forfatter #198 Del Skrevet 4. august 2013 Nytt i bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 6. august 2013 Forfatter #199 Del Skrevet 6. august 2013 Hvilken type musikk liker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. august 2013 #200 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg kan tygge mye musikk men her går det stort sett i rock, metal og prog.rock! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå